-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
-
lsebestyen
addikt
válasz korcsillio #75250 üzenetére
Ezért ne adj ki pénzt.
-
pc360
addikt
Miért nem válaszoltok rendesen?! Akkor megírom én: alu árban mozog a gép - már ha tényleg alu. Pontosabb információkért kérem, keresse fel helyi hulladékfeldolgozóját, vagy kérdezze meg kohászát!
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Vanir
veterán
válasz korcsillio #75250 üzenetére
Sose vót ez kátéem.
-
ivana
Ármester
válasz korcsillio #75250 üzenetére
10k-ert altalaban el lehet sozni az ilyeneket, de elore sajnalja az ember azt aki megveszi.
-
6030D
Ármester
válasz korcsillio #75257 üzenetére
Mikori, milyen felszereltség, jobb képek, szervizest mikor látott utoljára? Ezek segítik belőni az árát.
Bár így látatlanban tényleg ivana-nak van igaza, kb 10, de csak a családi béke miatt.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Vanir
veterán
válasz korcsillio #75257 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de ez nem KTM. Egy matrica vagy fejcsődísz még nem mondja meg, hogy valóban az-e. Ha meg mégis igen (de nem), akkor valami über brutál low-end modell.
-
veterán
-
6030D
Ármester
válasz korcsillio #75260 üzenetére
Újonnan vették vagy használtan?
Tényleg ez a legjobb képe róla?Egyébként szerintem ez nem is alkalmas kirándulós bringának. Nagyon fekvős, nagy méretnek is tűnik. Inkább valami régebbi trekking.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ivana
Ármester
válasz korcsillio #75260 üzenetére
Adja el inkább valami szerencsétlennek jófogáson simán megveszik, ti meg vegyetek valami rendes bringát pl. Crmo trekkinget.
Erre a vázra ránézni is fáj, nem is értem ezt a formát csak áruházi bringáknak van ilyen értelme az nincs.[ Szerkesztve ]
-
pc360
addikt
válasz korcsillio #75260 üzenetére
Dehogy 100%! Ilyen szart sose gyárottak.
Épp arról beszélünk, hogy bárki volt a forrás, kamu.
De legyen bármi, ilyenre pénzt tényleg ne adjatok!
10-ért menjen el és ennyi.Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Szurkolok minden kátéem tulajdonosnak,hogy ez ne legyen az,mert készítettek nagy gyártók is fura bringákat régebb. (Amúgy ezt én sem hiszem KTM lenne)
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Milka 78
nagyúr
Mondjuk vannak fura KTM-ek is.
-
pc360
addikt
válasz Milka 78 #75266 üzenetére
A KTM-ekből, mint köztudott, két fajta létezik. Van a jó, meg a hulladék. Utóbbi az, amit áruházláncokba küldenek (a Hervisben is tipikusan ilyenek vannak), és nem is ők gyártják. A képen látható fos is ilyen. Nem tudom, miért éri meg nekik eladni a logót, csökkentve ezzel a megítélésüket normális körökben...
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
6030D
Ármester
Miért tennének mást egy Hervisbe? Ugyan az, csak a neve más, hogy alapból ne tudj rákeresni, máshol mennyibe kerül. Ha van egy váztervező/-gyártó üzeme, akkor miért venne máshonnan rosszabb vázat?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Remélem nem gond, ha ide rakom.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Szerintem a Hervisben ugyanaz a KTM,Fuji vagy éppen Focus van mint bármelyik szaküzletben.Lehet,hogy készítenek un.áruházi felszereléssel,pont mint pl. laptop konfigurációt is a nagy gyártók a Media Marktnak,de attól ugyanazok a vázak és ugyanazok a Shimano vagy éppen Fox termékek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
kacsyx
aktív tag
Emberek!
Cseréltem a láncot és a sort a bringán. A hajtómű a régi, 5000 km van benne Shimano FC-T551. Az új lánc Shimano XT, az új sor pedig SLX/LX. A láncra került egy Sram PowerLink patentszem.
A probléma, hogy a fogaskeréksor 12-es, 14-es tányérján nagyobb terhelésnél ugrik a lánc, függetlenül attól, hogy elől melyik lánctányéron forog. A többinél nincs probléma. A patentszemre gyanakszom, hogy annak kell összekopnia a lánccal. Találkozott már valaki hasonlóval?
-
Normi™
őstag
-
Normi™
őstag
válasz kacsyx #75275 üzenetére
Szerintem igen,nekem mikor ilyen volt akkor reccsent is elég nagyokat és "megszaladt" a hajtókar.Egy új sornál meg láncnál szinte kizárt az ilyesmi szerintem,esetleg lehet hajlott váltófül vagy rosszul beállított váltó,de akkor inkább váltásproblémák szoktak lenni,legalábbis nekem azok voltak.Milyen agyad van?
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
kacsyx
aktív tag
-
Tudom, hogy rajtad ez nem segít, de én terheléstől függetlenül sosem görcsölök be, kálcium-magnézium ide vagy oda (tipikusan nem szedem ezeket).
Ami naponta reggel lemegy az:
-sok C vitamin (kell a porcerő beépüléséhez)
-Porcerő (MSM, Glükozamin, Kondriotin -vagy mi-)
-Béres Actival MAX --> igazából csak a cink miatt szedem, a cink felpezsdíti a hormonháztartást és és valamennyire szabályozza az inzulint, mindkettő abszolút fontos a teljesítményhezNormál, minőségi kaja, de a szénhidrátbevitel némileg csökkentve, a zsír és a fehérje pedig növelve. (Durva terhelés előtt/közben pedig elengedem a szénhidrátbevitelt is...)
A vízbevitel szerintem abszolút fontos. Ha reggel nem jól hidratálva kezded a napot, akkor a nap további részében a folyadékbeviteled után rohansz. Én rendszeresítettem egy IKEA-s 6dl-es korsót, amibe kényelmesen belemegy 5dl víz, van ilyen otthon is és egy ugyanilyen a munkahelyemen is.
Reggel munkába indulás előtt legalább két kancsóval, de inkább 3 korsóval iszom. Munkahelyen (amikor még be kellett járnom ) pedig mindig az orrom előtt van a tele korsó, így nem felejtek el inni. Ha kiürült, akkor egy vizeléssel egybekötve megtöltöm a csapnál...
Sporttevékenység előtt pedig egyenesen túliszom magam (ehhez 1,5-2 órával előtte érdemes kezdeni).
J.
[ Szerkesztve ]
-
-
geotigris9
tag
válasz joysefke #75278 üzenetére
Én rendszeresítettem egy másfél-literes kancsót a pc mellé szóval ha "beleragadok" a székbe pohár - kancsó egy karnyújtásnyira van tőlem. Bringánál 750 ml kulacs nélkül messzebbre nem megyek nagy távnál már az ivózsák is befigyel. Hidegbe is ugyan úgy kell inni hiába nem kívánja az ember nagyon az ivást.
Gyerekek igyatok, hogy legyen mindig ....
Mert elengedhetetlen a test megfelelő működéséhez és ne csak akkor, ha már szomjasak vagytok.[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz geotigris9 #75281 üzenetére
Ott dolgozol,vagy mi?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz joysefke #75278 üzenetére
Na, akkor kifejtem jobban a dolgokat, mert már mindenki el akar temetni.
Tehát, jelenleg nincs semmi problémám, mert rájöttem, hogy miből, mikor, mennyire van szüksége a szervezetemnek, ezt biztosítom neki, így rendben működik. Félévente egyszer görcsölök be esetleg, de akkor is azért, mert elfelejtettem valamit előtte. A nagyobb terhelés alatt kell érteni egy versenyt például, vagy amikor 3,5-4 óra alatt megyek egy Vác - Nógrád - Csóványos - Vác kört. (~68 km/1500m, voltál arra, tudod milyen)
Folyadékot naponta, itthon/munkában kb 2,5-3 litert iszom, ehhez jön még ami edzésen vagy tekeréseknél fogy. Fokozott tempónál nem bírok annyit inni, az a probléma, mert amikor a seggemen veszem a levegőt, akkor valahogy nem kívánom az 1l/óra folyadékot. A verseny előtti 1,5-2 l folyadék nekem is bevált.Minőségi kaja... reggelente lemegyek lazacot fogni a Dunához, hétvégén meg vágunk angus-t... Minden itthon készül + heti egy junk food kb, mert van itt pár jó gyros-os. Amúgy zabpehely, túró, joghurt, csirke, sovány húsok.
Nem akarlak elkeseríteni, de azért bírod most ennyire kevés szénhidráttal a dolgokat, mert most fogytál nagyon sokat, és ugyan ezek az izmok és szervezet korábban egy 10(?) kg-mal nehezebb testet mozgatott. Nekem is ugyan ez volt, haveromnak ugyan ez van most (-25 kg). 1 év múlva kb megszokja a szervezet a kisebb súlyt és ugyanúgy folyamatosan enned kell tekerés közben is, mert el fogsz éhezni. Mondjuk addig érdemes kihasználni, ha bírod, bár a versenyszezonnak vége. Kezdj el CX-zni.Hasaggymeg #75271: én például az egyikről konkrétan tudom, hogy ugyan az, mint amit bárhol máshol megveszel Európában.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
PH-s tekerés mikorra van időzítve?
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #75287 üzenetére
1: elkopott a nyúlásmérő
2: rosszul olvasod/számolod a vonalzótItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
6030D
Ármester
-
IMIIKE1998
őstag
Üdv!
Azt hogy állapítsam meg, hogy női vagy férfi vázas egy MTB? Mert eléggé hasonlítanak egymáshoz.[ Szerkesztve ]
-
smkb
őstag
válasz Runner_fxr #75236 üzenetére
Már mielőtt kiraktad a linket, már foglaltam időpontokat magamnak és a srácoknak. Erre ma jön egy levél, hogy akkor ahogy kértem, hogy LEMONDOM a foglalást, akkor ők azt törölték. Egyrészt semmit nem mondtam le, másrészt az időpont már újra foglalva van. Remélem valami havernak, bratyinak, kellett a bringa és simán csak kidobták onnan az egyik srácot. Gratulálok a Mali Hungáriának a "profi" eljáráshoz.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #75288 üzenetére
Mindkettő kizárva.
(#75289) 6030D ...megtettem és ha kívül mérem szegecsközéptől szegecsközépig,akkor alig mutat nyúlást,ha meg betolom tüskéit a láncszembe és úgy mérem már sokat mutat.Mintha a gyűrűk lennének elkopva,ami ugyebár nem befolyásolja a lánc hosszúságát.Azt viszont az egy láncot már elvivő hátsó sor kopása magyarázná,hisz terhelésnél az új lánc is "megindul" felfele a kopott sor fogainak csúcsa irányába,ami a gyűrűket folyton koptatja.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Normi™
őstag
válasz kacsyx #75277 üzenetére
Szerintem szedesd szét egy szerelővel vagy ha te is szét tudod szedni akkor szedd szét.Valamelyik pöcök lehet megrepedve vagy törve.Nekem azért még mindig áll a hajlott váltófül is és azért reccsen mint nem fut egyenesen a lánc és felakarná kapni a mellette lévő fogaskerék.Szerintem ez a kettő játszik.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
pikszel
őstag
válasz IMIIKE1998 #75290 üzenetére
Szín, dekoráció?
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
smkb
őstag
válasz kacsyx #75273 üzenetére
Én olyannal találkoztam egyik srác bringáján, hogy kaphatott egy ütést a lánc valahogy alulról (mikor végignáztem szemenként látszott egy ponton egy éles ütésnyom), és egy ponton kissé szorult a lánc a csapon, nem forgott. Emiatt valahogy azt csinálta a váltó, hogy a láncfeszítő görgőjén ugrott, és úgy érezte mintha váltani akarnánk. Így folyamatosan váltogatás közeli recsegést adott, hiába állíttottam a váltót bárhova. Időb telt meg nézegetésbe míg megláttam, hogy egy adott ponton csinálja ezt, főleg alacsony fogszámú hátsó kerekeknél. Ez a láncszem szorulás volt a bűnös.
Az meg hogy új XT lánc van fenn kb semmit nem jelent. Nekem a vadiúj Deore lánc, amit a Rosetól rendeltem volt egyszer a bűnös, amikor már kb feladtam hogy nem tudom mi az ördög miatt bizonyos fokozatokban, és pont nem azokban ahol leginkább keresztben van, morog ropog a hajtás. Új sor és hajtómű is került fel vele együtt. Leszedtem a szabadonfutót, mindent ötször szét vissza, láncvonal igazítás, másik sor fel hátra, láncfeszítő síkban van e, váltó állítgatások stb. Semmi... ugyanúgy morgott ropogott. Utolsó lépésként feltettem az egyik srác 3*9 es acera szettes montijáról a KMC 9es láncot és láss csodát, csend, némaság, ahogy annak lennie kell. Pedig ez egy vadiuj genuine shimano lánc volt, pont ugyanaz a típus ami korábban is fent volt előtte. Egyszerűen szar volt újonnan, és fel nem merült bennem, hogy az új lánc a ludas, nem pedig az agy és társai.
-
smkb
őstag
válasz IMIIKE1998 #75296 üzenetére
Keress rá a típusra a neten, vagy a gyártó weboldalán. Ott írni fogják melyik a női és férfi modell. Egy évjáraton belül tuti hogy színben is eltérnek, és nincs azonos színű férfi és női. Meg a váz adataiból is láthatod.
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #75290 üzenetére
Ha még mindig a Solution-ről van szó, akkor:
Női:
Cikkszám:1909505
Vázmagasság 37/42/47Férfi:
Cikkszám:1909506
Vázmagasság 38/43/48/53Ezek közül valaminek rajta kellene lennie a vázon, vagy a cetlin, ami lóg a bringán.
Ha más márka, akkor meg okosteló elő, és gugli. Bár azért női bringák nevébe szoktak rakni valami jelzést (lady, wmn, w ...ilyesmi)
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #75296 üzenetére
..színvak csajoknak esetleg?
(#75297) smkb...Mivel a Shimanot úgy kell összeraknod megtörténhet,hogy ott túltolod a szegecset és szorul az a szem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Politika
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vallás
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care