-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jester01
veterán
válasz gordonfreemN #251100 üzenetére
Ezt én értem, pont ez a baj. Hogy a bikeinn mutat valami forintot de végül nem annyiba fog kerülni. Így nem lehet összehasonlítani az árakat. Vagy mutassa az eurót vagy akkor vonja forintban, nekem mindegy.
Jester
-
gordonfreemN
addikt
válasz Jester01 #251101 üzenetére
Most ha értetted, miért kérdezted? Mind1.
A többire meg: ha külföldi a cég, nem várhatod el, hogy ő bukja be a váltási ktg-et. Ez mindenhol így megy. Ali is kiírja ft-ban is, de végül a tehelés dollárban történik, az aktuális saját középárfolyamon. Megértem viszont ha több száz euróért vásárolsz, akkor kijöhet az a 20ft-os különbség 10-20 ezrekre, de ha többet nyersz a kinti áron, akkor megérheti¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
lsebestyen
addikt
válasz gordonfreemN #251102 üzenetére
De az alin ki tudod választani, hogy milyen pénznemben mutassa az árakat. Itt a bikeinn-en pedig ha kiválasztod az országot, egyből más valutában írja az összeget, így nem tudod más oldalak áraival összehasonlítani. Nem ismerem az oldalt, de szerintem az sem megoldás, ha pl átállítom Ausztriára, mert akkor a VAT változik, + a végén úgyis átállna gondolom, amikor megadod a magyar címed.
-
Jester01
veterán
válasz lsebestyen #251103 üzenetére
Pontosan
gordonfreemN: a kérdés az volt, hogyan állítom át, hogy az eurót mutassa ha már úgyis abban vonja. Nyilván nem a magyar beszerzéssel hasonlítom hanem a többi külföldivel ahol euróban van kiírva is. Most mihez kezdjek azzal, hogy a Pirelli P Zero Road 26mm az 13227 Ft ha végül még csak nem is ennyi lesz? Ez akkor olcsóbb mint a bike-discount 35,21EUR vagy nem?Jester
-
szelindek
csendes tag
Sziasztok!
Deore XT váltógörgőt kellene cserélnem. Mennyire kőbe vésett a kompatibilitás, amennyiben a fogak száma ugyanannyi, s felépítésében sem tűnik másnak a meglévőnél ill. a hozzá valónál?
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #251080 üzenetére
A modern geókról annyit, hogy a többszörös Ironman, triatlonista barátom nagyon csúnyán elkalapálna itt mindenkit a 2000-es évjáratú 3x9 hajtású 26-os alu Mtb KONA-jával.
Én egy jó súlyú 26-os montival vágnék neki az erdőnek ha választani kéne. A gravel csak egy divatirányzat (elb.szott).
Terepre kell a minimum 54mm gumi hogy lehessen tisztességesen veretni. -
peetie1
aktív tag
Fú ez nehéz ügy mikor már a régóta bejáratott bringán elkezd fájni valami. Nem állítódott el a nyerged esetleg? Dőlésszög, ilyesmi? (jártam már így hogy hátrafelé dőlt a nyereg és attól fájt az egyik térdem, visszaállítottam és onnantól jó volt) Én is sokat túrtam ezt a térd fájás dolgot, az volt az egyik következtetés amit találtam, hogy ha csak az egyik oldal fáj az szinte mindig valamilyen nyereg pozíció hiba lesz. Ha viszont 1 centit lentebb engedsz, akkor valamennyivel előrébb is fogsz kerülni, és amiatt is fájhat a térd. Szóval magasság, elől hátul pozíciót és dőlésszöget csekkold, szerintem.
-
Toobee
veterán
válasz Zoliwrc #251109 üzenetére
Gravelbe is bele tudsz tenni 650b-ből széles gumit. Én igyekszem tartózkodni ezektől a sarkos véleményektől, mert nagyon más preferenciák mentén választanak emberek kerékpárt. Én ültem/ülök 26-os könnyű montin is, meg gravelen is, meg 130/130 gépen is, mégis a gravel kerül elő legsűrűbben. Divatirányzat, abban viszont nagyon igazad van, mikor 2000 EUR egy SID-es karbon Cannondale Scalpel HT, aztán gravelből meg örüljél az alunak nagyon maximum egy GRX600-zal, de ennyiért inkább 400 jár.
https://barbieripnk.hu/
-
Ringman
nagyúr
válasz Toobee #251111 üzenetére
most már eléggé kezd a gravel is szerteágazó lenni, geo-ban is (pl van rysel axs vö. chamois evil hagar, vagy a 3T exploro ultra, ami elvileg valamennyire aero de 650b-ből elvileg az 55-60 mm-es külső is elfér benne: [link]
és igen, eléggé drágák mtb-hoz képest
[ Szerkesztve ]
-
avl
aktív tag
válasz peetie1 #251110 üzenetére
köszi, igen, ez a dilemma, hogy evek ota nem valtoztatott es a gepen nem is valtozott (nyereg nem allitodott el) semmi, azt megis
... lehet mar megyek össze (nem is teljesen hülyeseg, szerintem alacsonyabb vagyok, mint 30 eve, persze nem sokkal) es ezert lett magas
majd kiprobalom lejjebb tettel is par hétig
elörebb-hatrebb kerdes: 1cm-vel lejjebb az a nyeregcsö szögetöl függöen pár mm elörebb, de szerintem ennel szabadabban ülök a nyergen = ennyit siman a nyereghez kepest a hátsóm lehet arrébb, amerre akarommajd kiderül
a varosin egyertelmüen lejjebb van a nyergem, mint az orszagutin, a kettö azert eléggé másképp van használva
-
Jester01
veterán
válasz Jester01 #251114 üzenetére
Ahha, szlovén ÁFA az 22% úgyhogy azokat az árakat 1.04-el kell szorozni. A szállítás az 6.99EUR. Látom erre azt írja hogy 2601Ft, innen kiszámolható, hogy 372Ft/EUR árfolyammal dolgozik most éppen. A teljes rendelésem szlovén verzióval 286.9 EUR, akkor az ÁFA korrekció után 298.6 EUR lesz amit a kártyára terhelnek majd. Az ő árfolyamukkal ez 111100Ft ami nagyjából egyezik azzal amit írnak 110989Ft. Sajnos a bank árfolyama az 383 nem 372, úgyhogy végül is 115000Ft körül lesz amit ténylegesen ki kell fizessek.
Jester
-
válasz Zoliwrc #251109 üzenetére
Gravel nem is való terepre. Az más kérdés, hogy néhány őrült mit művel vele terepen, de azok kb szobabiciklivel is lejönnének a downhill pályán.
26-os montit venni most meg kb nettó önszivatás, már kezd gondot okozni az alkatrészellátás, már ha normális minőséget akarsz, és nem valami zsákbamacska utángyártottat ázsiából. Persze ez is egy hobbi, itt is van, aki ennek él, ezzel sincs gond, csak legyünk képben.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ixion77
őstag
válasz Toobee #251111 üzenetére
A kereslet-kínálat ármeghatározó képességét látjuk itt érvényesülni. A hardtail kb. olyan, mint autóban a kombi, a gravel meg mint a SUV. Utóbbi a divatos, ezért azon jóval nagyobb profithányadot lehet érvényesíteni.
Keresgélésem során ezért is térek újra meg újra vissza a hardtailhez. Azok is drágák, de a gravelek meg abszurd mértékben túlárazottak. A hardtailnek számomra egy igazán jelentős hátránya van: nincsenek rajta rögzítési pontok, ezért túrázáshoz, nagyobb kiránduláshoz számomra nem igazán alkalmas. (Mivel a gyerekeknek is kell vinnem kulacsokat, ebédet, esőkabátokat, polárfelsőket, cserepólót, pótgumit, pumpát, sebfertőtlenítőt, stb...)[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
sz_abika
addikt
Titkon valakinél lapul kínai e-bike? Gyerekhordásra kéne alapvetően és ez a 300as Eleglide 29" nagyon bántja a fantáziamát.
UI: mint montenbájk legkevésbé se használnám, így ne ebből a szempontből véleményezzétek
[ Szerkesztve ]
PSN: xszabikax
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #251087 üzenetére
Anyagilag mindenképp a második. ...ugyanakkor a Mátrix óta tudjuk, hogy milyen nagy átjárás van a képzelt és valós világunk között, így az sem zárható ki, hogy miután pl.egy gumi tolómérővel megmérettetik és 2mm-el kevesebbnek találtatik te speciel máris elkezdesz kisodródni vele.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Nutra
tag
válasz Jester01 #251116 üzenetére
A fizetéskor már úgy rémlik, hogy megmutatja a tényleges EUR összeget. Ha van olyan kártyád, amiről EUR-ban fizetsz, akkor abban is fogja levonni és így a horror banki váltás elkerülhető. pl. Wise vagy Revolut. PayPal-nál óvatosan, náluk sem baráti, ha ők váltanak. Ekkora összegnél már akkor is megéri szvsz, ha most szerzel pl. Revolut kártyát és beváltod náluk a HUF-ot EUR-ra.
Ez tényleg gáz a BikeInnél, hogy ennyire macera a tényleges árat megnézni Alin pl. 2 klikk átállítani, hogy miben nézed ÉS abban is fizetsz, annyit... -
Gedeon31
addikt
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Vettem egy új biciklit 622/42 külsőnél 622-62/635-40 vagy a 622-32/47 belső a jó -
Gedeon31
addikt
Ilyen gumit érdemes venni?
Slime 700*35-43 (622-35/43) AV belső gumi
Kicsit drágább ,de nem tudom ér e annyit?
-
Ringman
nagyúr
-
arcitec
addikt
válasz Gedeon31 #251129 üzenetére
Veszel új belsőket beszereled, és majd [ezt] betöltöd a szelepen keresztül, kerék mérettől függően 60-120ml / belső. Pumpálni meg úgy kell, hogy a szelep ne alul függőlegesen legyen, hanem úgy 45 fokban elfordulva, hogy a ne nyomja ki a szelepen keresztül. A lötyinek benne kell lennie és ha tüske szúrást kap, azonnal eltömíti menet közben. Sok-sok éve nem tudom mi az, hogy defekt. Kipp-kopp ...
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
ha mán grevöl téma: ma először (és utoljára) terveztem a google maps-en biciklis módban .. hát nagyon kész ez a cucc, legközelebb talán akkor, ha direkt gravel útvonalra vágyom, eszembe nem jutott, hogy ez simán bevisz az erdőbe, gazdasági útra, sárba, sóderbe, szóval minden volt, ami gravelhuszár szemének-szájának ingere. Én csak úgy el akartam volna jönni haza, hatékonyan, aszfalton, mellékutakon, de már ezt is tudom .
(a TRP HY/RD már úgy érzem, bekopott, hozza az elvártat, a Conti gumikkal meg jóban leszünk)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #251120 üzenetére
Most épp 2mm-vel keskenyebb gumim van hátul, mint eddig és mégis úgy érzem, hogy jobban csillapít, jobban tapad . A trükk az, hogy vajpuha az anyagkeverék és rugalmasabb az oldalfal is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
Csak érdekelne, van itt akinek beleér a lába a gumiba ha fordítja a kormányt és be van csatolva? (Országúti) nem zavar benneteket? (Oké csak lassú tempónál de azért mégis egy korlatozó tényező)
-
Sztenn
tag
Szia Uram! Occsó bringa érdekel? [link]
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz fulton #251136 üzenetére
Szerintem ez bringakezelési hiba inkább. Olyan éles kanyarban is folyamatosan pedálozol? Nem gondolnám. Viszont akkor már rögtön tudod úgy tartani a lábadat, hogy ne legyen útban a keréknek. Nekem a téli bicómon ér bele egyedül a sárvédőbe, de csak akkor, amikor egyensúlyozva állok egy helyben lábletétel nélkül (track stand).
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #251139 üzenetére
Igen ha nem tekerenék akkor nem érne bele. De igen, sokszor van hogy bizony tekerek (nem nyomatékkal de tekerek)
Nekem is volt a csepelen egy időben sárvédő, és b*ttul zavart hogy kanyarodásnál bele ért ..[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz fulton #251142 üzenetére
De ez most a Csepel? Outin soha nem volt ilyen gondom. Meg amúgy ismerősi körben sem, pedig pont múltkor beszéltük, h amúgy vagy beleér a lábunk vagy pont nem (de mint említettem lényegtelen, méret szempontjából irreleváns). Mondanám, h csinálj már egy videót, el nem tudom képzelni a szitut, hogy hol van olyan éles kanyar ahol ennyire be kell tenni a kormányt, viszont tekerni is kell.
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #251143 üzenetére
Igen a csepel, még mindig az van meg lesz is darabig, meg lehet végletekre míg szét nem esik...csöpinél egyáltalán nem ér bele
Én lemértem a tengelytől mennyire van előrébb a lábam, és azt mértem rá egy endu gép XL vázánál. Ott több cm is beleért.
annyira nem akarok én belemászni, csak eszembe jutott minap mikor tekertem éles kanyarban. Nem olyan sokat kell fordítani épp hogy elérje...elég síkjának közelében van az a láb. Nyilván nem nagy tempónál fordul elő, városi "dzsavingálás" közben
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
Vasárnap voltunk egyet túrázni feleségemmel, kimentünk sógorékhoz, mentünk egy 40km/1000m kört, szép volt, jó volt.
Az út felénél párom 2 hónapos Canyon Neuronja terhelésre nagyon csúnya recsegésbe kezdett középcsapágy felől, aminek nem sikerült elmúlnia az út végére. Kicsit mérgesek lettünk, elvégre tök új bringa, nem szabadna neki ilyet, hang alapján féltem hogy ennyi volt a középcsapágynak. Raceface cucc.
Ma mivel megint esett, gondoltam ránézek, mielőtt berendelem az újat. Elkezdtem szétszedni, hajtás oldali hajtókar le, csont száraz, másik oldal is le, az is száraz. Kiszedtem a tengelyt (3 részes hajtókar, külön van a tengely), azon sincs semmi zsír, de még csak mutatóban sem. Nézem a csapágyakat, szerencsére azok szépen jártak mindkét oldalon, mint az újak (mivel az is). Kiszedtem őket, az egy dolog, hogy az előért 47nm tuti nem volt meg egyik oldalon sem, szerintem ha erősen ráfogok kézzel kitekerem, annyire nem volt megzúzva, és ott sem volt semmi zsír. Valami piros menetrögzítő volt rajta, na de az is száraz volt, porlott le róla... Szóval most szépen bezsíroztam mindent és összeraktam, meghúztam ahogy kell, remélem így már jó lesz, holnap kipróbálom ha végre eláll az eső.
Kicsit szomorú, hogy így spórolnak a kenőanyagokkal, sok helyen hallani, olvasni erről, most én is személyesen tapasztaltam.
Az is lehet persze, hogy szimplán csak az összeszerelő emberke hanyagsága volt, mivel a hátsó kerék átütőtengelyéről meg törölni kell a kifolyt zsírt amikor megjött bringa, azon meg olyan sok volt, hogy nyomta ki mindkét oldalon. Átlagban rendben is volt a mennyiség...[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
Hogy áll a hétvégi topikbringa?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz 6030D #251146 üzenetére
Sehogy, itt 2 órája megint esik az eső folyamatosan, így is saras volt még az erdő a síkabb részeken és völgyekben, valamint folyik a víz sok helyen lefelé a hegyekből. Napi szinten kapok infót favágó haveromtól és akinek nem számít a sár bringástól is.
Valamint többek jelezték, hogy nem a legjobb nekik ez a hétvége.
Valószínűleg módosítom is az eredeti tervet, mert azt néztem, hogy az 70km/1700 szint kb., nem tudom ki mit szólna hozzá[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Mavic Mini Fly More Combo
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest