Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SirTom

    tag

    válasz zolikaDB #2631 üzenetére

    köszi, majd legközelebb letesztelem mit lehet magasabb fordulattal kezdeni jó hővezető, majd nézem mit bír a furó túlmelegedés nélkül. Itt tényleg a fordulat lehetett a gond. Itt csak az aluminium fúrása jelentette a gondot, a forgács beszorult, aztán nyekk, nincs belső sűritett levegő, csak külső,meg itt nem divat a belső hütésű szerszámok, ráadásul a gép másik oldalán álltam, kezemben az elszívóval, amíg kerültem a gépet, az addig nyomta a furót lefele..

    Mostmár teljesen össze is vagyok zavarodva a nevét illetően :D :D amivel mi dolgozunk az Carbon Fibre/Karbon kompozit(esetleg, ha van ilyen magyarul) mi karbonnak hívjuk, fekete, és porzik forgácsolás közben, és most már abban sem vagyok biztos, hogy a kevlár az Carbon,mert kevlárra sárga anyagok jönnek a guglin,mint az aramidra, és nem úgy tűnik, hogy szénszálas lenne.

    egy F1-es cikkben meg ez van, teljes a káosz....
    A legfontosabb alkotóelem a szénszálas műanyag (kevlár), melyből az aerodinamikai elemek készülnek. Ez az anyag kétszer merevebb, mint az acél, de ötször könnyebb annál. A szénszálas anyagot „szövetként”, 50 méter hosszú csíkokban, másfél méter átmérőjű, hatalmas bálákban tárolják. Ilyenkor hasonló állagú, mint a tapéta. Ezeket a bálákat fagyasztókban tárolják -19ºC-on, mivel szobahőmérsékleten megkeményedne az anyag.

    Igy néz ki az autón :

    Mai nap kipofogó csonkokban kellett furatot felnagyobbítani, szép egy anyag volt rozsamentes, üreges 1mm-es falvastagságú heggesztett szerkezet, szívós, ez is adott hangokat,de legalább elvoltam vele ebédig ( 2 süllyesztett fejü furat)

    [ Szerkesztve ]

    Nincs más hátra mint előre

  • Petie

    veterán

    válasz zolikaDB #2631 üzenetére

    hss-ről beszéltünk, de igaz elfelejtettem odaírni hogy hss :P

    ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °

Új hozzászólás Aktív témák