Új hozzászólás Aktív témák

  • ZolkoW

    őstag

    válasz jjeahh #158009 üzenetére

    Én most nem csináltam vele semmit, bár amikor ezelőtt belsővel raktam össze a gravel gumikat, kicsit féltem, hogy valami megkeményedett maradvány majd jól kiböki. A sajátom, amit frissen én lötyiztem össze, szerencsére nem jutott el a beszáradásig, de voltak rajta foltok, ahol a sűrűbben összeállt fehér massza rátapadt, azt jobbnak láttam leszedni most, amíg még nulla erőfeszítéssel megvolt. A rendesen rászáradt bevonat az nem tudom, lejön-e máshogy, mint hogy kézzel darabonként lecsipegetem, régen legalábbis ilyen volt, de nem is volt türelmem teljesen megcsinálni, csak a nagyját. Egyébként tubeless forevör, most nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz menni vele (a gravelen most lesz először), és ahogy látom, ha picit is odafigyelek, és mondjuk hetente-kéthetente ránézek, van-e benne elég nyomás, akkor nincs baj a nem használt kerekeknél sem a tubeless-szel, ha beáll szépen, akkor kevesebbet ereszt, mint a belsős rendszereim szoktak... Ráadásul megfelelő felni+gumi kombó esetén még csak nem is nehéz megcsinálni. Ez a WTB is hivatalosan TL, reggel odaszaladtam megnézni, és szépen minden gond nélkül tartja a nyomást, pedig nem mentem vele, csak körbeforgattam párszor. Az első kerék is hamarosan átalakul, csak most szerezhetek bandázst is, mert leszedésnél elcsesztem ami volt :((( - ha tehetném, ragasztómenteset vennék, de olyat csak olcsó kínaiban láttam eddig.

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák