-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tlac
nagyúr
válasz luciferc #1279 üzenetére
Köszönöm a választ!
Ezeken kívül csak egy számla van.
5.b-hez én ezt találtam:
"Bármilyen jótállást/garanciát is vállal a forgalmazó, annak feltételei semmiképpen nem lehetnek kedvezőtlenebbek a szavatossági jogoknál! + A jótállás teljes időtartama alatt a forgalamzón van a bizonyítás terhe"
forrás
Ehhez ezt a pdf-et találtam, de pontosabban kellene. Megerősítést kérek!2. pontban szerintem olyankor a vételárat kellene, de ez most nem érint, mert amúgy sincs szerintük garancia rá...
Van olyan törvény (ilyenre többször hivatkoztak) hogy ha pl. a gigabyte azt írja elő, hogy a fizikai sérülésre nincs garancia, akkor az tovább adódik hozzám
De mégegyszer ismétlem a korábbiakat. Az alaplapot valószínűleg egy szakértői vizsgálat is visszavágná, ha a táp sütötte meg (és ez valószínű).
De ha a tápot is bevizsgálnák és kiderülne, hogy amiatt keletkezett a hiba?
Egyébként tápegységre két lehetőséget vázolt nekem az ipon:
-Visszakapom úgy, ahogy most van rosszul...
-Vagy megjavítják, ezt nekem kell fizetni! és gar ugrik (a javított részre lenne csak vmi 3 hónap gar) pfff...Ariadnét én is várom.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Steam Deck
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Gitáros topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Filmvilág
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest