-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Nekem lenne egy oltári javaslatom, minden autót vezetni tanulót fel kéne ültetni egy fix bringára, és elmenni mellette 30/40/50 km/h -val , és 50 cm 1m és 1,5 méterre, higgyétek el utána ki tudnák kerülni a bicósokat...
Ez láttam valami Indiai oktatás youtube videón, és ott sem fenékig tejfel az élet
Csak úgy ugráltak le a bicóról................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Beri
addikt
válasz xy.zsolt #202353 üzenetére
Mit kell csinálni, hogy közöm legyen hozzá? Csinálj egy strava challenge-et, annak nekimehet mindenki a topicból és akinek villan az achi, az aranykalászos kerekparosokbringasokide approved outis lesz. Akinek egyedi avatarja van, rakat rá kis biciklit, stb.
Nem látod benne a lehetőséget?eladó Aromamizer RDTA V1
-
SpaceJam
aktív tag
Egy normálisan haladó bringást nem nagyon kell kerülgetni, max elmész mellette egyszer, és nem kell tartanod, hogy kidől eléd. Habár ekkor sem árt részedről figyelni az úthibákat, mert nagyon más az, amin a két jármű átmegy. Tök mindegy, hogy monti vagy országúti, én pl. mindkettővel 28-30 km/h átlag környékén megyek városban (csak most kifejezetten városi géppel). De nyilván jellemzően az országútisok, akik haladnak is.
Ahol rossz a bicajút és haladna (főleg megint országúti), nem alternatíva semennyire sem a "néha kikerülök" valamit a bringaúton. Sokkal kisebb problémát okoz egy autósnak a – valószínűleg nem kezdő – bringás megelőzése, mint a bringásnak totálisan leállni és gyalogosokat kerülgetni, össze sem hasonlítható. Neked autóval konkrétan krátereket meg csigára kötött bólyákat kellene ehhez az effekthez az utakon kerülgetni.
Szóval ha te mégis máshogy gondolod, akkor valójában tényleg te vagy a gyökér, de minimum az atom tapasztalatlan városi környezetben. Ennyit erről.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Nutra
tag
válasz Khelben #202290 üzenetére
+1 a villogóra. Moon Nebula nappali módban a legtöbb autóst rendes távolságtartásra készteti (nem azért meg megvakulna, hanem már messziről is is jól látszik). A párja elöl ugyanúgy, valamivel jobban megadják az elsőbbséget pl. főüt keréspársáv kombónál, de a bringaútra bambán kanyarodóktól nem véd meg.
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Khelben #202290 üzenetére
Erősebb fény mindenképp, de nem villogó! Egyből nagyobb ívben kanyarodnak, egyértelműen ez a megoldás. Ez pl. baromi erős, de érdemes sűrűn tölteni cserébe (2x fél/háromnegyed óra simán benne van, de a 3. előtt már tölteném).
Ezeket a szalagokat pedig kiegészítésül: egy ezüst/fehér előre és egy narancs/piros hátsó háromszögre. Ezáltal a saját fényeiket is visszakapják, OLDALRÓL IS. Szerintem baromi fontosak, és ez azért 50x elegánsabb megoldás, mint bármilyen prizma (meg több oldalról látható).
A sima kis átlátszó, meg szilikonos villogó békák kurvára nem érnek semmit, én azokat tiltanám.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
xy.zsolt
őstag
Most tényleg az mondja meg nekem, hogy hol veszélyesebb tekernem aki talán még lejtőn sem ment 30felett? Kíváncsi lennék a képére, ha pl 5 bringás elhúzna mellette 37kmh-val. Verné az asztalt, hogy bringaúton max 30km/h a megengedett.....és amúgy is tiltsák be ezt a tevékenységet.....vagy merjünk lassabbak lenni, stb
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #202358 üzenetére
Annyira erős amúgy, hogy ha lenézek sötétben és megy a hátsó lámpa, akkor annak az ambient fényében úszik a váltó meg minden, totál vörös és látható az egész bicaj hátulja. Ajánlom ez a lámpát, csak óvatosan kell bánni a gumijával.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Nutra
tag
válasz SpaceJam #202358 üzenetére
A villogásnak határozott előnye, hogy kilóg az autós szem által megszokott sémából, ezért szerintem feltűnőbb (nyilván megfelelő fényerő esetén). Autó, motor, világít és halad; ami villog, az valami más, fura szerzet (bringa, roller, UFÓ) és ideális esetben kizökkenti az autós szemet a megszokott unalomból
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Nutra #202363 üzenetére
Megőrülsz egy ilyen erős lámpa villogó fényétől, még akkor is, ha csak hátsó. Az autóst is rendesen diszorientálhatja, nem, segít. Nem véletlenül nem engedélyezett most már sok országban, mert amíg a békákat villogtatod, az ilyet már nem. Direkt nincs már benne ilyen funkció a normális lámpákban (főleg a németekben).
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Khelben
nagyúr
válasz SpaceJam #202358 üzenetére
Alzánál lehet kapni 5-7k körül a Moon Nebula lámpákat, 8 órát elvillog egy feltöltéssel. Én a villogóban hiszek, az sokkal jobban látható, mint a statikus fény.
#202356Nutra : így van, legjobb vétel volt mind közül pedig vagy 10 féle lámpát végigpróbáltam.
[ Szerkesztve ]
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Khelben #202365 üzenetére
Most mondtam el, hogy szutyok fénnyel még villogsz, de afölött nem, és én fölötte ajánlottam lámpát..... Amelyikkel te is látsz, azzal nem fogsz villogni, majd megérted, hogy miért. Ha nem tudod elképzelni, akkor még nem volt jó lámpád (vagy épp totál káosz kertipartid). Senki se akarja a saját látását kikészíteni MIKÖZBEN bringázik, vagy az nem teljesen komplett, és inkább húzzon az utakról lefele.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
arcitec
addikt
válasz polonic #202308 üzenetére
Milyen sűrűn csinálod a "nagy" lánc tisztítást? Mert azt 300km után illene, pláne meg ha nagyon poros terepen mentél. Akár egy nagyobb túra 50-100km után is át lehet húzni ronggyal, letörölve róla némi koszt. Én nem variálok az olajokkal a jól bevált Holmenkolt használom. [link] [link] Egy ilyen évekig is elég lehet akár. Minden szemre egy cseppecske, még az is sok.
U.I: A lánc nyúlását azt megmérted? Még az is lehet megnyúlt a láncod. Olcsóbb a csere mint a "komplett hajtáslánc." Ha minden igaz KMC lánc a gyári.
Egyébként meg az mit jelent,hogy ugrik? Mert akkor meg talán nem jó a feszítő.
Nincs elállítódva, mikor eldőltél vele példul?[ Szerkesztve ]
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Khelben #202368 üzenetére
Én mindkettőről. Az általam linkelt KTM van olyan erős, hogy bőven észrevedd perifériából, hogy épp világít-e a seggednél vagy sem. Ugyanannyira nem akarsz közvetlenül belenézni, mint egy újabb autó féklámpájába. Ezt te nem villogtatod. Ezt írtam eddig is: én az erős fényt ajánlom már pár hozzászólás óta, nem a villogást. Mellesleg rohadt jól néz ki, hogy rendes robogó fénye van a bicajnak. Más kategória, mint a villogós idiótaságok. Ha még mindig nem tudod, hogy miről beszélek, arra már nincs ráhatásom.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Khelben #202370 üzenetére
Nem érzed át még mindig a kettő közti különbséget. Ezt a kanyarból látod, rendesen bevilágítja mögötte a fákat, az aszfaltot, egy szobát. Átvilágít a kézfejeden a csontjaid közt. Ennél több figyelemfelkeltés nem kell, ráadásul kiszámíthatóan vagy megközelíthető, mert nem villogsz az autós képébe. Ez összességében sokkal barátibb megoldás, és biztonságban, meg menőségben is előkelőbb, mint a tróger villogás. Németországban már ez a szabály.
Az első lámpánál ugyanez van, csak ott kifejezetten ügyelve a tompított fényre ráadásul, mint ahogyan az autóknál. Egy rendes motyó vakít, ott kezdődik ma már egy bringalámpa, csak én ezt ráhúztam a hátsó lámpára is, mivel megtapasztaltam, hogy mekkora tiszteletet teremt (nem irreális kinézettel, és nem irreális áron). Az egyre jobb lámpákkal a robogók világítása felé kell tendálni, nem a vidámparkokhoz..........
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Khelben #202372 üzenetére
Írtam egy második bekezdést is azóta. Nem egy kurva bohócot akarunk a bringából csinálni. A robogólámpák se villognak, és milyen érdekes, észreveszed őket. Ez a bringa iránya is az egyre nagyobb lumenekkel. Ha villogni akarsz, menj egy fesztiválra és lóbáld, amit jónak látsz!
Biztos vagyok benne, hogy előbb basz el már direkt is egy kocsi a villogás miatt, mint az erős, statikus láthatóságának hiányában.[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Khelben #202374 üzenetére
Egész addig, amíg el nem érnek a szabályok nyugatról, vagy míg tarkón nem kúr egy bicajos amiatt, hogy a képébe villogsz, mint egy gyökér. Én ehhez már párszor közel álltam - de ez még mindig kisebb probléma, mint amikor valaki elkezdi magyarázni, hogy de hát ott van kirakva a kis béka, nem látom, hogy villog? Nem b+, azért szóltam rád.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
lsebestyen
addikt
Úgy érzem ma senki nem tekerte ki magát kellőképpen.
-
fulton
addikt
Szoasztok
A bryton rider 310E tudja azt hogy automatikusan megáll ha érzékeli hogy megálltam, és automatikusan elindul ha elindulok? Csak mert a 10 es 15 tudtommal nem tudja. Vagy mit ajánlanátok hasonló gps computert?
[ Szerkesztve ]
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Khelben #202377 üzenetére
De, tiltja, csak még nem mindenhol. A késés oka nyilván az is, hogy itthon az emberek ilyen kiegészítőkre nem igazán költenek, meg szerencsére a gyártók az erősebb lámpáknál funkciók közé már direkt nem rakják be a villogást. Fényerősség-függő az egész.
És megint elmondom, én a fényerősséget jobban preferálom. Nem te fogod felébreszteni az autóst, azt elhiheted. A szándékos idegesítés ténye viszont fenn áll a villogásnál. De ez is olyan, hogy hiába magyarázom, nyilvánvalóan nem találkoztál ezekkel a különbségekkel a reakcióid alapján. Szar érzés, hogy a tapasztalatomat tolom, te meg azt sem tudod, hogy miről beszélek, mert nyilván életedben nem láttál még normális lámpát – legalábbis a reakcióid alapján.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Azon gondolkoztam, hogy téged pontosan mi is az, ami frusztrál a topikban, de aztán úgy voltam vele, hogy ha akarod, majd elmondod, mi fáj. Valaki mindenesetre nagyon a tyúkszemedre lépett valami semmiséggel.
A témát összefoglalva meg: igen, mind álszentek vagyunk kicsit. Nem fogunk lemenni a szar bicikliútra, akkor sem, ha muszáj lenne (ez egyébként csak az országúti bicajjal van így, mtb-vel, vagy a crosserrel bevállalok bármilyen kalandos bicikliutat). Nincs csengő az országútimon, pedig kötelező lenne (a többin van). Sőt, küllő-, és pedálprizma sem (pedálprizma a crosseren sem, de azon reflexcsíkos gumi van, az MTB-n konkrétan semmi fix fényvisszaverő). De még az első villogóm sem stvu-konform (az akkus lámpáim viszont igen). Csak neked bevallom a legnagyobb bűnömet is: ha közel-távol sehol senki a kereszteződésben, néha még a piroson is átmegyek, de ezt többnyire csak jobbra kis íven kanyarodva. Tessék, meggyóntam, a többi pontban ártatlan vagyok (bolyozni nem szoktam, nem mintha önmagában szabálytalan lenne), de gondolom azért így is jár az árokba lövés.
Amiből meg az egész kiindult: autósként tessék biztonságos oldaltávolságot tartani mindig, mindentől, különösen, ha élet(ekj múl(na)ik rajta. Akkor is, ha az adott kikerülendő/előzendő esetleg szabálytalan, vagy nem is lehetne ott. Ez érvényes kerékpárosra, lovaskocsira, gyalogosra, kiguruló labdára, vagy eltévedt kiskutyára egyaránt. 2 centit fordítani a kormányon nem kerül semmibe. Ha meg le kell lassítani, vagy neadjisten meg kell állni miatta, akkor meg így járt a delikvens, előfordul autóvezetés közben. Annyira nem siethetsz, hogy életeket sodorj veszélybe, ez még akkor is igaz, ha megkülönböztető jelzést használsz, és amúgy éppen életet mentenél. Ha már elvek…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
bardi
aktív tag
válasz lsebestyen #202376 üzenetére
A nők gyakran hisztiznek kicsiket, a férfiak meg egyszer, de akkor nagyon
'92 Honda VFR 750
-
Maximum1
őstag
válasz SpaceJam #202375 üzenetére
Én hátul kivillogom a szemét, leszarom mit érez, én érjek haza, elől meg van egy kínai szúró, azt hiszik motor jön, kifordulni sem mernek elém.
Ez ilyen ország, a PH meg egyre jobban arról szól hogy idejönnek osztani az észt az unatkozó emigráltak.
Akinek nem inge..... -
Maximum1
őstag
válasz SpaceJam #202386 üzenetére
Bringaúton értelem szerűen nem, de kocsik közt szigorúan villogón használom, garmin varia radarom van, az itthoniban benne van a villogó mód, a Rose-ról rendelt ben nincs, én használom ha már benne van
#202389
Hidd el úgy állok hozzá, 30 éve furgonokat vezetek és bringázom, outizom IS, teljesen képben vagyok azzal hogyan érjek haza egyben.
Hivatásos jogsi, meg egy valag PÁV, ja és sztravám is van[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz parandroid #202382 üzenetére
"2 centit fordítani a kormányon nem kerül semmibe. Ha meg le kell lassítani, vagy neadjisten meg kell állni miatta, akkor meg így járt a delikvens, előfordul autóvezetés közben. Annyira nem siethetsz, hogy életeket sodorj veszélybe,"
ez tényleg szépen hangzik, el kéne mondanod azoknak az autósoknak is, akik ezt nagyon nem így gondolják. sajnos itt Mo.-n még nem terjedt el ez a mentalitás, bár nagyon lassan mintha javulna a helyzet.
de nem csak az autósokról van szó, mert pl. amikor a gyökér úgy sétáltatja a kutyát, hogy gyalog nem tudsz elmenni a járdán a keresztbe feszülő póráztól, az ilyenekből látszik, hogy alig tud valaki normálisan közlekedni, figyelni a másikra. vagy csak simán lesz***ja, hogy más is van rajta kívül.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Maximum1 #202387 üzenetére
Nem lehet, hogy úgy kéne a közlekedéshez állni, ahogyan te is szeretnél részt venni benne? Akár autósként is? Tudom, fantasztikusan új gondolatok, főleg, amikor mindenkinek a kurvaanyja, aki autóba/bringára merészel ülni.
De csak így lehet normális irányba terelni a dolgokat, és akkor mondjuk nem az lesz 10 év múlva, hogy laser pointerekkel égetjük ki egymás karosszériáját meg szemét, mert kis ívben fordult balra. Engem autósként is nyilvánvalóan zavar, hogy ha villog valami, és legszívesebben megmondanám, hogy csináltassa meg a kihagyó lámpájának az áramkörét, mert úgy csak nagyobb veszélybe sodorja magát.
De legalább már valami villog, az is haladás... Aztán elérünk majd arra a szintre is, amit Khelben-nek magyaráztam, de ha már egy bringás topikban sem megy ez át, akkor ez még sok idő........................
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
válasz SpaceJam #202373 üzenetére
Németországban tekerek, országúton nagyon kell az a villogó, hidd el. A hátsó lámpám lezyne strip alert pro, elve stvo plecsnis, különben nem is forgalmazhatnák. Ez nekem úgy van beállítva, hogy a gyengébbik folyamatos fénnyel ég, ha fékezek, vagy a giroszkóp benne bármi gyanús mozgást észlel, akkor elkezd eszelősen villogni. Forgalomban is fantasztikus dolog, meg bringaúton is jól jön. Iszonyat erős fénye van, de nem vakít (nem kapna stvo minősítést másképp). Amióta megvan, nem jönnek a nyakamra, és nagyobb oldaltávolságot tartanak, egyértelműen megfigyelhető.
A másik, ami life-changer, az az első villogó. Sajnos ez itt konkrétan tilos, mert éjjel vakítanak, nappal viszont életet ment. Én egy Knog Blinkert vettem, elsőre fura volt, hogy gyengének tűnik a fénye, de az a helyzet, hogy ezzel nem neked kell látni, hanem fel kell tűnnöd. Amióta fent van megszűnt az, hogy a parkoló autó elindul, kivágva elém (ütöttek is így el), vagy hogy a kereszteződésben, vagy a körforgalomban elém hajtanak, illetve a szembe jövők is 2x megfontolják, hogy előzni kezdjenek-e, amikor jövök. Rossz fényviszonyok között nem villogok vele, mert tényleg vakíthat, olyankor egy tompa, folyamatos módra kapcsolom. Az igazság az, hogy akinek nincs rutinja kerékpározásban, az nagyon nehezen méri fel egy kerékpáros sebességét, irányát, viselkedését. Ha villogok, az figyelemfelkeltő, ahogy írták korábban, óvatosabb lesz, mert nem tudja, mi jön.
Rétisün: Azért a németeknél sincs kolbászból a közlekedési kultúra, de értem, mit mondasz, utálok Mo-n vezetni. Az az állandó verseny, meg bizonyítási kényszer, hogy meg kell előznie, mert van pofám 60-nal menni a 60-as táblánál, akkor is, ha jönnek szembe, csak hogy utána belefékezhessen, mert amúgy jobbra kanyarodna. Németeknél a másik véglet: itt senki nem előz senkit, ha mégis előzést látsz, tudod, hogy az valami káeuropéer migráns.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Nutra
tag
válasz SpaceJam #202375 üzenetére
Nem a kis békákról volt szó. Abban egyértünk, hogy sokat nem ér vagy inkább semmit. Ha van egy fasza erős lámpád, amitől látnak, az szuper. Ha másnak is megtetszik és ilyet használ valami gagyi vagy semmi helyet, mégjobb. DE attól még más is lehet a célnak megfelelő és attól még nem mindenki gyökér, mert használja (vagy nem attól az )
Átlag szituban egy autós nem túl sokat meg mögötted, ha valaki egy lámpa (bocs villogó ) miatt "basz el már direkt is", az elmeorvosi és büntetőjogi kategória - szerencsére ilyen tipikus pszichopata talán kevés van az utakon (ha meg van, akkor bármi miatt IS meg fog ölni.)
Bringával meg meglehetősen sokat mentem a párom mögött, akinek pont ugyanolyan villogót tettem a bringájára. Ja és több üzemmódja van, a nappalit nappal használom, sötétre egy jobban megfelelőt. Amire meg elérnek a nyugati szabályok ide, a Te lámpád és az én villogóm is régen szétporlad vagy elavul. (Ha mégsem, akkor átkapcsolom folyamatos fényre. ) Viszont tök jól elvagyok, ha más erről mást gondol -
Beri
addikt
válasz SpaceJam #202355 üzenetére
Sokkal kisebb problémát okoz egy autósnak a – valószínűleg nem kezdő – bringás megelőzése, mint a bringásnak totálisan leállni és gyalogosokat kerülgetni, össze sem hasonlítható.
Egyszer kifordult elém egy autó jobbról. Megnézett magának rendesen, majd telibe elémfordult. Nem lett puff, mert nem jött szembe senki, volt hol kikerülni, de amikor megkérdeztem, ezt mért csinálta, azt mondta, hogy mert ő megnézte, hogy a másik irányból nem jön senki, ÉN MEG ELFÉREK, HÁT KERÜLJEM KI
Ez pont ugyanaz a logika. Kreálsz egy fölöslegesen veszélyes élethelyzetet, csak hogy neked kellemesebb legyen az életed.tényleg te vagy a gyökér, de minimum az atom tapasztalatlan városi környezetben
Hol lehet valakinek több tapasztalata a bicikliúton ténfergő emberekkel, állatokkal, tereptárgyakkal, mint egy városban?Te is kreálhatsz strava challenge-et, ne fogd vissza magad!
xy.zsolt
ha pl 5 bringás elhúzna mellette 37kmh-val
Ha öten vannak és 37-tel mennek, én tenném a kereketeladó Aromamizer RDTA V1
-
polonic
félisten
válasz arcitec #202367 üzenetére
300-400 km-enként csináltam a tisztítást.
Amikor poros terepen mentem, akkor át is töröltem, újra kentem. Eddig shimano olajat használtam. Most váltottam a c3 ceramic dry-ra. A shimano feketedett és gyűjtötte a retket.
Láncot nem mértem meg. Nem tudom mivel egyelőre. KMC, igen. A dőlés után elvittem szervizbe. Kis utánállitás kellett.
Tekerés közben hallok egy kattanást és olyan, mintha ugrana egy fokot. Érdekes, hogy mondjuk nem felfelé menet nagyobb terhelésnél.
A feszítő meg nem tudom. Az hogy ellenőrizhető. Mivel sosem néztem, nem tudom milyennek kellene lennie. -
Beri
addikt
válasz parandroid #202382 üzenetére
Annyira nem siethetsz, hogy életeket sodorj veszélybe
Akkor menj a bicikliúton (ahol van) lassan. Hisz nem siethetsz annyira, igaz?autósként tessék biztonságos oldaltávolságot tartani mindig, mindentől, különösen, ha élet(ekj múl(na)ik rajta
Biciklisként meg tessék ott menni, ahol ki van jelölve. Vagy ott csak úgy lehet, hogy az ott haladók élete van veszélyben ("Maradj is bármi áron a bringaúton... Én meg had tekerhessek 30felett ott ahol nem veszélyeztetem az életed." by xy.zsolt)?Ha meg le kell lassítani, vagy neadjisten meg kell állni miatta, akkor meg így járt a delikvens, előfordul autóvezetés közben.
De ha ugyanezt a bicikliúton kell megtenni biciklizés közben, az nem fordulhat elő, az nem lehet ígyjárás. A biciklisnek lelassítania csak a kávézóknál szabad, hogy el tudjon fogyasztani egy fletvájtot, természetesen a sisakot sem levéve[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
itouchfan
senior tag
De itt van a logikai hiba, hogy nem az úton tekerő bringástól lesz ez egy "veszélyes élethelyzet", hanem attól az autóstól, aki nem képes kellő elővigyázatossággal megelőzni őt, csak azért mert ő nem ér rá, hogy nehogy a 20-30-40 perces útja nagyjából 10-12 mp-cel hosszabb legyen aznap.
Szerk: tegyük fel, hogy nincs bicikliút, mert ahol én lakom ott nincs, így vagy az autók között megyek, vagy sehol (ha aszfalton szeretnék menni, mert tegyük fel esett 3 napig az eső és az erdőben cuppogós sár van).[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
arcitec
addikt
válasz polonic #202395 üzenetére
Még a váltó okozhat ilyet, van - de nagyon ritkán - hogy másik kerékre ugrik, talán egy rázkódás, vagy hasonló miatt nincs azon a fokozaton ahol kell és az kattanhat amikor a megfelelő fogaskerékre ugrik. Persze ez is csak egy tipp. Szerintem talán a váltón kellene állítani.
-
zsocy
őstag
válasz Maximum1 #202330 üzenetére
Ők aztán nem mamilok, ez a Nutrixion sor, észreveszed ha elmennek melletted És nem szoktak így 3asával keringeni, engem mindig egyes sorban, kulturáltan előztek meg, bárhol értek utól. Volt hogy még bíztattak is, amikor már a seggemen próbáltam levegőt venni
Beri, nem beléd kötni akartam, tényleg érdekel milyen bringával mész. Nekem lassan minden fajtából sikerül begyűjtenem egyet, így bárkinek beszólhatok
-
-=RelakS=-
veterán
Azért ezekkel a megaerős mindenféle lámpákkal én vigyáznék. Rohadt idegesítő, mikor valaki ezeket a modern ködzárfényeket felkapcsolja, mert ha már van, akkor lássák. Gondolom ugyanilyen boldog lehet a bringás mögött cammogó autós, és csak annál nagyobb gázt nyom, mikor végre van lehetősége előzni.
A villogás meg csak külön beleállítja az ideget az emberbe ilyenkor.
Viszont az apró parázs fényt is kerülni kell. Rohadtul örülök neki, mikor egy autólámpájának előbb látom a fényvisszaverő részét, mint magát az izzókat
Amúgy a villogásnak nem nagyon látom, hogy durván kivilágított városon kívül mi értelme van. A sötétben szinte bármi szépen látszik, illetve tessék felvenni valami fényvisszaverős rucit. Ha egy Tron cosplay dülöngél az út szélén, azt tudja már észrevenni minden idiótaItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen