-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
IMGM6
tag
válasz Lackki #32301 üzenetére
Nem, hanem zömében a gyártáshoz, a gépek kezeléséhez igazán értők sztrájkolnak, akik dolgoznak (pl. mongolok, ukránok) nincsenek igazán a szakma csúcsán, ezért katasztrofális minőségben készülnek most a gumik.
"És kit szeretsz jobban? Aput vagy anyut? A leges-leges-legjobban Orbán elvtársat!”
-
CHIPman
nagyúr
válasz focvis #32294 üzenetére
Az idei modellek közül a Barum Bravuris 5HM és a Hankook Ventus s1 evo3 érdekelt, viszont utóbbiból valahogy kihagyta a Hankook a méretemet, előbbi pedig már most beesett az elődje árára és meg is jött, szóval nálam tárgytalan.
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
-
-
Te nem emlékszel arra a tesztre, amit mondtam? Sztem tuti ebben a topikban láttam. Le voltak tesztelve szélesség alapján az abroncsok, és szépen ott volt, hogy szélesség függvényében hogyan változnak bizonyos paraméterek, pl. fékút vízen meg ilyesmik. Próbáltam rákeresni, de nem találtam.
-
Viszlát
addikt
válasz HussarF #32298 üzenetére
Ez így továbbra is nagyon slendrián és pontatlan megfogalmazás. Van benne igazság, csak mint abszolútum nem állja meg a helyét. Vajh' miért nem 145-ös, Suzukira való gumikat dobnak fel a Forma 1-es autókra is esőben akkor?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
válasz Viszlát #32311 üzenetére
Reméltem, hogy azért nem kell definiálnom minden keret- és peremfeltételt, érthető lesz anélkül is. Az aquaplanning és a fékútja jobb lesz keskenyebb abronccsal, az aquaplanning akár még 145-ös szélességűvel is. Ésszerű keretek között javasoltam ezért egy keskenyebb abroncsot. Amivel nem jár úgy az autópáylán, hogy nagy sebességnél egyszer csak eltűnik a kapcsolat az úttal. A cornering valószínűleg nem javul, de vízen simán elképzelhető, hogy egy 10%-al keskenyebb abronccsal, még az is jobb lesz, de legalábbis nem romlik. Egyébként meg van példa arra is, amit mondasz, szóval nem hülyeség, még ha azt is hiszed:
-
Viszlát
addikt
Ehh, kákán is a csomót, hm?
De erről beszéltem egyébként, összetett a történet, az aquaplaning maga sem egy egyszerű, könnyen belőhető , stabilan ugyanúgy megvalósuló jelenség. És akkor ott a következő, hogy ha kikísérleteztük, hogy mely szélesség a legideálisabb ebből a szempontból egy konkrét autó esetében, akkor például a tapadófelület elegendő-e ahhoz, hogy az úton maradjon az adott járgány, tud-e érvényesülni optimális fékhatás, és így tovább...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz HussarF #32315 üzenetére
Ezer sebből vérzik a javaslatod. Honnan tudod, hogy a gyári mérettel úgy jár? A keskenyedés egyéb hatásait figyelembe vetted? Tisztában vagy az adott autó idevágó paramétereivel, tudod mekkora erők hatnak a gumikra? A gyári méretek között van keskenyebb, de természetesen kisebb átmérőn, vajon miért van ez így? De az is megérne egy misét, hogy ez a jobb az konkrétan mit jelent. Mennyivel jobb? Számottevően jobb vagy elhanyagolható a különbség? Hogyan lehet ezt pontosan kiszámolni, számszerűsíteni?
A releváns havas képeket meg köszi.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz HussarF #32320 üzenetére
Nem, ide csak akkor lyukadnánk ki ha egyikőnk szándékosan félremagyarázná azt amit a másik mond. De biztos vagyok benne, hogy te sosem tennél ilyet csupán azért, mert nincsenek válaszaid a felvetett kérdésekre, szóval én nem félek ettől.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
válasz Viszlát #32321 üzenetére
Nem veszed észre, hogy te vagy az, aki a kákán is csomót keres? Össze vissza beszélsz, mindenféle paraméterekről, amik részleteket határoznak, miközben itt ökölszabályokról beszélünk, amit, ha követ az ember, akkor nagy valószínűséggel a várt eredményt kapja. Persze, nyilván még a hold gravitációja is beleszámít a tapadásba, ha mindent figyelembe akarsz venni, de nincs a hangsúlyos tényezők között.
Miért nem rakunk 1,2 tobnnás autóra 305-ös abroncsot? Jobban tapadna szárazon, kanyarban is megfogná, mint az állat. Csak épp vízen szánalmas teljesítményt nyújtana, mert hiába a több csatorna a szélesebb abroncson, a vízkiszorítás drasztikusan csökken. De cáfold meg, ha tudod. -
bbubby00
őstag
Mivel kis méretben (195/50R15) az összes általam preferált sportosabb gumit nem gyártják már, így VentusPrime 3 megy az MX5re.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
TFSi
őstag
válasz HussarF #32323 üzenetére
Az indulatos eszmecserének viszont semmi értelmét sem látom, és sajnos saját tapasztalat, hogy én is megkaptam a magamét, amikor eltérő álláspontra merészeltem helyezkedni a romániai gyártással kapcsolatban. Sajnálom egyébként, mert lehetne máshogyan is.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
Srácok!
Felrakattam ma a nyári pacskerokat (vp3) és a kingstar téli gumik után kicsit fura hangja van. Minden új gumi hangos eleinte? Kicsit olyan mintha szélzaj lenne.
195/65 r15-ről váltottam szintén gyári, de egyel nagyobb méretre, 205/55 r16-ra./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
Nem szabadna hangossabb lennie. Az én gumisom szerint a kopott guminak van nagy hangja.
Nekem T005 van fent és csendes.
Amúgy neked is 71/72 db a zaj értéke."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
válasz Sub-ZeRo #32327 üzenetére
Közben kiderült mi volt a bibi. Egy patent lejött és a dob rálógott a gumira.
Igazából bal hátul két patent is hiányzott, de a most leesett második okozta a problémát. Megoldottuk.
Nem vagyok valami vájtfülű, icipicit talán hangosabb most mint a téli volt, de lehet csak beképzelem.
Amúgy azt mondta a gumis srác jó választás volt, bár egy Conti pc6 még jobb lett volna./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Mythunderboy
csendes tag
Sziasztok!
A tanácsotokra lenne szükségem 2 dologban.
1. Vettem felniket a verdámra (Honda HRV 2005) MOMO Corse 16 coll 7j ET 38 teljesen új felnik . Szerintetek kell aggódjak azon hogy Taiwani gyártás?
2. A gyári gumma méretem 205/60 R16 kevésbé ballonos megoldással vadítanám milyen méretet javasolnátok rá?
A váltóméretet mennyire kellene figyelembe vennem? (OK kevesebbet vagy többet mutat a KM óra.)
Köszönet a válaszokért.
ThunderboySpacesynth 4 ever!
-
válasz Mythunderboy #32335 üzenetére
2. Nagyobb felnit kellett volna akkor venni. 16-osból nem tudsz kevésbé ballonosat csinálni, mert akkor kisebb lesz a kerék. Az pedig az álmos könyv szerint nem jó jel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mythunderboy #32335 üzenetére
6J ET45 a gyári méreted kicsit kintebb lesz a kerék és a szélesebb felni miatt jobban feszül majd rajta a gumi ami optikailag jobban mutat.
Maradj a gyári méretnél gumiból, peresítéshez nagyobb felni kellett volna (17") ahogy előttem is írták.
#nincsbennetarcsi
-
-
nagyúr
válasz Mythunderboy #32335 üzenetére
Ha nem utángyártott gagyi felni, akkor jó felni. Láttam már utángyártott felnit szétnyílni, mert a srác az audi a6-al minden gödröt megtalált vele. Plusz még egy gumi is bánta neki.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz Mythunderboy #32341 üzenetére
A hamisított portékát sokszor eredetiként adják el, amivel a vásárló már az áralőnyt is veszti, így érdemes figyelni milyen forrásból mit vásárolunk. A hamis termékek közös jellemzője, hogy rendszerint hiányoznak róluk a szériaszámok, ötvözet jelölések, konkrét típusjelölés, és a számazási hely sincs feltüntetve. Persze az ilyen felniket inkább olcsóbban, replikaként kínálják eladásra, de két replika között is nagy a különbség. Ugyanis a neves felnigyártók is készítenek jól sikerült gyári formákról replika felniket, ezek minősége rendszerint megbízható, a felhasználók inkább a felületkezelési minőség gyengeségéről számolnak be. Ritkább probléma a túl lágy anyag, amely miatt a replika felni az eredetinél kevésbé viseli el a megterhelést, hamar deformálódik. De ne keverjük össze a hivatalos replika modelleket a hamisított felnikkel.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Graphics
Jómunkásember
válasz alphaville #32339 üzenetére
Kell neki egy kis kopas, utána halkul
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
K Norbi
addikt
Ezt itt hagyom magamnak.
Mert itt meglesz, és egyszer még hátha kelleni fog.Golf 4
20,5mm agy/csavar közti távolság.
M14x1,5x27
57,1Kerékmeghúzás
120NmOpel H facelift
21,5mm
M12x1,5x22
Alufelni csavar hossz 26mm
5x110
65,1110Nm
Csavarok
[link]
Vag Felni keresés [link]
Felni adatok [link] [link]
Gumi, alu, acél felni kereső [link]
Tehermentesitő AutoStyle[ Szerkesztve ]
-
-
SPeti1984
senior tag
A gyári alufelnik (Ford) téli viszonyok között mennyire tartósak? pl só okozta marás... Utángyártottaknál tudom van amiket jobban ajánlják téli viszonyokhoz de gyáriaknál nemigen szólnak ilyesmiről az információk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen