Új hozzászólás Aktív témák

  • Yodamest

    veterán

    Olvasgattam redditet a silver hellről és idézek:
    "Overall I recommend that folks drop champions they cant hit over 55% after 20 games from their ranked roster."
    Ez kitágította a pupillámat kicsit és elfilóztam rajta. Alapvetően jó logikának tűnik, hogy a száraz statisztikákban bízva, ahol nincs meg a climbinghez szükséges winrate azt a champet ne erőltessük. Viszont mélyebben belegondolva mégsem látom így, mert itt vagyok Ekkoval OP:GG szerint 128 játszott meccsel és 48%-os winratéval, ami valljuk be elég silány ahhoz képest, hogy az egyik kedvenc karakterem. VISZONT a 48% ellenére jó vagyok vele, amikor flexezünk magasabb divesekkel semmi gondom nincs Ekkoval, sőt az egyik legjobb szoktam lenni, pedig ők nem silveresek és ezáltal az ellenfél sem az. 7végén pl. 2 egymás utáni meccsen is dia5 mides jött ellenem... Akali meg Ahri talán, hát nem örültem, de igazából tartottam a lanet, nem feedeltem, egálban farmoltam és amikor végjátékra került a sor szedtem a killeket a goldosokból. Ha van egy jó csapat (értsd nem feedelnek, normálisan mozognak a mapon, lehet rájuk számítani) akkor mintha egy tök más játékkal játszanék. Szóval csak a winrate miatt sztem nem érdemes parkolópályára tenni egy champet, mert 100 más oka is lehet a dolognak. Részemről pl. sztem nem is a champel van a gond, mert jó kda-m van, jó a mechanikám vele stb. inkább az, hogy a csapatomat nem tudom kellőképp managelni és "belevezetni a győzelembe" ezt sajnos nem tudom még hogy kell... magamra tudok figyelni, de hogy közben halnak a társaim arra már nincs kapacitásom, ezen kell valahogyan változtatnom a goldhoz úgy érzem. (pedig roamolok stb szóval ezek a dolgok megvannak)

    Itt jegyeznék meg egy számomra legalábbis, de nagy igazságot: hogy könnyebb jobbak ellen jobbakkal játszani, mint rosszabb ellenfél ellen, de rosszabb csapattal. Ez nálam nagyon így van.

Új hozzászólás Aktív témák