-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
bringasisti #109250 üzenetére
Van egy szerelő kollégám,aki valami japán 4-5e forintos csapággyal bekkeli ki a folyamatos cserét.A segédeszköz alatt csapágykihúzó/betolóra gondoltam.
(#109251) Rain Blade...ez csak egy vélemény,de annál a Riversidenál csúnyább kerékpárt nem sokat láttam.Az önmagában egy külön kategória.
(#109254) TomMusic...jó kifogás,Dunakeszin ma egy csepp sem esett.
#109264) Redneck...Szlesss-egy Szless-egy Szless-egy Szless...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Monyos #109241 üzenetére
Nejemnek volt,csúszik,terepre nem.jó.
bringásisti...ez sarkítva kábé olyan mint nyugodtan készíthetünk szarból vaskarikát,mert alapanyag az van elég.Amúgy ha nem akarod folyton cseréltetni mert nem vagy esetleg csilliárdos ,vagy célszerszámokat vásárolva cserélni mert esetleg elunod ez nélkül az életed,érdemes minőségi csapágyokra cserélni a gyári fost.
jjeahh...egyrészt biztos nem használsz magasnyomásút,másrészt könnyű vagy,hisz a pedált egy nagy állat (mint pl.jómagam is a 80+ kilómmal) tulajdonképp széttapossa,attól lesz kuka.Minap mértem és teljes harci díszben,6dl itallal 97,5kg-ot kell meglódítsak,és felcipeljek minden normális kerékpáros által messze elkerült dombra,hegyre.Hacsak 10-20 kg-al kevesebbet kell,az már számottevően meghosszabbítja minden terhelt alkatrész üzemidejét.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #109238 üzenetére
Azok az ipari csapágyak tömítettek,bírniuk kellene...és főleg nem a sár mennyiségétől kellene függnie beengedi-e vagy sem,hanem esetleg a nyomástól,időtől (megöregednek a gumi,műanyag tömítések),kopástól stb.Szerintem egyre több sz@rt gyártanak,és szó szerint mindent feláldoznak a súlycsökkentés oltárán.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
ígyvanferi #109158 üzenetére
Nevetni fox de a barna medve táplálékának nagyrésze fű.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
trialboj #109069 üzenetére
Pl itt az első találat. Ha teljesen leengedem a konzolon az első váltómat,akkor van ~2mm-re a nagyobbik tányér fogaitól,így egy 38-astól túl távol lenne,ahhoz,hogy biztosan rajta is tartsa.Az általad linkelt lánckeréken írja milyen hajtóműre szerelendő,ugyanakkor nem zárom ki egyforma lyuktávolságokkal.felmenne a hármasra is,de én,hacsak valaki már nem tapasztalta jónak,nem költenék erre,hogy majd szívjak leugró lánccal,meg hasonlókkal.Runner talán tudja,de itt annyi minden kombináció elképzelhető,hogy kétlem mindet látta volna.Angol nyelvű fórumok tagjai viszont szívtak már az ilyen kompatibilitási listán kivüli kevésbé ortodox megoldások után.Ha nagyon akarod és gyötröd a gépet,ahol fontos a gyors és pontos váltás,továbbra is az új átdobó+új kettes hajtóművet tartom az egyetlen biztos útnak.Aki tapasztalt mást,cáfoljon meg.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
trialboj #109059 üzenetére
Kétlem rápasszolna,meg kell nézni a kompatibilitási lapon,de szerintem a lánckerekek lyukközepe is irányadó....amúgy pont olyan nyúzok most én is. Vagyis ha a pöcögtetőd tudja a kettőt (enyém az ennél egyel régebbi Deore ) akkor is kell egy hajtómű és egy első váltó...na ez volt nekem sok amit a kéttányérosra váltásért fizetni kellett volna.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #109048 üzenetére
Jó nagy,én 150-160mm-re tippelnék,az XL kerékpárokat is olyannal szerelik...legalábbis a Superior.Meg kell mérni,az a biztos.
6030D...igen. 31740-ért vesztegették az M&M bikenál,nem tudtam kihagyni.Amúgy tegnap újra felhozta a láncot a villa fölé,azt hittem leszakad az ég úgy káromkodtam,míg visszatettem...pedig nem annyira kopott,a lánc is még elmegy olyan 3-600km-t és tiszta,mégis mikor a középsőről a kicsire ejtem felhozza.Főleg ha előtte terheltem sokat a középsőn és terhelve próbálom visszaejteni...ami amúgy nyilvánvaló,hisz általában akkor ejted vissza mikor meredeken hirtelen kevés leszel és kell a kis tányér.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #109044 üzenetére
"- Kell egy hajtómű,ebben már 25+e km van és folyton felhozza a láncot a láncvilla fölé.
- Jó az még!
- De elkoptatja az új láncot is idő előtt,azzal meg a hátsósort is!
- Mennyi a lánc?
- 8-9
- Hátsó sor?
- 15 körül.
- És a hajtómű?
- 35...
- Jó az,veszel láncot ha megnyúlik,olcsóbb.
- Szülinapomra azt kérem!
- Fogadok megrendelted! Megrendelted,mi?!
- Meg...
- Tudtam! Folyton a netet bújod és a bringabuzi barátaiddal cseverészel! Mindig ezt csinálod! Mikor jön meg?
- Nem tudom ,majd."
...ez nem nálunk történt,csak egy példa.(A hajtómű már irodámban,megérkezett.
)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
gabro0 #109042 üzenetére
Nem csak hátsó váltóállítás a gond? Vagyis bele-belekap az egyel nagyobb hátsó koszorúba a lánc? Mert ha csak úgy átlagos terhelés alatt egyszer csak ugrik egyet,az a reteszelő kalapács,vagy kalapácsok elfekvését jelentheti.Én még adnék neki kis időt,hadd kenje jól szét belül a zsírt,és ha továbbra is rossz akkor lépnék.Amúgy meghallgathatod,mert lassan forgatva hallanod kell a reteszelők hangját,mely nem teljesen egyszerre szól.(legalábbis olyannal nem találkoztam,hangyányi eltérés van a beakadásuk között.)Ha csak egyet hallasz,valószínű csak egy is reteszel,ami kevés.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
ígyvanferi #109024 üzenetére
Hál'istennek ezúttal nem lett baja egy ártatlan embernek sem...a többi 8 is fézbükközött?
(#109025) gabro0 ...egyszer szaladt egyet előre,vagy már többször tette? Van úgy,hogy a reteszelő kilincsek pont nem akadnak be egy fog erejéig,ami egy kicsi,egyetlen hangos,vagy csendes üresben hajtással jár,és általában hosszabb szabadon-futás (hajtás nélküli gurulás) előzi meg.Ha a lánc ugrik,ami új hajtóműnél szinte kizárt,az sokkal hangosabb,látványosabb történet.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Mariann294 #109018 üzenetére
Kell az egyáltalán?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Van aki lesz@rja a versenyt,csak élvezetből teker.
[link]...vagy csak fáradt és nehéz becélozni az a kurv@ szűk kaput. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
gabro0 #108985 üzenetére
Életre kelt a bringád?
(#108984) parkr...nyekergés,vagy egy-egy éles reccsenés,pattogás,mint mikor feldob egy kavicsot a váznak? Ha előbbi akkor próbáld kilazítani,majd újrahúzni a hátsó kereket,esetleg helyben,döntve megtaposni a pedált alsó holtponton,kvázi görbítgetve a vázat,hátha csinálja.Ha utóbbi akkor lehet pedál tengely (kivesz,töröl,zsíroz,majd vissza),vagy nyeregcső (ugyanaz,csak olajoz,töröl és vissza).A nyeregcső úgy is reccsenhet ha nem ülsz rajta,a váz enyhe rugózásától.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Toobee #108967 üzenetére
Én őszintén nem is értem azt az imbuszos pedálrögzítést,azt valami 30-40Nm-el illene meghúzni,ami imbusszal aligha megy.
Monyos...nekem ilyen van,ajánlom,már 1x meg is védett. Próbáld fel előtte!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Napfénysüti #108956 üzenetére
...na meg kevés azok űrtaltalma,így nem kell sok elillanjon,hogy számottevőnek érezd a veyzteséget.Egy ballonos terepgumiba elég 2-3 hetente fújni.
triálboj...itt annyian vagyunk hogy képviseljük az aranyértől a derékfájáson keresztül,a nyaki lordózisig és térdtörésig az összes orvosi esetet.(van aki többet is egy személyben
) úgy hogy újat már nem tud mondani senki nekünk.
Monyos...meglehet fémes a betéted,az szokott úgy csinálni.
Toobee...drága,annyiért vásárolsz egy égész villáskulcs szettet,mely elég vékony ahhoz,hogy odaférjen a pedáltengelyhez is.Amúgy 15 ös.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #108938 üzenetére
Sajnos van ilyen,én is így jártam mikor a Cube-omat vásároltam,pedig visszavittem a 300km-es szervizre (úgy 500 után) mégis úton vettem észre,hogy "lobognak" küllőim.Nem kenném semmivel,egy újrahúzás után már kétlem meg fognak újra lazulni.Ez a küllőfeszességmérő nélküli kerékfűzés eredménye,első körök után helyrekerülnek a küllők és így meglazulnak..Szerintem...
Szerk: még annyi,hogy ne próbáld te meghúzni őket,könnyen elhúzod a kereket (mint én is tettem akkor.
)
(#108935) 6030D ...ha felfújom a kerekeimet 4 bárra és nagyon összeszedem magam,nekem is menne a 41-es átlag.A felső parkolótól.Az alsóig.Talán...Amúgy meg ki az az állat?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Perillustris #108931 üzenetére
teherautó vagy busz után a 60 sem félelmetes...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
trialboj #108924 üzenetére
Az a pályakerékpáros az egy állat!
...úgy pörög a lába,hogy szemmel is nehéz követni.
Ami a srác látszólagos formáját illeti,azt nehéz szemre megítélni,hisz míg Sagan,Armstrong,vagy éppen Contador szép és formás izmok birtokosa,Froome olyan mint egy alultáplált madárijesztő,és még a lábából is nehéz lenne kikövetkeztetni kivételes teljesítményét.Én ha tekerek valaki után,mellett,vagy éppen látom bringázni,a nyilvánvaló testsúlyán kívűl (egy túlsúlyos,vagy éppen erősebben kigyúrt figura általában esélytelen),csakis a bringázási stílusából (testtartás,csapásszám,lábak helyzete a pedálon stb.) tudom kikövetkeztetni,hogy mennyire lehet erős kerékpáron.Magyarán nehéz valakiből kinézni mire is képes.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
headhunter #108914 üzenetére
A wikipédia szerint sem annyira Hófehérke,mint amennyire nagy a szája.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
etrop01 #108896 üzenetére
Nem tudom mit mondjak,hetekig bringa nélkül
...ugyanakkor ha jól látom most egyetlen kilincs reteszel (javíts ki ha nem így van,vagy linkelj jobb képet) ami azt jelenti teljesen befeszül az egész reteszelő mechanizmus az agy ellenkező oldalába,ezért is nyekereg.Félő ez a feszülés további károkat okozhat,arról nem is beszélve,hogy bedarálhat egy rugót,vagy elszabadult kilincset ami az agyat is károsíthatja.Nem tudom ez megtörténhet-e,meglehet,hogy nem,de az a feszülés mindenképp valós veszélyt jelent.
Amúgy nem is értem miért jó az,ha a 2-2 kilincs máshol,egymással szemben reteszelnek,azzal dicsekedve,hogy így a 26 fog dupla reteszelési pontot talál,mikor így egyetlen reteszelő hiánya máris ilyen félrefeszüléssel jár,amikor éppen az reteszel.Helyette esztergálhattak volna duplaannyi fogat és reteszelhetett volna együtt a 4 kalapács.
[link] -
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Napfénysüti #108850 üzenetére
And here we go again!
...IMIKÉnek a belső lábhossza olyan mint egy neutroncsillag,csak gravitál mindenki össze-vissza körülötte,aztán valaki előbb-utóbb belehuppan a fekete lyukba,amit a tér-idő szövetében generál,majd akkor elhangzik a mágikus mondat: Neked mennyi a belső lábhosszad? ,és kezdődik minden elölről.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
StLui #108824 üzenetére
Na az nem az amiről én beszélek!
Ez az erdőben van,a sárga nyilaknál vannak végei,a sárga vékonyan megy mely kábé 3x olyan kanyargós mint azt rajzoltam,a vastag sárga meg olyan 10-20%os dirtszerű hepehupa.
(#108825) 6030D...muszáj lesz ingyé neked adjam a régi SLX hajtőművemet!
FIREBLADE...nem tudom,de a hátsó sort visszacseréltem slx-re miután tört az xt könnyített tartóbakja.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #108821 üzenetére
Ennyire meggyötörte a maraton? Amúgy mikor kezded úgy igazán csépelni a technikát csak akkor válik el a sz@r a májtól.Nejem mellett séta bringázva sosem tört volna xt bakom,vagy hullt volna szét kazettatestem,ma is tökéletesnek mondhatnám az iksztét...de persze a Manitou sem okozhatott volna ennyire pozitív csalódást.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Intruder A 6 #108816 üzenetére
Egy ilyent megcsípni főnyeremény volna.
(#108817) StLui ...voltam a mini sigle tracken és lemértem az időt,visszafele ,tehát lentről felfele és olyan 6-8 perc,ügyességtől,pályaminőségtől és erőnléttől függően.Persze ugrottam is egy bordásat a kormányra mitől most feleket lélegzem.Van egy pár kivágott karomnyi csöntörge,mely nem látszik,de ha felakad rá a pedálod,és van szerencséd az alsó holtpontban elkapni vele,ugrasz is a kormányra mint a nyúl.
6030D...kipróbálhatnád,érdekes élmény.Motorosok taposták ki maguknak,így nem csak ereszkedő,hanem bármelyik irányból indulva mászni is kell a nyomdékon,ahol különböző,egyik-másik kerékpárral már nehezen,vagy egyáltalán nem is abszolválható faakadályok vannak keresztbe helyezve,a pedállal meg cselezni kell,mert itt-ott simán leér a szélén,így nem is lehet folyamatosan tekerni.Párszor végigmész mind2 irányból elszédülsz annyi hajtűkanyar van benne.
Közben meg hol szájba ver egy ág (motorosokat sisakban nem zavarja),hol kifulladsz a homokos emelkedőn,egy szóval kis sunyi.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
IMIIKE1998 #108809 üzenetére
Nem tabutéma és amíg élsz és mozogsz fel lehet ülni a kerékpárra.
Ha súlyosbodik orvoshoz kell menni,ma már rutinműtétnek számít.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
flash- #108803 üzenetére
Te vagy az Frúm?
(#108796) Def26...ma véletlenül láttam én is élőben,ez így nagyon jó ár,a többi típus már közelről sem ilyen jó árú,így nem csodálkoznék ha korlátozott számban/méretben állna rendelkezésre.
(#108807) zolnagy...körhátszelet hozzá,fotót kérünk.
(#108806) zoli03 ...még a 38 km/h átlag mondjuk akár fél órán át,sík terepen is komoly teljesítmény lenne egy trekkingel.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #108772 üzenetére
Az elején volt is gyaloglás,ahogy láttam,tényleg nem fehér embernek való ez! Az amolyan egyszer megpróbálom lássam milyen,de soha többé kategória.Kábé egy héttel előtte voltam ott,de hamar hideg lesz ha elkezd esni,és kezdődik a dagonya is...száraz időben viszont maga a monti paradicsom,rengeteg erdő,hegy ösvény keresztül-kasul az egész Bükkön.
Amúgy meg fura az emberi szervezet,tényleg széthajtod magad a hideg esőben ,szétfagysz a lejtőkön csuromvizesen és semmi,utána meg beáll a derekad egy éjjel otthon a meleg ágyban,mikor véletlenül kitakarózva maradsz. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Redneck #108750 üzenetére
A Romet egy lengyel feltörekvőnek mondható márka,ugyanakkor mégsem látom náluk a jó ár.érték arányt,vagyis kevésbé ismertségük ellenére drágák a kerékpárjaik.Linkelj,véleményeztess és vásárolj,de ahogy Runner kolléga is mondja,az alap a váz,az összes többi könnyebben cserélhető,fejleszthető,ezért is ajánlott kiforrottabb,ismertebb gyártó termékét megvásárolni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
jjeahh #108705 üzenetére
Nem annyira vészes,nejem az alig 50 kilójával meg nyúlszívével egyszer kihajtott egy ilyent rásegítés nélkül (
) a tesztre kijelölt meredek pályán,majd egy ilyen szörnyre kényszerült,mely már működött is rendesen.(Mondjuk neki nem volt választása,én foglaltam neki az időpontokat
) Előtte még össztelósom sem ült soha.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
nightzone #108687 üzenetére
Ilyen jó? Vagy muszáj ez? Itt is van pár típus.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
haarmaan #108656 üzenetére
Úgy tűnik mind2en a holdra szállás évében születtünk.
...amúgy 2013-ban (tehát nem olyan rég) törtem ropára térdem (sokkal macerásabb a kulcscsontnál) és egészen jól helyrejött,azóta még többet/intenzívebben kerékpározom. Nem azt mondom,hogy a régi,az már többet sosem lesz olyan amilyen volt,de ami a kerékpározást illeti legalább 80-90%-osnak érzem.Vigasztalás off.
#108660) koenig...így első látásra jónak tűnik,a kúpos fejcsöven kívűl (majdnem) mindent tud.Runner majd megszakérti,ő jártas össztelósokban.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
lsebestyen #108606 üzenetére
Van az az információ mennyiség mely már inkább hátráltatja a döntést mintsem segítene.Erről tanulmányok is készültek.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ti nem alszotok?!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Runner_fxr #108498 üzenetére
100%
#108499) varsam...[link]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Na megültem a Superiort.Volt kis terep,kis lépcső,aszfalt és emelkedő ami belefér egy fél órácskába.Először is nehéz.Ezt menet közben persze nem éreztem,de a mérlegen belépőszintű pedállal,2-2 prizmákkal a küllőn,meg elől és hátul 1-1el pontosan 16 (!) kg-ot nyomott.Az alap Shimano 315-ös hidrós fék,a kezdeti néhány bekoptató fékezés után vetexik bármelyik legjobb felnifékkel,váltók,bár a hátsó nagyon csattogós (még az én iksztém is az
) teszik dolgukat a kerékpár meglehetősen kezes még így is,hogy nekem kicsit nagy volt.Jó a markolat,nyereg is meglepően elviselhető (elég széleset,155mm, adtak az XL vázhoz),a gumik is jónak mondhatók.Gyengéje az első teló,mely érezhetően kevés,ugyanakkor arra jó,hogy ne verjen szájba a stucni ha rámész egy váratlan bukkanóra.Kimozogva a terepet el lehet vele boldogulni,egy kezdő,kevésbé kamikaze szellemiségű terepezőnél már biztos nem ez a kerékpár lesz a szűk keresztmetszet,a váz meg fejleszthető,hisz bár persze nem átütős,már kúpos a homlokcsöve.Kerekek is jók,szegecselt felnik,alap de már Shimano aggyal,fekete küllőkkel és küllőanyákkal,szépen meghúzva,centrírozva.
Az e-bike-nak külön dicséret a beállításért,mert bár igaz nem tudom milyen állapotban kapták a kerékpárt Csehországból (onnan jött) elfordított kormánnyal,kivett első kerékkel,és leszerelt nyereg,meg pedálokkal kaptam meg,melyek helyreállítása után,kb.10 perc,a kerékpár menetkész,szépen beállított és tökéletesen működő volt,még a kerekek is fel voltak fújva.
Egy szó mint száz,140e forintért egy új,belépőszintű,de minőségi 29"-er kerékpárt tudhatsz magadénak,Shimano hidrós fékkel és Shimano felszereltséggel,egy neves gyártótól.Ajánlom.(#108487) haiiro_o...ajánlott
jjeahh...nem éri meg a Devronnak sem hegesztéseket köszörülni (vagyis Taiwaniakkal köszörültetni) ,azt nem fizeti meg senki,vagy majdnem senki.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
gabro0 #108442 üzenetére
A hang még hagyján,de én kivagyok nejem Fulcrum Race 77 gagyiságától!
...úgy a csapágy,mint a szabadonfutó ellenjavalt részemről.Ami a mágneses reteszelést illeti,látszólag más is csinálja.
dopping...azt azért tudni kell,hogy itt valamennyiünkön nem segítene a világ legtiltottabb teljesítményfokozója sem ezekkel a titánokkal szemben.Ezek egytől egyik különleges teljesítményű sportolók,akik vért izzadva jutottak oda,hogy egyáltalán kaphassanak azokból a szerekből melyek nélkül ma esélyük sem lenne ott fent.A titkos verseny kötelező olvasmány itt témakörben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
tacto #108456 üzenetére
Elmesélem ha szeretnéd,én még abban élek és már valószínűleg abban is fogok.
bringasisti...egy egy ilyen versenyző maga lesz az intézmény,utána már az ügynökség is meggondolja 2x mielőtt nekimenne.Armstrong is Clintonnal pacsizott,pénzt adott a doppingellenes ügynökségnek,kismillió jótékonysági és egyéb,pl gyerek sport stb.program volt nevével fémjelezve,amitől virtuálisan érinthetetlenné vált.Szerény véleményem szerint mi,az egyre többre vágyó szurkolók termeljük ki igényeinkkel ezeket a modernkori gladiátorokat,akiknek végül mindent elnézünk.Már nem is verseny ahol nem dölnek csúcsok,ahol nem hajszolják sportolók magukat halálközeli állapotba.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
gabro0 #108428 üzenetére
Végre előjött a Shimano.is egy jobb szabadonfutóval. [link] Kérdés mennyire lesz tartós egy ilyen ide-oda mozgó szerkezet és mikor szivárog le a halandók szintjére árban is.Amúgy tetszetős egy olyan néma rendszer mely teljesen elengedi a fogakat,és gyakorlatilag nincs ellenállása mikor szabadon fut.
entrop01...linkelsz erről valamit? Csak.mert 1 reteszelő kalapács egy kör alakú szerkezeten elég hihetetlen,oda legalább 2 kell,hogy szimmetrikusan terheljen.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Véreshurka #108408 üzenetére
Fétis szerszámáruház M3...de ott hagyod inged,gatyád,az nem kicióccó.
A Bauhausban a Matador,vagy a Praktikerben a lengyel Neo szerszámai is jók,de van ott Stanley is.
Más...jött Jézuska...na nem nekem,sógoromnak,de ha kicsomagoltam lehet,hogy ajánlható kerékpárról írok 140 ezerért.A csomagolás ne tévesszen meg senkit,Superior kellene legyen benne.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Mariann294 #108404 üzenetére
Nem olyan ördöngös azt lemérni,kréta nélkül is megy,csak rá kell ülni valamire vizszintes combokkal.és egyenes háttal,amin aztán ott marad lenyomatod.Ennyi.[link]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Mariann294 #108398 üzenetére
Szerintem te ahhoz a 12cm-hez inkább 2 max 3 továbbit kell adnod,így lesz meg a nyerged teljes szélessége,vagyis a legszélesebb pontja.Én helyedben (és nejem tapasztalataira támaszkodva
) valami ehhez,vagy ehhez,esetleg ehhez hasonlót néznék.Azt tudni kell,hogy szerintem nincs olyan,hogy kényelmes nyereg,vagyis nap mint nap visszaülni 1-2 órára egy nyeregbe az inkább elviselhető,mintsem kényelmes.A kérdés inkább az melyik mennyire elviselhető.
Még annyit,hogy a zötykölődést nem fogja egyetlen nyereg sem megoldani,az öszzteló híján az a lábaid dolga lesz,ki kell emelkedni és kimozogni az úthibákat.A gumik,főleg a hátsó kissé lágyabbra engedése is nagyon jótékony lehet. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
trialboj #108387 üzenetére
Vegyünk konkrét példát.Az én esetemet véve,mondjuk van 40/30/22 és abból csinálnék pl. 38/24-et.Először is mivel vázra szerelt az első váltóm,40 a minimum fogszám amit elől használhatok,kisebb (pl.38) már túl messze van a terelőtől (ott~2-3 mm kellene legyen a legkülső tányér fogai és terelő között),ahhoz,hogy a tányéron maradjon a lánc,tovább már nem engedhetem lefele a konzolon.A középsőt 30-ast persze kezeli,mert a nagy így korlátként működik,arra nem engedi leesni a láncot.Másodszor nem tudom arra a hármas hajtóműre hogyan szerelhetnék más méretű tányérokat,méghozzá kettőt a 3 helyett ahhoz,hogy amint írod,a hajtókart ne kelljen cserélni.Szerintem sehogy.
Ami a csapágyat illeti,a hármas és kettes hajtőmű láncvonala között mivel csak 2mm a difi (egyik 50,másik 48mm) azt szerintem ki lehet hézagolni,így az járható út. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
trialboj #108374 üzenetére
Én nekiindultam úgy fél éve,de lemondtam róla,mert sokba került.Bár a pöcögtető jó lett volna a kettesre is,első váltóm nem,azt meg kukázni nem akartam.Tehát ha cserélsz akkor első váltó csere is kell,legalábbis az én SLX FD-M671 váltóm nem tudott 40-esnél kisebb fogszámot elől.Továbbá számíts arra,hogy matekozni is kell,pl itt. ,mert nem biztos jók lesznek az áttétek neked,vagy alul,vagy felül elfogyhatsz sebességben.
(#108378) Mariann294...nem hinném ez férfi sport,szerintem csak nem merészkednek ide lányok.
Akárhogy számolom évente több ezret is tekerhetsz,így viszont számomra érthetetlen az a nagy,széles és párnázott nyereg választása
...hacsak nem valami városi kerékpárod van,amin egyenes háttal tekersz.Továbbra is az összefoglalót ajánlom,kíváncsi vagyok az szerint mi a neked való.(Milyen ülőcsonttávolságod van,és mennyire előrehajolva tekersz)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Mariann294 #108349 üzenetére
Nem vagyok nő,de kettő mellet éltem le életem felét...
Azt mondom,hogy mert nő vagy nem kell feltétlenül párnázottabbat venned,sőt.Ha keveset tekersz (7végi kocabringás,egyszerre <1h) akkor talán,de ha komolyabban tekersz akkor nem jó az ennyire párnázott.Ami viszont különbözik a férfi nyergektől az a szélesség (ülőcsontotok távolabb van egymástól) és talán indokoltabb a kivágott verzió.Nézd meg te is az összefoglaló nyeregre vonatkozó részét (ülőcsont távolság és üléspozíció) és szerintem vásárolj kivágottat,vagy hangsúlyosabb mélyedésűt.Nőkben itt sajnos nem bővelkedünk.
Szerk.közben megnéztem azt amire azt mondtad elég jó volt,és akkor így akár egyszerű lehet,hisz csak olyasmit kell keresni. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
IMIIKE1998 #108340 üzenetére
A zselé,vagy trendibben gél egy nagy parasztvakítás.
(#108345) jjeahh...olyan mint a Cannondale Bad Boy,városi vagány gyerek.
-
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Napfénysüti #108317 üzenetére
Nekem is szülinapom hamarosan,de amióta említettem mit kérek,már nem is akar annyira bulizni a nejem.
Runner...lopta a képet a netről?! Na szevasz,tőlem cseszhetné!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Napfénysüti #108313 üzenetére
Mire jön a postás a kerékpárral,már az izotóniás ital is be lesz keverve a kulacsban és te sisakban várod az ajtóban.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
mbazsi #108196 üzenetére
Az az első,hogy megnézed a méreted,addig nincs is mit foglalkozni vele.Ha a hirdetésék képein a bekarikázott részre figyelsz,akkor hamar kiszűröd a kis kerékpárokat.Minél hegyesebb a felső cső/támvilla által bezárt szög,annál nagyobb a kerékpár mérete.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Projektor topic
- Diablo IV
- PlayStation 5
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Hálózati kábelek és szerelésük
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Tudományos Pandémia Klub
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- További aktív témák...
- AKCIÓ! MSI B450M R5 4500 32GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- SzoftverPremium.hu
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest