Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Freddycom #30752 üzenetére

    Mélységesen elnézést kértem a korábbi e-mailemért, s csatoltam minden print screent, hogy lengyelül az e-mailben nem volt esetleg költségekről infó, továbbá csatoltam a munkatársuk egyik e-mailjét, aki a S/N megadása UTÁN javasolta, hogy küldjem a lengyel szervizbe, lesz ingyen PickUp meg Return.
    Válasz: "Elfogadjuk az elnézés kérését, mivel tudtuk, hogy frusztáló lehet kollegánk félrevezetése ... s mivel Önnek van igaza, ingyen javítjuk" - nagyon lerövidítve ennyi.
    Mondjuk megmutattam nekik azt is, hogy csak és kizárólag vettem ismét egy ASUS ROG G20-as gépet, aminek a csomagolását használtam fel szervizbe küldéshez, a gép gyakorlatilag 2 napon se ment összesen. - Apropó ... van egy majdnem zsír új ASUS ROG G20-as asztali gépem, GTX 960-nal! :D

    :R

    Ha válaszolunk / írunk az üzenetére, elvárjuk a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.

Új hozzászólás Aktív témák