Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz Heroes fan #148 üzenetére

    "Idén lett meg az fsr4, majd rögtön azonnal lesz vagy 8 millió játék hozzá vagy mi xdxdxd"

    A DLSS 4 is idén indult és ugyan nem 8 millió játékhoz van (nem valószínű, hogy létezik ennyi a világon), de kb. 4-5× annyi játékba került bele, mint az FSR 4. Valóban xd

    "Most már minden amd kártya tartalmazza a jövőbe akkor mit kapkodjanak vele."

    Öh nem. Kizárólag RDNA4-en működik az FSR 4, ami az AMD termékfelhozatalának csak egy kis része, még mindig RNDA 2 és RDAN3 van többségében a polcokon, főleg alacsonyabb ársávokban.

    "2 év múlva 1000 is lesz."

    DLSS 4 talán igen, FSR 4 viszont a jelenlegi tempóval még a felét sem fogja elérni.

    #149 PuMbA:

    Önmagában lehet, hogy egyeseknek szépnek tűnik a 95 db játék, de minden viszonyítás kérdése. DLSS 4 támogatottsághoz képest viszont valóban nagyon sovány, a kolléga nem túlzott. Miért?
    A DLSS 4 már több száz játékban benne van, natív implementációk 175 körül vannak és ehhez jön hozzá az NV App-ban lehetséges override, ami jelen pillanatban 270 játékot jelent. Tehát így már 400 felett járunk amihez képest a 95 valóban nagyon sovány.

    Ehhez hozzájön a másik nagy problémája az FSR 4-nek: kínkeservesen lassan terjed. A DLSS 4 terjedése sokkal gyorsabb ütemben zajlik, azaz az olló egyre jobban nyílik. a támogatott játékok listáját tekintve az FSR 4-nek egyre nagyobb a lemaradása.

    AMD AMD-nél a 95 játékban benne vannak azok a címek is, amiknél override-al lehet aktiválni az FSR 4-et, tehát egy komplett lista, míg az NV-nél egy ilyen komplett lista valahol 400 felett lenne és ahogy írtam ez csak rosszabb lesz AMD számára.

    Ahogy írtam már korábban más topikban az AMD-nek most durván spamelnie kéne az FSR 4-et a játékokba, el kéne árasztani a piacot vele, ehhez képest viszont továbbra is takaréklángon megy a gépezet, ami azért is gond, mert így elég gáz volt, hogy az RDNA 2/3 felhasználókat szembe köpték a reset gomb megnyomásával, ezért is kéne masszívan növelni a támogatott játékok listáját, hogy a korábbi RDNA2/3 felhasználók mérgükben ne menjenek át majd a zöld oldalra ahol már most sok száz játékban van DLSS 4.

    A nagy AAA játékok esetében a launch a legfontosabb pillanat a játék életében, akkor érdeklődik a legtöbb játékos iránta. Márpedig még mindig ott tartunk, hogy launch-nál viszonylag ritka a natív FSR 4 implementáció, a BF6 most meglépte, de sok más játék nem.

    Ha már post-launch supportot említetted, szintén nagyon ironikus, hogy az AMD a konkurencia által támogatott játékhoz csináltak override támogatást, de a saját maguk által szponzorált Avatar-hoz továbbra sincs FSR 4 támogatás, miközben DLSS 4 már régóta van (override). Az tök jó, hogy fél év után az Outlaws kapott FSR 4-et override formájában, viszont a DLSS 4 támogatást azonnal megkapta januárban.
    Ezt a felhasználók rendszeresen látják, hogy még post-launch supportban is sokkal erősebb a DLSS 4, de ezt az AMD megint csak saját magának köszönheti, amiért kizárólag FSR 3.1 kódot lehet override-olni, míg 3.0-t már nem. Ezzel megint saját magukat lőtték lábon. OK, most már új alapok vannak, megnyomták a reset gombot (ez volt az egyetlen lehetőségük), csak így elterjedés szempontból az FSR 4 versenyképtelen, ami ironikus, mert az előző FSR verziók versenyképesek lettek volna terjedés szempontból, viszont azok képminőségben voltak versenyképtelenek.

Új hozzászólás Aktív témák