-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Enduro monti kb 600-700K-tól indul, ennél a kategóriánál ez a belépő szint.
És ennek akkor van értelme ha durvákat akarsz lejtőzni, komolyabb terepen.Visszatérve az XC-re, szerintem azt kéne eldönteni, hogy egy olcsó szaladgálós kecskét akarsz, vagy valami normálisabb gépet, amivel alap szinten lehet hegyi kerékpározni is?
Az olcsó szaladgálós kecskéhez elég lesz a 100K vagy kicsivel alatta, épkézláb XC montihoz kevés.
Ideális esetben 2 bringa van. Én egyébként ennek vagyok a híve.Crytec210: Rengeteg féle írás van a témában, de konkrétan mire lennél kíváncsi? Elég összetett a téma, sok mindenen múlik.
CaNNa3IS: Trek Sessiont, vagy ehhez hasonló régebbi FR gépet én csak akkor vennék ha van felvonó is arra amerre használod, mert ezt tologatni a hegyre nem lesz nagy élmény, de ahogy érzed. Akkor inkább valami könnyű AM gépet vettem volna.
Nekem RS Reverb Stealth van most, 125mm-es verzióban, de a KS is jó.
-
CaNNa3IS
senior tag
válasz Runner_fxr #75551 üzenetére
:-)
viszonylag jó áron tudom megvenni. AM van egy 2013 -as cube ams 130 race de az is 13-14kg. Meglátom milyen lesz a trek.
Jövőre megy majd mindkettő és abból lesz az enduróm.
Viszont szeretnék valami merev vázast szaladgálósnak. gondolom erre inkább 27,5 vagy inkább 29 ?Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
kk831228
addikt
Sziasztok!!
Egy kis tanácsot kérnék... Barátnőmnek néztünk biciklit 158 cm körül van a magassága így 43 - as vázméretet gondolnám jónak... A kiszemelt egy ilyen lenne: ktm
Véleményekre lennék kíváncs hogy mennyire jók ezek a ktm-ek... (visszaolvasva volt egy két probléma, kattogás stb...)
KÖSZÖNÖM!!
Üdv!!
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #75548 üzenetére
Gondolom a kerekekre,mint legszámottevőbb különbségre gondolsz.[link]...de van még pár iromány erről.
[link]
[link][ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
geotigris9
tag
válasz -=RelakS=- #75533 üzenetére
Úgy vettem anno, hogy nem veszek új mobilt amíg bírja. (60 k körül vettem akkor)
A másik - olyan jó kicsi és vékony, hogy a nagy bringás táskámon egy kis zsebben a vállpánton tudom hordani pont bele passzol. Telefonálni még mindig tudok vele tökéletesen. (Hiába kaptam egy tabletet ami se nem tablet se nem telefon igazán, mert méretben a kettő között van azt csak elvétve használom.)
Viszonylag jó képet is lehet vele csinálni ideális körülmények között, de az ritkán adott.((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Az alábbi ritkább küllős felniknek a kinézetükön kívül van még előnyük? Könnyebb talán, mint egy normáls fűzésű? Gyanítom ehhez kompletten másik agy is szükséges.
Köszi!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
.mf
veterán
válasz joysefke #75547 üzenetére
Agyváltós annyira nem izgat, ez a bringa is több "telet" (már amennyire azok voltak) kihúzott már minimális lánc-karbantartással. Eddig egyetlen alkalommal hagyott cserben télen, épp idén szilveszterkor, és az sem a lánc miatt volt, hanem a bovden befagyott.
Runner: igen, két bringa esélyes, valószínűleg a jelenlegi bringa marad hétközbeni nemsajnálós szaladgálósnak amíg még bírja (aztán le lesz cserélve valami inkább városhoz passzolóra), mert az újat egy kicsit félteném a városban. Nagyon alap hegyi bringázás, de számomra inkább a lefelé része számít: a jó fékek és a strapabírás. A kicsivel nagyobb tömeg kevésbé aggaszt.
Ehh, szép árak. Motorban is akörül indulnak a használt de nem túl régi endurok. Az enyémet idén kicsivel 700 fölött vettem, 10 éves de relatíve megbízható és olcsón karbantartható típus, 30 centi rugóút elöl-hátul teljesen állítható telókkal, 30 centi hasmagasság, 40 ló(ra van visszafojtva), és papíros utca-legális. Papír nélkülieket pedig jóval olcsóbban találni, alacsonyabb tömeggel és nagyobb teljesítménnyel. Pedig egy kicsit több anyag, fejlesztés, technológia, munkaóra van bennük. Nagyon várom már, hogy mikor pukkad ki az egekbe húzott bringaár-lufi, de lehet, hogy ezt csak én találom totál aránytalannak...
IMIIKE: most DRZ
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
geotigris9
tag
válasz kk831228 #75553 üzenetére
(Azért az eredeti ára kicsit túl volt árazva szerintem.)
Ha motorkerékpárokat vesszük alapul a KTM nagyon jó. (úgy tudom)
Ez szerintem tükrözi talán a bringás részüket is.
Nem volt KTM bringám ismerőssel beszéltem akinek volt azt nem tudom menyire volt elfogult, de meg volt vele elégedve. Inkább az lehet gond vele könnyen kiszemelik a tolvajok.
De biztos válaszol neked olyan is aki relevánsabb a KTM témában.Méretben IMIIKE1998 kérdezd őt neki van tapasztalata.
Bocsi de ezt nem tudtam kihagyni ..Tréfát félre téve: [link]
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
anorche1
őstag
válasz runner 125 #75557 üzenetére
Szerintem erősebb tőle a felni, mert kevesebb helyen van megfúrva. De csak tipp.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
ivana
Ármester
válasz runner 125 #75557 üzenetére
Ez ha megnézed egymás mellé fűzött küllő és annyira nem kevés. Szvsz ez nettó hülyeség. Kevés küllőnek outin lehet értelme mert javítja a légellenállást, de bizonyos alatt kb. olyan 16-20 már nehezíti és gyengíti a karbon kereket is.
-
kk831228
addikt
válasz geotigris9 #75559 üzenetére
Köszönöm a választ... Kalkulátor is 43-at dob kb...
r. Levente75 : Köszönöm, megnyugodtam...
Akkor szerintem "kosárba tesz" hamarosan...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
geotigris9
tag
válasz kk831228 #75563 üzenetére
Más:
Aki használ víztasakot az, hogyan oldja meg a tisztítását / szárítását? (Ma mentem egy bő 100 -s kőrt szóval vittem a kulacs mellé ne keljen útközben tankolni már.)
Jobb hi-án volt hogy hajszáríztóval szárítottam ki a belsejét, ne hogy bebüdösödjön a kevéske víz ami a végén még maradt benne. Szóval mivel elég komplikált a tisztítása egy kulaccsal szemben ritkán használom.
Van valakinek valami spéci tippje, hogyan szárítja ki egyszerűbben?
Ezt találtam a neten lehet jó lehet hozzá nagyon. [link] Esetleg valaki konkrétan használja ezt a készletet tapasztalat menyire vált be?(Ha nem tud kiszáradni teljes egészében, gyorsan bebüdösödik és a papucsállatkák is megjelennek idővel benne. )
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
geotigris9
tag
válasz geotigris9 #75564 üzenetére
Mi a tököm: [link]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
kk831228
addikt
válasz geotigris9 #75559 üzenetére
Na még pont kérdezni akartam hogy tolvajok ellen mit lwhet tenni milyen zár, riasztó stb. aj@nlott???
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
pc360
addikt
válasz Runner_fxr #75544 üzenetére
Eddig nem gondoltam, hogy a 29er azért nem lesz jó alám, mert a kerék sem bírja. F@nak nőttem ekkorára... Szimpatikus egyébként, amit linkeltél. A 140 millit kicsit soknak érzem viszont haladáshoz. Igaz, az már nem sokkal több a mostani, amúgy tökéletes 130-amhoz képest. Kevesebbel én nem mernék padkázni, a 130 már bírja. Hol lehet vajon elérni? Kíváncsi vagyok az árára, hadd fájjon..
6030D: Megfontolandusz, de konkrét ötletekre is szükségem lenne. Nem mondanám, hogy túl sok pénzem lenne rá, de muszáj megoldani akkor is a dolgot.
Hasaggymeg: A Plus Bikeról: nem igazán van szükségem szélesebb szettre, 2.0-s külsőnél soha nem használnék nagyobbat (és a 26-os kerék sem érdekel többé).
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
eddie1978
aktív tag
válasz geotigris9 #75564 üzenetére
Én rakok bele egy 80mm ventit (Deuter 3l tasak). Pár óra alatt kész csővel együtt. Így ventivel szárítom a cipőimet is. Sokkal gyorsabb mint légáramlás nélkül.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz runner 125 #75557 üzenetére
Szerelő szerint semmi csak dizány...a hagyományosan fűzött keréknél,szerinte még nincs jobb,erősebb.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #75501 üzenetére
Kiderült hogy mi érződik kotyogásnak. A tárcsa, nincs megfelelően rögzítve az első agyra, és innen mozog a teljes villa, épp hogy érzékelhető módon.
És gondolhatnám hogy hát akkor csak meg kell húzni, de a hátsó tárcsával is ez volt/van, és ott már 1-2cmet mozgott előre hátra a bringa. Aztán mikor hátsó agyat cseréltem mondta a szervizes hogy majd odafigyel és meghúzza rendesen. Csak ez nem jött össze v nem sikerült, és ugyanúgy mozog azóta is.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
concret_hp
addikt
válasz geotigris9 #75565 üzenetére
60Kért inkább vennék egy kerékpárcomputert, nem egy valamit ami a telóból csinál azt
vagy fullba vagy sehogy :D
-
geotigris9
tag
válasz concret_hp #75572 üzenetére
Megnézném, hogy abból mobilból hogyan lesz kerékpárcomputer. Újonnan vettem akkor csúcs mobile volt és meglepő módon telefonálás céljára.
(Újból most már közel sem adnék annyit bármilyen mobilra. Kicsit más világ van mobil trén mint 10 x éve.)
A linket megnézted .. ?
(#75568) eddie1978 Ez olyan mint a hajszárirtós verzió lényegében.
Én cipőnél váltok máikra vagy kirakom napra, hogy száradjon ki.(#75566) kk831228 SpyBike
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #75570 üzenetére
1-2 cm az nagyon sok! Nézd meg szegecseknél,de ha nem ott kotyog,akkor csak azon a szorító anyán kell húzni.Az amolyan recézett és ugrásokban szorul,így nem értem hogyan lazulhatott meg.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
kk831228
addikt
válasz geotigris9 #75573 üzenetére
Ezeket láttam... Csak addig nem kellene eljutni hogy ellopják...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
smkb
őstag
Nem, nem csak te találod annak. A jelenlegi bringaárak egy vicc. Egy xt szettes merevfarú gép alap fox telóval 600e? Egy elektromos monti ugyanezen felszereltséggel 1.5-2m? Miközben tyúkbélből van már rajtuk a lánc, ami jó ha 1000kmert kibír? Nekem lehet magyarázgatni, hogy így úgy a könnyű anyagok stb, de nehogy már egy vadiúj KTM DUKE 390 árában legyen egy bringa, ami szó szerint vicc anyagokból van a KTM-hez képest...
Ráadásul a tendencia is nagyon gáz. Évről évre gyengébb komponensekkel jönnek ugyanazok a modellek, miközben az ára meg növekszik, majd új néven piacra dobják azzal a szettel amivel évekkel ezelőtt indult. Ez szégyen. Jó példa erre pl a Cube LTD, vagy a KTM 1964 LTD. Ezeket nézegettem így évenként.
-
ivana
Ármester
Országútiban is vicc az új, egész egyszerűen nem éri meg. 200-ért kapsz egy sora szettet, de szar fsa négyszöges hajtással, vázgeoról nem is beszélve. Amikre már azt lehet mondani, hogy jók tényleg, mondjuk egy full 105 gép az meg 400+.
Miközben használtan 200-ért kapsz elpusztíthatatlan sokat váltós 10 sebi campát amihez képest még az új 105 is gagyi. Pl. egy random hirdetés 10 sebi chorus full karbon -
Strezi
őstag
Alakul a 1x11 szett, "drágaságom":
Sajnos a bringa gariztatva lesz, mert tényleg kimaradt egy távtartó a hátsó rugózásból, így egy gyári rendelés van folyamatban Remélem két hét alatt megfordulnak vele...
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
pc360
addikt
Tudtok régi Saint típusú tácsát? Kapnék egy zsír új Novatec hátsó agyat a szétkopott sok éves Saintem helyett, ha találnék rá tárcsát. Sok esélyt a szervizes se lát rá, de hátha..
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Runner_fxr
Ármester
Az én tapasztalatom az, hogy hosszabb távon olcsóbb is a 2 bringa fenntartása, mint egy komolyabb.
Szóval mindenképpen ezzel jársz a legjobban.Bringaárakkal kapcsolatban az a véleményem, hogy egyrészről hatalmas az igény a komolyabb gépekre, épp ezért nem várható áresés. Amíg sok esetben nem tudnak annyit gyártani, hogy kielégítsék az igényeket addig hülye lenne bárki is árat csökkenteni. Másrészről meg sokan azt is elfelejtik, hogy bár lehet a széria utcai motorhoz viszonyítva aránytalan az ára, de egy több milliós bringa olyan gép amivel világkupákon szoktak versenyeket nyerni. Ezt célszerűbb lenne motorversenyen használt motorokhoz hasonlítani, és akkor már mindjárt értelmezhetőbbé válnak az árak. Egy verseny karbon váz mondjuk egy gyorsasági motorhoz, elérheti 6-10 millió közti összeget is. Csak ezzel sokan nincsenek tisztában.
pc360: Nem azt mondom, hogy nem bírja, de ha abból indulok ki, hogy én a 85 kilómmal túl rugalmasnak éreztem egy 29"-es DT kerékszettet, akkor te a 115 kilóval minek fogod érezni? Masszívabb kereket tudsz építeni ha a kisebb kereket választod. A plusz-os verzió meg azért jó, mert nem csak egy szélesebb gumit és nagyobb tapadást kapsz, hanem a szélesebb agyak és szélesebb küllőperemek miatt egy szerkezetében is erősebb kereket.
smkb: Nem lehet, hogy az igények is nagyok? Azért lehet kapni épkézláb bringákat értelmes árakon is. Az elektromos hajtás felára meg érthető. Drága az előállítás, főleg az akkuknak, sok pénz elment a fejlesztésre, mindemellett még így is kevesebbet tudnak gyártani mint amennyit megvennének. Illetve egy bizonyos árszint felett még az elektromos felár sem vészes, csak az olcsóbb kategóriákban szembetűnőbb. Nem egyszer láttam olyat, hogy volt 1000 euró az azonos felszereltségű elektromos és sima monti között. Én nem azt akarom ezzel mondai, hogy olcsók lennének, de régen sem volt sokkal jobb, a 90-es években még sokkal rosszabb volt. És azóta rengeteg fejlesztés történt, az emberek igényeit is feljebb tolták.
[ Szerkesztve ]
-
jackbacsi87
senior tag
Ilyesmiket linkelgethetnétek, épp oútit keresek. Bár Bernardi-ról nem hallottam.
Mozgásvilág tesztnapra ha valaki jövőre tervezi, két ötlet:
1. Egész napra menj! Reggel Győrben még futóversenyen voltam, MÁV meg sikeresen késett. Így is bőven a foglalási időm előtt odaértem, de bő 1órát vesztettem. Voltak gyártók, akiknél foglalni kellett, de volt jó pár akinél ott voltak a szabad bringák, csak vinni kellet. Országútira amúgy kevesebben voltak!
2. MTB cipő! Oúti cipőt vittem, amivel a szerelőket is sikeresen megszívattam, (Amikor a cube ltd-re rakták fel a 105-ös pedált! ) meg magamat is.Ezeket foglaltam:
Speci TARMAC EXPERT CARBon: Vezetett túra, 40perc, bringalandosok csinálták, nagyon jó fejek!Mentünk egy kört, volt benne egy sík hosszabb szakasz, meg egy tábla szerint 15%-os út is, aztán lehetett válogatni melyiket nézzük meg még egyszer. A gép iszonyat merev, nagyon bejött!Cube LTD RACE 2X BLACKLINE 29: Szintén vezetett, 40perces végig terepen. MTB-vel "komolyabban" pár hónapja kezdtem foglalkozni, 26-os trek 6300-at lőttem használtan. 29 sok mindenben jobb volt, egyedül a lejtős kanyargós résznél éreztem azt, hogy a trek-el talán gyorsabb lennék. Bár tök más a 2 bringa, de ez megszokás kérdése lehet, vagy ilyen helyzetben a 26 tényleg gyorsabb?
rose x-lite cw: Csak odamentem, vittem, nem kellett foglalni. Jó gép, Mavic kerék sokat dobott rajta, de a Speci....
Cube Attain: Elvileg vezetett túra, gyakorlatban saját magadat vezetted amerre akartad. Semmi extra, mondjuk szarul volt az egész belőve.
-
ivana
Ármester
válasz jackbacsi87 #75582 üzenetére
10 sebi campák közül a sokat váltósok nagyon jók, szarni ment a xenonom és találtam egy srácot aki kicserélte a belét valami rendes 10 sebijével, így kívülről xenon belül meg olyan mint a chorus 10s. Valószínűleg a legjobb fékváltó ami létezik mert egy nyomásra 3-at vált fel, és 5-öt le, brutál jó érzés csak nyomogatni is
De elvileg a 11s chorustól felfelé is ilyen, csak az marha drága. -
Strezi
őstag
válasz Tothgera30 #75585 üzenetére
11-46 lesz a sor, elöl pedig egy 32-es. Sajnos nem egybe jött, "elfelejtették" megrendelni a központban mert nem volt éppen meg a kódja Viszont a 180-as karral nem volt semmi gond, pedig azt nem is látni neten ...
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
mark!
őstag
[Azért ez már tetszik ] Ilyenkor már csak a küllők újrahúzása segíthet ugye?
>
-
nagyúr
-
Jester01
veterán
válasz Napfénysüti #75590 üzenetére
Jó, de gyakorlatban ebből észrevenni valamit ami indokolna egy cserét?
Jester
-
nagyúr
válasz Jester01 #75593 üzenetére
Szerintem amíg a gyakorlatban nem próbálsz ki egy jóféle integrált hajtást nem fogod érezni.
Ha neked ez most megfelel akkor nem cserélném csak amikor már tényleg megérett rá. Akkor viszont érdemes lehet egy jobbat rátenni.Néha én is kacérkodom a gondolattal hogy vennék egy 105-ös hajtást az FSA Gossamer helyett de egyrészt költöttem már eleget a bringára mésrészt elvagyok még ezzel a gyárival is.
Més que un club!
-
Syd69
aktív tag
válasz Napfénysüti #75594 üzenetére
Én a második 105-ös szettet nyúzom. Hááááát kipróbálnék egy Ultegrát (még a régi 9-es Tiagra is jobban tetszik nekem)
Alma
-
nagyúr
-
veterán
válasz Napfénysüti #75590 üzenetére
ezekről a hajtásokról lehet többet tudni? négyszög, meg bb30, ezek nekem mind kínaiak ami most feltűnt, hogy pl az én hajtókarom egyben van a középcsapággyal (vagy mivel, ami átmegy a vázon és összeköti a hajtókarokat) de a cimbi ultegra szettjén meg úgy nézett ki, hogy egy imbusszal volt ráerősítve a csapágyra. meg is lepődtem.
nah tessék, integrált hajtás, még egy fogalom amit nem tudok hova tenni
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bandus #75597 üzenetére
Az integrált hajtásnál a tengely a hajtómű részét képezi, ráadásul vastagabb is ez a tengely, ezáltal sokkal merevebb mint amikor egy vékonyabb tengelyre van ráhúzva mind a két hajtókar. A csapágyazás átmérője is nagyobb, merevebb az egész rendszer. Nagyon meg lehet érezni a különbséget tekerés közben mondjuk egy négyszögeshez képest.
A BB30 lényege, hogy ezt egy kicsit továbbgondolták, még nagyobb átmérőjű csapágyakkal: [link][ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
Ehez a bringához mit szóltok 199900 Ft-ért most? Gondoltam ez elsőre jó lenne max kamraerdei tesztkörhöz hasonló terepeken gurulgatni gyerekkel, de elleszek vele a bringaúton is, ha eladnám a trekkinget. Majd ha marad a határtalan lelkesedés akkor lenne mellé valami komolyabb össztelós all montain. Ja és fogalmam sincs miért pont ez, annyi féle van, hogy elveszek a rengetegben, csak a 27,5 és a deore mint kulcsszó volt a vezérelv.
Runner_fxr ha van valami jobb ajánlatod esetleg, ne tartsd magadban. (én nem tudom te hol vagy, melyik boltban)
Más: itt az alpinbike-nál volt valaki már a túráikon, akár a helyiken, akár a nagyobbakon? Szombatra beneveztem egyre egy tesztbringájukkal.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
ivana
Ármester
válasz Jester01 #75588 üzenetére
Különösebb baj nincs vele, sőt strapabíróbb a csapágyazása és olcsón kapsz kart ha gáz van. Nekem is az van jelenleg az összes bicón, mondjuk mentem már integrálttal és az sokkal jobb. Szívesen váltanék az outin de francia menetes (Vázcsere annyira nem játszik egyelőre, mert szeretem ezt a vázat, és columbus csöves jóféle darab, ami pont a méretem) Így elég nehéz, de ha valaki tud olyan szerelőt akinek van olasz menet fúrója ne tartsa magában, mert azt lehetne bele vágni francia helyett.
A probléma itt inkább az, hogy pofátlanságnak tartom, hogy 200-ért megkapod a shimano belépő szettjét (a tourney-t, meg a clarist hagyjuk, még a soranak sincs párja se sramban, se campában). És még az amúgy jó részét az integrált hajtást is kispórolják, is bele raknak valami olcsót négyszögest.