Új hozzászólás Aktív témák
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #20400 üzenetére
Az alátét körmös és az tartja a helyén illetve nyilván hogy ha jól meg van húzva
Én több gépből vettem már ki motort, szinte mindnél szorult a tengely a villába, volt hogy meg kellett kocogtatni. Fura ha mozogni tud benne, akkor ott sztem nagy para van[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
mrrr74
aktív tag
válasz DigitXT #20430 üzenetére
Azért az első generációs Kirin G3-at meg tudták úgy tervezni, hogy simán felment a motor hőfoka 99°C-ra, aztán/és ha fékeztél és volt egy kis visszatöltés, akkor megsültek a FET-ek, főleg úgy, hogy hűtés sem volt - hegynek fel semmi baja nem volt. Szerencsére javították (diódákat építettekbe, plusz ha nagy áramok folynak, elenged picit a fék ), de azért elég gáz tervezés volt így elsőre. De a motorkábel az valóban tud jó meleg lenni
Az ADO A20 (amit még Te segítettél javítani), az konkrétan 600 métert bírt, aztán robbantak fel a FET-ek, ebből kb. 100 méter volt az emelkedő.
[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
phoenix1989
őstag
válasz DigitXT #20468 üzenetére
egyenlőre írtam az emagnak hogy mégis hogy képzelik ezt, aztán ha kell tovább megyek de még nem volt dolgom fogyvédelemmel, nem is tudom miként megy a dolog. olvastam valamit de van amit nem is értettem mit kérnek. mit kell megadnom. meg elvileg első körben a békéltető testülethez kell nem?
-
mrrr74
aktív tag
válasz DigitXT #20468 üzenetére
Főleg, hogy vannak olyan kínai webáruházak, ahol a garancia érvényesíthető. Ugyan régebben láttam már olyat, hogy fél éves huzavona után egy használt akkut küldtek vissza (működött), de nem ez a jellemző. Ez így tényleg elgondolkodtató, bár bízzunk abban, hogy csak valamilyen hiba csúszott a gépezetbe...
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
Ayg0
senior tag
válasz DigitXT #20591 üzenetére
Világos, akkor szétbontom a 7(?) csoportot, és méregetek. Gondolom ha valamelyik nem megfelelő, akkor azt darabokra, és egyenként kapjanak egy teljesítménymérést.
Egy kb 2000km-es akkuba szabad/érdemes új, azonos típusú/paraméterű cellával pótolni a hibásat, vagy bukta ez a csoport, és a teljesítménye?
Ha azt mondod elég a 10A, és végül teljesen újraépítem, én valószinűleg LG INR21700-M50LT-ből teszem, mert ~5000mAh-t, és 1000 töltési ciklust írnak rá. Vagy ugrok egy nagyot, és Molicel INR21700-P45B. : )
Apropó, ha új telep lesz, a régit külsőként, valamilyen T csatlakozóval biztonságosan hozzá lehet csatlakoztatni? Tölteni a kapacitáskülönbség miatt gondolom külön kell, vagy BMS-ek megoldják?A pakkod szép, tiszta munka!
[ Szerkesztve ]
"A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."
-
BaLee
addikt
válasz DigitXT #20649 üzenetére
Foglamam sincs már honnan az infó, kb. annyi a lényeg, hogy ha látszólag feltöltött a roller és a kijelzőjén már nem írja a százalékokat de a töltő még pirosan világít akkor azzal teszel jobbat az akksinak, ha nem húzod le. Hogy ez alatt mit csinál igazából részletkérdés, de nem véletlenül van a töltőben ez a funkció.
-
BaLee
addikt
válasz DigitXT #20655 üzenetére
Én jó 15 éve mikor a lítiumos akksik elkezdtek terjedni azt tanultam, hogy mindig várjam végig a töltést, néha csináljak balanszolást (anno még külön volt ilyen opció a töltőn) mert a nagyobb akksik több cellából állnak, ha nem várom végig a balanceolást akkor előfordulhat, hogy a cellák különböző mértékben töltődnek fel és használat során ha lemerül akkor ezek a cellák mélymerülhetnek ahonnét már nem biztos, hogy vissza lehet őket hozni az életbe és megy a kukába az egész akksi.
Szóval én részemről megvárom amíg zölden világít a töltő de mindenki úgy használja ahogy szeretné. Nálam is előfordult, hogy gyorsan kellett a roller és csak 10-15%-ot toltam bele, de 1-2 ilyen alkalom nem hiszem, hogy árt neki ha amúgy normálisan van töltve.
Viszont azzal, hogy valaki nem tölti őket 100%-ig hanem mindig mondjuk csak 80ig, utána meg 0-ig meríti és ezt csinálja folyamatosan azzal simán kinyírhatja hosszútávon az celláit ill. az akksiját szerintem.
-
OhYeah
kezdő
válasz DigitXT #20655 üzenetére
Én a Dualtronnal azt csinálom, hogy töltöm kb 99%-ig györstöltővel (66,4V - 6,5A) és a maradékot szoktam rátölteni a normál töltövel 100%.-ra míg fel nem villan a zöld lámpa. Vagy ha nem kell a roller akkor simán van hogy fennhagyom 8 órára a normál töltővel, györstöltés nélkül.
Egyik esetben sem hagyom ott éjszakára egyiket sem....
[ Szerkesztve ]
-
polo493
tag
válasz DigitXT #20685 üzenetére
Autó tolvaj a legnagyobb biznisz 100 ellop egyszer elkapják és felfüggesztett, persze hogy megéri ha a törvény a bűnözőket védi 10 évet kellene kapjon nem sajnálni kell őket persze hogy nincs semmi vissza tartó erejét ha másnapra már kint van és elopja a következő 100at aki meg egy életen át gyűjti a fizetését meglopják azon meg röhögnek hogy balek a sumák meg magyar ügyesbe megoldja vagy hogy mondja az Orbán?
Már a rendőr is röhögve jön ki hogy úgyse lesz meg ez van nincs mit tenni.[ Szerkesztve ]
-
RockHaRD
addikt
válasz DigitXT #20715 üzenetére
Mikor 36 körül járt, bedugtam kicsit a helyére az akksit töltés nélkül, és már bekapcsolt a roller. Este már nem tudtam megvárni, hogy maxra töltsön, 41 fölött volt már. Most reggel lett 42 kereken, utána pár perccel átváltott zöldre a töltő. Mielőtt lehúztam, megint rámértem, és 41,8-on állt. Kihúztam a töltőt, és még mindig annyin van. Mennyi időre vonatkozik az "elkezd zuhanni"? Mikor nézzek rá, hogy kizárjam a törést? Délután - kora este tudom csak beépíteni leghamarabb.
-
zoltanz
nagyúr
válasz DigitXT #20738 üzenetére
Köszi!
Azt olvastam, van valami dióda a Xiaomi M365/M365Pro-ban ami elolvad 5 Amperos vagy nagyobb töltésnél (ha nincs hűtve), hiába csak 3 Ampert képes felvenni.
Ha pótaksi van hozzákapcsolva megoszlanak az áramok.[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
sirarcheer
senior tag
válasz DigitXT #20766 üzenetére
Egyetértek, az index kintfejeltésre annyit, hogy az hiába maradt kint akkor is meg kell adni az elsőbbséget. Több koccanásról hallottam, ahol valaki kint felejtette de egyenesen metnt tovább az utcán, és kikanyarodtak elé. A vétkes hiába védekezett azzal hogy indexelt a másik, mert védett úton jött.
Tudom roller az más. itt olyan mint a gyalogos/kerekpáros eseténm ez az egyik legfontosabb szabály: "Akkor van elsőbbéged ha megadják!"PSN: sirarcheer
-
Aaron14
őstag
válasz DigitXT #20766 üzenetére
Ott az indexnek mindenféleképpen lesz értelme, mikor egy mellékutcába akarok lekanyarodni és az autó arra vár, hogy most megyek tovább a főútvonalon vagy lekanyarodok. Mivel a Pro 2-őn nincsen index, kezemmel meg nem tudom jelezni, így volt már, hogy rám ordítottak az autóból, hogy a "k.rva anyámat, miért nem jelzek, merre haladok". Valószínű a vonal mögött ülő nem rolleres, így nem tudja, hogy ha kirakom a kezem, simán eltaknyolok.
Attól függetlenül, hogy elől-hátul lesz az új Segway-eken index (ami csipog is), mivel hátul túl alacsonyan van, ezért lesznek esetek, mikor nem fogják látni a mögöttem lévő autósok, merre jelzek. Én ilyenkor általában bekanyarodok egy mellékutcába és onnan megyek át az út túloldalára, nem sorolok be középre, mert életveszélyes.
Szóval jó, hogy van, mégha nem is 100%-os.Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #20827 üzenetére
Ja persze, csak hülye rohanásban vagyok egész nap, azt már le sem írtam, hogy ha tudná azt mint s1 csak dualban akkor lenne jó, így lófütty...
Szóval a widewheel pro lenne, ami tudja amit elvárok... De 24 kiló... Akkor már ott vagyok hogy dual mantis 28kg és sokkal értelmesebb gép. Vagy gyanúsan single mantis is hozza mint az 2 motorral, és súlyban is ugyan ott van... Szóval akkor ott vagyok, hogy valójában nincs olyan gép amiről álmodok...Igen, etwow dualosítva az lenne. Mondjuk gyári kit vagy 300k ami vicc...
DIY ben meg szabályzó miatt necces. Motort lehetne túrni, hátsó lengőkart le tudom gyártatni, az sem gond. Akkura is lenne ember
De akkor az úgy lenne szép, hogy gyári szabályzó helyén a dual szabályzó, de az nincs. Azon agyalok még, hogy venni egy gst szabályzót, megnézni tok nélkül egy helyére befér-e kettő. Ha igen akkor élhető áron össze lehetne pattintani... Ment már ezen az angyalás"Oh my Goa'uld!"
-
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #20867 üzenetére
Nekem 100/100-as van, battery ampert még tudom növelni, egyébként a végsebesség és gyorsulás növelése jelenleg a cél, a 70 karcsú a Budaörsin sajnos.
Taposót nem cserélem, azt rárakja az ember a jelenlegire, a váz és a kormányrúd eredeti, bár a kormányrudat is le kéne cserélem G30-as rúdra mert közben kaptam ajándékba egy 25ah-s aksit amit földobnék rá ha már ingyen voltDon't Worry, Be Happy
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #20889 üzenetére
Kifutottam a szerkesztésből... Ez a mentős sztori elég meredek.
A fehér autó ugye látja, hogy jön szembe a mentő, ezerrel, erre jól
behúzódik a mellékutca torkolatába, hogy nyugodtan előzhesse a
fekete autót. Aki viszont messziről láthatóan balra fog kanyarodni:
szerintem ezt a balesetet hárman hozták össze (és mind hibáztak).Engem a "gyalogos csalogatásra" emlékeztet. Amikor a túloldalon
álló gyalogosnak állsz meg, és integetsz, hogy jöjjön nyugodtan...
Csak közben meg érkezik valaki szemből, aki nem veszi észre.
(Talán nem véletlen mondják, hogy ilyet ne csinálj. Abszolút hülye
manőver volt a fehér autósé, noha ő csak segíteni akart.* A másik
hülye manőver bemenni, a kanyarodási szándékát világosan jelző
lassuló autó mellé. Végül a harmadik meg kanyarodni úgy, hogy a
tükörbe nem is néz** sőt másodpercek óta nem tudja, mi történik
mögötte, mert ha nem is hallja, látnia kellett volna a mentőt, rég.)*: lásd még a pokolba vezető út kérdéskörét a jószándék esetével.
**: bringámra raktam tükröt, ég és föld! Rollerre is szeretnék, csak
annyira más szögben jön ki minden, hogy a kormány végi... sz.r. -
Somatom
veterán
válasz DigitXT #20890 üzenetére
Sztem elég egyértelmű a szitu. Vonjuk ki a képletből a fehér autót és azt, hogy a mentő használta a megkülönböztető jelzést! A szaggatott vonalas főútvonalról, balra, mellékutcába kanyarodni szándékozó jármű vezetőjének a manőver megkezdése előtt meg kellett volna győződnie arról, hogy nem-e előzik. Nem kell ahhoz szirénázó mentőautónak lennie, hogy az előzés folyamatában levő járműnek elsőbbsége legyen.
Az más téma, hogy a balra kanyarodó autó vezetőjének a fejében meg kellett volna forduljon, hogy az a fehér autó vajon mi célból csinálja azt a szokatlan manővert.
Valamint, PÁV1 -el óriási hiba belemenni egy ilyen előzős szituba. Klasszikus baleset forrás.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #20876 üzenetére
Az ország rész már régóta, világ szinten 64 környéke volt a legtöbb amit Xiaomin mértek elvileg, echte ugyanazzal a konfiggal mint az enyém viszont erősített gyári vezérlőkkel, nálam a Spintend felvitte field weakeningel 70-re, és tényleg kihasználom, sőt keveslem mert 70es táblánál 70el letolnak az útról, ezt akarom elkerülni.
Nem igazán érzem a sebesség differenciát mivel folyamatosan lett emelve, 2e km 33al, 4e 45-el, 3e 58al, újabb 3e 68-70-el és most lépek feljebb elvileg 80 fölé a motorokkal és 90-100 fölé ha 80v-ra emelem, bár az ingyen aksi miatt ez nem mostanában fog megvalósulni.
Mindenki mondja aki nagyobb gépről kipróbálja h nem mer 60 fölé se menni mert fél, de annyira megszoktam már hogy a 70et is 40-nek érzem már annyira természetes minden mozdulat.[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
PociAti
senior tag
válasz DigitXT #20892 üzenetére
"előbb jelzett kanyarodási szándékot az elöl
haladó, "Mihez képest előbb? Minthogy a mentő bekap-
csolta volna a megkülönböztető jelzést? Mert
azt erősen kétlem.Ettől a helyzettől elvonatkoztatva, ha egy au-
tós előbb jelez, attól még a művelet során is
figyelnie kell a környezetét, és ha szükséges
akkor megszakítani a betervezett folyamatot,
ha ezzel elkerülhető egy baleset.Szirénázó mentőautóról írnak. Azért azt hallani
kellett abból az autóból. De csak azért is beka-
nyarodik ha már ezt előre eldöntötte. Ilyet pedig
nem teszünk! Szirénát hallva legfeljebb lehúzó-
dunk az útról, és nem kezdünk bele több sávot
is érintő manőverbe. -
addikt
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #21002 üzenetére
Konyk felfüggesztés, ukrán iparos munka, alap Xiaomi motorhoz illetve kerèkhez lett tervezve eredetileg
Karikázott rész a másik oldalon lenne eredetileg belülről illeszkedve a vázhoz, meg lettek cserélve hogy kivulről illeszkedjenek és ki lett spacerrel toldva kicsit, szinte teljesen középen van.
10 inch 1000w 60v-on csak az egyes le lett kaparva még az előző tulajnál aki nèmetben használta.
Belsővel lett felrakva és igen szètszedhető.
[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
kszalex01
újonc
válasz DigitXT #21005 üzenetére
Ok köszi. Igen én is köztest keresnék nem csak terep, de nem mindíg aszfalt. Viszont sok földes út. Csak kicsit elvesztem a számokban. A gyári gumival úgy jártam hogy az egyik oldala kiugrott!! a felniből!! Úgy néztem elszakadhatott a merevítő szál ilyet még nem is láttam.
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #21010 üzenetére
Na most már tényleg fejezd be idén, nem is tudom hogy bírod hogy ennyi ideje készül
zoltanz
Nem igazán tudom ajánlani azt a motort, ott kezdődik hogy csak 48v-os aksival lesz különbség, gyárival csak dísz, és ahogy DigitXT írta vezérlőt is cserélni/erősítettni kell hozzá.[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
pescara
aktív tag
-
Somatom
veterán
válasz DigitXT #21200 üzenetére
A fizikát nem lehet megszexuálni. A bringám, meg én, együtt tudunk mondjuk 1000 Wattot csúcsban. Ez bőségesen elég volt a Táltos utcához. A nagyobb feladat az elkaparás és a hanyattesés közti egyensúly megtalálása volt. Sztem rolleren nem tudnám annyira előre tenni a súlypontot, hogy ne legyen hanyattesés. Elsőkerék hajtással pedig teljesen esélytelen.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
zoltanz
nagyúr
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #21240 üzenetére
Persze, állítható. Minden maxon van
Nyomaték (3 szint) teljesítmény (1-100%) és gyorsulási habitus (5 szint) is állítható. De ez x-en is. X is maxon van, mégis végtelenül kezelhető. Mentem amúgy King gt vel is. Az is kezelhető. Minimotors vezérlő meg ilyen nyers. Van aki ezt éli. De az nem én vagyok"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #21244 üzenetére
Na ha úgy alakul esetleg, hogy a King és King Gt t egymás mellé tudom tenni, akkor meg fogom mutatni, hogy a még erősebb gt mennyire tud úgy viselkedni, ahogy kéri az ember. Úgy gurultam ki vele az ultimate parkolóból, mintha az x lenne, aztán... Úristen... A kanyarig tekerte az elejét na jó annyira nem, de nagyon ment
OhYeah
Na King el még tartani sem merem itt lakott területen belül szűkebb kanyarokban mert 40ig ha csak ránézel a karra már ránt is.
Lakott területen kívül ahol nagyobb ív volt és 30-40 között mentünk az autókkal ott egyel jobb.
Warrior x el nincs gond, nem kérdés
Az ilyen 20-30 között gurulva ha oda rántom akkor picit ki tud kaparni.[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs