Új hozzászólás Aktív témák

• zolynet

addikt

Szombaton megejtettük az első horgászatot, Isaszegre mentünk.
    A kis tó (2ha) sarkába ültünk. 3 kollégámmal mentünk, az egyik az párszor már volt itt, fogdosott is. Már mikor oda érkeztünk kérdeztem a srácot hogy hol mélyebb a tó, mondta hogy a másik vége az ami kevésbé mély ( mély = 1.8m). Azért csak nem cűgöltünk oda először, illetve mondta hogy ahova ültünk nem lesz szél. Hát többé kevésbé, mert azért szarrá fújt minket.
    Nem igazán etettünk, inkább sűrűn csaliztunk és úgy juttattuk be az etetőt. Nekem 12ig kapásom sem volt, csak 1-1 nagyon kicsi ráhúzás, pedig én dobáltam a nádhoz. Az aki itt már horgászott volt több kapása is, de szinte mind lemaradt. Kezdett is gyanus lenni. Mondom mutasd már azt a horgot, ránézésre nem volt vele probléma (gamakatsu). Aztán csak volt egy olyan kapás, hogy a hal azért maradt le mert eltört a horog, mondtam is hogy ez egyre gyanúsabb, át is szerelt később.
    A nagy kapástalanságomban mondom megnézem már a másik végét. Az összes nád szinte zizegett a part mellett, nagyon ment a szaporodás. :B Visszamentem és mondtam a srácoknak h üljünk át, átpakolás. (de gyűlölöm) Ott volt egy kis zsilip, elkezdtük hajigálni és jöttek a kapások. Bár csak 1 halat fogtam (kb 1,5kg) de legalább nem eredménytelenül mentem. 2. srác egy keszeg 1tőponty, 3. srác meg fogott 3-4 potykát, abból az egyik szép duci volt, 3kiló feletti.

ananászos oldódót is felvette (még a végén beruházok egy dobozra)

csonti kuki kombóra

Mindennel próbálkoztunk, a gilisztát is elvitte, az egyik ponty arra jött. De a Nash-re, a green pepper-re, meg az egyéb pelletekre rá se hederintettek. Próbálkoztam még borsóval, az se, csak a csonti + kuki kikönnyítve. (elég iszapos volt a hely)
    Biztos visszamegyünk, de akkor már remélem sokkal jobb idő lesz. :K

[ Szerkesztve ]

Life is too short to stay stock!