-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz HussarF #13900 üzenetére
VP3-nak puha az oldalfala, ettol nyulos, bizonytalan lesz a gyors iranyvaltas erzete. Persze miutan ledolgozta az oldalfal kocsonyassagat, tapad tok jol, csak ez engem zavar. Vennek helyette Bridgestone RE002-t mondjuk, ami sportgumi. Telire meg azert raknek negyevszakost, mert az eghajlatunkon a tel ugy ot eve erdeklodes hianyaban elmarad es ez egyre inkabb igy lesz, arra a harom napra meg ha veletlen leesne a ho, vagy otthon maradok vagy lassan megyek. De a homentes napokon jobban jarok a negyevszakossal, mert kevesbe zajos es vizen, szarazon is jobban tapad, foleg kanyarban.
Btw regen nem volt ilyen buzulas, hogy teli meg nyari gumi, aztan megis megoldottak a dolgokat. -
tomcsi23
veterán
válasz HussarF #13900 üzenetére
Az ultrac vorti, bár elég jó sportos gumi (szárazon) és a teszteken, valamint a visszajelzések alapján is jól szerepel, dobott egy ilyen tesztet, ahol az eredmény nem túl szimpatikus. Persze nem tudni, milyen gyártás, hibás lehetett esetleg, meg pl milyen sebességen kínozták. Bizonyosan a legtöbb ember nem is tud ilyen feltételeket egyszerre generálni, de azért na. [link]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
válasz rbalint88 #13902 üzenetére
Ja, hogy csak téli helyett lenne 4 évszakos? Érdekes elgondolás. De szimpatikusabb, mintha tényleg 4 évszakra vennéd
Btw regen nem volt ilyen buzulas, hogy teli meg nyari gumi, aztan megis megoldottak a dolgokat.
Ja, legtöbbször árokba csúszással. Meg azért a wartburggal meg az ezerkettes ladával nem is mentek úgy, mint a mai autókkal
(#13903) tomcsi23
Van egy Apollo-s mérnök ismerősöm, rajta keresztül veszem. Így valószínűleg kijön olyan 42E/db-ra. Meg aztán gondolom, ha gond lenne vele, akkor elég közvetlenül el is tudnám érni a gyártót[ Szerkesztve ]
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz HussarF #13908 üzenetére
hát, simán kézzel meglökdösve tud 2-3 centit elmozdulni, szóval ha rendesen beterheled kanyarban, gondolhatod milyen. áhh, nem is akarok belegondolni inkább ennél peresebbet meg nem akarok, valaminek rugóznia is kell, ha már a gátló fel lesz keményítve, meg ugye eleve nem a mindent kisimítás volt a fő tervezési paraméter aztán lehet hagyom a francba, veszek télire is hankukit, az legalább olcsó, tapad, viszont hangos (w452).
-
Skillet
addikt
válasz tomcsi23 #13907 üzenetére
5 éve nyári szettel járok
Semmi gond nem volt... viszont az utolsó tél már durva volt, amikor leesett a hó. De már nem volt minta a gumikon. Addig ment az agyalás a felni eladás/felújítás/méret váltás körül, hogy elfogyott alólam a gumi...
De a mostani telet leszámítva semmi gond sem volt soha.
Nem buzdítok erre senkit!!! De, hogy én ide, Magyarországra nem fogok téli gumit venni, az is biztos.
Itt nincsen tél. Tudom, hideg van és x fok alatt blablabla... én ebből pont semmit nem érzek. -10 fokban sem csúszkáltam az autóval, de bizonytalan, ideges sem volt a vas.
Azt már nem is mondom, hogy ha leesett a hó, annak a hátán is mentem gond nélkül...
De ez az egész már eretnekség itt a gumis totyikban.
És akkor újra: nem buzdítok erre senkit, ez az én döntésem és kész.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz rbalint88 #13915 üzenetére
Igen... de a megállással sem volt gond.
De tutira balesetveszélyes vagyok. Elhiszem.
Ahogyan minden téligumis is, amikor télen 10-15 fokok vannak
És az azért annyira nem ritka.
Szerintem a téligumik nem ebbe az országba valók.
Akkor már inkább CC.
Amúgy tényleg hibátlannak éreztem télen a nyárit, de azt aláírom, hogy az utolsó tél már nagyon bátor dolog volt.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Vesztor87
senior tag
válasz Chesterfield #13918 üzenetére
Majd érdekelne a tapasztalat ezzel kapcsolatban, nem tudom, van itt valaki aki CC-t használ télen is? Nemrég vettünk autót, nekem nagyon hangosnak tűnik a Barum Brilliantis 2 ami fent van (6 évesek, tehát már csereérettek, de úgy voltunk vele hogy idén jó, aztán ősszel jön rá a téli... ).. gondolkodom nagyon hogy téli+nyári kell-e, meg felni vásárlás stb, vagy CC menjen mind az 5 kerékre oszt jónapot.
-
belaazallat
addikt
válasz Kornel #13920 üzenetére
Nekem is fent volt, de az a 2 nap, amíg hó volt...... és csak városban használtam
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #13920 üzenetére
Mondjuk az autónavigátoros két videós tesztet megnéztem, nagyon leírják a CC-t is... nemtom.
N16-os almeránk van, megnézném hogy egy halkabb gumival csendesebb lenne-e. Az öregebb gumik lehet hogy hangosabbak? Nem tudom egyébként van-e érezhető difi egy 70-71, vagy egy 68-69 db-esnek mondott gumi között, 2-3 decibel nem tudom mennyit számít... -
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #13922 üzenetére
Persze hogy leírják.
Mikor a nonstopgumi a támogatója a tesztnek.
A gumisok ki vannak a 4 évszakos gumiktol.
Egyébként az autonavigatoros teszt évek óta bizonyítja, hogy mennyire szakmaiatlan, és akkor még finom voltam, mert szerintem itt simán lehetne részrehajlásrol is beszélni.
Az ideit eddig pont ezért meg se néztem.
De most mar kíváncsiságból ránézek, hogy rohogjek egy jót. -
gg72
veterán
válasz Vesztor87 #13922 üzenetére
Csak hogy pozitív dolgokat is olvassál a CC-ről
[link]
[link]
[link]
[link]Nekünk egy fél éve van fent egy családi autón, meguntam az állandó cserélgetést és felnizést, viszonylag keveset megyünk, így ez tűnt az ideális választásnak (205/55R16) és eddig nem is csalódtam, igaz havat még nem látott, de az elmúlt éveket elnézve itthon nem is nagyon fog...
-
Vesztor87
senior tag
Nem tudom mi mennyit megyünk majd, első autónk, szal jó kérdés Most 3 hét alatt eddig 900km-t tettünk bele úgy, hogy sikerült elkerülni az első saját autót vásárlókra jellemző - van már autóm, a wc-re is azzal megyek c. szitut. Városban nem is igazán volt használva, inkább szülőkhöz, rokonokhoz mentünk vele.
Olvastam hogy 30k km-t jósolnak neki, szemben a sima szettek 50k-s élettartamával, az viszont szerintem nagyon kevés. Az autónkon a szervízkönyve szerint 105.000 km-nél került fel a mostani szett, most van benne 184.000 km, tehát ment vele 79.000 km-t az előző gazdája. Első gumik 3mm-esek, hátsók 6mm-esek. Jó, lassan cserések, hisz 6 évesek és az egyik fele kopott, de na... ez nem 50k
Ha 30k a CC akkor nem éri megvenni, szerintem azt 2 év alatt akkor leírnánk. És ki tudja hogy teljesít kopottabb állapotában már akkor...Taat: akkor a 3 talán már észrevehető Feltéve ha igaz ami a gumira van írva. Ill. nem tudom azt az értéket milyen tempónál írják rá, én azt vettem észre, hogy 100 felett kezd zavaróvá válni a gumizaj.
-
-
válasz choco01 #13925 üzenetére
Mondjuk ez pont nem jelent semmit szerintem. Bármelyik prémium nyári gumit berakhatták volna, valószínűleg megnyerte volna, hisz pont olyan körülmények között tesztelték, amire tervezve lett. Ha a Bridgestone szponzorálja őket valamennyire, akkor viszont nyilván Bridgestone gumihoz jutnak hozzá a legkönnyebben.
(#13926) gg72
Nekünk egy fél éve van fent egy családi autón [...] viszonylag keveset megyünk...Ez a lényeg. Családi autó, kevés futás. Akinek eszköz az autó, keveset használja és pénztárcabarát megoldást akar, annak alternatíva lehet a 4 évszakos.
De én pl. úgy költöttem idén fél milliót a kocsira nem egészen fél év alatt, hogy még probléma nem is volt vele soha, csak a kötelezők meg az extrák, a szépítés. Nyilván én nem csak egy használati eszközként nézek rá, én élvezem vezetni, és örülök, ha menni kell valahova, mert akkor beülhetek és hajthatom. Nem is egy 10+ éves koreai kisautóról vagy alsó közép kategóriás német kombiról van szó.
Egy prémium autóra 4 évszakosat húzni olyan lenne, mint Armani öltöny mellé sportcipőt húzni. Lehet, hogy az egy 40ezres, Adidas legjobb fejlesztésű sportcipője, de a gazdájának a stílusérzékéről erősen árulkodna a dolog.Ha valaki hajtja is rendesen a kocsit és azt akarja, hogy az autó tényleg a legtöbbet nyújtsa, akkor az váltani fogja a téli és a nyári szettet. A 4 évszakos csak egy kompromisszum, egy "eco" megoldás. Annak minden előnyével és hátrányával együtt.
Még ha nem is leszek népszerű a CC és felni topikban ezzel a hozzászólással
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz HussarF #13936 üzenetére
"Egy prémium autóra 4 évszakosat húzni olyan lenne, mint Armani öltöny mellé sportcipőt húzni. Lehet, hogy az egy 40ezres, Adidas legjobb fejlesztésű sportcipője, de a gazdájának a stílusérzékéről erősen árulkodna a dolog."
Az megvan, hogy az USA-ban a többség négy évszakos gumit használ? Pedig ott aztán jócskán van prémiumautó...
Egyébként te mit hajtasz szabad tudni? -
-
Gergőke88
addikt
válasz HussarF #13942 üzenetére
1.Miért is spórolna rajta az autógyártó?
Neki tök mindegy melyikkel jön ki a gyárból...
2. Ha ott nekik megfelel a prémium autókon is akkor itthon miért ne lenne elég?
3.A legtöbb téli gumit vízen a CC megveri, itthon abban az 5 hónapban lényegesen több napon van vizes aszfalt mint havas..
4. Mindenki azt vesz amit akar, neked eddig télen-nyáron bevált, ha elkopik is újra CC-t vagy más konkurenst fogok venni.
5. Nemhiszem, hogy ez az Alfa különb lenne egy német alsóközepes kombitól... -
válasz Gergőke88 #13944 üzenetére
Jól van, nem kell besérülni, meg önigazolást keresni, ha neked így a jó, hát legyen. Biztos nem rossz gumik, de eleve mindenki úgy megy neki ennek a dolognak, hogy minek adjon ki annyi pénzt gumira, hogy cserélgesse a szetteket. Szóval a pénz, a gazdaságosság az egész mozgatórugója. Mondom még egyszer, biztos jó gumik és meg is lehet találni az indokokat, amiért a puszta anyagiakon túl is lehet manapság ebben a logika, de azért ne essünk át a ló túlsó oldalára.
De az 5-ös pontod alapján azért eléggé megkérőjelezhető, hogy tudod-e hogy miről beszélsz(#13945) Skillet
Nem sznobságból írtam ezt a prémium szót. Ez a kocsi a 3-as BMW, az A4 Audi meg a C Merci kategóriája. Ez utóbbiakra meg, mint "német prémium"-okra szoktak hivatkozni. Innen vettem át.
Amúgy 2.0 JTDm motor, eredetileg 170 ló lenne, de már 200
2011-es az autó.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
válasz Kornel #13947 üzenetére
Ja, bocs, nem tudtam, hogy attól prémium egy autó, hogy teherautó fülkéje van
Amúgy nem tudom, hogy te mekkora vagy, azért ilyen paanszt elég ritkán hallani a kocsira. Hogy hátul már nincs olyan sok hely, az már tényleg nem alaptalan kritika, de ez egy ilyen autó. Itt minden a sofőrről szól, még a középkonzol is a vezetőre van ráfordítva. De hát ilyenek ezek a szarolaszok -
válasz Kornel #13949 üzenetére
Jó, hát ez már ízlés kérdése. Nekem pont ez jön be. Régi Fordunkban tényleg nagy hely volt a lábaknál, nagy ablakok voltak, mindenfelé jól ki lehetett látni, magasan volt az ülés is. Konkrétan úgy éreztem magam benne, mintha egy lovaskocsi bakján ülnék. Az Alfa meg ugye a "szegény ember Ferrarija", ott az ülésbe belefekszel, a lábadnak sincs annyi hely hagyva, sokkal jobban körbevesz az autó. Sportosabb feeling. Igaz, hogy mondjuk tolatásnál már hátra sem fordulok, csak a tükör meg a radar, mert tudom, hogy úgysem látnék többet. De gondolom, ha egy Lamborghinibe ülnék, ott sem lenne jobb a helyzet ilyen szempontból.
Beültem egy céges új Ford Focusba egy hete, egyből megcsapott az a "miafene" érzés. Mintha iskolapadba ültem volna. Egyenesen ülni, kihúzott háttal. Mondjuk sok hely szerintem abban sincs.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xbox tulajok OFF topicja
- GTA VI
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- DXRacer használt szék eladó
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban