Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Cathfaern #37800 üzenetére

    Csak melóbajárához, figyelembe véve a magyar átlagfizetést, valóban luxus egy Bosch féle ebike.
    Viszont vannak átalakítószettek, amik agymotort alkalmaznak, első vagy hátsó kerékbe, ez már jóval költséghatékonyabb, és városi bringába ugyan olyan jól működhetnek mint a Bosch féle rendszer.
    Csepel ebike átalakító szett 250W
    Ebay-ről vadászva még ennél is olcsóbban beszerezhetők átalakító szettek. Szerintem ez már nem egy elérhetetlen dolog. Kell egy alap 60-70 ezer ft-os trekking és már lehet is átépíteni.
    Ilyen átépített bringánál szerintem megoldható, hogy kiveszed az első kereket amiben az agymotor van, illetve lepattintod az aksit és már magaddal is vitted a lényegi alkatrészeket a meghajtásból. :) A bringát meg leláncolod. Nem fog látszani rajta, hogy az egy ebike. Legalább is nem szembetűnően.
    Bosch rendszernél csak az aksi pattintható le egy mozdulattal, a motort nyilván nem tudod, mert az egybe van építve a középrésszel, hajtóművel. Mondjuk egy Bosch pedelec gépet eszembe nem jutna leláncolni bárhova is. Legalább is ilyen országokban ahol ennyi, nem tavaly nyáron lebarnult "ember" él. :)

    Ma megjött a visszaigazoló mail a Bergamont-tól, baromi jó árakat mondtak, mondjuk nem csoda, gyári ár az gyári ár. :) Elvileg ezt néztem ki: Contrail C6.0
    Viszont rákérdeztem a jobban felszerelt modellekre is, nem sokkal drágábbak.
    A másik a Contrail C8.0 lenne, ami durván 110 ezer ft-al kerülne többe nekem, mint a C6.0.
    Rákérdeztem még a NYON kijelzős változatra is C8.0 NYON, ez további 38 ezer ft-ot jelentene. Amúgy a NYON kijelző utólag beépítve valami 500 euro kisker áron.
    nem tudom ez mennyire kellhet nekem, bár nem lehet egy rossz dolog: NYON
    A NYON kijelzősre mondjuk várni kéne a 18. hétig, míg a sima 8.0 és 6.0 meg a 13. héten már nálam lenne.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák