-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, új külsőket szeretnék venni a bicómra, korábban dh-ra volt használva, jelenleg elől 2.65, hátul meg 2.35-ös terep gumi van, innentől főleg városban, aszfalton fog menni, nagy ritkán terepen, kb 80%-20% arányban.
A felnire ez van írva:
Rodi rims downhill disc
alloy 6063
din etrto 559 x 27Ezeket néztem ki:
schwalbe HS457 1.75
HS450 1.75
HS421 1.75
HS431 1.75A linkeltek jók a felnikre?
Ezek közül melyiket érdemes választani?[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Caldera1
tag
válasz nismoka #89629 üzenetére
Akkor marad a tárcsa a helyén.
Fékbetéteket meg majd a szezon végén cseréltetek. Bár kicserélném én is..., vettem légtelenítő szettet (Tektro), de egyelőre pihen a szekrényben.
Bár ez olyasmi, mint a lánccsere. Ha én tenném fel, attól félnék, hogy elszakad egy kritikus helyzetben. Amikor Sram lánc volt fent, folyton az aranyszínű patentszem mozgását figyeltem. Rohadtul idegesített.
Azt nem tudom, hogy a bringánál hogy van, de autónál, ha nyikorog a tárcsafék, akkor betétet kell cserélni. Nálam azonnal megszűnt a nyikorgás (mármint az autón).
A bringán nyikorog kicsit, de szerintem a végét járják a betétek azért (előtte sose nyikorgott). De eddig nem is volt cserélve. -
didros
senior tag
Van valami best-buy férfi trekking nyereg 10.000 ft alatt? Zavarba ejtően nagy a kínálat, nem tudok dönteni.. Köszi a tippeket előre is!
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #89334 üzenetére
hmm... átkentem a becsúszókat, meg minden forgáspontot ilyen fújós olajjal (olcsóbbal mondjuk ), és megszűnt a nyiszogás egyelőre.
Lehet, hogy ebből rendszert kell csinálniItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Tothgera30 #89627 üzenetére
"A három nullás M széria lehúzását nem értem, testbike se mindenható, hogy bibliaként abból okuljon az ember, és vakon higgyen."
Ez kicsit kioktatóan hangzott.
Emlékezz vissza! Néhány hónapja beszéltünk erről. A Bikemagról (nem testbikeról!) linkeltem több cikket is ahol az újságírók is rosszabbnak írták a 8000-est. Akkor 6030D írta, hogy vándorol a nyomáspont. A Testbike ezeket csak megerősíti. Ha ennyi helyen írják akkor csak van benne valami, de akkor ezek szerint benned kell vakon hinni."Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
pc360
addikt
válasz zoli03 #89650 üzenetére
Na igen, mindig itt csúsznak el a nagyobb kereket éltetők.
A másik fail az, amikor elkezdik magyarázni, hogy a nagyobb kerék az áttétel miatt nagyobb sebességet jelent - mintha az nem több erőbefektetést jelentene egyúttal, vagy mintha nem lehetne akármilyen fokozaton használni a váltókat... :facepalm:
Egyébként, ha van bármi fizikailag megmagyarázható előnye az egyiknek a másikkal szemben, akkor az pont a kisebb kerék a kisebb (úttal) érintkező felület miatt. Azt értem, hogy terepen más a helyzet, de síkon elhasalnak logikailag, és marad az "érzés".
Nyilván nem tükörsima minden felület, főleg ha a balatoni bringaútról beszélünk, viszont ez a nehezebb-kerék dolog pont a bringánál nem állja meg a helyét, tudnillik sokkal egyszerűbb egy könnyebb kereket kitekerni, ez köztudott. Utána meg úgyis te tartod az iramot a lég- és egyéb ellenállásokkal szemben, nem a kerék súlya.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
De egy dologban adott a konszenzus: minnél ragyásabb a bringázandó felület, annál több értelme akad a nagyobb, tereptárgyakon könnyebben átgördülő kerekeknek. Mindenesetre egy balatoni bringaútnál ez elhanyagolható / nem létező előnyt jelentene.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Runner_fxr
Ármester
válasz zoli03 #89650 üzenetére
Elsősorban érzem, másodsorban meg egy halom összehasonlító teszt fellehető a neten, ahol mindenki azt írja, hogy a 29" gyorsabb mint a kisebb kerekű bringa.
Fizikából soha sem voltam kifejezetten jó, így fizikai számításokat nem végeztem ez irányban, ez tény.
Az is tény, hogy a gyorsíthatósága rosszabb mint a kisebb keréknek, illetve rugalmasabb is általában.
Viszont ha már gördül, akkor jobban tartja a sebességet. Meg persze könnyebben átgördül a terep akadályokon, és nyilván ez is hozzájárul. Akárhányszor ültem 29"-re, akár merev, akár össztelós, mindig éreztem, hogy jobban haladok mint a kisebb kerékkel.
És úgy gondolom az sem lehet véletlen, hogy XC/Maraton versenyeken szinte kizárólag 29"-es bicajokkal mennek.[ Szerkesztve ]
-
pc360
addikt
válasz Runner_fxr #89660 üzenetére
Kifejezetten a síkot néztünk alapul, ez ki is lett emelve.
A sebességtartásról pedig leírtam a kis bekezdésemet. Azt nem a kerék tartja azt, hanem te. Egyenletes haladási tempónál az ellenállás számít, nem az adott súly.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz Runner_fxr #89662 üzenetére
Hiszek neked, nem azért mondok ellent, de ha a tükör simaságig polírozzuk a haladási felületet, akkor teljesen eltűnik az az előny, amiről beszélsz, de szimpla aszfaltnál is totál jelentéktelennek gondolom a jelen fizikai érzékem miatt.
Egy 29-est teljesen más, és valószínűleg kényelmesebb is tekerni, ezért nehéz összehasonlítani a kettőt kizárólag a sebességre fókuszálva.
Igen, próbáltam, és én nem mondanám, hogy gyorsabb vagyok 29-es montival, mint 26-ossal. Sík felületen mindkettőnél ugyanaz az erő hat rád: főleg a légellenállás, amit mindkettő esetén pont ugyanannyi erő leküzdeni.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Runner_fxr
Ármester
Azért elég ritka a tükörsima felület, pláne akkor ha monti használatról beszélünk.
Elég sokat mentem 29"-el, láttam, hogy mennyivel jobban haladok, mint azok akik kisebb kerékkel mentek, szerintem a 29" már réges rég bizonyított.Tükör sima felületen, laborkörülmények közt, azonos felszereltséggel, valószínű csökken a különbség.
Mivel nem vagyok fizikus, csak arra tudok támaszkodni amit tapasztaltam, és amit kismillió tesztben olvastam.[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz Zoli133 #89651 üzenetére
Mihez képest nehezebb? Van olyan 26-os kerék, amiben a felni nehezebb, meg a gumi is. Na most akkor melyiknek nagyobb a tehetetlensége?
Runner_fxr: pc360 már leírta a lényeget. Objektíven csak akkor hasonlíthatnád össze a két kerékméretet, ha ugyanazon az útvonalon ugyanolyan körülmények között (de itt már meg is bukik az összehasonlítás, mert ez kétszer nem fog sikerülni), ugyanazon gumi 26"-os és 29"-os verziójával mennél. Amíg ilyen tesztet nem csinál az adott ember, addig felesleges a véleményét kinyilvánítania.
Kapásból ét slickgumi között is simán lehet több km/h különbség (erről gondolom sok embernek van tapasztalata, meg vannak hiteles mérések is). Szóval az első kérdésem: próbáltál ugyanolyan gumival 26"-os és 29"-os biciklit?
De ahogy írtam, itt most viszonylag sima aszfaltos útról beszélünk, nem akkora kátyúkkal, hogy leesel a bicikliről. Meg nem is terepről, ott egyértelműen jobban gördül a 29".Ja és a Balaton körrel kapcsolatban indult a téma, terepről szó se volt, szóval azt ne is keverjük ide.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
Jaj de jó volt ma jégesőben tekerni . Durván változatos volt az idő, + sok-sok sár, nekem való
Találkoztam egy őrrel a Hármashalom oltárnál, kérdem tőle nem támadják őt a pásztorkutyák? Erre felhúzza a nadrág szárát, mindkét lába full heggel meg durva mély ronda sebekkel volt tele...
2 kép:Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Pszihonaranc
senior tag
BTWIN TRIBAN 500 jó vétel 90.000 forintért?
-
Runner_fxr
Ármester
válasz zoli03 #89665 üzenetére
Akkor lehet, hogy velem van a baj, de én bizony éreztem a különbséget a 26", 27,5", és 29" között, sima aszfaltos úton is. Konkrétan mentem ugyan olyan külsővel és több féle kerékmérettel is.
Kizárt dolognak tartom, hogy egy 26"-os, 27,5"-ös monti és egy 29"-es monti között ne legyen különbség sebességben, sima aszfaltos úton, természetesen hasonló vagy azonos felszereltséget feltételezve.[ Szerkesztve ]
-
parkr
őstag
válasz Pszihonaranc #89667 üzenetére
első gépnek jó lehet, ha használtat nem akarsz.
de ha esetleg később tovább adnád, nem árt tudni hogy nehéz lesz - még féláron is. -
andrisbandi
őstag
Ha már szóba került, egy komolyabb trail-fully bringát, mondjuk 2 évesen, hibátlan állapotban, pár hónap alatt, szezonban, mennyiért lehetne tovább adni?
Canyon
NEURON AL 9.9
Fox 34,
DEORE XT,
DT SWISS
~ 3.000 EUR ~ 923.000 Ft【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
skroy
senior tag
Tavasz elején vettem egy pár Schwalbe Delta Cruiser Plus gumit. 300-400 km van benne kb. eddig. Az normális, hogy a hátsó elég durván kopik? Az elsőnek semmi baja, de hátul elég látványosan.
-
Strezi
őstag
válasz andrisbandi #89670 üzenetére
Má' mindenki túl akar adni a Canyon-ján???
Én inkább tekerem még egy darabig! Ms éppen az eplényi bringaaréna dh pállyáin hajtottam, jól bíryaHasznált LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Tothgera30
Ármester
válasz ShiTmano #89657 üzenetére
Azt nem állítom hogy hinni kell nekem, se több M8000-es full set volt már nálam, bringára építve, vagy használtan, de egyiknél sem tapasztaltam ilyen hibát. Most írhatnám hogy időnként maratonozok vagy eljárok a hegyekbe túrázni, de felesleges. Az előző válaszomban semmilyen személyeskedés nem vehető észre (kimásolt rész), nem úgy mint a tiédben. Kérlek, a továbbiakban figyelj erre az íratlan kulturális szabályra, egy bizonyos szintet jó lenne tartani ezen a fórumon is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #89668 üzenetére
Ugyan nem vagyok egy veterán bringás, de 26-osról amikor átülök 29-esre én is úgy érzem, hogy repülök . Gondolom erre az a magyarázat, hogy a kisebb kerék többet kell forduljon, hogy elérje ugyanazt a sebességet, tehát többet kell tekerned. Bár lehet hibás a logikám, fáradt vagyok már.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz Strezi #89672 üzenetére
Még nem adjuk el... meg sincs még véve
Egyelőre a majd 20 éves Meridával nyomulok.Kari elött még pedelec volt a terv.
Lakáskasszával, havi húszezrével, 8 év alatt összejött egy komoly összeg.
Már alig vártam, h leteljen... hú milyen bringát veszek majd én...Ezek tetszettek a legjobban;
Specialized Turbo LevoBulls 2017 E-Stream EVO FS 3 RS 27,5+
Runner hívta fel a figyelmem egy nagyon durva gépre;
Merida eOne-Twenty 900E 2017De az áruk csillagászati.
Megvenni még OK, összegyűjti rá az ember. De a karbantartásuk, és főleg az elektromos rendszer pár év utáni frissítése sokszázezres tétel. Az akkut majd mindenképpen cserélni kell, ha sokat van használva a motort is.
Végig gondoltam, és arra jutottam az én szintemen ez úri huncutság volna.Sokkal jobban jövök ki, ha veszek 1 guriga körül egy márkás fully-t, majd pár évente lecserélgetem újabbra, ha szeretném.
Ennél is lesznek komoly költségek, úgyhogy még átgondolom.
(Szervíz díjak vs. szerszámok beszerzése, és otthon szerelés.)【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Caldera1
tag
Úgy néz ki, a Cateye komputerem hibája nem oldódik meg.
Még Közelebb tettem a jeladót a küllőmágneshez, egyébként hallani a kattanást, amikor elmegy előtte, ha megforgatom a kereket mutatja is szépen a sebességet, de elmentem egyet tekerni, végig 0 km/h volt a sebességem. végig villogott a km/h is és a vezetéknélküli jel is. Tehát elvileg jónak kéne lennie. A gumimérethez állítottam be a megfelelő számot.
Amikor megvettem akkor is én szereltem fel, és soha nem volt gond vele, meg a feleségemnek is ugyanilyen van, és neki is én tettem fel, neki működik.
Szóval passzolom mi lehet a hiba. -
Strezi
őstag
-
Strezi
őstag
válasz andrisbandi #89677 üzenetére
OK
Szerintem a realitás valahol (beszer ár - ÁFA) / 2 körül van két évesen... Eléggé durva, de éppen ezért ki kell használni amíg megvan Valakik nagyon sokat buknak a pár évesen megkíméltnek hirdetett fullykon
Majd az enyém is az lesz
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Runner_fxr
Ármester
válasz jjeahh #89676 üzenetére
Nem gondolnám, hogy hibás a logikád. Én is figyeltem amikor mentünk többen, és aki kisebb kerékkel ment, általában mindig magasabb pedálfordulattal tekert, mint az aki 29"-el ment, és úgy tudta tartani ugyan azt a sebességet.
andrisbandi: Így kb 2-3 év pedelec monti használat után azt tudom mondani, hogy elég megbízható, és strapa bíró szerkezetek ezek. Legalább is ha minőségi modellt veszel.
Az persze tény, hogy egy normál hajtású fully-hoz képest lehetnek itt plusz költségek, ha akkut kell cserélni, ne adj isten egyéb elektronikai probléma adódik. Viszont azt is érdemes végig gondolni, hogy ez mennyi idő?
Eleve ott a 2 év gari az elektromos rendszerre, ez alatt kijönnek a gyártási hibák, ha van. De ez igen ritka, mivel alapos minőség ellenőrzés után kerülnek a boltokba a komolyabb gépek.
Olvastam olyan Bosch tesztet, hogy 1500 töltés után adta meg magát az akku.
Gyárilag 500 töltésig garantálják a 100%-os teljesítményt, és 1000 körül van a vége. Na most egy töltés egy 500-as akkuval, legalább 50-60km terepen. Ezt ha csak 500-al szorzod be, minimum 25 ezer km, és még utána is használható, csak csökken a teljesítmény. Ez azért nagyon sok, lássuk be.
A motor meg bőven kibír több akkut is.
Tehát én azt mondanám, hogy a plusz költségek miatt annyira nem érdemes aggódni. Bőven megszolgálja azt, amit idővel pluszba kiteszel érte.
Inkább azt kell végig gondolni, hogy szükséged van e rá? Olyanoknak jó, akik tényleg viszonylag ritkán jutnak el komolyabb terepekre. Most, hogy kb heti, 1-2-őt megint tudok menni, kezdem azt érezni, hogy felesleges, mert végig eco-ban hajtom a 22 kilós bringát. Második montinak mindenképpen buli, mert olyan élményt tud adni, amit más nem. De elsődlegesnek csak úgy van értelme, ha tényleg ritkán hegyezik az ember, és ezt a kondi igényli.Persze szét lehet hajtani magad pedelec-el is, ha tényleg durva tempót mész. Viszont ez esetben hamar szükség lehet a második akkura is, és azért nem olyan nagy élmény egy tartalék akkut magunkkal cipelni.Jelenleg szerintem a Meridának van az egyik legjobb pedelec montija, többszörös teszt győztes. Pedig soha sem igazán kedveltem a Meridát, de ez a gépük brutális!
eOne-SIXTY 900E
A 439.5mm-es láncvilla hossz párját ritkítja a pedelec gépek közt, az enyém pl 475-ös, ami már elég hosszú, és van is miatta némi kompromisszum. Az új Shimano rendszerrel nagyon jó pedelec monti vázakat lehet összehozni, gyakorlatilag ugyan azt tudja mint a normál hajtású társa, úgy beszúrod a kanyarba mint a legfürgébb montikat. Ha most vennék pedelec-et, szinte biztos, hogy ezt a Meridát venném. Most biztos, hogy beszerzek egy normál hajtású gépet is, aztán meglátom mennyire tudok visszaszokni a normál hajtáshoz terepen, ha nem annyira, akkor benevezek egy 2018-as Merida pedelec-re, az tuti. Jelenleg a Shimano E8000 az egyik legjobb rendszer ha terepezésről van szó, jóval kisebb és könnyebb a motor mint a többi gyártóé, de erős. A tengely is integrált, nem pedig ISIS, mint jó néhány más gyártónál (Bosch, Yamaha, Brose)Egyébként a Specialized Turbo Levo is nagyon jó gép, de a Merida eOne-Sixty szerintem jobb.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz andrisbandi #89677 üzenetére
-
andrisbandi
őstag
válasz Runner_fxr #89684 üzenetére
Köszi!
Elmentettem, hátha...【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
parkr
őstag
válasz Pszihonaranc #89678 üzenetére
egyrészt "áruházi bringa" meg a felszereltség. 3 tányéros hajtást pl. már szinte csak az ilyen legalja bringákra raknak, hogy fogyjon ami megmaradt.
(#89670) andrisbandi szerintem nézd meg mennyiért árulják ezt a típust vagy hasonló felszereltségű bringákat, akár ebay-en is. vagy ha más nem, annyiért amennyit minimum kapni akarsz érte, aztán majd meglátod.
-
atok666
őstag
válasz Runner_fxr #89683 üzenetére
Nem tud tulforrosodni a motor egy ilyen pedelec bringaban?
Atok
-
jjeahh
nagyúr
Srácok! Amióta láncot cseréltem, a hátsó legnagyobb fogaskerékről néha visszavált egyet és szemmel láthatóan enyhén féloldalason harap rá. Ez vajon miért lehet és hogyan tudom orvosolni?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Zsolt74
senior tag
válasz Runner_fxr #89684 üzenetére
A rövid láncvilla gondolom csak annak jó, aki szereti a szűk gyors kanyarokat.
Aki (mint én) nem siet sehová, kényelmes túra tempóban közlekedik, annak nem hiszem hogy számít.
Sőt ,még jobb is lehet a hosszú láncvilla, mert így a tengelytáv is növekszik, és emiatt jobb lesz az egyenesfutása a kerékpárnak,és jobban is fog mászni, mert nem fogja olyan könnyen elemelgetni az elejét.
Az egyik ismerősnek van egy régi 26"-os fully-ja, ez enyémhez képest 14cm-el rövidebb annak a tengelytávja, 10 cm-el rövidebb a felső csőhossza.
Meg is jegyezte hogy úgy néz ki a fully az enyém mellett mint ha az egy gyerek bicaj lenne.
Nekem 470mm a láncvilla hossza.[ Szerkesztve ]
Zsolt
-
Bluerainbow
Közösségépítő
Sziasztok
Kerékpár vásárlás előtt állok. Találtam egy szerintem jó kerékpárt , mi a véleményetek róla ?Ami az adatlapon nem szerepel , a kerékpár 29" kerékmérete ellenére könnyű. 12,8 kg. Az első teleszkópja levegős , nem rugós. Nálunk ez a gép (Románia) 230000 ft.
Ami engem illet 182 cm vagyok , belső lábhosszam pedig 83 cm.
Köszönöm előre is.Tájak fotók emlékek - https://www.facebook.com/2barangolo
-
belaazallat
addikt
válasz Bluerainbow #89691 üzenetére
Üdv!
A leírásban van egy kis ellentmondás:
Kerékméret: 29 <---> Külső gumi: SCHWALBE RACING RALPH 27,5*2,25 BLACK
Gumi alapján "csak" 27,5Különben jó felszereltségű.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #89676 üzenetére
Hacsak nem vesszük figyelembe a csapágyak súrlódási ellenállását,hibás a logikád.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Bluerainbow
Közösségépítő
válasz belaazallat #89692 üzenetére
Az el van írva. Amit én próbáltam az 29-es. Amúgy a Cross-ról mi a vélemény ? Vagy az nem számít milyen márka , az alkatrészek a lényeg ?
Tájak fotók emlékek - https://www.facebook.com/2barangolo
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #89688 üzenetére
[link]Állíts a váltón,vagyis feszíts a bovdenen ha lehet,ha meg nem akkor csavard picit kintebb a felső korlátozót.
A H jelűt.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varsam
őstag
Sziasztok,
párom bringáján a fék nagyon fura hangokat hallat. Új bringa és múltkor amikor elvittük az első garis szervizre / átnézésre akkor semmit nem csináltak vele, amikor mondtuk hogy milyen hangot ad kb hülyének néztek. Állványon persze nem csinálta.
Szóval, az első és hátsó fék is, együtt és külön is produlálja, közepes vagy nagyobb terhelésen.
VIDEÓ a hangról.
Mi a fene lehet ez? Tekro Auriga hidrós fékek. Nem a nyikorgás, hanem ez a bugyborékolás szerű hang.
Jó ideje csinálja már, most végre felvettem, hogy be tudjuk mutatni szervizben.
Szedtem már szét, kapott alkoholos és féktisztítós tisztítást is, de semmi változás.
Ötlet?Pár kép a tegnapi túráról. Na merre jártunk?
Kapott egy kis plusz kék színt a bringa is
[ Szerkesztve ]
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Fékolajcsere Deore 615+kazettatest zsírzás és hátsó agy generál xt FH-M 785 úgy,hogy ott megvárom vagy másnapra Váctól Bp.ig tud valaki megbízhatót? Köszi.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Tidradio td-h3 rádiót keresek!
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)