Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • makos0078

    tag

    válasz setup #2882 üzenetére

    Most láttam a videót, ez tényleg nyerhetne valami ótvar design díjat. Most már látom, hogy ezt rohadt erősen kell nyomni, a gázszelep dugattyúját is ferdén nyomja. Broáh

  • makos0078

    tag

    válasz setup #2882 üzenetére

    Az a dugó a rossz érintkezéstől égett szét. A megolvadt (eredetileg sík) felületen érintkezik. Annak ráadásul nem fémbetétes a szorítógyűrűje, ami esetleg megakadályozhatta volna ezt. Magában a gépben érintetlen volt az aljzat. Az eladó akkora görény volt, hogy ezt a szétégetett dugós munkakábelt adta a géphez, én meg nem vettem észre, csak otthon. Pedig indulás előtt még mondtam is, hogy én kihúzom azt a dugót, mert úgy befér a gép az ikeás szatyorba. Kikapta a kezemből, hogy ő megcsinálja, és addig sunyizott, hogy nem vettem észre. Remélem, ez volt a legnagyobb öröme az életében. Mindegy, a gép még így is jó áron volt, a csati meg volt valami 3e Ft, meg már tudom legalább, hogy kell kicserélni.
    Én is valami mikrokontrolleren gondolkodtam egyébként, ami egy relén keresztül vezérelte volna az utólagos gázszelepet egy külön tápról, pl. régi telefontöltőről. A gáz előfúvás szerintem nem téma, a szóban forgó 205-ös Gorilla se fúj előre, akkor kattan a mágnesszelep, amikor a huzal indul. Az 5 méteres munkakábellel se volt gondom soha, amikor a napi első használat előtt elfelejtettem “feltölteni” gázzal.
    Hát ja, vagy megbarátkozol így a gépeddel, vagy kis buktával el tudod adni, ha még értelmes hosszúságú garival rendelkezik. A 205-öm eladó lesz… 😉

Új hozzászólás Aktív témák