-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz
molnarpeter
#47990
üzenetére
Csak két isofix van a középső sorban, hiába három különálló ülés és szerintem újan már nem lehetett kapni egy évvel ezelőtt. Amúgy praktikum és variálhatóság szempontjából a Q7 lett volna a legoptimálisabb választás, mert annak még a harmadik sorában is ott a két top tether-ös isofixes rögzítési lehetőség és akkor anyuka odaül, ahol a legjobban tudja intézni a gyerekeket.
-
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz
cappa72
#47988
üzenetére
Amikor mi vettük, ez jöhetett szóba, a Galaxy, meg a Touran (meg a Q7, de az büdzsén felül volt, illetve a buszok, amik a sok városi használat miatt kiestek), mivel 3 isofixes ülés kellett a középső sorba. A Touranra 50 hetet kellett volna várni, nekünk meg jött a hármaska hamarabb, lényegesen, így maradtunk a Ford vonalon. Az S-max jobban tetszett a családnak, így erre esett a választás. Összességében nagyon elégedettek vagyunk, előtte egy 1.5 benzin-automata Kugánk volt, az simán 15 litert evett városban, ami sok szempontból nagyon zavart. Ehhez képest városban az S-maxxal 6-7 liter között mindig el lehet járni, de ha odafigyelsz, 6-on belüli fogyasztás is simán hozható. Országúton 110-ig szintén 7 literen belül van a fogyasztás, 130-nál 7,5-8, 140-nél 8-9 liter közötti üzemanyagot kér. Tartósan utaztunk vele 170-180 közötti tempóval (ha jól rémlik tempomat 170-ig van) itt 12-14 liter között fogyaszt. Saját hülyeségem, de csak prémium benzin megy bele. Nekem azért tetszett meg egyébként maga az autó (technikailag), mert elvileg a Toyota hybrid rendszere van benne, bár ezt a Ford oldalról mindig cáfolják annyiban, hogy csak az alap azonos, minden kísérő elem, szoftver, az Ford. A sávtartója nagyon béna, csak úgy működik és akkor is írtó lassan, ha a saját sávod mind a kettő fele fel van festve és van hozzárendelve minimum sebesség is. A fedélzeti számítógépe írtó elavult, lassú, viszont szinte csak és kizárólag CarPlay-jel használjuk, így ez másodlagos. Kicsit farnehéz, volt olyan emelkedő télen, amit nedves úton csak trükközve tudtam megmászatni vele (bár meg volt pakolva a csomagtartó is, bent ültünk 5-en, nem a gumin múlott, a téligumija Bridgestone Blizzard). Az üléshűtést néha a bőr miatt hiányolom, de a másik autónkba sincs, sose volt még olyan kocsim, amiben lett volna, szóval meg vagyok nélküle. Kicsit azért Fordos volt, először azt hitték, hogy vonóhorog nélkül gyártották le, mert az átadásnál nem tudták hol a horog vagy hol van a helye egyáltalán, de segítettem nekik
. Belül a harmadik üléssorban szakadt volt a bőrkárpit (javították), a jobb első doblemeznél belül pedig nem állt rendesen a szövetkárpit (javítottam). A futóműve patent egyébként (ST line, de nem tudom, hogy a futómű változik-e), amihez hozzájárul a 245-ös gumi is, 19-es felnin. A felni ellenére komfortos, nem nagyon zavarják a kátyúk, de szintén a másik kocsinkhoz tudom csak hasonlítani (azon elől 245/35 R20, hátul 275/30 R30 felni/gumi van). A váltója engem nem idegesít, van akit igen, üvölteni csak akkor üvölt, ha nyélen lövöd neki, egyébként intelligensen kezeli a fordulatszámot (CVT), tempomattal is. Villanyosan megjárjuk vele az ovit (4 km oda-vissza), de 80-nál is kapcsolta már le a belsőégésű motort országúton/nagy forgalomnál autópályán. Azért nem egy Prius, de annál nagyobb autóról is beszélünk. Az olajcsere periódust (25.000 km talán) nem vártam meg, de nem is tudod, mert az olajhasználat jelző hamarabb megszólalt, 14.000 km-nél megtörtént az első kötelező szervíz, ami ugyanolyan árban volt, mint anno a Kugánknak (100k környéke, asszisztanttal). Az első és hátsó parkolást segítő kamera gyakorlatilag VGA a mostani megjelenítők tudásához, szóval az tényleg csak arra szolgál, hogy észrevedd a betontuskónál nagyobb méretű dolgokat
. Az automata beparkolás ebben is jól működik. Összességében érezni, hogy 2015-ös a technika, és elment mellette kicsit az új technológia, de pl. a vészfékassszisztense kiváló, volt már, hogy hasznát vettük és a keresztirányú forgalomfigyelés is jól működik tolatásnál. Ha van kérdés jöhet nyugodtan
. -
Balázs_a_laz
aktív tag
Sziasztok,
van itt valaki rajtam kívül S-max hybriddel? Érdekelne, hogy vontat-e vele lakókocsit esetleg
, illetve szívesen osztok meg róla tapasztalatot (egy éve van meg, 20.000 km-t mentünk vele).
Üdv,
B.
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 6
- Milyen TV-t vegyek?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- sziku69: Szólánc.
- Autós kamerák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Spórolós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3770, 91% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Pro Max 256GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3496, 90% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3758, 91% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3206
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
. Belül a harmadik üléssorban szakadt volt a bőrkárpit (javították), a jobb első doblemeznél belül pedig nem állt rendesen a szövetkárpit (javítottam). A futóműve patent egyébként (ST line, de nem tudom, hogy a futómű változik-e), amihez hozzájárul a 245-ös gumi is, 19-es felnin. A felni ellenére komfortos, nem nagyon zavarják a kátyúk, de szintén a másik kocsinkhoz tudom csak hasonlítani (azon elől 245/35 R20, hátul 275/30 R30 felni/gumi van). A váltója engem nem idegesít, van akit igen, üvölteni csak akkor üvölt, ha nyélen lövöd neki, egyébként intelligensen kezeli a fordulatszámot (CVT), tempomattal is. Villanyosan megjárjuk vele az ovit (4 km oda-vissza), de 80-nál is kapcsolta már le a belsőégésű motort országúton/nagy forgalomnál autópályán. Azért nem egy Prius, de annál nagyobb autóról is beszélünk. Az olajcsere periódust (25.000 km talán) nem vártam meg, de nem is tudod, mert az olajhasználat jelző hamarabb megszólalt, 14.000 km-nél megtörtént az első kötelező szervíz, ami ugyanolyan árban volt, mint anno a Kugánknak (100k környéke, asszisztanttal). Az első és hátsó parkolást segítő kamera gyakorlatilag VGA a mostani megjelenítők tudásához, szóval az tényleg csak arra szolgál, hogy észrevedd a betontuskónál nagyobb méretű dolgokat
. Az automata beparkolás ebben is jól működik. Összességében érezni, hogy 2015-ös a technika, és elment mellette kicsit az új technológia, de pl. a vészfékassszisztense kiváló, volt már, hogy hasznát vettük és a keresztirányú forgalomfigyelés is jól működik tolatásnál. Ha van kérdés jöhet nyugodtan 
