-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rhino666
őstag
Ki milyen megoldást használ/javasol/ismer a telefon töltésére biciklizés közben?
Amiket eddig összeszedtem, az a:
- napelem (alacsony, változó teljesítmény, problémás rögzítés)
- powerbank (zsákbamacska, vagy nagyon drága)
- agydinamós töltő (terepre nem feltétlenül jó megoldás)Ezek közül egyik se tűnik ideális/optimális megoldásnak. Hogy lehet életben tartani a telefont 2 óránál tovább biciklizés közben, ha arról fut a "navigáció"?
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
nauro
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #31195 üzenetére
Cube bringacserére gondolsz?
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #31205 üzenetére
+1
Ebay tökéletes opció, egy barátomnak egy éve rendeltem 40 Ah-s usb-s power bank-ot, ami 18650-es cellákból építkezik.
Több napos bringa túrázásokra használja, és még az épített usb tápos 5 wattos lámpáját is arról üzemelteti.
Alig volt 6000 huf, mire ideért.
Itthon negyede ekkora kapacitást sem nagyon kapsz kétszer ennyiért.Alig nagyobb, mint egy régi Nokia és tömegre is megáll fél kg alatt vhol. Ő csak bedobja vmelyik táskába oszt' napokra elegendő energia kipipálva.
(#31209) lorcsi
Hát nem vagyok elájulva azoktól a Cube áraktól.[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
válasz FIREBLADE78 #31195 üzenetére
hol?
és mik vannak akcióban ?
ruházat?
alkatrészek?[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
Versenyt hirdetek!
Aki ezt utánam csinálja MTB-vel, lehetőleg 2.1-es gumival, mint az enyém, de az sem baj ha vékonyabb és a kerék sem 26" hanem 29", az vendégem Sukorón egy tálca sörre.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
concret_hp
addikt
ha 105ös hajtómű + fogaskerék sorra dura ace láncot rakok, abból tud lenni vmi baj?
vagy fullba vagy sehogy :D
-
Teasüti
nagyúr
válasz deicide #31210 üzenetére
36 perc alatt 21,5 km? Az szép, nekem eddig 20 perc alatt 9 km (szerk... megnéztem térképen.) a rekordom a 20 kilós ingázós fullyval.
A késés elég jó motiváció.
Legyél nagyvonalú és adj még egy percet, az XC-vel talán kitekerhetek egy hasonlót.
Azon most épp 2.1-es Rocket Ron és Smart Sam van.[ Szerkesztve ]
-
Hoorus
őstag
Sziasztok!
Országútira tudnátok ajánlani egy kényelmes nyerget? 10 000 Ft körüli összeget tudnék rá szánni..
Köszönöm
-
Teasüti
nagyúr
válasz concret_hp #31211 üzenetére
Igen, a Dura Ace láncod sztrájkolni fog és leugrik az alacsonyabb rendű elemekről, túl sznob ahhoz, hogy összeálljon ilyen poralkatrészekkel.
-
#48525824
törölt tag
válasz anorche1 #31200 üzenetére
4 hétig keresték és elvileg megvan melyik kapitányságon lehet, talán jövő héten be tudok menni és ha nem törölték a videót róla akkor felrakom. Az érdekesség, hogy aki a határozatot meghozta az ügyben nem is tud a videóról, engem meg meg se hallgattak, úgyhogy lehet per lesz.
-
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #31218 üzenetére
"Kettő"?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Teasüti
nagyúr
válasz concret_hp #31215 üzenetére
Én arra tippelnék, hogy azért fogja jobban koptatni, mert hamarabb lenyúlik a végletekig kikönnyített lánc.
Versenyzésre használnám inkább, ahol nem tényező a futásteljesítmény.
Montira is csakazé veszek XT-t, mert minden más is XT és csakaziksztét szeretem.
De kétlem, hogy egy XTR vagy Saint lánc annyival tovább bírná, amennyivel drágább. A városira is vehetnék drága láncot, de oda meg minek alapon jó a HG-70 is. Ha kibír egy 3-4000 km-ert, akkor már összetehetem a kezem.
Ha a középkategóriát nézzük, akkor annál feljebb már nem a még jobb futásteljesítményre vannak kihegyezve, hanem a kisebb tömegre. Az meg tudtommal fordítottan arányos a futásteljesítménnyel.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz deicide #31224 üzenetére
Challenge accepted! Úgyse megyek dolgozni csütörtökig.
Majd próbálok olyan utat keresni, ahol nincs szint.A sört postázod is?
Amúgy újabban kiállva tekerve megyek fel mindenhol ülve pörgetés helyett minden nap munkába menet. Durva, h egy-két hét alatt mennyire szokható, azelőtt már egy-két száz méter után görcsöltek a combjaim, most meg már csak a talpam fárad el, de már akár egy kilométeren is megyek kiállva akár.
Na jó, talán köze van hozzá, hogy nem tudok leváltani kistányérra.[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz imyourfriend #31223 üzenetére
He? Már utánanéztem. Régi vázaknál nem ritka a 125mm papucstávolság, az enyém is ilyen. Agyat nehezebb hozzá találni, tengelyt sikerült szerválni a helyi "szervízben".
Ha te is utánanézel attól nem lesz 130-as sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz HollyBoni #31191 üzenetére
Ahogy nézem, A fulcrum kerékszett is 130mm sarutávolságra van hézagolva és a Mavic Akksium race is. Na meg itt látom ebike-on hogy pl egy claris-nak is ennyi a sarutávolsága: [link] Szóval szerintem 130 a "hivatalos" vagy a forgalomban lévő legnépszerűbb táv. Viszont ott van az illusztrált képen egy hézagoló ami legalább 5mm vastag, így megoldható a 125-ös hézagolás (nekem mindkét gépnél 1-1 cm-es hézagoló van hátul betéve). Ez a része megoldható, viszont a kerék fűzésénél és centírozásánál kell odafigyelni, hogy valójában középre kerüljön a hátsó felnid mert 5mm-t elveszel bal oldalról, ezáltal odébb fog kerülni a kerék nyomvonala amit korrigálni kell (gondolom a szaki aki csinálja ért hozzá és megoldja) csak ha elfelejtené akkor szólni kell neki, mert az országúti féknél nem mind1 hogy hol fut a felni, a fék csavarjainak befogatásánál kell lennie a közepének, vagy érdekes dolgokat produkál esetenként félrehúz a gép. Szóval lényegében ennyi, a hézagolóval és a fűzéssel kell eljátszani.
(#31193) fpeter07: Racsni leszedő van, hajtómű leszedő érkezni fog. Kormánycsapággyal ugye nem nagyon kell foglalkozni, nem menetes darab. kerékagyak ipari csapágyasak így oda elég egy imbusz kulcs. Centírozó van itthon, de ezt a ritka küllős darabot nem nagyon szeretem centírozni. Azért is kell egy szerszámkészlet hogy alap dolgokat megtudjam csinálni, nem akarom szétbontani a gépet de egy hajtómű újrazsírozásért nem akarok befáradni 40+40km-t oda vissza.
(#31198) Teasüti: Tegnap adtam neki kis WD40-et és ilyen újszerű lett, erre ma elkapott egy zápor. Azthittem földhöz hajítom mérgemben hogy már megint pucolhatom. (nem vágnám földhöz semmi pénzért, csak az volt az első gondolat. )
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz imyourfriend #31231 üzenetére
amilyen összeget mondtak munkadíjként nekem arra, hogy leszedjék a hajtókart, kazettát, láncot és újat rakjanak fel abból megvan a hajtókarleszedő és a racsnileszedő (kazetta leszedéséhez ugye kell láncos kar is az már nem jön ki belőle) és ezért én inkább megveszem ezeket az alap szerszámokat. bowdenes fékeim vannak, ott a házat bowdent egy majom is méretre tudja vágni és behúzni, váltókat beállítani szintén egysejtű feladat, egyszerűen nem tudod elrontani. kerékagyaimhoz pedig ősrégi villáskulcsokat használok.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Because #31233 üzenetére
Mondjuk jah, nekem ezért van egy imbuszkulcs készletem idehaza, racsnileszedést meg régi lánccal csinálom. De mióta rájöttem hogy 3 darabból áll ez a tiagra sor azóta nem szedem le, a keréken megpucolom aztán kész. Ha még egyesével lehetne pucolgatni akkor megérné leszedni, de így nem. Nem valami nagy kunszt na igen, ha valakinek van egy kevés műszaki érzéke akkor könnyedén megtudja oldani ezen dolgokat, a szerszámkészlet meg nem több 2 generál javítás díjánál (~12-15ezer forint).
-
mrst3ph3n
csendes tag
Acél országúti vázban érdemes cserélni a négyszögtengelyes hajtást, octalinkesre, esetleg integráltra?
-
evilskati
aktív tag
Ma találkoztam ezzel a szíjhajtásos gyönyörűséggel: Focus Planet 2.0. Élőben nekem nagyon tetszenek a német márkák matt fekete festései, egyszerűen művészi volt a váz. Elkapott az irigység rendesen, kipróbáltam volna
-
gergo5991
őstag
10km alatt 200m ről 650m magasságba feltekerni nagy dombnak számít? A tetejéig nem mentünk, mert elkezdett esni + terepen kellet volna menni a tegnapi nagy esőzés után, állítólag onnan látni a Tátrát
-
anorche1
őstag
Úgy félek hogy egyszer beakad az oúti kerék a villamossínbe, nagyon hülyén oldották meg ezt a részt
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
mrst3ph3n
csendes tag
válasz imyourfriend #31236 üzenetére
Köszi a választ! Én is úgy éreztem, hogy a hajtáson még lehetne nyerni.
-
#48525824
törölt tag
válasz anorche1 #31241 üzenetére
Most bp-n a thokoly hungaria kereszt olyan, hogy beterelnek a szembesavba, igenam, de at kell menni 2 sinparon ugy, hogy kozben be is kene sorolni az autok koze mondjuk en negyvenotfokba megyek atl lehet hulyenek neznek, de igy nem ragad bele a kerekem. Also szomszedunk emiatt szenvedett par hete alkartorest, inkabb nem kockaztatok.
-
Vasinger!
nagyúr
Jól tudom, hogy ha Shimano FC-M770 hajtóműm van, akkor a középső tányérom az ilyen kell, hogy legyen?
A 32-es szám a fogak számát jelenti, igaz? A T jelölés mit jelent a szám után?
-
dqdb
nagyúr
válasz Vasinger! #31248 üzenetére
T = teeth
Ha nem a trekking változatod van belőle 48 fogas nagytányérral, akkor igen, ilyen kell neked. Az ellenőrzés legegyszerűbb módja hasonló esetekben az, ha a Shimano Techdocs-ról letöltöd a robbantott ábrát, és ott megnézed a cikkszámot.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Új hozzászólás Aktív témák
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- Nintendo Switch
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- World of Tanks - MMO
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen