Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Samus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz McSzaby #56949 üzenetére

    Én első körben az ajtókapcsolókra gyanakodnék. A régebbi autókban gyakran romlanak el. Nem a mozgásukkal van a baj, hanem a a zárás-nyitással. Multiméter szakadásvizsgálójával könnyen ellenőrizhető, hogy jól működnek-e.

    Ha két vezetékes a kapcsoló, akkor a multiméter két tüskéjét a vezetékre, majd normál állapotban (nyitva) zárni kell a kapcsolónak, tehát a multiméternek sípolnia kellene. Ha benyomod, elhallgat. Nyomkodd meg a kapcsolót és figyeld a működését.

    Ha egy vezetékes, akkor a vezetékre az egyik tüske, a másik az autó egy fémes részéhez (nem festett csavarfej, nem festett fém felület) kell kötni, és a fentiekhez hasonlóan tesztelni.

    Ha mindegyik kapcsoló jó (négy/öt ajtós modellekben hat szokott lenni belőle).

    Fontos kérdés, hogy csak akkor indul be, ha be van riasztva az autó, vagy kikapcsolt állapotban is?

Új hozzászólás Aktív témák