Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pikari

    veterán

    válasz hapakj #6 üzenetére

    Azok is a driverből jönnek, windows alatt a DrvSetContext hívás adja vissza a régi első generációs opengl függvények pointereit, amikor felhúzod a kontextust. De ahogy említed is, getprocaddressel is ki tudod nyerni manuálisan a pointereiket utólag. Különféle headerek valóban hajlamosak az opengl32.dll-ből hivogatni ezeket az archaikus függvényeket, ahol egy dinamikus függvény kerül majd hívásra, ami átirányít az eredeti implementációra, és ezzel hasonlóan (de kevésbé durva mértékben) elvesztegetsz kb egy órajelet, mint ahogy eddig directx alatt - itt is azok a részek szarok természetesen, amikhez a microsoft jótékonyan hozzányúlt. De ha már glvertex3f-nél tartunk, akkor ott nem annyira nagy tragédia az, hogy elvesztesz egy órajelet a függvénypointereddel, ezeket tipikusan azok használják, akiknek a sebesség nem különössebben számít (de ha úgy gondolod, hogy probléma, akkor kiszedheted azt is getprocaddressel annak is a címét, bár sokat nem fog segíteni).

Új hozzászólás Aktív témák