Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz luciferc #3758 üzenetére

    Hát most akkor el kell dönteni, h mit akar, cserét egy másik ilyenre vagy a pénzt vissza. ;)

    Ha ilyet akar, és nem riasztotta el ez a gyors elromlás, akkor a 3 munkanapon belüli visszavitel alapján kérhet cserét (151/2003 korm. rendeletben van, vagy pedig a 49/2003. GKM-ben). Ha elriasztotta, akkor a távollévős korm. rendelet alapján visszaküld, postaktget bukik és pénzt visszakap. Ha pedig "rendes" garanciáztatást szeretne, aminek a vége még mindig lehet csere vagy pénz vissza is, akkor azzal kell visszaküldeni, h rossz és javítsák meg/adjanak másikat/pénzt vissza. De mondom, szerintem ezt az utolsót most nem érdemes, a céltól függően az első kettő valamelyikét ajánlanám. :)

    mod: Hibás termékkel is gyakorolhatja az elállási jogot, de annyival kedvezőtlenebb helyzet, h postaköltséget mindenképp bukja így, előny viszont, és szerintem nagy előny, h ilyen esetben egészen tuti vitathatatlanul vissza kell adniuk a vételárat, míg rendes "garanciális" ügyintézésnél azért ezen lehet vitatkozni.

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák