-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Hasaggymeg #56950 üzenetére
Organikus az valami természetes összetevőkből van összeragasztva a gyantával. Ennek a legkisebb a hőállósága, ez a legcsendesebb, mivelhogy ez sokkal puhább anyag mint a tárcsa, ez kíméli a legjobban a tárcsát. Viszont elmelegszik, könnyen megég, vizes körülmények közt alig fog és akkor iszonyat hangos ahogy csúszik és vibrál a vizes tárcsán. Kb semmire nem ajánlom ami terep használat, sík terepen aszfalton jó, főleg slick gumival mert nem téped vele állóra a kereket.
A fémesben vannak fém darabok, fém törmelék, sorja darabkák vagy hogy mondjam, ezek a tárcsa anyagához hasonlóak, belemarnak a tárcsába, így erősebbet fognak, azért tudnak ezek visítani, mert a hasonlóan kemény anyagok találkozása ezzel jár. Kicsit nagyobb a hőállósága mert a fém darabok akkor is fognak ha már kezd elmelegedni, és jobban hat vizes körülmények közt is.
Kedvencem a szinteres, na az sokkal hőállóbb anyagból van, bazi kemény a betét anyaga, elcsiszolja a tárcsát tulajdonképp. Ennek a hőállósága a legnagyobb, kevésbé fog hirtelen de a fékerő jobban megmarad.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ---Lasali--- #56951 üzenetére
Hát akkor nekem csak az első játszik,mert ha az xt agyon sz@rrákopik a tárcsa akkor cserés az egész kerék.Legalábbis úgy látom a szegecselt tárcsa miatt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Hasaggymeg #56952 üzenetére
Miért lenne cserés az egész kerék? Le lehet venni a tárcsát minden agyról.
[ Szerkesztve ]
-
Frenky89
őstag
válasz Hasaggymeg #56952 üzenetére
Szerintem az csak a center lock adapter és a tárcsa találkozása, amit szegecselve látsz. Minden tárcsát le lehet szedni. Az már a tervezett elavulás egy minősített esete lenne, ha ezt nem lehetne megcsinálni és az egész kereket ki kellene dobni, ha elfogy a tárcsa.
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #56938 üzenetére
Azért az a telikerék se gyenge MTB-on. Elég érdekes összeállítással ment Tomac.
Més que un club!
-
Integrale
veterán
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #56951 üzenetére
Hayes stroker ace fékeimbe is fémes betétet használtam, szó szerint beleharaptak a tárcsába. Mondjuk ott 203mm-es tárcsákon dolgoztak, de magyar viszonylatba sehol nem ment el a fékerő. Bírták a gyűrődést. Gyantás valóban nem sok mindenre jó. Durvább, saras terep használat mellett már néhány száz km után látszik rajta a kopás. Ha megég akkor meg aztán el lehet búcsúzni a fékerőtől.
Napfénysüti: Tomac egy igazi bolond volt, persze jó értelemben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ---Lasali--- #56953 üzenetére
(#56954) Frenky89 + #56956) Integrale....
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szjoci
őstag
rosebikes-on ingyenes szállítás van 100€ felett dec.13-ig.
-
szjoci
őstag
válasz ---Lasali--- #56946 üzenetére
Most hogy szóba került eszembe jutott hogy lassan cserélnem kell majd a pofákat, de nem tudom milyenre. Az SM-RT86-ról nem találok semmi ilyesmi kitételt, azt akármilyennel lehet használni? Jelenleg az SLX fékszettem gyárilag benne lévő G01S pofájával koptatom, mellesleg teljes megelégedéssel. Ha ez okés hozzá, akkor hűtőbordás resin lenne az utóda.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz szjoci #56960 üzenetére
Azt lehet bármivel használni.
Nekem az Avid HS1, ami 1.85mm vastag 1.72mm -re kopott le 5 ezer km alatt, úgy hogy használtam félfémessel, egy kicsit organikussal, majd főleg szinteressel. Az szerintem nem rossz, mert az 0.13 kopás, és elvileg 1.5mm ig lehet vele menni, az 0.35 kopás.
Egy idő után mindegyik tárcsa elfogy, de az a dolga.[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz ---Lasali--- #56932 üzenetére
"3 szor annyit számít legalább gyorsításkor"
Hát nem kell lassítani. -
concret_hp
addikt
szerintetek lehet bármi érezhető különbség egy 105 5600 és egy ultegra 6700 féknél?
vagy fullba vagy sehogy :D
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz concret_hp #56967 üzenetére
Nem sok, vagy lehet semmi. Az új ultegra féknél viszont érezhető lehet a különbség.
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #56962 üzenetére
nem én, a bike24.de, ha nem azt küldi, amit rendeltem (úton van a csomag, hamarosan kiderül, de eddig
mégnem küldtek mást)war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
rétisün
veterán
válasz ---Lasali--- #56970 üzenetére
akkor az amúgy is szűk naci még szűkebb lett
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
ahogy mondani szokták, nagy az isten állatkertje...
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Normi™
őstag
válasz rétisün #56972 üzenetére
Felénk még meg is kávézhatott volna a sínen olyan sebességgel rohan a kis piros.Amúgy nem tudom mit hitt,rohadt nagy mákja volt.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz rétisün #56972 üzenetére
Ez mekkora elmebeteg már nagyon el lehetett gondolkozva.. Mert ha még nincs sorompó.. de az is lent volt egy ideje.. akkor meg már feltételes reflexből is érzi az ember hogy itt valami nem stimmel, jönni fog a vonat, ha át is akarsz menni a piroson, látod hogy gyorsan jön stb.. nem lesz jó.
-
Normi™
őstag
válasz concret_hp #56975 üzenetére
Nyilván,vicc volt....
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
veterán
válasz ---Lasali--- #56966 üzenetére
En korlatot es hasonlo tereptargyakat olelgetek, valamint egyeb fekezesi modszereket alkalmazok, ha az alap felallas nem segit
Everybody lies.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #56977 üzenetére
Még mindig jobb mintha csak úgy leugornál mint én a bringáról menet közben,egyenes térddel és sz@rrátörnéd azt,hogy majd telepakolhassanak vasakkal. Amúgy nem olyan biztos mázlija van a fickónak csak mert túlélte.Állapotáról nem ír többet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Hasaggymeg #56980 üzenetére
Igazából a második kamera állásról látszik, hogy nem ütötte el a vonat, egyszerűen lepattant az oldaláról, csak a vonat nagy sebessége miatt sodródott oldalra. Nyilván így is szép nagy lökést kapott, szóval nem véletlen maradt a földön, de azért ezek teljesen más erők, mint amik akkor érnék, ha oldalról elkapta volna. A cikkben is írják, hogy igazából a legnagyobb sérülés abból adódott, hogy lefejelte a betont.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Cathfaern #56981 üzenetére
Elég egy kis kiszögellés,egyenlőtlenség a kocsi oldalán mert a fejnek nem kell nagy ütés ahhoz,hogy zöldség légy amíg élsz.Nyakcsigolyákról nem is beszélve...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
spe88
senior tag
Hello,
Tudtok valami belföldi futárszolgálatot, ami viszonylag olcsón szállít biciklit, általában a legohsszabb méret náluk oylan 150 cm körül van szóval egy bicikli már meghaladje ezt, egyet találtam, ami nagyobb méretűcsomagokat is szállít az meg 30k-ért vállalja!
Szét szedni meg nem fogja az eladó! Köszi!
Spóroljunk! Kerül, amibe kerül!
-
veterán
válasz Hasaggymeg #56980 üzenetére
Igen, valamiert "tudok esni", legalabbis eddig mindig normalis iranyba es modon ertem foldet, nem lett soha nagyobb gond
Everybody lies.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ilyen háztetőkkel könnyű,próbálná meg nálunk a cserepeken!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Normi™
őstag
válasz Hasaggymeg #56989 üzenetére
Csepelen csepellel...amúgy durva,láttam az Index-en délután.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Frenky89
őstag
válasz Hasaggymeg #56989 üzenetére
Tudja valaki, miért ennyire elterjedt ezen a vidéken a lapos tető?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Frenky89 #56993 üzenetére
Gondolom egyszerűbb és olcsóbb.Ahol kevés az eső,nulla a hó ott szükség sincs ferde tetőre.Ha megfigyeled minél több a hó,annál hegyesebb szögűek a tetők.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
Kellemes kis turista útvonal. [link]
-
kacsyx
aktív tag
válasz Hasaggymeg #56994 üzenetére
Pedig (gondosan elvégzett vízszigetelés eseten) még jelentős hó esetén is előnyösebb sok esetben a lapostető. De itthon pl. nagyon nehéz kiverni az emberek fejéből a nyeregtetőket, egyszerűen ez a megszokás. Ahogy sok esetben a stukkókat, kerti törpét, oroszlánt meg a rikító színekre mázolt falakat. Giccsparádéban csak a romának múlnak felül minket
-
kacsyx
aktív tag
válasz Runner_fxr #56995 üzenetére
Kívánok neki szép hosszú életet...
-
Dani_kp
őstag
válasz Runner_fxr #56995 üzenetére
Egy kicsivel "könnyebb" terepet én is kipróbálnék, na meg persze ettől lassabban .
https://ingatlan.com/33821564
-
fjudors
aktív tag
válasz kacsyx #56996 üzenetére
nem a víz, hanem a hóteher a probléma. komoly tömege van a hónak, ami lapostetőnél jelentős költséget jelent. a nyerges tető gyakorlatilag előfeszített tartó, viszont ott a szélteherre is kell méretezni, minél meredekebb, annál nagyobb
anyagi, gazdasági, és tájjellegzetességi előírások is befolyásolják a tervezést. egy lapostetőnél nem csak azt kell figyelembe venni, mennyi a hóteher, de a hőtágulás is másképp viselkedik, teljesen más statikai megoldásokat kell alkalmazni, hogy tudjon mozogni is, meg el is bírja a terhelést, de mégis szigetelt legyen.
[ Szerkesztve ]
-
concret_hp
addikt
nézem a canyon méretajánljóját, már alapból nem egyszerű megtalálni, de még ráadásul bármit írok be, azt írja, nem tud vele mit kezdeni... még jó hogy van
vagy fullba vagy sehogy :D
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- EAFC 24
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- További aktív témák...
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- DJI Mavic Mini Fly More Combo
- Merida összteleszkópos kerékpár
- DJI Air 2s drón 4 portos töltő, 2 portos autós töltő, tűzálló akkumulátor-táska
- Eladó motoros kajak szett (Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440+Epropulsion Vaquita)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest