-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsocy
őstag
válasz FerNandor #176897 üzenetére
Sehogy, a Strava nem kezel direktben semmilyen szenzort már egy ideje.
Kell hozzá valamilyen egyéb mérő app vagy hardware (HW mint gps bringa computer vagy aktivitásmérő óra) ami ezeket kezeli és szinkronizálja a Strava-ba.
Nekem Garmin Connect van, de pl az igpsport appja is tudja ezt.
A CAD és pulzus szenzor az órámmal párosodik és az órám appja tölti fel a stravába.
Amúgy több ajánlás is volt régebben a topikban, keress rá esetleg. -
arcitec
addikt
válasz FerNandor #176900 üzenetére
Android app lesz akkor a Wahoo példul ..Meg kell nézni alaposan a google playen ..mik vannak hozzá. Már meg is találtam és + tele vele a google play tölts le és teszteld.
[link] [link]
Persze az , hogy hova tudod feltölteni majd a mérési eredmény az más kérdés addig kell keresni míg a megfelelőt me nem találod , ha egyáltalán létezik. Egyébiránt a Garmin Connect-et használom, de ahhoz készülék is kell.zsocy : Azt már javította , elírás volt ..
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
-
ZolkoW
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #176903 üzenetére
Stravaval nem, azért nem az van nekem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #176910 üzenetére
Azt írtam hogy a Strava nekem ismeretlen, de a többi mind
BENEFON DELTA--------N8
-
nightmare13
senior tag
válasz werszomjas #176907 üzenetére
Rakhatsz elvileg mellé bármilyen kis párszáz forintos apróságot, és akkor is meg tudod venni annyiért.
WoT: nightmare1367 Az élet egy játék... De játszd keményen!
-
FerNandor
őstag
Köszi mindenki. Sikerült.
Persze ilyenkor a nyomorult alkalmazások nem kínálják fel az engedélyeket a különböző szenzorokhoz, úgyhogy most engedélyeztem.Most már akkor csak azt szeretném kérdezni, hogy melyik alkalmazást használjam rögzítésre, amiből át lehet küldeni a dolgokat stravara? wahoo?
Amíg nem lesz egy computerem, addig a telefonnal vagyok kénytelen megoldani, (de nem zavar amúgy)
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
MODERÁTOR
Ha már ilyen jó csúszós a kommunikáció segítsetek. Hol tudnék venni a MOL-os krémből kis kiszerelést? Ahol kérdeztem / néztem nincsen vagy csak patronos fél kilós.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
ftamas781
csendes tag
Sziasztok!
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz werszomjas #176907 üzenetére
[link] szuszino-t is érdekelte, szerintem kérdezzétek meg és akkor lennétek 3-an az akcióhoz.
-
CragON
aktív tag
“ Megtörtént az ebike támogatási rendszer bejelentése. Kicsit nesze semmi fogd meg jól. PAS szenzoros bringákra 90.000 Ft, nyomaték szenzorosra 150.000 Ft. A keret 1Mrd HUF. A kerékpárok vételárának felső határa 900.000 Ft. Maximum a bringa árának 50%-a lehet a támogatás.
Októberben lesz teljes kiírás, decemberre már a fa alatt lehetnek a bringák....ha lesz bringa, mert ezt gyártóként másként látom” -
Kasya
nagyúr
válasz CragON #176924 üzenetére
Pont linkelni akartam a cikket.
Munkáltatói igazolás is kell majd.[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
Végre sikerült letesztelni az igpsport igs10-es órát, így majdnem 3 hónappal a rendelés után.
CAD szenzorral együtt rendeltem, és ajándékba járt hozzá egy konzol, kormány elég kinyúló. Sajnos azt nem tudom használni a Trek-en, mert vastagabb, mint 31,8 mm, az ősmonti scottra talán jó lesz, nyomtatok majd hozzá hézagolót.Doboza teljesen korrekt, van benne egy usb kábel, ezt 2020-ban akár ki is hagyhatnák, minden háztartásban van annyi, hogy legalább egy személy felakaszthatná vele magát . Maga az óra ugye, és egy kormányra rögzíthető konzol, meg a két befőttesgumi hozzá.
A felhasználói kézikönyv nagyon jól elmagyaráz mindent, hogyan kell beállítani, párosítani eszközökkel, telefonnal, egy dologra nem tér ki, az pedig, hogy hogyan állítod le a mérést.
A gomb csak szünetelteti, de ránézésre nem állítja le, így azt egy kikapcsolással oldottam meg... Soha nem volt még semmilyen kerékpáros órám, szóval lehet ez a normális.Felhasználás: GPS jelet nagyon gyorsan talál szabad ég alatt, bent a szobában nem, de ez nem gond. A decás pulzuspántot és a hozzá kapott CAD szenzort egyszerű párosítani. Sajnos újraindítás után ezt újra el kell játszani, de kb 15 másodperces műveletről beszélünk.
Edit: Úgy néz ki erdőben a gps jel nem túl pontos, ugyanis a telefonnal felvett fájlban voltak olyan szegmensek straván, amik a fájlként feltöltöttben nem szerepelnek, valószínű a pontatlanság miatt.Az adatok kiírása én szerintem annyira nem jó, bár a pulzus szerintem egész gyorsan követi a valóságot, a CAD szenzor van, hogy még 5-8 másodpercig ír értéket a tekerés abbahagyása után. A sebesség szerintem hasonló, néha nagyon nem annyinak éreztem, mint amit írt, szerencsére ez engem pont nem érdekel.
Telefonnal párosítása egész egyszerű, és bluetooth-on keresztül áttolja a fit fájlokat.
Párhuzamosan indítottam egy stravás mérést, a különbségek szerintem elhanyagolhatóak, legalábbis az én szintemen, pár százalékos eltérésekről beszélünk.
Stravával az app-ot később párosítottam, így szerintem emiatt nem töltötte át a tekerést, ezzel még kell kísérleteznem.Mivel nincsen összehasonlítási alapom, így nekem abszolút megfelel egyelőre.
Erre a körre amúgy az ősmontit vittem, felfele aszfalton másztam, lefele meg egyszerű terep.
Egyedül láncot cseréltem, féket állítottam, meg lánctányért kalapáltam a bringán eddig.
A fékek megleptek, lejöttem egy ujjas fékezéssel, a váltókkal viszont kell még küzdeni, illetve hátul a racsni cserés, a legkisebb fogakon ugrik az új lánc. Valószínű elöl a középső is túl kopott már, szerintem új hajtómű lesz ebből, de meghagyom négyszögtengelyesnek.[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz bringasisti #176930 üzenetére
Nem, legalábbis a leírásban semmi ilyesmi nincsen.
#176928 cdl:
Mert a támogatás akkor jó, ha az kapja, akinek amúgy se lenne rá nagy szüksége, lásd elektromos autós támogatás. Az, hogy az egyszeri paraszt a 20 éves autóját lecserélhesse egy olcsónak számító újabbra, ami szintén kedvezőbb lenne a környezetnek, fel se merül, akinek van amúgy 8-9 millája autóra, az meg kapja még az extrát hozzá, mert ugyebár kurvára rászorul.[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #176929 üzenetére
Főleg hogy 150 ért már egy munkába járó gépet lehet venni
BENEFON DELTA--------N8
-
FerNandor
őstag
válasz RexpecT #176914 üzenetére
Elindítottam a wahoot, de közben akriválódhatott vagy megnyomódhatott a kijelző az övtáskámban és a végén nem volt semmi rögzítés de amúgy jó lesz szerintem. Mutatta a pulzust is, mielőtt elindítottam. Na, mindegy. Másfél órát tekertem 137 volt az átlag pulzus, de szerintem már ennyi alkalom után is fejlődtem valamennyit, mert szerintem alacsonyabb pulzussal tudok felmenni ugyanott ugyanolyan sebességgel, mint korábban. És erősebb is lettem szerintem picit.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #176938 üzenetére
True! ...az igazi ződ támogatás az lenne ha adót emelnének még ennyi se maradjon értelmetlen vásárlásra.
(#176933) bringasisti...nem az a cél, hogy aki eddig szekérrel járt vegyen egy libakergetőt, hanem a hatos bémvé tulajdonos vásároljon magának egy közel egymillás bringát és ne füstöljön annyit...okos ez a főni!
(#176939) bardi...nekem az tetszik leginkább amikor egy amolyan szteroidos terepjárónak 2 kéménycsővastagságú kipufogó figyel hátul az...ingyen parkolást biztosító zöld rendszámtáblája alatt. Azt biztos jó szemmel nézhetik a tiszta elektromosok...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #176940 üzenetére
Na azokra kúrnék olyan adót, ez az egész SUV kategória egy értelmetlen fos, mondom ezt egy olyan gyárban dolgozva, ahol csak azt gyártanak Egyszerűen nincsen létjogosultsága, sok okos hegyezi a cerkát, hogy de így milyen jól átlát a forgalmon, persze barátocskám, még pár évig, aztán ha minden autó ilyen lesz, nem leszel előrébb, cserébe a kétszer akkora homlokfelület miatt többet fogyaszt, és ezen kívül semmi előnye. Terepre annyira se jók, mint egy régi swift vagy ignis, vezetni jellemzően szarabb, mint egy lapos szedánt, pakolni rosszabb, mint egy kombit, tetejére pakolni 180 alatt feletjsd el kb, olyan magasak, egyszerűen még nem láttam mellette semmilyen épkézláb érvet, vitarát meg scrosst vezettem viszonylag sokat, de sokkal szívesebben ülök a 23 éves civicbe, azt legalább élmény vezetni, meg 8000 fölé forog, nem úgy, mint ez a sok turbos szar.
'92 Honda VFR 750
-
válasz bardi #176942 üzenetére
De, van mellette egy érv, ami mindent visz: ezzel lehet felvágni a szomszédok előtt! Az összes többi csak süket duma. Ez, meg a hamis biztonságérzet, amit a nagyobb(nak tűnő) autó ad, segít eladni belőle bármennyit.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Státuszszimbólum mint a nagy ház, ájfon, vagy éppen drága óra a csuklódon...amióta nem tollakkal és testdíszekkel különböztetjük meg egymást ezek vannak. ...(ja a bringát ki is felejtettem, minél kevesebb váltó és küllő, laposabb fejcsőszög, és karbonabb váz. )
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
cdl
senior tag
válasz Hasaggymeg #176944 üzenetére
Francba, bringát kell cserélnem. Egyik sem teljesíti ezeket a kritériumokat:)
-
rétisün
veterán
bocs, hogy bringás téma lesz
azt írja az ebike a 4700-es Tiagra hátsó váltónál, hogy idézem:
"Figyelem! Nem kompatiblis csak a 4700-as sorozattal! A modulációja 11 sebességes országútinak felel meg!"
megfordítva a dolgot, ezek szerint a 4700-es Tiagra fékváltókarhoz jók a 11-es hátsó váltók, úgy mint 105-ös 5800-as, R7000-es váltók, vagy Ultegra 6800, R8000-es sorozat? használ esetleg valaki ilyen váltók közül bármelyiket 4700-es Tiagra fékváltókarral? működik ilyen párosítás?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
6030D
Ármester
válasz bardi #176942 üzenetére
C-RV, Kuga, Tucson, XCeed. Ezek vannak jelenleg apóséknál, a Kuga eladó, ha gondolod. C-RV-be belenézett egyszer oldalról egy Calibra, azt a tréler vitte el, a Hondán futóművet kellett állítani. A mai napig az a legmegbízhatóbb, cuccolásra tök jó, nem is lesz eladva, előbb fog elporladni. A Kuga egy teljesen jó utazóautó, csak már nem olyan sok km-re találták ki, meg nem a városi rohangálásra. Az utolsó kettő meg szimplán marha jó, csendesek, kényelmesek. A Tucsonon kívül mindegyiknek a tetejére pakolják a bringákat, amióta elmúlt 65 éves, azóta már kiviszi a nyitható két fokú fellépőt. Amúgy a küszöbre fellépve megoldható, de én a Corollát is úgy pakoltam, ami a mellemig ér.
Azért veszik, mert jobban szeretnek egy autóba felfelé beülni, mint lefelé a földre, valamint magas az ülése, ezért inkább ülsz benne, nem fekszel. Illetve igen, az elmúlt 20 évben adott egy biztonságérzetet az, hogy ha beléjük csúszik valaki, az alájuk fog menni. Ez most annyit változott esetleg, hogy egy szinten csúsznak össze, de mégsem ő megy alulra. Nyilván szerpentinezni nem ezekkel kell, én is inkább kombit ajánlottam, de az nem az ő világuk.
Fogyasztás meg bőven jobb egy ilyenben azonos felhasználás esetén, mint a 23 éves szívó benzinesben, a városi tötymörgéseket leszámítva. Példaként a Tucson megpakolva autópályás tempónál (130) eszik 6,5-7 körül. Az 1,6 Corolla ott bőven 7,5-8-at evett (4 ember, cuccok, 130), és nem bántam volna, ha nem 4000-en visít az autó végig. Na mindegy, autós topikban folytathatjuk, de ezt is olyannak érzem, mint a múltkor a 6 hengerezést, meg a BMW-zést...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz parandroid #176941 üzenetére
Azt írják, hogy 7000 db-ra jut a keretből, az azért nem kevés a Magyar piacra, mivel ennyi új pedelec-et jelenleg 3,5 év alatt adnak el hazánkban! Évi 2000db fogy. Az igaz, hogy a támogatás lehetne több is, de a 150 ezer is több mint a semmi.
-
IMIIKE1998
őstag
Fitness bringára milyen széles külsőt érdemes tenni? Változó minőségű utakra kell, gyakran rossz, városi aszfaltra, néha földútra, de az nem prioritás. Konkrét típus is érdekelne, nem kell drága, csak legyen strapabíró és lehetőleg ne full slick.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ukrajnai háború
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- XPEnology
- További aktív témák...