-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Integra
titán
válasz Flashback #15 üzenetére
az ESi, LSi és a VTi, nem motortípust takar hanem felszereltségi szintet, illetve amolyan hondásan a kettőt vegyesen
az ESi: 1.6-os dohc vtec 126 le, ez ment a japán civicbe és a crx del sol-ba is
az LSi már két félét is takart:
1.5 sohc vtec-e 115le, ez az über gazdaságos csoda csak a japán civicben
1.6 sohc 116le, ez az angol 5D-ben volt, ez is pofátlanul keveset fogyaszott
VEi: 5 gen japán civic 90le
aztán volt még földgázas verzió is, annak nemtom a típusjelzését
VTi:
1.6 dohc vtec 160le, csak a japán civicben
1.8 dohc vtec 170le, csak az angol 5D civicben
illetve utóbbi volt egy speciális type s változatban amit csak európába magánrendelésre importáltak és a japán 3 ajtós civicbe rakták bele.
Type R: 1.6 dohc vtec 185le, csak japán 6gen 3D civicben
naggyából így van, de bizonyos motorok átcsúsztak más generációs civicekbe is
volt amúgy i, iS, LSi, ESi, VTi kódrendszer, az i volt a legszegényebb felszereltségű, az iS már szinte fullos volt. a VTi volt a legfelszereltebb.
néha mikor valami akció volt, akkor az elektromos tető belement a verdába, de nem mindig van mindegyik azonos típusjelzésű autóban benne...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Építő/felújító topik
- Autós topik
- Akciófigyelő: Megkezdődött az Ulefone Black Friday leárazása is
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Eredeti játékok OFF topik
- Xbox Series X|S
- Láncfűrész topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest