Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RudiLicenc

    aktív tag

    válasz RudiLicenc #64610 üzenetére

    Csak kérnem kellett, de már elvileg bent is van a hotfix, ami pontosan azt csinálja a bountykkal amit fentebb leírtam. :D

    Gyorsabban reagál mostmár a rendszer és nagyobb hátrány szükséges az aktiválódáshoz.

  • grimm2015

    senior tag

    válasz RudiLicenc #64610 üzenetére

    Ez a baj az adcknek, hogy túl gyors a játék, nincs late game...
    A túlélőtárgyakat egyből leütik... A shieldbow amikor bekerült azt mondtam, hogy hiány tárgy volt, aztán jött valami és már nem is vettem, mert egyből leütötték rólam.
    Egyedül Akshannal passzívjával működött jól a shieldbow.
    Az egyetlen, amivel eredményt tudtam produkálni :DDD (A blitzből néhány meccs hiányzik)


    A csapattársakat továbbra sem tudja megválogatni az ember, nyilván egy "fontos" meccsen hamarabb észreveszed a csapat hiányosságait. Az ilyet el kell engedni. Az indulatosaknak chat kikapcsolása (nálam működik, néha még így is irkálok chatre, pedig le van tiltva )

  • Yodamest

    veterán

    válasz RudiLicenc #64610 üzenetére

    "Egyébként azt sem bánnám, ha kicsit "lassabb" lenne a játék."

    Lassabb, taktikusabb bőven lehetne szerintem is a játék. Lehetne azon a hangsúly, hogy adott harcban megfelelő sorrendben használod-e a képességeidet, mint egy sakkjátszma szerűen, nem pedig rátenyerelve az összes billentyűre, azt ott a kill. Egy tank-tank elleni 1v1 sokkal élvezetesebb számomra, mint bármilyen Viego vs Katarina jellegű "ki tűnik el 1 sec alatt gyorsabban" összecsapás.

    Egy példa: tegnap egyik meccsen elég sokszor szembetalálkoztam WW-t játszva az ellenfél Jax-el. Először megölt, mert az ultimat pont akkor toltam el, amikor "propellerezett", ezáltal konkrétan az egészet levédte. Nagy kedvvel támadott meg ezekután többször is, viszont az első esetből tanulva, mindig megvártam, hogy lejárjon a propeller és csak utána toltam el az ultit, ulti után pedig egyből ment a vörös súlytás, ami -20% dmg neki, ráadásul ezek előtt vagy után (de nem egyidejűleg) még a E képességemet is eltoltam, ami -50% sebződés, szóval, folyamatosan egymás után használtam olyan képességeket, amikkel csökkentettem a sebzését vagy stunlockban tartottam, így nem nyerhette meg a dueleket. Ez egy nagyon jó példa arra, hogy hogyan kellene kinéznie a harcok felépítésének, amikor egymás után az ellenfél képességeire reagálva, a harc aktuális fázisának megfelelő időpontban használunk adott képességeket, nem pedig egyszerre (0.5 sec alatt) eltolunk mindent, bejön a bődület sebzés és mindenki meghal körülöttünk.

    A burst sebzés szerves része a játéknak, nem azt várom el, hogy ez eltűnjön, csak úgy nézzen ki inkább, hogy egy Katarina vagy Zed teljes kombó (ami mondjuk <2sec alatt kitud menni) ne 100-0 legyen, hanem mondjuk 100-50, tehát egy eleve sebesült célpontot tudjon eltűntetni, de valakit, aki max HP-val facecheckel egy bokrot azért ne. Kelljenek hozzá a csapattársak is, hogy valakit instant ölni lehessen. Ha duelre kerül a sor 2 fél között, akkor az tartson legalább 4-6 secig (úgy van idő kicsit helyezkedni, taktikázni, esetleg odaérhet valaki segíteni stb.). A heroes of the storm egyébként ilyesmi modellre épült, ott ez tetszett.

Új hozzászólás Aktív témák