-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
haris
őstag
Szerintem ezzel semmi gond nincs,
Ha jól értem azt mondja, hogy a Top5 "példás"-ra értékelt gumi egyenértékű a tesztben szereplő referencia nyári és téligumival.
Azt viszont nem tudjuk mik volt a referencia gumik.Ráadásul nem kéne szentírásnak venni ezeket, és akkor nincs gond. Azok a gumik amik ebben a tesztben nem lettek Top5 még simán jók. Nem eszik olyan forrón azt a kását.
-
veterán
Jövőre a Forma-1 is Nexen 4S-sen indul. Mégse...
Ne legyetek szemellenzősek, azért mert itt megy a promózás, attól még az emberek spúrságból / budget miatt, vagy kényelemből / lustaságból választják.
Nekem azért van 4S, mert azzal kaptam az autót, + mellé egy szett nyárit. Spúrságból nem vettem télit, amíg nincs hó, addig tényleg jó volt télen. Nyáron viszont maszatol a forró aszfalton, kb. 0,5 literrel többet fogyaszt az autó, ráadásul zajos. Nincs a közelében egy jó nyári abroncsnak, nem is használom nyáron. -
alázógyík
őstag
Akkor inkább a Good Year Gen3-at veszem számításba helyette.
Bravo.
Nagyon bevált, annyira, hogy iszonyat nehéz megválni tőle. Szerettem nagyon. Ilyen jó és megbízható motor nem sok autóban van. Persze, a klíma terelő motorkat az enyémben is kellett cserélni. A váltó (M32-es Opel f.s) még hibátlan, a féltengely lesz javítandó leghamarabb.
Jó a hifi, a beltér még most is teljesen egybe van. A futómű szög egyszerű, nem is sportos, de nem puha. 😆
Kormányzás nekem jó volt, a fékek is jól fognak.
A lámpák inkább rosszak, mint jók. A zajszigetelése átlagos. -
Qru
MODERÁTOR
Nem annyira releváns de nekem volt 4évszakos BS gumim és 4 évesen már kezdett vizen szar lenni 5 évesen már kalap kaki vt. Viszont 3 évesen még nagyon patent volt hóban is. Most a CC 1 évvel később kezdte el a romlást. De nyilván az CC újabb, meg ez nyárias a BS meg télies volt az is számít.
#nincsbennetarcsi
-
erdey_a
őstag
nos, a matek azt adja ki, hogy 4 évszakos szett (nexen) 16-os 24ezerrel kerül többe, mint a 15-ös téli (hankook)
ha a nyári is cserés lenne, akkor nem kérdés, hogy ez jó ár. de a nyári még jó...
vagy használjak 4 évszakost télen, aztán ha a nyárinak vége lesz, akkor annak a helyét is átveszi a 4 évszakos?Vérboci
-
Kornel
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
Volvo V60 D6-on (már 5x biztos írtam ), 225/45R17 XL.
DOT4518, 2019. januárjában kerülhetett az autóra, én 2019. július elején vettem, visszaszámolva a honosításkori km-ből akkor volt benne ~ 9 ezer km. (2-3 nap után cseréltem a nyárira mert kenődött. )
Aztán múlt télen - október végétől április közepéig - mentem vele 10 875 km-t, szóval kb. 20 000 km van benne most.
Ismétlem, hazai télre jó, síelni nem járok, a havat érdemes elkerülni vele. Mivel tud összkerékhajtást az autó, így nem akad el havas domboldalon. -
Kornel
veterán
Télre hegyekben, Magyarországon biztosan az az optimum, mert ott is több a nulla fok feletti időszak, mint a fagyos időszak.
Az enyém is nyúlós volt újan, most már egyre jobb, pedig elég sz@rul néz már ki, meg is mondták hogy kukásTFSI: az első teszteken is gyakorlatilag egy téli gumi teljesítményét hozta havon is. Jégen azért hiányoznának a plusz lamellák nyilván, majd mindjárt megkapom
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
Egy szót nem ejtettem az ábráról, nem tudom, hogy hogyan jön ide.
Erre reagáltam "a Quatracról (igaz az elődről, 5-ről) sok rosszat olvastam." [link]
Az új Quatrac egyelőre nem érdekel, mert nem most lesz a csere.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Qru
MODERÁTOR
-
Willie
őstag
Köszi Neked is!
TFSi & szabonagyur & tboldi és Többiek:
Megnéztem a kis Picanto kézikönyvét:
175/65 R14 - 5,5J X 14
185/55 R15 - 6,0J X 15Ennyit ír a felnire, viszont ilyen adatokkal az internetet böngészve több típust is találok. Honnan tudom meg pontosan, hogy milyen acélfelni kell a barátnőmnek? Tudnátok esetleg linkelni olyat, ami tutira jó lesz? Érdekelné, hogy mennyi lenne kompletten az R14-es és R15-ös változat, tehát mindkettő típusra kérnék szépen egy linket. Gyárilag egyébként 4 csavaros és ilyen méretekkel van szerelve a komplett kerék: 185/55 R15 - 6,0J X 15
Előre is nagyon köszönöm a segítséget.
-
szabonagyur
félisten
Én értem, hogy nem rosszindulat csak eléggé túlzásba esés van sok témában. Főleg itt a kérdező írta is, hogy ezzel vette az autót, neki aztán végképp semmi köze ahhoz, hogy volt tárolva.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
-
Zirowe
nagyúr
És van bármi hátránya annak, ha nem a gyári méretet rakatom fel?
A 205/60r16 szimpatikus, annak 96os a súlyindexe.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen