Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
F2 Plus akciós:
https://euronics.hu/elektromos-roller/segway-ninebot-kickscooter-f2-plus-elektromos-roller-184.900HUFJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz geryboro #25215 üzenetére
Át lehet cserélni.
Az F2 sorozathoz van Monorim.
A G2 elsőtelója helyére is fel lehet tenni pl Sharksetet.Kroxne.com-on láttam a listában, de valószínűleg idehaza is meg lehet venni, ha máshol nem is, rolleres szervizekben.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Az E2 Pro teljesen új roller.
Nyilván semmi sincs hozzá, és még sokáig nem is lesz.
Alin, Ebayen lehet elsősorban találni egyébként alkatrészeket.Lengéscsillapítók pálcikarollereken általában nincsenek.
Kivétel a nemrég megjelent G2, F2 Pro (csak az első keréken), Inmotion S1, Xiaomi Ultra/Navee S65.Én nem tudom a Lime az neked jó-e, de szerintem annak is semmitérő a rugózása, elöl még talán ér valamit - nagyobb súlyú embernél, de hátul ugye egyrészt nincs, másrészt mivel tömör gumis, az első teló hiába segít a komfortosság érzetben, a hátsóval áthaladva az adott úthibán, agyonvágja az élményt a tömör kerék.
Annál kb minden roller jobb.Az Acer egy G30 másolat kábé, ugyanakkora akksival. A lengéscsillapitás kb annyit ér rajta, amit írtál is, a tömör kerekeket próbálja ellensúlyozni.
Ez nyilván csak feltételezés, mert nem probáltam, de tapasztalat, h ennyi pénzért nem lehet jobb.
Az akksija 15Ah, ami kb 45-50km-re elég.
Jo hír, h ebben már legalább 350W-os motor van.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
7650mAh-s akkumulátor.
Ez 20km-t tud 25-ös sebességgel.
Ha 15-el mész, akkor lesz nagyobb hatótávod.
Ha nagyobb hatótáv kell, nagyobb akksis rollert kell venni. Ezt szerintem elmondtam/elmondtuk, minden valamire való roller tanácsadó topicban elmondják Facebookon is.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Bandus99 #25274 üzenetére
Hátsó talán egy fokkal jobb.
Esős időben, vagy eső után, mikor még vizes minden, nem pörög ki induláskor, mint az első. Persze ha az első se szokott nektek, akkor mindegy.
Mindenesetre a hátsó kerék hajtás semmiképp sem hátrányosabb, ha erre irányult a kérdésed.Milyet vennél?
E2 Pro?
Vagy az F2 sorozatból valamelyiket?
Az F2 Plus akciós Euronicsnál, 185ezer.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz geryboro #25296 üzenetére
Ezek nem kuponosak.
Csak simán az Euro-Ft árfolyamtól függ az áruk.
Ritka, h még ehhez legyen valami olcsósító kupon.
Azért érdemes onnét venni, mert ott global verziót adnak, nem "E" verziót.
A global meg G30 esetében másabb motort tartalmaz, illetve 30-al megy alapból.
A G2-es global pedig 35-el megy alapból.
A G30 egyértelműen olcsóbb kintről; a G2 nem olcsóbb, de garantáltan megy 35-öt, míg az idehaza vásároltnál ha új szoftvere van, már nem is lehet módosítani, a régi szoftverrel meg nem lehet frissíteni, pedig az esetleges hiányosságokat (pl melegedett a motor) szoftverfrissítésekkel segíti a gyártó.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
Gyakorlatban a DHGaten az eladónak kell írni mailt (angolul kell tudni hozzá), meg videora venni telefonnal a hibát. Csatolni a videot, vagy a linkjét.
Küldik a hibás alkatrészt.
Cserélni persze neked kell.
És egy évig reklamálhatsz, utána már nem foglalkoznak veled.Ezzel szemben a hazai gariról meg lehet olvasni sztorikat itt is, meg a Facebookon van kb 10 nagyobb rolleres csoport, ott is.
Hol laksz például?
Neked kell a rossz rollert eljuttatni a szervizbe.
Jó móka mondjuk futárt fizetni ezért.
Aztán visszaküldik, és megint rossz, mert nem sikerült megcsinálni. Ilyet többet is olvastam már.
Megint küldheted a saját költségeden.
Először mikor olvastam erről, nem akartam elhinni. A mosógép elromlik, kijön a garis szerelő megcsinálni.
A rollert meg vigyem el Pestre mondjuk 300km-ről, esetleg ha még vonat sincs, buszon meg nem lehet.
600km oda vissza autóval mondjuk 25-30ezer Ft.
Nem biztos, h megéri. Futárcég meg el se viszi, ha nem szereled szét.
Vagy esetleg úgy romlik el, h befékeződik a kereke. Még tolni se lehet a szervizig a vasútállomástól.Mondanám, h ezek megbízható rollerek, nemigen romlanak el, de sajnos az Okai Neon Lite, és a Segway G2 pont az a kettő, amivel elég sok a baj, és egyikhez sincs alkatrész, a szerviz nem vigyáz a rollerre (összekarcolódik), egy hónapig simán náluk van, és a G2 teleszkóp anomáliáit nem is javítják, mert állítólag "ez ilyen".
Akkor már inkább megveszem a global verziót kintről.Ami a 25-ös táblát illeti, ebben igazad van, de ki tudja mikor lesz a szabályzásból valami, meg én nem hinném, h a rendőrök majd azokat fogják csesztetni, a szabályzás bevezetése után, akik szemmel láthatóan normálisan közlekednek a rollerrel a bicikliúton, vagy az út szélén; sokkal inkább arra fognak ráállni, h a szemmel láthatóan "nagy" rollerekkel közlekedőket fogják kivenni, pláne ha bukósisak nélkül megy 40-50-es tempóval.
Úgyhogy szép ez az elővigyázatosság, de emiatt biztos, h nem vennék hazai G2-t a global helyett.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz bzolika10 #25387 üzenetére
Csapágyat feltétlenül cseréltesd ki, mert beereszti a vizet a motorhoz, ha már nem jól zár. Ha zörög, akkor kotyog, ha kotyog, akkor meg már nem tömít.
A gyári csapágyak kritikán aluliak, mindenképpen érdemes cserélni őket. Hány km-t bírt ki?
Rolleres szervizekben is meg tudják csinálni, ott már legalább tudják, h milyet kell a helyére tenni.Loctite 243-at csepegtess a kormány-csavarra, mikor betekered, az az a kék izé, ami gyárilag is van rajtuk.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz wwenigma #25385 üzenetére
Amivel küldik, az általában túl kevés.
Lehet, h a gyárban felfújják a kívánt értékre, de mire a felhasználóhoz kerül, már leereszt.
Persze, kézzel benyomni nem lehet, így nem érezni, h kevés a nyomás. A bicikli kerekét "kézzel" is lehet ellenőrizni, mert nagy kerék, de a roller kereke annyira kicsi, h sokkal merevebb, nehéz kézzel nyomkodni.
Mindenképpen érdemes leellenőrizni akár egy benzinkúton, akár egy saját nyomásmérős pumpával.
A Xiaomi S1 elektromos pl egy tökjó pumpa.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz nimfas #25383 üzenetére
Itt is van egy-két táblázat a keréknyomáshoz:
A Xiaomiknál azért ajánlják, h 4-5 Barra legyen felfújva, mert nehezebben kap defektet, egy kőkemény gumiba nehezebben hatol be a tüske, inkább eltörik, félrelöki a kerék. Cserébe, a túlfújt kerék átka, h a lengéscsillapító hatásból nem sok marad. :/
A belső nélküli kerekeknél pl nem akkora a gond, ha lejjebb ereszt, ott nem tud előfordulni, h a külső kidörzsöli a belsőt. Ez a kidörzsölődési határ 2 bar alatt van, viszont aki csak 3 Barra fújva használja, és nem ellenőrzi rendszeresen, annál megeshet, h többször is hetekig másfél Barral jár, aztán mehet belsőgumi cserére. :/Ezért jobb szerintem a zselés kerék. Nehezebb, drágább, de némileg talán gondozásmentesebb. Kár, h a Xiaomi a 8.5"-os kerekű rollereinél nem rendszeresítette. Nem lenne annyi belsőgumi csere.
Viszont az alacsony keréknyomás a belső nélkülieknél meg a szelepnél kezdi ki a gumit, megtörik, és elkezd ereszteni.
Érdemes hetente ránézni a keréknyomásra, és visszatölteni. Ezért jó beszerezni a rollerhez egy akksis pumpát.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz bkiky01 #25395 üzenetére
Ez gyakori. Több G30P-t is rendeltem DHGateről, többnél is megesett ez, és Inmotion S1-nél is, kettőből kettőnek állt ferdén, csak ahogy írtad is, pár mm-nyit, de elállt.
Nem tudom a gyártónál hogy készülnek ezek, mennyire unhatja a melós szerelni, vagy miért nincs egy szirszxr jelölés nekik, h hogy kell középre állítani. Ez is csak a minőségellenőrzés hiányát igazolja.Az elsőnél megkérdeztem egy rolleres szervizben, ki kell a kormányt lazítani, és újra meghúzni helyes pozícióba.
Persze kell hozzá megfelelő szerszám.
Sharksetet raktam rá, így azzal együtt már beállítottam.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
244ezer a G2 global:
https://rendeljkinait.hu/hirek/gyorshirek/ninebot-max-g2-eszmeletlen-jo-aron-aliexpressen/Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz polo493 #25414 üzenetére
Ennyire nem is figyeltem a videót. Meg távol is van a kamerától, ahogy elütik. :/
Egyrészt igazad van, másrészt akik ennyire ostobák, csak ebből tanulnak. Iskolákban vetíteném tananyagként az ilyeneket.
Mintha nem is létezne KRESZ, úgy ment az egykerekűjével, pedig gyalog is betartom a szabályokat, nemhogy járművel.
És nem azért, mert törvénytisztelő birka vagyok, hanem mert ez a normális, nem az, ahogy ő "ügyeskedett".Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Xiaomi 1S pumpa 8100Ft:
https://rendeljkinait.hu/hirek/termekajanlok/a-xiaomi-elektromos-pumpanak-leeresztett-az-ara/Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Hátha valaki pont egy G2-t akarna:
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz geryboro #25425 üzenetére
Nekem 9-10 nap szokott lenni.
Viszont napokig semmi életjel, aztán mikor a hatodik napon jön egy értesítés, akkor szoktam látni, h 3 nap alatt ideért az országba, de a Postánál van 4-5 napig, és utána szoktam megkapni.
G30P egyébként, Lengyelből 3 nap alatt DPD meghozza, leadja, az MPL meg ül rajta még majdnem egy hétig.
Kb tizet rendeltem már, mindnél ez volt.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Impair1980 #25428 üzenetére
Hát ezért aztán érdemes magyar boltból rollert venni, mert az "garis"..
*Bocs, ez nem neked szólt, de nem bírtam kihagyni.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz bzolika10 #25434 üzenetére
Én szervizben szoktam cseréltetni, úgyhogy nem tudom konkrétan a számait. Pont ma hoztam vissza egyébként.
Akkora szél fújt, mire Újpestről beértem a Duna mentén a Nyugatihoz, azt hittem elvisz magával. Hát hihetetlen, végre "gurultam" volna kicsit, erre ekkora marha szélben még ezt se lehetett.
Ötezer volt a számlán, annyi volt a csapágy.
Mivel mást is csináltattam, így munkadíj egyben volt, az nem tudom még mennyi hozzá.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Ezt vissza már nem fogod tudni állítani, ha még próbálkozol, alapállásba kerül, és lezárja F30D módban (max 20km/h), így jutalmazza a Segway a hibás firmwaret.
Vidd be egy rolleres szervizbe, (pl Újpesten SkyRide), megcsinálják.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz fatalista22 #25459 üzenetére
A nyerő márka a Mantis lenne, de ennyiért csak Kugook vannak.
Hány kiló vagy?
Emelkedőkön is fogod használni, vagy inkább csak sík terepen?[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz fatalista22 #25467 üzenetére
Ez egy Kugoos csoport, csak sajna a neve nem az.
Az Admin meg ismeri a típusokat, és segít beszerezni is, ugy tudom külföldről is akár, (nyilván akkor ők nem vállalják a garit).Nem ismerem a Kugoo termékpalettáját, inkább neki írj. Mondd, h nem a régi Kugookat keresel, hanem az új Kugoo Kirinek (KuKirin) közül ajánljon.
A Kugookhoz lehet ülést is venni.De én is azt mondom, h ha a kerékpártól félsz, a roller kicsit veszélyesebb szerintem. Pláne ülve.
Sokat kell majd gyakorolnod, legalább egy Limeot bérelj ki némi gyakorláshoz, lehet hiába veszel rollert, egyáltalán nem jön majd be. :/A kis kerekek miatt óvatosan kell menni vele. Én pl mindig ugyanazokon az útvonalakon használom, így ismerem az utakat, hol van kátyú, csatornafedél, egyéb úthiba, de ismeretlen úton jóval óvatosabban megyek.
Ha bicikliúton tudsz menni majd vele, az némileg biztonságosabb, mint az utak széle az autók mellett.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Kopi976 #25475 üzenetére
Jézusmária.
Nem tudod visszamondani?
Először azt hittem biztosan 10Ah-s akksi, csak lehagytad a tizedesvesszőt, ~pontot, erre kiderült, h te valóban egy 100Ah-s akksiról beszélsz.
Nos, nem akarok én lenni az, aki elmondja a kölyköknek, h a Mikulás nem létezik, de az egy "hamis" akksi lesz, mert nincs olyan, h 100Ah-s akksi olyan méretben és árban, ami befér egy 10Ah-s helyére.Köztudott, h Aliról nem jó akksit rendelni, mert azok olcsó cellákból állnak, sose tudják a rájuk írt adatokat. A márkás cellákból meg nem lehet ekkora akkupackot építeni ilyen kis méretben.
Akksit akksi építő emberekkel kell építtetni inkább, akik értenek hozzá, és teljesen megbízható akkupackok raknak össze a kívánt kapacitással, adott maximális méretben.
https://www.facebook.com/groups/Li-ion magyar csoport/?ref=share
Itt van pl ő is:
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi
8.5"-os kerék:
Essential..250W 20km 5100mAh 12kg (max 20km/h)
1S.............250W 30km 7650mAh 12.5kg
Mi 3 Lite...300W 20km 5200mAh 13kg
Mi 3..........300W 30km 7650mAh 13.2kg
Pro 2.........300W 45km 12800mAh 14.2kg
4 Lite.........300W 20km 5200mAh 15.6kg
Tömlős gumik
Tárcsafék hátul8.1"-os TÖMÖR kerék:
4 Go....250W 30km 7650mAh (24V) 13.7kg10"-os kerék:
4..........300W 30km 7600mAh 16.5kg
4 Pro....350W 45km 12400mAh 17kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátul4 Ultra...500W 70km 12000mAh (48V) 24.5kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
LengéscsillapítókKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S (kifutott)
M365 Pro = Pro2Segway
10"-os kerék:D sorozat:
D18.....250W 18km 5200mAh 14.8kg
D28.....300W 28km 7650mAh 15.3kg
D38.....350W 38km 10200mAh 16.3kg
Tömlős gumik
Dobfék hátulE sorozat:
E2 Pro.....350W....30km...7650mAh 15kg
Tömlő nélküli kerekek
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
IndexF sorozat:
F25....250W 20km 7650mAh 14.7kg (tömlős)
F30....300W 30km 10200mAh 15.1kg
F40....350W 40km 10200mAh 15.8kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulF25i.....300W 20km 7650mAh 15.5kg (tömlős)
F40i.....350W 40km 10200mAh 17.8kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátul
IndexF65i.....400W 65km 11600mAh (48V) 21.8kg
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
Index
Szélesített trepni (21cm)F2 sorozat:
F2..........400W 40km 10200mAh 17.5kg
F2 Plus..400W 50km 12800mAh 17.7kg
F2 Pro....450W 50km 12800mAh 18.5kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék elöl
Hátsókerék hajtás
Index
Elöl lengéscsillapító a Pro-nMax sorozat:
G30.......350W 65km 15300mAh 18.7kg
G30LE...350W 45km 10200mAh 15kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásG2..........450W 65km 15300mAh 24.3kg
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtás
Lengéscsillapítók
IndexOkai
Neon Lite.....300W 30km 7800mAh 13.2kg
Tömlő nélküli "önjavítós" kerekek 9"
Tárcsafék hátulNeon............300W 40km 9800mAh 17.5kg
Tömlős kerék elöl 8.5"
Tömör gumi hátul + rugó 8.5"
Tárcsafék hátulNeon Pro....350W 60km 14700mAh 21kg
Tömlős kerekek 10"
Tárcsafék hátulInmotion
S1........500W 90km 12500mAh (52V) 24kg
Zselés kerekek 10"
Hátsókerék hajtás
Lengéscsillapítók
Dobfék elölIndexAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a, fele a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb motoros, nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb motoros, kisebb akksis.
Xiaomira, Segwayre lengéscsillapítót lehet utólag szerelni, ha szükséges. (Sharkset, Konyk, Monorim)[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Ducati Pro II Evo 170ezer Euronicsban
https://euronics.hu/elektromos-roller/ducati-pro-2-evo-elektromos-roller-iranyjelzovelJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Okai rollerek keréknyomás táblázat:
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz BlacKSouL #25553 üzenetére
Rollere válogatja, 30-ig, 35-ig gyorsul fel, közben csipogással jelzi, h túl nagy a sebesség.
Motorfékkel fékez a roller, de ha nagy a lejtő, akkor jobban gyorsul.
F sorozatnál pl fékezés nélkül felgyorsult 10%-os lejtőn, míg az F2 sorozatnál a motorfék már olyan hatékony, h nem gyorsul fel a roller jelentősen fékezés nélkül sem.A G2-nél, F2 Pro-nál volt is ebből anomália, mert engedte a gurulást a roller, aztán hirtelen szinte satufék szerűen állóra fékezte a motorfék a kereket, az erre fel nem készült utas meg szinte leesett a rollerről közben. Firmware frissítéssel javították ezt a bugot.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Dark197405 #25559 üzenetére
Meg.
Ezeket 10-15ezer km-re tervezték.
3800 nem kevés, de nem is a világ vége.
Mennyi töltési ciklus van benne?
Olyan 110 körüli?Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz BlacKSouL #25565 üzenetére
Az EU-s modellekben nincs tempomat.
A motorfék nem függ a beállított visszatáplálás erősségétől, fékezéskor automatikusan bekapcsol, és fékezi a hajtott kereket.
Nem függhet a KERS fokozattól, hiszen két, egymástól független fékkel kell rendelkeznie a járműnek, egyik a tárcsa/dob/mágnes/lábfék, másik az elektromos.
(Németeknél meg kell még külön fékkar az elektromoshoz is.)Ahogy sikerül a gyártóknak egyre jobb rollereket alkotniuk, úgy fejlődik az elektromos fék hatásfoka is.
Erre utaltam, mikor írtam, h a korábbi F sorozatnál ha egy 10%-os lejtőnél kézzel nem fékeztél, akkor bizony felgyorsult a roller.
A mostani F2 sorozatnál már elég ha elveszed a gázt, és ugyan eleinte felgyorsul némileg a roller, de a lejtő alján visszalassul akkor is, ha a mechanikus féket közben nem használjuk.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Dark197405 #25569 üzenetére
500 ciklus után még mindig tökéletesnek mondható. Csak 500 után kezdhet el degradálódni.
A Ninebot azt állitja, h az akkujai 500 ciklus után még mindig 70%-os kapacitásúak minimum. A gyakorlat viszont azt mutatja, h 500 ciklus után is még mindig legalább 90-95%-os az akksik kapacitása.
A Pro 2 kb 30-35km-t megy el egy töltéssel.
3800km az kb 110-130ciklust jelent.Ha nem vigyáztak az akksira, pl egész télen ki volt téve a hidegre, az más. Évek alatt megeszi az akksit ha nem vigyáznak rá. Pl ha 300 ciklusnál tart, és csak 3800km van benne, akkor az nem jó, mert csak ~15km-t tud egy töltéssel.
Ezért jó tudni a ciklusok számát.
Lehet belőle következtetni az akksi állapotára, ha tudjuk hozzá a megtett km-eket is.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Dark197405 #25576 üzenetére
Na, ~100 ciklus.
Teljesen rendben van.
Remélhetőleg nem ugrattak vele fel/le a padkákon.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz BlacKSouL #25575 üzenetére
Miért olyan fontos ez neked?
Látom nem érted a működését.A KERS, azaz a visszatöltés úgy működik, h 3 fokozata van.
Alacsony
Közepes
Erős (ehhez van odaírva, h nem ajánlott)A gyakorlatban úgy néz ki, h mikor a gázkart elengeded, a roller elkezd a fenti beállítások alapján fékezni azonnal:
Alacsony = szinte kigurul, nem is fékez
Közepes = szépen, normálisan lefékezi a rollert
Erős = rövid időn belül megállítja a rollertEz utóbbi egyébként tökjó, tulajdonképpen nem kell a fékkart használni, amikor meg akarunk állni, elengedjük a gázkart, és pár méteren belül automatikusan megáll a roller.
Csakhogy ez utóbbi beállítás nem tesz jót a már említettek miatt, ezért hiába lenne jó dolog így használni a rollert, mégis inkább maradjunk a leggyengébb beállitásnál, és használjuk a fékkart inkább, ha meg akarunk állni.
A visszatöltés egyébként elenyésző, szóval ezzel nem lesz nagyobb hatótáv a legerősebb fokozatban sem, sokkal többet nyerünk azzal, ha hagyjuk kigurulni a rollert.
A másik pedig a fékezés, amit kérdeztél. Szerencsére teljesen mindegy, h a 3 fokozat közül melyikre állítod, fékezéskor ettől függetlenül fékez az elektromos fék.
Ahogy írták feljebb, a sebesség függvényében adagolja az e-fék erejét.Erre írtam korábban, h újabb rollereknél erősebb alapból ez az e-fék, lejtőn lefelé kevesebbet kell fékezni. Ezt úgy venni észre, h elkezd a roller gurulni a lejtőn, korábban ha nem fékeztem, ~35-ig gyorsult fel, aztán véget ért a lejtő, visszaállt 25-re.
Most ugyanazon a lejtőn ~30-ig gyorsul fel, majd erről áll vissza 25-re.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Új roller:
Vagyis nem annyira új, csak még nem írtunk róla.
Alin 140ezer.
Ez szerintem jó ár érte.
Segway F30 Plus
A szokásos fekete/karbon szín mellett van belőle pink/kék is.
300Watt
7650mAh
Elsőkerék hajtás
Tárcsafék hátul
Lengéscsillapító elöl
Ez utóbbi nem az F2 Pro-n megismert típus, hanem dupla-vállas villás. Vajon mennyivel jobb/rosszabb a G2-n, F2 Pro-n levő típusoknál?
Az akksi kisebb lett, mint a korábbi F30-ban volt (10200mAh), és a kerekek sem zselés kerekek, csak sima belső nélküli gumik.
Mivel az F sorozathoz áll közelebb, index sincs rajta.
És az első szériás F rollerkehez hasonlóan hátsó prizmák sincsenek rajta, valamint hátsó lámpa kialakítása is a korai G30-ról, (vagy G30P) származik.
Lehet lesz belőle egy II verzió is, (vagy "E" verzió) később, rendszámtartós hátsó sárvédőívvel, nagyobb lámpával, prizmákkal.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mini 3 pro Fly More Combo FMC RC - drón szett - 3 akku, táska, garancia
- ELADÓ Quansheng UV-K5(8) kézi amatőr rádió
- SmartyPad - interaktív játék 3-6 évesek számára
- DJI RC RM-330 drón távirányító bőr nyakpánttal
- DJI Convertible hátizsákká alakítható drón hordtáska (Mavic 3, Mavic 3 Pro, Mavic 3 Classic)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen