Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    Nagy örömömre az elöbb végre felkerült az SLX SL-M7100 i-spec EV váltókar a meghibásodott XT helyett így holnap mehetek...:DD ezzel ugyanakkor Odalett: 1. a gumi tapintás a pöcögtető karokról (nem volt rossz, kicsit féltem tartósságától) 2. dupla lefele váltás (tetszett!) 3. -10gr súlykülönbség (nem éreztem :DDD ) 4. 1 felfele váltás, mert ez max 3-at tud az XT 4 helyett, miről ugyanakkor sehol sem lehet olvasni :U (nem igazán fog hiányozni, gyakrabban volt, hogy túlváltottam és vissza kellett ejtsem egyet mintsem 4 fokozat egyszerre váltásának igénye) 5. csinosabb kidolgozás (kissé szebb szerintem is az XT) Jött: 1. a régi ismerős és általam hiányolt hangos és egyértelmű kattanás váltásoknál 2. a "csak" max 3 felfele váltás miatti kissé nagyobb karelmozdulás a felfelé váltásnál (jobban tetszik, a 4 annyira sok, hogy ott már arra kell figyelni hogyan válts csak egyet) 3. az örök életűnek tűnő tiszta műanyag karok (régi XTR-hez hasonló) 4. finomabb váltás (bármily meglepő a dupla visszaváltás, a max. 4 felfelé meg még ki tudja mi miatt amit még belezsúfoltak ebbe az XT-be a váltás pontossága cseppet sem, de a váltás "finomsága" kissé csorbát szenvedett.) 5. a bowdenszál mellé arra teljes hosszúságú bowdenházat, végkupakokat is adtak a dobozban pöcögtető mellé.(Van egy teljes bowdencserére való ház :) )
    Holnap éles próba a Kevélyen...😎 (Háttérben közben folyik a gariztatás, mert a Shimano elvileg 2 évet ad minden rendeltetésszerűen használt alkatrészére, meglátjuk meddig jutok ezzel. :U )

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák