Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz bardi #203090 üzenetére

    Köszi az infót!

    Érdekesség, hogy az Eurobike-on a sram bejelentette az új HS2 tárcsáját, ami már szintén 2mm vastag és 1,7-nél cserés, jobb a hőelvezetése mint a centerline-nak és persze egyre jobban fókuszban a 220mm átmérő. Tehát a gyártó szerint a vastag tárcsa simán be kell férjen.
    A kérdés az, hogy a féktestben a dugattyúk az alap állapothoz képest, amikor megindulnak befelé mennyire mennek vissza.

    Első gondodra egy javaslat: 4mm-es imbuszt betenni a dugattyúk közé, majd arra kipumpálva nyomd ki őket teljesen, az imbusz megakadályozza, hogy kiessenek. Ezután a dugattyúk oldalát tisztítsd meg alaposan ronggyal, fültisztítóval stb… majd kend be dot olajjal, vagy dot zsírral. Ezutány nyomd vissza alap állapotba, majd ismét ki és ismét nyomd be, töröld le a fölösleget. Ezután a tiszta és kenést kapott tömítéseken szépen egyszerre fognak járni a dugók. Ezt követőben már csak betét vissza és úgy rá fog cuppanni a tárcsára rá se fogsz ismerni.

Új hozzászólás Aktív témák