Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sanyi19

    őstag

    válasz CoolMan #2444 üzenetére

    Egész éjszaka futott a memtest 86, nem talált hibát. :) De most nézem, catalyst-os topicba másnál is ugyanilyen hiba van. Igen megnézem régebbi verziókkal 12.6-al pl. Még járok egy sort, ha tényleg rossz, megy vissza. Köszönöm szépen a segítséget. :R

  • Sanyi19

    őstag

    válasz CoolMan #2444 üzenetére

    Igen mind ugyanilyen volt és azokat megnéztem ismerősnél is. Ezt még nem. Egyszer kipróbáltunk egy HD6770-et még akkor is ugyanez a tápom volt és nem jelentkezett hiba, mondjuk az nem volt bent csak pár órát. Van most nálam egy HD6570 6670-é flashelve. Én csináltam. Azzal nem jön elő a probléma. Lehet ennyit bírt az 5670...

    Lefuttatok éjszaka egy memtest-et. 4 modulom van 2-2 dual channel-be fut. Valamint egy raid-em is van. Az esetleg nem okozhat ilyen lltdio hibát? Vagy ez valamilyen audio vagy mit takar ez nem nagyon értem amit írnak róla a linkben.

    Olyan lehet, hogy gép memória hibából eredően kapok az úgynevezett hypermemory miatt gsod-ot?

    Igazából nem minden játék alatt tapasztalom ezt a hibát. Most főleg az új Need For Speed Most Wanted alatt csinálja. Valamint a furmark is van, hogy lelövi. De nem mindig. Azt néztem, hogy az nfs elég sok vramot használ. Nem csak dedicated-ből, hanem dynamicból is. Habár az 512-es 6670-el mégtöbb a dynamic mégsem csinált semmi hasonlót. Metro 2033 van még fent. Az alatt nem csinálja. Egyszer csinált hasonló dolgot a sleeping dogs de aztán frissítgettem mindent és elmaradt. Meg a Battlefield 3-tól akadt még ki.
    GTA4-el sem volt semmi, 3DMark-ok is mind lefutnak. A hibázó játékokban annyi a közös, hogy mind frostbite engines. Elképzelhető az is, hogy valamelyik memóriachip hibás és ha x mb memória felé érek akkor elszáll?
    Vagy ilyen játékoknál esetleg bemelegedne a VRAM? Tehát csak olyanok alatt jött ki ilyen vga hiba ami sok vramot használ.

Új hozzászólás Aktív témák