Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    mivel a garanciális rendszerbe eléggé othon vagyk már, most egy kicsit más területen akadtam fenn, de szervesen kapcsolódik a fogyasztóvédelemhez

    adott egy ügyfél, aki beadta fizető javításra a kb. 5 éves monitorját. úgy indult, hogy kb. 3 hete adta be, majd kettő lett belőle - egy kis csend és számolgatás után pedig 4 hét...
    Azt egyelőre nem tudtam megnézni, hogy pontosan mikor adta le, mert munkalapot nem tudott mutatni, nekem meg nem volt kedvem végignézni több mint 50 munkalapot, de a lényeg:
    a monitor nincs bent nálunk, ami általában azt jelenti, hogy külső szervízbe került, általában a monitorokat egy elektrónikai cég javítja nekünk. Valószínüleg adminisztrációs hiba miatt nem került bele a gépbe, hogy kikerült a monitorja és a karácsonyi hajtás miatt nem volt időnk sem múlt héten, sem elötte kimenni érte (igaz a másik cég ember már jelezte, hogy másnem ő áthozza a monitorokat, csak még nekik sem volt idejük).
    Közöltem a sráccal, hogy a karácsony elötti kavarodás, kapacitás hiány és hajtás végett nem érkezett még be a monitor a külső szervízből, de már jelezték, hogy kész a monitor...
    erre felháborodott, hogy mi az, hogy készen van a monitor, ő kérte, hogy csak akkor legyen javítva, ha 4k-ba belefér (nem szoktuk megcsinálni, ha a javítási költség magasabb lenne, mint amit az ügyfél megszabott). pár percig csendben ücsörgött, majd elkezdett ''örjöngeni'', hogy neki most van egy gépe, és nincs megjelenítő eszköze, ezért nem tudja használni. Majd pedig elkezdett morogni, hogy a garpapíron az van rajt, hogy 15 nap után cserekészülék jár.

    Tudomásom szerint fizető javításnál kitörölheti a hátsófelét a garanciapapírral (főleg, hogy több mint 2 éve lejárt a gar.), igaz?
    Van valamilyen szabályozás az ilyen jellegű javításra?

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák