Új hozzászólás Aktív témák
-
Beretvás
veterán
Hali.
Ha átmentem a dlc szigetre akkor onnan mikor vagy hogyan tudok visszamenni az alap térképre?
-
evitiguF
senior tag
Üdv!
Az miért van, hogy ha indítom a játékot, betöltöm az állást, akkor egy csomószor kiírja, hogy "legendák történetmesélője", mintha akkor fedeztem volna fel a helyszínét. Illetve sok helyen meg kérdőjelet hagy, ahol már jártam, és pont ilyen "legendák..." lenne ott.
Ez valami bug? (Ps5-ön játszom, már a 3.fejezetnél vagyok, eddig is furcsa volt, csak nem kérdeztem meg még sehol) -
dokee78
félisten
Mocsári szikla szentélynél hol tudok fel jutni?
-
Kai_Rong
senior tag
Kellemesre sikerult a DLC, most ertem a vegere, jo 10-12 ora tartalom volt benne. Akinek az alapjatek bejott, es tobbre vagyna belole, az semmikeppen se hagyja ki.
A Legendshez az uj Rivals mod szeptember 3-an startol, arra is kivancsi vagyok, hogy fog majd muzsikalni. Alapvetoen a PvP egyik jatekban se nagy kedvenc, de hatha itt jol csinaljak majd a Sucker Punchos sracok.
-
Kai_Rong
senior tag
-
RazoR
veterán
Sziasztok!
Nemrég kezdtem a játékot és az lenne a kérdésem, hogy egy a Legendák mód micsoda? Kapcsolódik valahogy a sztorihoz?
-
STC Speed
őstag
Esetleg valaki tudna segíteni abba, hogy majd játék közben bizonyos döntések kihatnak a sztorira? Gondolok itt pl a kúszó ellenfelek kivégzése.. vagy pl ha nem állok ki a harc elején(kihívás)
-
Amiens
tag
Látható jel?
Egy nagyon picit elszíneződik (csillog-villog) az a tárgy/ereklye amit fel kell szedni.
Azért mondom, hogy később bele fogsz jönni, mert ezek kívülről szinte ugyanúgy néznek ki, és utána már könnyebben felismered őket.
Ha tényleg nem menne, akkor itt egy kis segítség:
[Mongol ereklyék]
Jó vadászatot! -
Amiens
tag
Minél aktívabb/erősebb a rezgés, annál közelebb vagy az ereklyéhez!
Kicsit macska-egér harc, de idővel bele fogsz jönni! -
modflow
veterán
Az utazó ruhára azt írja, ha rezeg a kontroller, ereklye van a közelben.
Mégis hogy lehet megtalálni?
Érzem, hogy rezeg, de nem látok semmit... -
Kai_Rong
senior tag
Így van, egy hosszú mellékküldetéssorozatnak lehet felfogni, ami a raiddel ér véget. Élvezetes, és főleg a raid elég nehéz is, tényleg új szintre emeli a coop fogalmát
-
gyuri00
aktív tag
Sziasztok
A coop módban a fő stroy is végig lehet vinni vagy mit tartalmaz?
-
szucstom
őstag
Sziasztok!
Ha esetleg valaki(k) mennek raid-re, én szívesen becsatlakoznék. 100+ ronin, akár DPS-ként akár healerként van rám szükség
1 legendás, a többi epik cucc.
-
Kai_Rong
senior tag
Elég grindy lett a multiplayer mód. Egy-egy kasztot felhúzni 20-asra örökké tartó folyamat, nekem egyedül a ronint sikerült komoly farmolással felhúzni (minden sztori missiont megcsináltam vele + eleget grindeltem ahhoz hogy a gold survivalt is meg tudjam csinálni). Mondjuk az is tény, hogy a lootot meg lehet osztani a karakterek között, szóval talán a második / harmadik kaszt már egyszerűbb lesz.
-
onkelz
aktív tag
Sziasztok
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a Mitikus történetek közt van egy " a ki nem húnyó láng" nevü feladat.Ez most valamiért inaktívvá vált, és nem is teljesített feladat.A későbbiekben még befejezhetem vajon vagy buktavári?
-
kerobi
senior tag
Nem nagyon írtok az új küldetésről és a update-ről. Nekem eddig nem nagyon tetszik ez a vöröses szinvilág, bár lehet csak szokni kell
-
PeAdam
tag
Mostanra sikerült végeznem a fő szállal. Én nem ültem neki annyira nagy elvárásokkal, de borzasztó kellemeset csalódtam a játékban. Nem sejtettem h ennyire nagy ívű, gyönyörű történetet is kapunk ez mellé az open world világ mellé. Egyedül a Witcher 3-nál és RDR2-nél éreztem ezt az open world játékok közül, amit itt. Hogy ténylegesen, minőségi tartalommal van megtöltve és a fő történeti szál ennyire jól megírt/megrendezett. A cutsceneket is imádtam.
A fő történet mellett a szövetségeseink mellékszálai is egyszerűen zseniálisak voltak. (Még Maszako úrnő szálát kell befejeznem, azzal még nem végeztem).
Még a gyűjthető dolgok is rendkívül érdekes kis történeteket kaptak. Gondolok itt például a mennyei csapásra, vagy a hosszúíjraTényleg egy küldetés, vagy még a legapróbb harc sem volt a játékban, amit unalmasnak éreztem volna.
A grafika, illetve Cusima felépítése meg hihetetlenül gyönyörű. Rengeteg képet csináltam. Itt például az AC Odyssey-hez mérve nem azt érezte az ember h egy gép által generált világban bóklászok. Pont megfelelő volt a mérete, de mellé minden terület egyedileg kidolgozottnak tűnt és nagyon változatosnak is.Még a Last of us 2-vel nem végeztem, de egyenlőre számomra magasan az év játéka és talán az utóbbi évek legjobb játéka is.
Engem Taka halála meglepett, szerintem igen drámai jelenet volt. De a kedvencem az utolsó párbaj volt Simura Nagyúr ellen azon a bizonyos helyszínen. Elképesztően gyönyörű, drámai és érzelmes zárópárbaja volt ennek a csodálatos játéknak. Mindent összevetve ezen a játékon látszik, hogy szívvel lélekkel készítették. Minden idők legjobb open world játékai közé bekerült számomra. 10/10 pont
-
unreg1
tag
Végre NG+ és előre összeállított szettek közötti gyorsváltás!
-
RudY
addikt
-
RudY
addikt
Ghost of Tsushima: Izgalmas részleteket árult el az érkező kooperatív módról egy friss művészeti könyv
[link] -
jerry311
nagyúr
Elég béna volt Taka halála, vagyis inkább az odáig vezető forgatókönyv. Már akkor sejthető volt, amikor Yuna nem csatlakozott a questhez. Aztán megjelenik a mongol tábornál Taka, hogy majd ő segít. Innentól biztosra vehető volt a halála. -
jerry311
nagyúr
Ha már multi, akkor remélem lesz benne friendly fire, csak úgy van értelme.
-
RudY
addikt
103 óra és kimazsizva. Pedig távol áll tőlem a keleti kultúra és csak több előzetes után győztem meg magam, de beszippantott és minden percét élveztem. Közepes szintről viszonylag hamar váltottam nehézre a sok gyűjtögetésnek köszönhetően, de a nehéz fokozat nekem elég volt.
Érdemes még mongolokat kergetni és lesz esetleg még bónusz meglepi (ahogy a Days Gone-ban), vagy soha nem fogynak el? Fotózgatni még úgyis visszatérek. -
RudY
addikt
Ghost of Tsushima Update 1.07 Available Now [link](Going by the release notes, the patch is a minor one although it still weighs in at roughly 1GB.)
-
Amúgy én pont az ilyen misztikus lényeket hiányoltam néha a játékból, mikor viharban lovagoltam az erdőben, jó lett volna, ha előugrik valami szörny és le kell gyakni
Witcher-féle világot simán el tudtam volna képzelni japános beütéssel. Ez a motor sokkal jobb, mint a Witcher 3-é, a harc is jobb, szóval össze kéne gyúrni a kettőt igazából.
-
Kai_Rong
senior tag
Meg senki nem oromkodott azon, hogy kapunk coop multit a jatekba, raadasul ingyen
-
kerobi
senior tag
Kár, hogy a tökéletes hárítás nem mindig jön be. A shanuában sokkal könnyebb megcsinálni.
-
NemMo
őstag
Ma megvettem én is, bár kicsit féltem tőle, hogy megbánom. Nos, kb 8 órától mostanáig játszottan vele és kényszeríteni kellett magamat, hogy befejezzem. Nagyon ott van a szeren.
-
S e t h
nagyúr
A hozzászólások miatt járok oda.
[link] -
#10186752
törölt tag
Tegnap lepörgött a credits, és kiugrott egyúttal a platina is. Életem egyik legjobb játékélménye volt, a hibái ellenére. A befejezés pedig katartikus.
Egy csoda, amit a SP összehozott, fantasztikus látványvilággal, vizualitásban (is) a csúcson van.
-
kerobi
senior tag
Én másodjára toltam végig. Először közepes, majd nehéz fokozaton. Nehéz fokozaton csak Győzőt nem tudtam lenyomni az első 1:1 küzdelemben. A közepes fokozaton minden küldetést végig vittem, minden rókalikat megcsináltam. A nehéz fokozaton pisikaka sensei történetét már nem vittem végig. Még igy is 87%-on vagyok többet már nem tudok kifacsarni belőle. Az act3-on a vége felé már a kihívásokat szinte lehetetlen megcsinálni.
Egy kis érdekesség: Láttam egy videót egy öreg samurai-jal, ahogy bemutatják neki ezt a videojátékot. A harc közben folyamatosan mondta a mozdulatok neveit. Azt mondta, ők nem szoktak ekkora erőt belevinni a csapásba, de ettől függetlenül nagyon dicsérte a játékot. -
keIdor
titán
Na, kivittem.
Még a platinát megcsinálom, 70%-on állok, szóval nincs messze, pár óra játékidő szerintem.
Nem volt rossz játék, de nekem a stealth része nem jött be. Úgy se, hogy észrevételre való talizmánokat használtam, meg szellem ruhát stb.
Úgy nem erőssége a játéknak szvsz.
Harcrendszer viszont összességében tetszett.
Az RDR1-2 megszeretette velem a vadnyugatot, addig nem érdekelt a téma.
Ugyanúgy vagyok a Japán (+Ázsia) történelmével is, nem volt rossz ezt a világot is kicsit felfedezni, de nem fogott meg úgy, mint a vadnyugat. Nem érzem úgy...
A látvány és a színvilág viszont nagyon el lett találva.Nálam nincs a legjobb Sony címek között, de összességében tetszett, jó játék volt, a topban nincs benne nálam, de a középmezőnyben simán.
Én ezt adtam volna ki hamarabb, a TLoU 2 előtt, mert nekem nem szólt akkorát, a TLoU 2 nálam GoTY egyelőre.
-
PeAdam
tag
Ez a játék egy csoda. Open World játékok közül utoljára a Witcher 3 szippantott be ennyire. A Red Dead 2-t is nagyon élveztem, de ez annál jobban sikerült véleményem szerint. Olyan hangulata, atmoszférája van... Nekem a sztori is nagyon bejön. A látvány meg PS4 Slimen is álleejtős
Külön tetszik, hogy 1-1 jól irányzott döféssel le lehet vágni az ellenfeleket. Sokkal realisztikusabb, mint az újabb AC játékok. Sőt tovább megyek, az Odyssey pl ez után előzző genes játéknak érződik
-
ProEvoFan
nagyúr
Nálam is kipattant a platina.
New Gamet akarok, most!
A Digital Deluxe mellé járt egy videó beszélgetés.A Sony elnöke, a fejlesztő stúdió fejese és Hongo professzor a kamakura-kori Japán szakértő dumcsiznak.
A lényeg: Hongo prof szerint, kb így nézett ki a középkori Japán, mint a játékban.Ajánlani fogja minden diákjának a játékot, mert tényleg korhű. Pl rengeteg sisak mind valódi híres Japán "harcosokról" lett mintázva.Az armorok is valódiak, meg úgy kb az egész játék tükrözi a kor szellemét.Vannak benne "csúsztatások" is.Pl a tűzszekér a mongol invázió után 75 évvel későbbi találmány.
Érdekes infók vannak benne.Akinek megvan, nézz meg! -
saelin
veterán
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
#20411392 #713 üzenetére
Ja tényleg, annyit tologatták már, hogy el is felejtettem, hogy az még idén jön
Szerintem a novemberi launch-csal azt is be fogják jelenteni, hogy jön a következő generációra is, szóval én azt eleve már PS5-re terveztem. Más viszont nagyon nem jön, nálam már csak a Yakuza 7 első napos, esetleg a Nier Remaster, ha tényleg kijön idén.
A nehézség alapú trófeákat én se kedvelem, meg a speedrunt sem. Főleg azért, mert általában az ilyen trófeák nem teszik lehetővé, hogy rögtön az elejétől a tényleges legnehezebb nehézséget válaszd ki, valamint ha speedrun kell, akkor az tényleg +1 tök felesleges végigjátszást jelent. A Kingdom Hearts játékok ebből a szempontból a leginkább arckaparósabbak.
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
#20411392 #711 üzenetére
Milyen címeket vársz még idénre? Szerintem az év második fele csont üres, a PS5 részleteiről még info sincs
Egyébként minden játék ilyen, meg kell csinálni mindent, és kész. Ez a platina egyébként a nagyon könnyű kategóriába esett, sok kihívás nem volt benne. De nincs ezzel baj, nem kell minden játékban olyan trófea, hogy "vidd végig a játékot 5 óra alatt egy ágyékkötőben level 1-es fegyverrel sebződés nélkül", mert az meg már a mazochizmus határait feszegeti.
-
#20411392
törölt tag
Meg is lett a platina. Remek játék volt, felejthető storyval. A játékmenet és a hangulat viszont bőven elvitte a hátán. Szerencsére nem húzták túl. Pont kellő mennyiségű küldetés és megcsinálnivaló volt.
Eddig nálam goty, de azért messze van még az év vége és jön pár olyan cím, ami fordíthat ezen.
Szeretném ha minden játéknál ilyen lenne a platina, mert akkor csinálgatnám is őket (Days Gone, GoW, Spider Man is ilyesmi). Tényleg csak meg kell csinálni mindent a játékban és kész is.
-
drachoHUN
senior tag
Szerintem felesleges volt. Persze nem oly' nagy probléma, csak furcsállottam, hogy egész játék alatt döntési helyzet nélkül voltunk, erre a végére mégis kapunk egyet.
Közben meg ki is platináztam. 4 trófea maradt ez ending utánra.
Még csak a második platinám, a nagy kedvencem, a Nier: Automata mellett. Érdekes pedig volt pár játék, amit ennél jobban kedveltem.
Jöhet a folytatás a PS5 generáció végére... -
drachoHUN
senior tag
VÉGE SPOILER:
Most komolyan az egész játékban nem volt egy döntés sem, és a végére beraknak egy ilyet? Miért kell?
Ezt leszámítva nagy pacsi a fejlesztőknek, remekül sikerült játék lett. Élveztem amikor nekiültem. Mondjuk volt, amikor inkább mással játszottam, pedig ilyen ritkán van nálam, ha igazán élvezek egy játékot, akkor amíg végig nem viszem, addig nem tolok mást.
8/10 megy rá a részemről. -
S e t h
nagyúr
válasz
hyggelig #702 üzenetére
Nekem kb. fél órával előtted, azóta is kicsit hiányérzetem van, elfogytak a tennivalók, kiürült ez a rendkívül hangulatos és tartalmas világ.
Ugyan időnként már elkapott az ow játékok rákfenéje, kicsit unalmas volt a sok gyűjtögetés, de a sztori elsőrangú volt, bár igyekeztem nem figyelni a szájmozgást japán szinkron közben.Elemezgettétek a mellékszerelők történeteit, ezt én is megtettem pár napja, mert foglalkoztatott, de én már akkor két részre bontottam az értékelésemet. Nálam nem fedte egymást a sztori és a befejezés értékelése, mert volt olyan történet, ami kifejezetten tetszett, viszont a befejezés kiábrándítóan csapnivaló volt, ide a Maszako sztorit tudnám sorolni. Egyik pillanatról a másikra véget ért, miközben olyan hosszú felvezetése volt, hogy már-már a főszállal vetekedett.
Ishikawát magát nem kedveltem és éppen ezért általában finnyásan álltam neki a következő etapnak, viszont ez a történet és főleg befejezés tetszett a legjobban, talán mert a szereplők jóvoltából mintha magamat, a saját kétségek közötti vergődésemet láttam volna a szamuráj és a ghost lét között.
Yuna története nagyon kiegyensúlyozott volt, mondhatni az ő karaktere került hozzám a legközelebb, talán mert a kezdetektől velem volt, megmentett, élvezet volt játszani a meséjét.
Norio, vele voltam a legjobban bajban, minden bajom volt ha csinálnom kellett, untam, kötelező jelleggel ledaráltam, viszont a befejezés meglepetés faktora az egyik legkomolyabb volt a többiek között, csak sajnos odáig elég hosszú út vezetett.
Kenji története mókás, de egyben kihívásokkal teli is volt, kedveltem.
Időnként azt éreztem ezekkel a történetekkel kapcsolatban, hogy túl hosszúak, feleslegesen vannak ennyi részre szabdalva és helyettük, vagy a szakaszok összevonásával nagyobb teret lehetett volna adni más mellékküldetéseknek, még több élettel megtöltve a világot.
-
.LnB
titán
Haver/Forumtárs megvette tőlem a játékot. Mondtam neki, hogy csak hardon vagy haláloson érdemes játszani.
Erre ilyet ír. Nagyon jó ez a játék, csak egy tábor egy oráig tart neki.
Nem baj, majd belejön.
-
hyggelig
senior tag
Na, hát akkor!! Nekem is megvan a platina. Az első igazi, ha három Telltale játékot nem nézünk!
Ha én meg tudtam, akkor szerintem bárki meg tudja csinálni
-
hyggelig
senior tag
válasz
Kai_Rong #699 üzenetére
Én pont azért döntöttem
a nagybácsi megölése mellett, mert ő még mindig a megszokott, régi szamuráj értékek mellett állt, és a szeretetet és tiszteletet Jin azzal mutatta ki, ha megöli. Ráadásul az eltérő vallás miatt, mivel azt mondja neki, hogy "keress meg a következő életedben", a halál sem bírt akkor akkora veszteséggel, mint ahogy mi, kopottas keresztény szellemiségben felnőtt játékosok látjuk. Azzal, ha élni hagyja erkölcsileg és fizikálisan is elveszíti, mert akkora megalázást jelentett volna neki, hogy hiába hagyja életben, attól még ugyanúgy elveszítette volna.
Új hozzászólás Aktív témák
- Béta iOS-t használók topikja
- Óvodások homokozója
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Call of Duty: Warzone
- Nothing Phone (3) – tervezett kaotika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Honor Pad X9 / 4GB RAM 128 GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3180
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 32GS94UX - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550 R5 3600 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RX 5700 XT 8GB CM MasterBox MB500 700W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest