Új hozzászólás Aktív témák

  • peti_s

    addikt

    Igazán örülök h van rá igény :), de szerintem a legegyszerűbb egy logout bejegyzés volna, és a hsz-khez bizonyos séma szerint kérni a válaszokat. Akkor mindjárt mehetne egyből logout címlapra is, így lenne elég vélemény. :) A Google-s megoldásban nem tudom h lehetne kivitelezni a rengeteg féle típust.

    példa, én így tudnám elképzelni ezt, az adatok teljesen fiktívek, csak a példa kedvéért van ott

    Márka, típus: Electrolux XXYY

    Vásárlás időpontja (év): 2007

    Igénybevétel(átlagosnál kevesebb, átlagos, átlagosnál nagyobb, nagy igénybevétel): átlagos

    Volt-e már javítva? Igen/Nem, ha igen akkor miért? : NEM

    Működik-e még, amennyiben nem, mikor ment tönkre(év), és milyen hiba miatt. : Igen, problémamentes.

    Egyéb problémák, illetve szubjektív véleményed a gépről. Ez lenne az utolsó pont, ez pedig egy szubjektív rész, rövid véleményt lehetne írni róla, ha sok helyen egyezik ez a rész (pl. kevés vízzel öblít, rohad a tető) akkor hozzá lehetne írni az összesített adatbázisban a típushoz. :)

Új hozzászólás Aktív témák