Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • St3ven

    addikt

    válasz canniball #5060 üzenetére

    Felhívtam az NFH-t, azt mondták, két lehetőségem van.

    1. Írok nekik emailt, szépen kérve őket, hogy töröljék a megrendelést, mert nincs ott a gomb, hogy "Megrendelés törlése".

    2. Vegyem át a terméket, majd küldjem vissza 8 napon belül.

    Utóbbi nem valami fasza, mert gondolom nem olcsó egy 60 kilós csomag feladása. Úgyhogy marad az 1-es verzió.

    Esetleg ha hív a futár, hogy hol vagyok, megkérdezem, mennyiért vinnék vissza rögtön, kibontatlanul, és akkor tényleg a törvény szerinti elállásról lenne szó (ehhez át kell venni előbb). Ha sokba kerülne így, akkor inkább át sem veszem - ebből lehet bajom utólag? A cég ÁSZF-je szerint, amit a megrendeléssel ugye elfogadtam, gondoskodnom kell az átvételről, ill. nekem kell fizetni az újra kiszállítást, a céget esetlegesen ért kárt.

    @Met:
    Nemcsak mással, hanem más operációs rendszeren, és más böngészőben is megnéztem/megnézettem. :((

Új hozzászólás Aktív témák