Új hozzászólás Aktív témák
-
Ragnar95
nagyúr
Sziasztok!
Napi 3km megtételéhez keresnék valamit és mivel a térdem a biciklizést nem díjazza, így a rollerre gondoltam.
Az Oxelo modelleket néztem ki, mert egyik ismerősömnek van egy Oxelo Town EF9-ese és az elég jónak érződött, amikor kipróbáltam, bár csak pár száz métert tudtam vele menni, hosszabb távot sajna nem.
Nem feltétlen költenék ennyit rá, ezért az lenne a kérdésem, hogy megéri-e a felárat a 9-es modell az 5-ös/7-eshez képest?
Amiket láttam különbségeket:
-7XL: első felfüggesztés
-7EF: könnyebb összecsukás + felfüggesztés + trolley mód
-9EF: hátsó lengéscsillapító + első felfüggesztés + könnyebb összecsukás + trolley mód
Van ezeken kívül más, ami elkerülte a figyelmem?Illetve ahogy láttam, itt dícsértétek a Spartan Jumbo I-t is, ez mennyire megbízható, kényelmes az Oxelokhoz képest, mert ahogy látom, árban jóval kedvezőbb?
Ahogy látom ezek teherbírása mind 100kg minimum, így a tömeggel nem lesz baj, ~85kg vagyok.
Előre is köszönöm a segítséget
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
Sajna rossz a térdem eléggé, de érdekes módon csak bizonyos tevékenységeket nem bír és mivel a futást pl bírja, így remélhetőleg a rollerrel sem lesz baj, viszont mivel a biciklinél folyamatosan dolgozik a térd elég nagy mértékben, így azt bírja legkevésbé sajna.
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
válasz callmeakos #132 üzenetére
Elég hasznos az a fék a 9-esen pedig, főleg ha esetleg járdán használod, mert kényelmetlen a hátsó féket használni állandóan. Sajna mivel csak egy műanyaglap okozta súrlódás adja a fékezőerőt, így ilyen gyenge ez sajna.
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
Mindkettőt ugyanakkora eséllyel tudják ellopni, mindenképp érdemes lakattal lezárni őket mindig, bár ugye azt is át lehet vágni, ha akarják. Viszont ha sokat hordozod a rollert, mindenképp EF-et vegyél, azt tényleg 2mp összezárni, az XL-t viszont jóval hosszabb idő.
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
válasz callmeakos #145 üzenetére
Gratula hozzá
Valóban szokni kell az összecsukást, hogy mekkora erőt igényel, elsőre én is kesztyűs kézzel bántam vele, ami nem volt annyira jó megoldás. Kell egy kis lendület a mozdulatba, hogy elsőre bezáródjon a roller.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
válasz callmeakos #147 üzenetére
Csattanni valóban nagyot csattan, de mivel 2 fém alkatrészről beszélünk, amik elég strapabírónak néznek ki, nem lenne szabad, hogy bármi bajuk legyen attól, hogy nem finomkodsz a roller összecsukásakor.
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
A lengés csillapítónak nem érzem sok hasznát, de nem volt még másik ekkora kerekű rollerem, így nincs mivel összehasonlítani, hiszen a kisebb kerekűeknél már csak maga a kerék mérete miatt is sokkal kényelmesebb, kevésbé érzékeny az útegyenetlenségekre a Town 9.
A kézi fék városba elég hasznos, főleg, ha forgalmas kereszteződések vannak/sok a gyalogos a járdán, mert sokkal kényelmesebb a kézifékes lassítás, mint a fékre rálépni lábbal.
Az említett 2 modellel nincs tapasztalatom, de a Razorről képek alapján is lejön, hogy nem egy kategória a Town 9-el, főleg, mivel képek alapján kézzel kell bezárni (emiatt zárnám ki a Town 7 XL-t is, ha esetleg Oxelóból olcsóbb modellt néznél), ami jóval időigényesebb és kényelmetlenebb feladat. A Spartan összezárási mechanizumusa fogalmam sincs, milyen képek alapján, viszont a Town 9 Easy Fold megoldásánál nehezen lehet jobb, mivel csak lábbal simán összezárod a rollert és kézzel 1 mozdulattal kinyitod, kb 5mp mindkét folyamat...
Méretre is nagyon jó a Town 9, mert ráfér egymás mellé is mindkét lábad, ha épp nem kell löknöd magad.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
A fék olyan, amilyen, hiszen csupán egy műanyag lapot nyom a kerékhez, azt se akkora erővel, mintha lábbal fékeznél, ergo nem olyan óriási a súrlódás, de így is elég jól megfogja a rollert, én naponta ~fél órát használom a rollert hónapok óta és 1 kezemen meg tudom számolni, hányszor kellett lábbal fékeznem, pedig elég forgalmas helyeken közlekedem.
A kézifék ugyanolyan, mint bármely biciklinél, szóval nem lehet vele gond, egyedül maga a fék más, de a kézifék is ugyanazt a féket kezeli, mint amit te a lábaddal, így ott se lehet gond. A teleszkóp szerintem nem végül olyan óriási munkát, a villa meg elég stabilnak tűnik, de max az tud ezekre gyakorlati választ is adni, aki több éve használja a rollert.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
Nem csillogós a szürke sem, inkább matt a festése.
Én az első kerék melletti részen szoktam lelakatolni, oda viszonylag masszívabb lakat is befér, nem csak a 10-20mm vastag 500Ft-osak, így szerintem egy kisvárosban nyugodt szívvel otthagyhatod az utcán is a rollert. Én mondjuk a legtöbb helyre beviszem magammal, mert nem épp kis városban lakom és a lakatolt bicikliket és lopják elég rendesen az utcáról.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
Városi használatra az Oxelo modellek a legjobbak szerintem. EF sorozatot nézd mindenképp, ha összecsukva tárolnád/szállítanád a rollert, amikor épp nincs használatban, mert ezeket tényleg 1 mozdulat kinyitni/becsukni, míg a nem EF modelleket jóval időigényesebb.
Sokkal kényelmesebb a 200mm-es kerekek miatt az Oxelo 7 és 9 mint a kisebb kerekű rollerek, de a fizikát nyilván nem lehet legyőzni, így ha nagyon egyenetlen az út, akkor ezek is rázkódnak a merev felfüggesztés miatt.
Terepre szerintem alkalmatlanok ezek a rollerek, hiszen városi használatra lettek kitalálva, így elég alacsony az aljuk és terepen szerintem könnyen fennakadnának a különböző tereptárgyakban.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
Mindenképp próbáld ki vásárlás előtt a kinézett modellt, hogy nem túl magas-e, illetve hogy biztos jó lenne-e hogy nem csuknád be általában.
A Town 5 és az első Hudora szerintem rögtön hanyagolható, mert jóval kisebb a kerekük a többinél.
Erről a Hudoráról még nem is hallottam, de az Oxelo nekem nagyon bevált és mindenkitől csak pozitív tapasztalatokat hallottam eddig róla, szóval én mindenképp az Oxelora szavaznék.
Nekem EF9 van,de ez előtt csak kb 10 éve volt egy kiskerekű rollerem, így sajnos nem tudom mihez hasonlítani, hogy a teleszkóp mennyit számít.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
Valóban elnéztem, az 5XL-nek 200-as a kereke, csak az 5EF-nek 175-ös
Minél nagyobb annál jobb alapvetően, hiszen annál jobban elnyeli az útegyenetlenségeket, ergo mindenképp 200-asat nézz.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
Elég forgalmas útvonalon használom, így fontos volt a fék (bár ez inkább kényelmi szempontból jó, mivel a kormányon lévő fék is ugyanazt a féket kezeli, mint amit lábbal tudsz kezelni), illetve úgy voltam vele, hogy azt a +5000Ft-ot megéri akkor is, ha esetleg a teleszkóp és a rezgéscsillapító nem is ad annyi pluszt - nem tudom, hogy mennyi pluszt nyújtanak ezek a mindennapi használatban, mivel csak bolti kipróbálás erejéig használtam EF7-et, így nincs összehasonlítási alapom, de az biztos, hogy az EF9 nagyon kényelmes -, mivel napi szinten lesz használva a roller elég hosszú ideig.
[ Szerkesztve ]
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
Számomra egyértelmű volt, hogy Easyfold kell ahogy kipróbáltam az XL-t, mert naponta minimum 4x kell kinyitnom/becsuknom a rollert és általában nem érek rá percekig szórakozni ezzel a művelettel, az Easyfolddal pedig konkrétan 5mp az egész.
Ezen kívül stabilabbnak is érződött a 9EF a 7XL-nél boltban kipróbálva, de ugye ez csak egy 5-10perces próba volt, így kérdés, hogy placebo volt-e vagy valódi útviszonyok között hosszútávon még erősebb lenne-e a 9EF előnye.
A kézifék erősebbnek nem erősebb a "lábféknél", hiszen a kézifék is ugyanazt a lapot nyomva a hátsó kerékhez, mint amit a lábaddal te is odanyomsz, így ennek inkább az a jelentősége, hogy gyorsabban tudod a kezeddel meghúzni a féket, mint a lábaddal rálépni és kényelmesebb is, városi használatra forgalmas útszakaszokon, ahol sokat kellhet fékezni kijön a kézifék előnye.
Stabilitásban/kényelemben nyilván számít a teleszkóp+a rezgéscsillapító, de nyilván függ az útviszonyoktól/a megtett távtól hogy megér-e az embernek annyi plusz pénzt ez.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
Én nem tudok róla, hogy akciózták volna őket bármikor is. Legalábbis ugyanannyiba kerül még mindig, mint fél éve került és akkor is ugyanannyiba került az összes, mint amennyibe 1évvel korábban került.
Persze ezen időszakok között előfordulhatott akció, amiről nem tudok, de nem tartom valószínűnek, hogy időszakos akciót hirdetnének az Oxelo rollerekre.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
válasz Android Fan #192 üzenetére
Akárhogy is nézem a 4x-es sebesség sehogy se tűnik kivitelezhetőnek fizikailag, mert ezek alapján te olyan gyorsan sétálnál, ahogy más biciklizik
A rollerrel amúgy nem igazán tudsz másoknál gyorsabban menni, mivel a váltó hiánya miatt elég gyorsan eléred a roller "végsebességét".Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
válasz Android Fan #199 üzenetére
Nekem nem kell magyaráznod, nem viccből használok rollert én sem
Az előző hsz-edből nem az jött le számomra, hogy édesmindegy, ezért írtam, hogy ne lepődj majd meg a sebességén...Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
válasz Android Fan #201 üzenetére
Ha újonnan veszed, nem kell semmit se átnézni különösebben.
Nem tudom, a biciklidnek mi baja volt, de itt jóval kevesebb a mechanikus alkatrész, mint egy biciklinél, úgyhogy jóval kisebb az esély a meghibásodásra is. Nem egy ember használ a környezetemben rollert és még senki se panaszkodott, hogy bármi baj lett volna a rollerével, szóval szerintem kár ezen aggódni.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
válasz Android Fan #203 üzenetére
A gumikkal rollernél nem lesz gond, mivel nincsenek, tömörek a kerekek A súly se lesz probléma cipelésnél, hiszen jóval könnyebb egy roller, mint egy bicikli.
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
Valószínűleg bírnia kell 110-120 kilós folyamatos terhelést, hiszen általában szoktak biztonsági rést hagyni a gyárilag megadott maximum terhelés fölött (ami ugye 100kg), de azért 140 már elég soknak tűnik, ha hosszútávon akarod csinálni, gyanús, hogy a kerekek megsínylődik ezt.
Én amikor ~100kg-al terhelem, mert 15-20kilót cipelek táskában, akkor is érzem, hogy lejjebb van a roller, mintha csak egy könnyű táskával utazom.
Zombleur: 6,5km már nem feltétlen kényelmes roller táv, szerintem olyan 3-4km-re ideális a roller, de ha nem zavar, hogy 30-40 percet kell rollerezned sebességtől függően, akkor hajrá, a roller maga simán bírni fogja.[ Szerkesztve ]
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
válasz #29810176 #234 üzenetére
Ez a modellt nem próbáltam még, de Oxelo Town EF9-et 40k-ért kapsz és ebben az árkategóriában annál jobb vétel nem igazán van. Mondjuk a felfújható gumik nagyon egyenetlen útszakaszokra jobbak, mint a tömörek, illetve a tárcsafék is elég jó, bár szükségesnek semmiképp nem nevezném.
Az EF9-en nem tárcsafék van, emiatt ha max sebességről kell megállni, akkor van pár méter a féktáv, tárcsafékkel valószínűleg ez kevesebb, de ez csak akkor igazán életbevágó, ha járdán tervezed használni, ahol sok a gyalogos, bár 900m-en nem igazán számít az a kis sebességkülönbség, így szerintem simán belefér, hogyha kicsit lassabban kell menned, hogy biztosan meg tudj állni.
A felfújható gumi+tárcsafék előnye még esős időben jön elő, főleg csúszósabb felületeken (macskakő pl), szóval tényleg azon múlik, hogy megéri-e ez a modell a felárat, hogy hol fogod használni.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
válasz #29810176 #236 üzenetére
Rossz minőségű útra én semmiképp nem ajánlanám a rollert, mivel biciklivel se feltétlen egy élmény, rollernél meg a jóval kisebb kerekek miatt sokkal rosszabb az egész. Gödrökbe nem ajánlatos belemenni, mivel a legtöbb rollernek <10cm a deck magassága, ergo már a 10centis gödörben is fennakadhatsz vele.
A macskakő miatti rázkódást pedig sokkal rosszabbul nyeli el a roller, ergo jóval kellemetlenebb macskakövön rollerezni, mint biciklizni, mert rázkódik a deck is, meg a kormány is erősen.
Mindenképp ki kéne próbálnod az említett modelleket legalább boltban, mert személyes tapasztalata nem hiszem, hogy bárkinek is lenne itt nem tömör kerekű rollerrel, hiszen ezek elég ritkák.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
válasz #29810176 #239 üzenetére
A felsoroltak közül csak HÉV-en lehet tudtommal biciklit szállítani.
Na az mondjuk nagyon nem mindegy, mert a beton lapokból kirakott út feltételezem vízszintes és max a lapok találkozásánál van pár mm hézag, míg a macskakő teljesen egyenetlen, mivel maguk a kövek sem vízszintes felületűek és simán van 1-2cm hézag köztük.
Látatlanban sajnos nehéz megmondani, hogy mennyire lenne oda kényelmes egy roller, ezt csak te tudod megítélni, hogy pontosan mennyire gázos az adott útszakasz.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
Normális,mivel az aszfalt egyenetlen, a roller kerekei meg tömörek és kicsik, így gyakorlatilag alig vezet el valamit a rá ható erőkből, ezért érzed annyira a legkisebb útegyenetlenségeket is.
Valószínűleg a tervezők is tisztában voltak vele, hogy a legtöbben nem tükörsima útfelületen fogják használni a rollert, így nem kéne, hogy hosszútávon bármi baja legyen az egyenetlen utaktól.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
válasz M. Zoltán #249 üzenetére
Az a 20km elég szép távolság rollerrel Ezt már nem feltétlen minősítenék kényelmes rolleres távolságnak, 5km-nél hosszabb utakra szerintem egyértelműen a bicikli a nyerőbb már.
Nekem az átlagos napi utam 3km oda-vissza, ez 15perc szokott lenni, de sajnos 12-13km/h-nál több szerintem nem nagyon hozható ki hosszútávon az EF9-ből sem, egyszerűen váltó és áttétel nélkül túl sokat számít a légellenállás, meg a súrlódás.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
Lassan 1 éve használok Oxelo EF9-et, 2 ismerősöm szintén és egyikünknek se volt semmi baja a rugókkal, nem mozog az jobbra-balra.
Azt, hogy pontosan mennyit csillapít jó kérdés, nem próbáltam rugó nélkülit, tehát nem igazán tudom mihez hasonlítani.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
Láberősítéshez nem épp a rollerezés a megfelelő sport, sőt, inkább közlekedési mód ez, nem sport. Kezdj el súlyokkal guggolni, ha erősítenéd a lábad
5km szerintem pont az a felső határ, ameddig még jó lehet a roller, bár már ott is azért jóval gyorsabb és kevésbé fárasztó a bicikli, de 5km fölött semmiképp nem ajánlanék rollert hosszútávú használatra, mert sokkal lassabb ilyen távokon, mint a bicikli.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
válasz M. Zoltán #283 üzenetére
Azért elég sok változót kihagytál az egyenletből...
Persze ha tapasztalatból beszélsz, nem szóltam, csak úgy jött le számomra, hogy elméleti a megoldásod.Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
válasz adrian87 #317 üzenetére
Nem ugrálni tervezték a városi rollereket, de ha csak arra gondolsz, hogy ahol maga a padka, ott mennyire árt a rollernek, ha lejössz a járdáról az útra, a válasz az, hogy tökéletesen bírja, legalábbis nálam a Town 9 semmi jelét nem mutatja, hogy bármi baja lenne ettől.
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
válasz lkristóf #339 üzenetére
Strapabírónak nem hiszem, hogy strapabíróbb a 9EF, a 7XL anyaghasználatára, összeszerelési minőségére se lehet panasz, ilyen tekintetben mindkét modell megállja a helyét.
A fék magában nem ér 10 ezret, mert jobbnak nem jobb, mint a 7XL fékje, a megoldás ugyanaz, csak kézzel is tudod használni a 9EF-en a hátsó féket. Viszont az EasyFold megoldás szerintem simán megéri a plusz költséget, tényleg sokat dob a használati élményen, a 7XL-t elég körülményes és kényelmetlen összezárni, le kell hozzá hajolni, ott egy kart kilazítani és utána összecsukni, ez legalább 30-40mp-es művelet szerintem, míg a 9EF-et állva is össze tudod csukni, csak rálépsz az elejére és lábbal felnyomod a decket, ez max 5mp-es művelet, kinyitni pedig még egyszerűbb, mert csak meghúzol egy kart és lenyílik a deck.
Ha héven cipeled, szerintem mindenképp jobb vétel e 9EF, ha épp lekésnéd a hévet, sokat tud számítani az a ~20-30mp, amennyivel gyorsabb összezárni a drágább modellt.A ToldySport rollerről sose hallottam, képek alapján viszont jónak tűnik eléggé, az ára is nagyon kedvező, illetve a tárcsafék ha megfelelő minőségű, elég hasznos lehet. Cserébe képek alapján összecsukni ezt is úgy kellhet, mint a 7XL-t, tehát ebben a tekintetben ezzel szemben is a 9EF a nyerő. Kipróbálás nélkül ettől függetlenül nem venném meg vagy mindenképp netről rendelném és ha mégsem jó, 2 héten belül elállhatsz a vásárlástól.
[ Szerkesztve ]
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
Lengéscsillapító valóban jó dolog, de sajna a tömör kerék, illetve a kis kerékméret miatti problémáknak csak egy részét tudja kijavítani, a Town EF9 is tud rázni, ha nem megfelelő úton megy vele az ember.
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
Én nagy kerekű rollerek közül csak lengéscsillapítósat próbáltam, így nincs összehasonlítási alapom, hogy hosszútávon mennyivel rosszabb a lengéscsillapító nélküli. Rosszabbnak nyilván rosszabb valamivel, de ez eléggé az útviszonyok függvénye is. Szerintem nagyjából sima úton jól tud jönni a lengéscsillapító, mert kis egyenetlenségeket jól el tud nyomni, de ha nagyon rázós úton mész, akkor sokat nem ér.
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
Ne egymás mögé akard rakni a lábad, hosszútávon elég kényelmetlen szerintem. Egymás mellé rakva őket sokkal kényelmesebb. Mondjuk EF9-nek viszonylag széles a deck-e, elfér egész kényelmesen a két láb is egymás mellett.
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
-
-
Ragnar95
nagyúr
-
Ragnar95
nagyúr
Én Oxelo EF9-et használok, ez sajna esős időben csúszkál a kemény, bordázatlan kerekek, illetve a tárcsafék hiánya miatt, úgyhogy óvatosabban kell vele menni, mint száraz időben, de főleg a vizes leveleken való áthaladás a veszélyes vele. Én amúgy esőben is használom simán, egész évben ezzel járok.
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
Esőnadrág? Nem kell semmilyen extra óvintézkedés, ha nem hajtasz keresztül 10centi mély pocsojákon a rollerrel, nem lesz semmi baja sem a nadrágodnak, sem a cipődnek.
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
válasz motocoder #622 üzenetére
Ki tudnád fejteni, hogy milyen változást értél el velük, érdekelne? Illetve pontos link is jól jönne a termékhez, ha valakinek megtetszene a leírásod alapján
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Ragnar95
nagyúr
Én rendes biciklilakatot használok a rollerhez, az első keréknél kiáll ugye egy kicsit az a rész, amire rálépsz összecsukásra, oda befér összecsukott állapotban egy nagyobb lánc is, ott szoktam lezárni a rollert.
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.