Új hozzászólás Aktív témák
-
merqree
őstag
Sziasztok,
Tapasztalat Reolink garanciális ügyintézésben:
Hiba leírás: több alkalommal is elveszítette a kamera a jelet, hiába szereltem újra és újra a kábelt. A kábelt teszteltem másik kamerával, amely vígan működött.Eljárás:
Reolink oldalára belépve garanciális jegyet nyitottam. Kb 24 órán belül jött a válasz, és alapvetően semmitmondó ötleteket kaptam pár napon keresztül, hogy még miket és hogyan próbáljak meg. Már a bejelentésnél leírtam, hogy milyen teszteket hajtottam végre. Volt olyan emailje a supportnak, amiben felhívta a figyelmemet, hogy a kamera nem vízálló. Ekkor eldurrant az agyam, és kértem, hogy olyan szakember levelezzen velem, aki tisztában van a reklamált termék specifikációjával.
A következő levél már mástól jött, szépen végigvezetett, hogyan tudom visszaküldeni a hibás terméket.
A visszaküldés költségét nekem kellett állnom, amiből maximum 19EURt visszatérítenek. A visszatérítéshez szükséges a fuvarozó cég számláját beküldeni, valamint szükséges trackingnumbert is közölni velük. Én a DPDvel küldtem vissza, a 19EUR fedezte a szállítási költségemet, melyet arra a bankkártyára utaltak vissza, amivel a kamerát eredetileg kifizettem (Reolink weboldalon vásároltam, nem Alin).
A nyomkövetőben láttam, hogy megkapták a csomagot, kb 3-4 óra múlva jött az email, hogy érkezik hozzám a cserekamera.Ami az időket illeti:
2024 május 23-án nyitottam a ticketet.
Május 28-án megrendeltem a kiszállítást (furgefutar.hu-n)
Május 30-án felvették a csomagot tőlem.
Június 3-án átvették a hibás kamerát.
Június 6-án meghozta az MPL az új kamerát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- ZIDOO médialejátszók
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Macska topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Már magyar szinkronnal is játszható a Half-Life Alyx
- Nintendo Switch
- Windows 10
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest