Új hozzászólás Aktív témák
-
SirTom
tag
válasz zolikaDB #2631 üzenetére
köszi, majd legközelebb letesztelem mit lehet magasabb fordulattal kezdeni jó hővezető, majd nézem mit bír a furó túlmelegedés nélkül. Itt tényleg a fordulat lehetett a gond. Itt csak az aluminium fúrása jelentette a gondot, a forgács beszorult, aztán nyekk, nincs belső sűritett levegő, csak külső,meg itt nem divat a belső hütésű szerszámok, ráadásul a gép másik oldalán álltam, kezemben az elszívóval, amíg kerültem a gépet, az addig nyomta a furót lefele..
Mostmár teljesen össze is vagyok zavarodva a nevét illetően amivel mi dolgozunk az Carbon Fibre/Karbon kompozit(esetleg, ha van ilyen magyarul) mi karbonnak hívjuk, fekete, és porzik forgácsolás közben, és most már abban sem vagyok biztos, hogy a kevlár az Carbon,mert kevlárra sárga anyagok jönnek a guglin,mint az aramidra, és nem úgy tűnik, hogy szénszálas lenne.
egy F1-es cikkben meg ez van, teljes a káosz....
A legfontosabb alkotóelem a szénszálas műanyag (kevlár), melyből az aerodinamikai elemek készülnek. Ez az anyag kétszer merevebb, mint az acél, de ötször könnyebb annál. A szénszálas anyagot „szövetként”, 50 méter hosszú csíkokban, másfél méter átmérőjű, hatalmas bálákban tárolják. Ilyenkor hasonló állagú, mint a tapéta. Ezeket a bálákat fagyasztókban tárolják -19ºC-on, mivel szobahőmérsékleten megkeményedne az anyag.Igy néz ki az autón :
[ Szerkesztve ]
Nincs más hátra mint előre
Új hozzászólás Aktív témák
● nem beszélgetős OFF topic!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest