Új hozzászólás Aktív témák
-
Janika(1982)
senior tag
Nagyon jó hogy van,sajnos haláleset volt a családban.
Sok időt lehet megspórolni vele+idegeskedést is. -
bambano
titán
attól, hogy egy nagy, összetett történetben egy apró részletet egyszerűsíteni akarnak, az egész még nem lesz olcsóbb.
szerintem meg igényelne magyarázatot, hogy mitől lesz olcsóbb a szolgáltatónak plusz szoftvert fejleszteni, miközben egyéb okokból a létszámot nem lehet csökkenteni. -
bambano
titán
válasz
Thocy a ZAGY #5 üzenetére
tehát te abban a hiszemben vagy, hogy majd valami kiváló állami programozók megírják az interfészt az általam fejlesztett provisioning rendszerhez, és azt majd ripsz-ropsz megkapom és minden halleluja?
majd átirányítanak kréta programozókat a feladatra?
Nem, biztosan nem lesz automatizált folyamat. Amíg a különböző adatbázisok ennyire trehányul vannak feltöltve, addig valószínűleg gyorsabb minden szolgáltatónál kézzel bevinni az adatokat egyszer, rendesen.szerk: "a csekkjeit másodpercek alatt befizetem mobillal": engem meg kifejezetten zavar, hogy ezért nem ültették még le a felelősöket.
de persze átlagember nem tájékozott ezügyben... -
Upo
addikt
A távközlési szolgáltatóknál eddig is voltak emberek, akik IT üzemeltetéssel foglalkoztak. Bevezetéskor nyilván lehet kicsit több meló vele, de ha beállt a rendszer akkor egy csomó adat, ami eddig ügyfélszolgálatos, emberi munka árán került be a rendszerbe, az most az informatikai rendszereken keresztül automatikusan megtörténik.
Szerintem nem nagyon igényel magyarázatot hogy mitől jelent ez megtakarítást. -
Thocy a ZAGY
tag
Lehet, hogy rosszul értelmezem, de lesz egy közös felület az összes szolgáltatónak, ahova ügyfélkapus azonosítással az átlagpolgár az általa megjelölt szolgáltató részére feltölti valamilyen adatváltozását, vagy akármilyen nyűgjét amit itt lehetővé tesznek. Ezután a rendszer automatikusan továbbítja ezt az illetékes szolgáltatónak. Szóval ezt egyszer kell rendesen megcsinálni, utána csak karbantartás szükséges.
Az jó kérdés, hogy ezt kormányzati programozók csinálják meg és valamennyi pénzt ezért lehúznak a szolgáltatóktól, vagy valami más úton történik, de azt gondolom, hogy jórészt automatizált folyamat lesz a vége. Mindenesetre nem tűnik olyan rettenetesen bonyolult folyamatnak, "csak" egy adathalmazt kell megfelelően kezelni, nyilván kiemelten a biztonságra. Szóval összességében szerintem ez költségcsökkentés lesz a szolgáltatóknak.
Ügyfélszolgálat meg tényleg egyre kevesebb van, és még kevesebb lesz. Most még van akkora kritikus tömeg hogy fenn kelljen tartani, de a fejlődésre nem annyira nyitott idősek pár évtizeden belül elfogynak (tudom, csúnyán hangzik, de az idő nem kímél senkit, így minket sem), a technikai analfabétáknak/egyéb hátrányos helyzetűeknek pedig majd megoldja rokon/ismerős/akárki.
Én örülök minden újabb ilyen lehetőségnek. 70 éves édesanyám varázslatként éli meg (talán emiatt véletlenül sem akarja megtanulni, pedig sok nyugdíjas korú vidáman használja ezeket a szolgáltatásokat), hogy a csekkjeit másodpercek alatt befizetem mobillal, pár kattintással foglalok időpontot, miután napokon keresztül hiába próbálkozott telefonon, és még lehetne sorolni. Egy kávé mellett megoldom a havi ügyintézésének a 80%-át és több időnk marad beszélgetni, vagy rendbe teszem a kertjét, stb.
Az eltékozolt idő helyett több idő marad a sportra, a gyerekekre, férjre/feleségre, vagy akár csak pihenésre.
Lehet, hogy egy-egy ilyen fejlesztés évek alatt térül meg, de megtérül.
-
bambano
titán
válasz
Thocy a ZAGY #3 üzenetére
értem, tehát valakik ingyen és bérmentve kifejlesztik a szükséges interfészeket, programokat, azokat üzemeltetik, karbantartják, stb.
a távközlési szolgáltatóknál egyébként is elég régen minimalista ügyfélszolgálat van, abból már nemigen tudnak faragni.
tehát az ügyfélszolgálatos létszám várhatóan marad, de kell egy rakás plusz programozó.megint elmentek egyeseknek otthonról.
-
Thocy a ZAGY
tag
Mert kevesebb alkalmazottat kell fenntartani személyes ügyfél kapcsolattartásra, mivel aki teheti megoldja ezután pár kattintással webes felületen a sorban állás helyett. Vagy a meglévő alkamazottak a plusz idejükben bevonhatók más adminisztratív munkára (az ügyfélfogadási idő is csökkenthető lesz). A hatékonyság sokat számít. Nyilván el kell terjednie, hogy van ez a lehetőség, de idővel el fog, ha tényleg jól működik.
-
bambano
titán
mi a fenétől lenne megtakarítás ez a távközlési cégeknek?
-
összesen akár 5-10 óra utazással és várakozással járt családonként
Nemrég vettünk egy családi házat. Csak a víz, gáz, és villanyt kellett átírni, de örültem volna, ha csak ennyi időt vesz igénybe
Örülök egyébként ennek a szolgáltatásnak, csak jöhetett volna 1-2 évvel korábban
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós kamerák
- Call of Duty: Black Ops 6
- Háztartási gépek
- Fotók, videók mobillal
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- iOS alkalmazások
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- További aktív témák...
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P52s - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I Nvidia I 15,6" FHD I W11 I Cam I Gari!
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest