-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
Mondjuk azért a topicba beleolvashattál volna ^^
Amennyiben szerintük garanciális az ügyed (ez ugye megtörtént) akkor kötelesek azt pontosan ugyan olyanra cserélni.
0., Amennyiben nincs pontosan ugyan olyan termék akkor ezek történhetnek:
1., - Megegyezés alapján kapsz helyette egy hasonlót (de erre nem kényszeríthetnek)
2., - Megegyezés szerint levásárolhatod az eredeti vételárat, ami a számlán szerepel (erre sem kényszeríthetnek)
3., - Visszakapod KP-ban az eredeti vételárat ami a számlán szerepel.
NINCS elévülés, meg mostani áron beszámítás meg régen vetted kevesebbet kapsz vissza. Ez mind jogszabályellenes.
Tömören amennyiben a bolt nem képes bármely oknál fogva a ''0''-ás pontot teljesíteni, abban az esetben megegyezhettek 1-2 pontban, de te kötelezheted a boltot a 3-as pontra.
Magánvéleményem, hogy ha a bolt nem hajlik a KP visszaadására, akkor a levásárlással jársz a legjobban (egy jobb karit +1-2 ezer forint ráfizetéssel), de akkor is ragaszkodj ahoz, hogy a számlán szereplő eredeti vételár legyen az alap a levásárlásnál.
Ha kérdezik, hogy honnan vetted mond meg, hogy ez a törvény (amit nekik tudniuk kéne, ha nem akarják bezárni a boltot). De egész nyugodtan előttük felhívhatod a fogyasztóvédelmet ill hivatkozhatsz rájuk, ők is ezt mondanák. Őket a www.fvf.hu oldalon találod, ott akár a konkrét jogszabályokat is elolvashatod.
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?