Új hozzászólás Aktív témák
-
jonnyjoker01
veterán
-
scyllafren
senior tag
válasz
Komplikato
#1895
üzenetére
Valami blokkolja a coop-odat, tuti egy masik questbe belekezdtel, de nem fejezted be. A meteorhoz kell a coop mod meg szolohoz is, tehat ha kis piros karikat latsz a bal felso sarokban a coop ikonon, akkor nem fog menni, amig fel nem oldod.
-
Jumbozorz
senior tag
válasz
Komplikato
#1895
üzenetére
Szia,
Itt egy videó a traveller képességeinek váltásáról.
link -
-
wierra
senior tag
válasz
Komplikato
#1890
üzenetére
A nagy meteoritoknál amikor egy swarm-ot legyőztél, akkor a meteor-ba fel kell töltened az energiát. Az elején kiírja, h mit kell nyomnod hozzá.
-
Mike
veterán
nahát ez nekem sem jött össze
-
Ventur@
senior tag
Alienware-nél is van primogem, bár ezt a kódot nekem nem ette meg a Genshin oldala, de hátha valakinek jól jön
:[link]
Ez is a ninjás topikból van
.Sirandrish és jonnyjoker01 nincs mit, de az érdem nem az enyém. Én csak átlinkeltem az infót
.Közben alakul a csapat: Diluc, Fischl, Chongyun (lvl70 minden, 10-16-os articfactok), Barbara lvl60. Így már kellemesebb a csapat, de a Hydro bossal továbbra is szenvedek. Ott meg kéne, amit dob, hogy vagy Barbarát, vagy Tartagliát tudjam fejleszteni. Anemo, Electro kockák nem vészesek így (Geo nem érdekel
), Cryo és Pyro virág sem annyira gáz. Ha valaki holnap délután lenne discord-on és segítene Hydro boss-t lecsapni párszor, annak örülnék
. WL5-ön vagyok, ez fontos infó
. Előre is köszöntem
! -
Jumbozorz
senior tag
válasz
Komplikato
#1890
üzenetére
Szia. Válaszd ki a travellert aki most GEO es menj el egy olyan monolithoz ami Moonstand teruleten van. Kiad egy olyan lehetőséget, hogy resonate with anemo es ujra szeles leszel

-
Komplikato
veterán
Üdv.
Kéne egy kis segítség.
Tegnap megejelt egyik monilithnál egy nekem új menü pont és mert kívánics vagyok, rányomtam. Hiba volt. A main karaktert áttette Anemoról Geora.
Na és nekem marhára NEM jön be a meteorit csapás, többet árt mint használ, másrészt eddig olyan jó kis tűzviharokat tudtam vele meg Bennethel csinálni, ennek meg vége. Vissza lehet ezt csinálni? (És mi lehet az oka, hogy eddig nem volt ott ez a menüpont?)
Esetleg ha valaki tud linkelni valami érdemi leírást (magyar) vagy videót (nem számít a nyelv), hogy a nagy meteoritoknál mi a fenét is kellene csinálni, azt is megköszönném. -
Ventur@
senior tag
[link] ninjas topikba tették ki. Nem tudom mennyi primogemet ad, mert csak aktiválni tudtam a kapott - gondolom egyedi - kódot. Játékba még nem tudtam megnézni, mert dolgozok.
-
wierra
senior tag
Btw. Mondstadt főterén, fent a templom környékén megtaláltátok a titkos luxury ládát?
-
wierra
senior tag
válasz
Sirandrish
#1878
üzenetére
Single-ben 3x-4x próbálkoztam, de mindig kifutottam az időből. Változtattam a csapat összetételen, felhúztam a karikat amennyire tudtam, így majdnem meglett, de ismét kifutottam az időből, pedig mindent is bevetettem.
Meguntam.
Ez nem Dark Souls, ahol simán huszadjára is nekifutok ugyanannak a bossnak.
Nyilván ha elég combos lenne a csapat, nem lenne ilyen problámán. -
Sirandrish
legenda
Egyik ismerősöm mondta hogy olyan tápos emberkékkel hozta össze a sors hogy 1 perc alatt csináltak meg COOP-ban egy kört a Fallen Starból.
Csalásnak semmiképp sem nevezném, de szerintem érdemes lehet vele egyedül próbálkozni. Nekem átlag 5 perc volt egy kör, ami ugyan nem 1, de volt némi kihivás, és mégiscsak magamnak köszönhetem. Persze ha velünk egy kaliberü emberkékkel tudunk játszani, az mindig faja, de vannak extrém helyzetek
-
wierra
senior tag
Tegnap végül toltam pár kör Fallen Star-t multiba. Egy merő káosz volt az egész, esetenként atomdurva frame-droppokkal PS4Pro-n. Ettől függetlenül jó móka volt
. -
wandor0930
aktív tag
válasz
scyllafren
#1874
üzenetére
Igen, meg wierra is, mert én megtaláltam, csak ő nem engem.
-
Mike
veterán
válasz
scyllafren
#1874
üzenetére
én igen
-
scyllafren
senior tag
Mindketten EU szerveren vagytok, ugye?
-
Mike
veterán
válasz
wandor0930
#1872
üzenetére
Az bőven jó, éjszakai bagoly vagyok
-
Mike
veterán
válasz
wandor0930
#1868
üzenetére
akkor majd én, de csak holnap este érek rá
-
wierra
senior tag
válasz
wandor0930
#1868
üzenetére
Akkor passz. Hátha majd a többiek megmondjak a tutit...
-
wierra
senior tag
válasz
wandor0930
#1866
üzenetére
Magam sem értem. Min játszol?
Bár elvileg mindegy, mert van crossplay afaik.
Egyébként request se érkezett. -
wierra
senior tag
válasz
wandor0930
#1864
üzenetére
Nem találja az uid-t...

'does not exist' -
wandor0930
aktív tag
706960747 a kódom
-
wierra
senior tag
válasz
wandor0930
#1861
üzenetére
-
wierra
senior tag
válasz
wandor0930
#1859
üzenetére
Roger wilco!
-
wierra
senior tag
Fallen Star berhelésre keresek partnert
700236082
-
Ventur@
senior tag
Én arra kiváncsi lennék, hogy dendro karakter miért nincs még mindig egy sem?! Mindegyikből element-ből már van vagy 4-5-6 karakter, de dendro-ból viszont egy sem. Nincs ötletük, hogy milyen képességeket adjanak egy ilyen karakternek, vagy hogy hogy működjön együtt több element-tel?
Ebben a meteoros eseményben, most mikor megjelenik a meteor és keresztül húzz az égen, olyan mint mikor wish-t nyom el az ember. Vártam is, hogy dobjon egy Qiqi-t mondjuk, de hát nem volt szerencsém
. -
jonnyjoker01
veterán
válasz
Yodamest
#1852
üzenetére
Én nem értek ezzel egyet. Az alap ingyenes karakterekkel is minden kontent elvégezhető / kivihető. Amire nagyon ráálnak és húzza a gatcha vonatot, az a sztori. Érdemes ránézni discordon vagy redditen mekkora kultusz alakul ki néhány karakter körül - ez maga a műfaj tulajdonsága, no meg benne van az is, hogy tényleg nem rossz a sztori és azonosulni lehet a karakterekkel.
Ingyenes játékosként az Abysson kívül semmilyen falba nem ütközik az ember - talán a resin rendszerbe még, de az csak azért van, hogy lassítsa a játékosok fejlődését mert nincs elég content (no meg ebbe a fizetősök is belefutnak, mert nem lehet végtelenségig resint vásárolni).
Apropó content: Én nem értem mi került ezen a játékon 100 millió dollárba eddig... Elvileg még Inazuma sincs kész, gondolom a többibe bele sem kezdtek.

#1854 Sirandrish: Sajnos még nincs, nagyon remélem 1.2-ben berakják, mert kezdek agybajt kapni a karakterváltástól
-
Jumbozorz
senior tag
Én viszonylag sokat játszom a játékkal. Szerintem, aki ingyen játszik a játékkal az is képes kivenni belőle jó pár órát. Én fizetek ezt azt, de számomra nem baj, mert a játék élvezetes és a mérleg egyensúlyban van.
Nagyon az elején van a játék, de ha így maradna az sem lenne baj számomra
. Nekem bejön és kész. Telón játszom mindig elő tudom venni, mindig van mit csinálni..nekem nem kell több. Néha jönnek story-k amik csak emelik a játékot. Repetitív? Igen? De ez egy gyűjtőgetős játék. Aki ezzel a kategóriával játszik az fogadja már el a stílus legalapvetőbb jegyeit. -
Yodamest
veterán
válasz
wandor0930
#1850
üzenetére
Na ez mondjuk egy jó pont volt, amit kiemeltél, igen erről az egész elementál 1 valami ellen 1 valami jó különben szívsz dologról is a játék F2P modellje köszön vissza. Hogy ne tudjál már mindenre reagálni és ha még tudsz is, mert Amber is tüzes pl. de vannak nála SOKKAl hatékonyabb tüzes karakterek és akard azokat is ezek ellen a szivatós ellenfelek ellen.
Egyébként minél többet elemezzük így a játék szerkezetét, annál inkább jövök rá, hogy mennyire is okosan kitalálták ezt a készítők, hogy tényleg nem tűnik fel elsőre, de a játék minden aspektusa, eleme erre van felépítve, hogy ebből a gacha rendszerből a legtöbbet ki lehessen hozni.
-
Yodamest
veterán
válasz
Sirandrish
#1846
üzenetére
Fúde szeretitek egymást aztabe..
én amúgy nem bántanám Miket-amiatt mert tetszik neki a Genshin, van az amikor a pozitívumok olyan erősek, hogy észre sem veszed miattuk a negatív oldalt. Most ha nekem is a LoL-t elkezdené szidni valaki, hogy hát de milyen rossz a nem tudom art style és mégis mi az, hogy egy mapon rohangál 10 játékos stb.. nem tudna érdekelni, mert rohadtul élvezem magát a játékot, magát a játékmenetet, sztem ő is így lehet vele és én ezt megértem, mert szerethető játék lett a Genshin. (ezért is hozta már be többszörösen az árát) -
wandor0930
aktív tag
A többséget megtudom érteni, illetve egyet tudok érteni vele. Főleg aki pikk-pakk végtolta az most biztos unatkozik és sokkal jobban feltűnnek neki a hibák.
Én személy szerint azért még kivárok, egy kb. 3 hónapos játékról beszélünk amit folyamatosan fejlesztenek szóval bőven van lehetőség a hibákat helyrehozni.
Illetve több problémára is amit felhoztatok egyszerű a válasz, a fejlesztők is pénzből élnek.
Az elementálokkal szerintem pont az a cél hogy mindenfajta karakterből húzz egyet, hogy mindenki ellen legyen megfelelő, ja hogy a játék ebben nem támogat...majd a mastercard segít.
Egy F2P játéknál azért erre lehetett számítani szerintem (persze ettől még ez nem jó).De továbbra is tartom, tekintvén hogy nincs pvp rész ahol a fizetős játékos előnyt élvezne ezt F2P is simán lehet játszani max kicsit nehezebb.
-
Mike
veterán
válasz
Sirandrish
#1846
üzenetére
nem ahhoz hasoníltottam
oké, zárjuk -
Mike
veterán
válasz
wandor0930
#1847
üzenetére
itt a prohardveren? de
-
-
Mike
veterán
válasz
Sirandrish
#1843
üzenetére
miért fos: #1841
-
Mike
veterán
válasz
Sirandrish
#1843
üzenetére
-
Mike
veterán
válasz
Sirandrish
#1840
üzenetére
[link] lásd pl ezt. hogy néz ez ki? a főhős feje is? 3:10 ilyen gagyert rég láttam már. mostt gyenge felbontású textúrák, kb 10 éves grafika. ettől még persze lehet jó játék, a grafika nem minden
-
Mike
veterán
válasz
Sirandrish
#1833
üzenetére
hát grafikailag sehol nincs. legalábbis amiket láttam róla videót, elég nagy csalódás volt.
de ha majd kijön, nézek róla gameplayt, még nem mondtam le róla. -
Mike
veterán
válasz
Sirandrish
#1831
üzenetére
én ugyan nem támadok senkit, max nem értek vele egyet. nem is kell senkinek sem. de ettől ez még nem támadás. bár részvényes lennék, csodálatos lenne.
ratamon mondta, hogy nála sokkal kevesebb mob van, mert már midnet kiirtotta. ugye azért vannak amik nem respawnolnak többet ha egyszer kinyitottad a ládát.
-
Mike
veterán
válasz
Sirandrish
#1829
üzenetére
nem kötelező, te döntésed. de ha kihívásokra vágysz, és azt nem kapod meg, kitalálhatsz magadnak, igen. mert a játék könnyű. főleg ha kipasztaltad, vagy ugye, tele vagy 5*-os feltáőpolt karakterekkel.
a soul játétkok még tube-on is idegesítenek, eszemben nincs azzal szivatni magamat, én kikapcsolódni szeretnék, nem ragelni.biztos vannak, de megtanultam mindig a pozitiv dolgokra koncentrálni/észrevenni.
és ameddig meg nem unom, addig nem is fogom észrevenni, illetve nem fog zavarni
ez ilyen. -
Sirandrish
legenda
Tévedés. Tőled biztos többet játszottam, ez tény. De csak a PH-n van legalább 2 ember akik előttem vannak szintben, így valszeg ők többet játszottak mint én. Egészen egyszerűen arról van szó, hogy te úgy viselkedsz mintha legalább részvényes lennél, mert úgy támadsz mindenkire aki csak egy kicsi rosszat is mer mondani a játékról, pedig ha már 4 meg 5 ember látja azt amit te valamiért nem, akkor lehet hogy mi többiek látjuk jól, nem gondolod?
A mobok meg folyamatosan respawnolnak...nem értem annak most mi köze bármihez is.. -
Mike
veterán
válasz
Sirandrish
#1809
üzenetére
hát amiket láttam belőle videókat sajnos az elég fos volt , pedig én is kinéztem, de nem tudom. de tuti nem feszem meg itthon, mert 26k, usaban meg 18
-
Sirandrish
legenda
Tehát szerinted az a megoldás egy ilyen problémára hogy ha valami túl könnyű, akkor erőszakoljam meg MAGAM hogy nehezítsek rajta?
Ez kb olyan mintha én azt javasolnám azoknak akiknek a Souls játékok nehezek hogy "nem gáz...nézt youtube-n egy végigjátszást"..
Tényleg te vagy minden fejlesztő álma, mert azért itt már tisztán látszik hogy minden pozitív tulajdonsága mellett a játékban van bizony negatívum is, de valamiért te ezekről nem vagy hajlandó tudomást venni. Ezzel nincs egyébként baj, de attól még sajnos bizony ott vannak
-
-
Mike
veterán
válasz
Sirandrish
#1821
üzenetére
ha a játék nem szolgálja ki az igényeidet, kis kreativitással olyanná alakíthadod hogy megtegye. arról nem beszélve, hogy mindenkinek más az igénye, más tetszik.
Neked egyetlen bajod van, mi tizedannyit játszottunk a játékkal mint te. ratamon tegnap pl. azt mondta, nálam hemzsegnek a mobok. tehát még kevesebbet játszottam a játékkal mint ő.
-
Mike
veterán
válasz
jonnyjoker01
#1820
üzenetére
lentebb linkeltem egy videót, a csávó Aetherrel, craftolt karddal győzi le Childie-t. És akkor jön majd ugyanez, sérülés nélkül. Tehát azért lehet reálni kihívásokat, pont ez benne a szép.
-
Mike
veterán
végigolvasva amiket írtatok, hű, milyen szinten nem értek egyet veletek. felsorolni is sok. nekem tetszik, hogy nem vagy rászorítva a 5*-os hősökre, kifejezetten tetszik, hogy midnen karakternek van sajá története, tetszik, hogy bárkit bérmivel le lehet győzni, de van amivel egyszerűbb, szerintem jó arányban van a fegyveres harc és az elemtál, tetszik, hogy minden karakternek van ilyen képessége, nem csak a "varázslóknak". Arról nem beszélve, hogy a játékmetetet is nekem találták ki, szerintem van legalább 60 órám a játékban, de még csak a főküldit fejeztem be. Én az a tíus vagyok aki a GTA SA-t 7 év alatt fejezi be.
pont nekem való ez a játék. Ott az rdr2 online, vadászgatáson, mászkáláson és gyűjtögetésen kivül nem igazán lehet benne semmit se csinálni, még ilyen szintű harc sincs benne, csak egy kis lövöldözés, mégis beletettem 1000+ órát 2019-ben. -
Yodamest
veterán
válasz
Sirandrish
#1821
üzenetére
ez jó
na de ezaz, hogy én is így vagyok vele, hogy utálom ha nekem kell nehezíteni egy játékot. Ezért is ellenzem játékokban a többfajta nehézségi szintet, mert onnantól, hogy nem easyn tolom úgy érzem én nehezítettem a játékon nem pedig úgy, hogy rá vagyok kényszerítve, hogy átvergődjek rajta valahogyan. 
Itt a genshinben mondjuk nem bánom, hogy nem kell vért izzadni, de legalább easy fokozatot nem tettek a menübe. Így is folyamatosan underleveled vagyok szóval épp kellő kihívást jelentenek a bossok. Oceanid kimondottan nehéz volt úgy, hogy ő lvl 51 nekem meg lvl 40 volt a legmagasabb karakterem lvl 20 fegyverrel.

-
Sirandrish
legenda
válasz
jonnyjoker01
#1820
üzenetére
PS-en tolhatod lemerült controllerrel, PC-n meg kihúzott egérrel is akár
-
-
Mike
veterán
válasz
jonnyjoker01
#1816
üzenetére
A casual hozza a bevételt. Ha túl könnyű játszd csak egy karakterrel.
-
jonnyjoker01
veterán
Én úgy gondolom a combat akkor lenne jobb, ha kicsit feltolnák a nehézséget (vagy adnának ki olyan kontentet külön ami erre pályázik). Childe bossfight például rohadt jó volt szerintem úgy hogy a sztoriban underleveled karakterekkel mentem neki. Abyss 10-11-12 is nagyon élvezetes szerintem, nagyon oda kell figyelni ha nincs meg az embernek egy két OP 5*os karakter. Openworld pedig csak unalmas farmolás, végig lehet szántani a mobokat. Plusz itt van ez a fun elemental rendszer de nem érzem hogy nagyon kihasználná Mihoyo, inkább a Casual playerbase-re mennek rá úgy érzem.
Elvileg amúgy jönni fognak co-op boss raidek, kíváncsi vagyok hogy fog kinézni.
A játék erőssége szerintem a sztori és felfedezés, de miután minden küldetés el lett végezve és minden chest ki lett nyitva (köszönöm a random kínainak aki csinált egy videó sorozatot erről), nincs mit tenni csak új content updatere várni.
-
Yodamest
veterán
válasz
Yodamest
#1813
üzenetére
Még ehhez annyi, hogy nálam az lenne talán a tökéletes balansz ha nagyobb részt kapna maga a harc a játékban, tehát a fizikai fegyveres harc és kicsit kisebbet maga ez az elementál dolog. Nem azt mondom ezzel, (mielőtt valaki rámtámad) hogy a játék alap tematikáját akarnám kukázni, mert persze ez erről szól, de számomra már úgy tűnik, hogy CSAK erről szól. Voltaképpen a fegyvered is csak azért számít, mert azzal skáláznak az elementál képességek, reakciók, és maga a fizikális harc semmi más csak placeholder 2 skill cooldown között, hogy azért valami kis "ütögetés" legyen már a köztes időben. 90-10 arányról én egy picit 70-30-ra elvinném ezt még mindig az elementál javára, de ne unalmas kitöltő effekt legyen a fegyveres csépelés azért és ha nincs épp a kellő elementál reakció a csapatban, skillel lehessen megoldani a helyzeteket. Most csak hirtelen példa mire gondolok, a nagy pajzsos minotaurusznál maradva, ha nekem nincs tüzem, kicsit ügyeskedve de pl. tudjam azt megtenni, hogy kiparryzom a pajzsot a kezéből vagy letudom stunolni egy heavy attackkal és addig nem tud pajzsolni stb. tehát több megoldás egy-egy helyzetre.
nemtudom ti ezt hogy érzitek?
-
Yodamest
veterán
válasz
Sirandrish
#1811
üzenetére
Még az is zavar, hogy nagyon behatárol a játék bizonyos encounterekben, bizonyos ellenfél típusoknál. Kitaláltam, hogy na de fasza megyek ilyen jó kis fagyasztós buildet, tök jó de hoppá jön egy jég mágus vagy egy nagy pajzsos minotaurusz és fél órán át kell ütnöm, hogy meghaljon. Ugyanez ha nincs a csapatban víz karakter és szembekerülsz a pyro pajzsos puskás ellenféllel, vagy a pyro virággal, hát sok sikert azt a pajzsot effektíven csak vízzel lehet leszedni..... ezért nem jók általánosságban a geo és anemo karakterek, mert velük csak kiesnek a reaktív elementál helyek és elvárja a játék, hogy mindenre tudj reagálni, mert ha nem akkor nem arról van szó, hogy "jó hát nincs vizem, megbaxom elektróval" mert egy órán át ütheted akkor... és oda nem lesz jó a geo sem és az anemo sem ha egy specifikus elem kell.
Szóval ez is pl. nagyon zavar engem, lehetne a játék kicsit kevésbé fakalapos ilyen téren, sztem tök rossz, hogy a nagy fapajzsos ellent is CSAK tűzzel lehet effektíven legyőzni, amúgy meg csak csúszkálsz mögé hátha hátba tudod verni, meg rázúdítasz minden ultit és abba már belehal, de ez túl rigid így akkor is. Lehetne ilyenkor legalább azért egy 2 elem amivel reakcióba tud lépni, pl. mondjuk árammal is kilehetne verni a kezéből vagy geoval is szét lehetne zúzni végülis csak egy fa pajzs... kővel miért nem lehet szétverni?
-
wandor0930
aktív tag
Engem már az elején is zavart kicsit hogy igazából az összes normálisan kidolgozott karakter a játékban játszható. Gondolom költségmegtakarítás miatt szerepelnek NPC-ként is, de amennyi pénzt hozott azért a fejlesztéseknél kicsit szabadabbra engedhetnék magukat.
Az új területekre jólenne ha jönnének újfajta enemy-k, illetve tényleg a co-op mód fejlsztésével kellene talán foglalkozni, mert ha a játékmenet egyhangú is feltudja dobni ha csapatban játszol.
Játékmenetben igazán újat nehiszem hogy tudnak hozni, hacsak nem kap az utolsó elem valami nagyon egyedi mechanikát, de az is csak ideig óráig lesz érdekes. -
Sirandrish
legenda
válasz
Yodamest
#1810
üzenetére
Azért az látszik hogy hamar belefut az ember az ilyen "free" cuccok falaiba, mert tényleg jó, de azért mégis zavar ez az.
Pl hogy lehet játszani 4 csillagos karakterekkel, de azért csak benne van az emberbe hogy az 5 csillagosok erősebbek és/vagy jobbak. De ha már mákod van és nyitsz egy 5 csillagosat, akkor az meg nagy valószínüséggel az életben nem lesz kihúzva a constellationokat illetően, főleg hogy az emberek 90%ának csak banneres hősei vannak, vagy 1-2 más.
Az is fasza hogy lehet farmolni a bossokat, de a resinköltség miatt gyakorlatilag napi 10-15 percnél az sem tart tovább.
Szóval hja...amíg az embernek van mit felfedeznie, addig napi 4-6, de akár 8 órát is el tud lenni a világban, de amikor már azok megvannak, akkor amolyan rutinszerüvé kezd válni. Pár boss+napiküldik, és már zárod is be, mert érdemben nem tudsz haladni a játékban. -
Yodamest
veterán
Jópofa ez a Genshin de nálam ilyen hullámvölgyek vannak, először nem annyira tetszett, aztán rákockultam, ment a felfedezés meg minden, csak ezt toltam pár hétig, majd most megint azt érzem, hogy kicsit ellaposodott. Csinálom ezt az eventet, meg a napikat, storyval nem is nagyon haladok, a nagy farkas boss még csak most volt Razorral. Nincs túl sok fajta ellenfél mindig ezeket a szlájmokat kell időre megölni vagy a nagy pajzsos fenevadakat, lényegében ezeket a szörnyeket farmolgatja az ember csak vagy dungeonban, vagy abyssban, vagy eventben. Néha 1-1 bossfight a nyersanyagokért, lootért.
Kicsit ilyen langyos víz nemtudom, túl jó ahhoz, hogy ignoráljam, mindig visszakell menni elkölteni a resint, meg az eventet is must have megcsinálni, de közben meg kicsit ilyen kötelező jelleggel lépek be, mert annyira meg valahogy éppen nem köt le, mint a LoL pl. amivel heteket eltudnék úgy lenni, hogy gyakorlatilag fel sem állnék a székből.

A harcok is már eléggé kiszámíthatóak valahogy, váltogatod a karikat pörgeted az épp nem CD skilleket és ennyi, különösebb skill nem kell hozzá, csak annyi, hogy a fejlesztések meglegyenek, karakter és fegyver szintben de konkrét ügyesség nem kell. -
Sirandrish
legenda
válasz
Yodamest
#1808
üzenetére
Nagyon sok Zeldát vélek felfedezni benne, ami csak jó lehet

Mire megveszem addigra kint lesznek az értékelések is, szóval azokra majd azért rákukkantok, de nem hinném hogy annyira rossz lenne, hogy elvegye a kedvem.
A látvány pazar lesz, a harcrendszer is tetszetős (már amennyit láttam belőle), és amit a VR vagy a gamestar mondott róla az is tetszik
-
Yodamest
veterán
válasz
Sirandrish
#1805
üzenetére
ennyire biztos vagy benne, hogy jó lesz? mai világban én már semmire sem vennék mérget, majd ha kint lesznek a kritikák azokból leszűröm a konzekvenciát
Free demo ugyan kint van az oldalán de úgy látom az csak a stadiára vonatkozik....
wierra ezt nem tudhatjuk csak így, meg kell várni miket mondanak azok akik 10-20 órát már beletettek legalább
-
Jumbozorz
senior tag
válasz
Sirandrish
#1805
üzenetére
király, köszi!
-
Yodamest
veterán
válasz
Sirandrish
#1801
üzenetére
A Fenyxre én is kíváncsi leszek, de egyelőre fenntartásokkal kezelem, látod a Godfall is mekkora ratyi lett végül. Ha jó lesz az nálam is vevős, de mivel a Genshinnel ellentétben AAA áron jön ki, valami többletet kell tudnia, hogy indokolt legyen az áttérés.
-
Jumbozorz
senior tag
válasz
Sirandrish
#1801
üzenetére
En egyelőre meg maradok
es nem koncentrálok másra. -
Sirandrish
legenda
válasz
Jumbozorz
#1800
üzenetére
Hát pont olyan mint minden más. Jönnek az ellenfelek, leütöd őket és nyertél. Annyi "csavar" van benne hogy 2 "pakk" között lemész alfába pár secre és ennyi.
Korábban is említettem már hogy játékmechanikailag valamiért nem tudnak többet kihozni belőle. Jópofa hetekig tartó even, de hiába van 3 fázisa ha abból 2 tökéletesen ugyanaz, az első meg "virágszedés az esőben" kategória!
Pont ezért kellene legalább a COOP részét erőltetni, mert bármit is terveznek, ez így nem fog évekig kitartani nekik. Mondjuk én elvagyok vele továbbra is, de már nagyon várom a Dec 3at
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI+Intel Combó! Kamatmentes rèszletre is! Èrdeklődj!
- HP ProDesk 600 G5 i5-9500 16GB 512GB 1 év garancia
- Bomba ár! HP 250 G6 - i5-7GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Garancia!
- Apple iPhone XR 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 Pro / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


).
:
!

egyelőre.
Sordoran
