-
Fototrend
Hasznos linkek
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
Enigma1945
#64912
üzenetére
Igen, tulajdonképpen csalást jelent.
-
-
-
válasz
Lokids
#64897
üzenetére
Mert az valójában nem 140 ms, hanem simán lehet több is, csak a játékban azt hiszem pár másodperc átlagát mutatja.
Packet Loss is simán lehet mellette.
Van az elemzésre egy weboldal: https://logsoflag.com/
Szuperül megmutatja minden meccsre, milyen forgalmad volt, milyen pinggel és packet lossal. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz
RudiLicenc
#64610
üzenetére
Csak kérnem kellett, de már elvileg bent is van a hotfix, ami pontosan azt csinálja a bountykkal amit fentebb leírtam.

Gyorsabban reagál mostmár a rendszer és nagyobb hátrány szükséges az aktiválódáshoz.
-
válasz
Enigma1945
#64601
üzenetére
Nekem leginkább csak az objective bountykkal van a bajom. Hotfixelni kellene őket, olyan broken az egész rendszer.
Az egyik, hogy esküszöm mintha random osztogatná ki őket néha az ellenfél csapatának. Több paraméter alapján kellene megadnia, vagy nem tudom. Illetve nagyon lassan reagál a rendszer ha visszajött a csapat aki kapta a bountykat, még rajta hagyja egy fél percig és addig szabadon vihetnek objectiveeket.
A másik, hogy egyszerűen nagyon erősek. A gold most soknak tűnik, de lehet, hogy a fentieket kicsit kijavítanák, akkor már okés lenne.
Mindenesetre jelen formájában ez a rendszer nagyon nem jó. Olyan csapatok jönnek vele vissza amiknek nem is kellene.
Egyébként azt sem bánnám, ha kicsit "lassabb" lenne a játék.
-
válasz
Enigma1945
#64580
üzenetére
Szombaton dél körül azt hiszem.

-
Az tény, hogy haladva a részekkel egyre jobban felpörögnek az események. De ez a legtöbb sorozattal így van.
Index egész korrekt és pontos cikket írt róla, valamelyik nap olvastam. Remélem mégjobban terjed a játék a sorozatnak köszönhetően, az elmúlt időszakban szerintem leginkább csak a visszatérő játékosok jöttek, újak nem igazàn.
A tutorial meg még most sem az igazi, Redditen is írták, hogy ráfért volna egy update.
-
-
-
-
RiotX Arcane böngészős játékhoz a szükséges küldetések a loothoz.
LoL, TFT, Wild Rift és Valorant jutalom cucc kapható vele.
-
válasz
Yodamest
#64536
üzenetére
Ahhoz, hogy kikerülj az árapályból, neked is hatást kell gyakorolnod a meccsre. Ha te indulsz el 5/0-ban akkor te vagy a terminátor, nem?

Ez így jelen formájában úgy néz ki, mintha te csak egy küldő szemlélője lennél a meccseknek, és fogadnod kellene, melyik csapat fog nyerni. 50% WR. De ha már 51% vagy, akkor elkezdtél fejlődni, és mászol felfele.
-
válasz
Yodamest
#64530
üzenetére
A Darkin Kayn buff az nagyon nem hiányzott a játéknak a legutolsó patchből, tökéletesen balanced hős volt eddig is.
Ennek ellenére én még idén nem láttam ellenünk Kayn jungle-t nyerni, de majdnem minden meccsben okozott fejfájást.
7-1-ben lévő Kata midet nem fogsz megállítani, ott már korábban túl sokat hibázott a csapatod, de ez bármilyen hős esetén igaz. Ha valaki engedve van 5-6-7 killhez vagy akár annál többhöz, akkor ott súlyos hibákat vétettetek - és nem csak az ellenfél túl jó. Van köztes opció, olyan nincsen, hogy nincs. Éppen ezt a köztes lehetőséget kellene elérni.

Egyébként bármelyik, általam imént említett top laner megfogja Katát vagy Yi-t abban a pillanatban amint bemegy. Kayn-re pedig egy fasza ADC vagy valóban sebző top- vagy midlaner kell.
-
Valaki nézte a VB-t?

-
-
-
-
válasz
grimm2015
#64484
üzenetére
Sokszor viszont pont így lehet 1-1 - eleinte esélytelennek tűnő - meccset megnyerni egyébként. Mentális fölénnyel, chaten keresztül.
Egy hete lehetett kb., hogy két soloq-t nyertem egymás után (D1-Master elo), ellenünk pedig mindkét meccsben ugyanaz a jungler volt, valamilyen smurf acc volt (alacsony szint, magas wr és rang), de a viselkedéséből hamar rájöttünk, hogy valószínűleg ki vannak tiltva a korábbi accountjai.
Első meccset simán nyertük. A másodikat pedig azzal kezdte, hogy ő a jobb jungler és szétaláz minket, mert nekem csak 61% WR-em van, neki meg 67%

Ez nehezen indult és vesztésre álltunk, de elkezdte elbízni magát, hibázott 2-3 alkalommal és mindig szétoltottuk chatben. Fejben utána teljesen elvesztette, és sikerült megnyerni a második meccset is.Nem egy sportszerű megoldás, de aki megérdemli (és persze ha van értelme), akkor érdemes lehet a chathez folyamodni.
-
-
válasz
grimm2015
#64461
üzenetére
Az a baj, hogy az előbbit végtelenül egyszerű szűrni, utóbbi pedig úgy néz ki, ennyi év után is kihívást jelent. További gond, hogy a champ selectben a report teljesen haszontalan, elvileg statisztikai célokat szolgál, de szerintem már azt se igazán. Olyan, mint még nagyon régen a "gyakorlatlan játékos" (vagy valami hasonló) report kategória. Egy jó idegesség levezetős indok volt, de semmit nem csinált.
Champ selectben is reportolsz, és megvan az érzés, hogy fog történni valami, de valójában soha. -
válasz
tasiadam
#64458
üzenetére
Ezzel tényleg nem tudsz mit csinálni - de pont ezért javaslom a chat teljes kikapcsolását.
Hidd el, nem szükséges a játékhoz kicsit sem. Az esetek 99%-ában elegendő a ping.+1 amit Sordoran írt felettem. Nem elvárható, hogy visszanézzék a chatedet. Az a "baj", hogy beton biztos a rendszer, nincs okuk megnézni a történteket, hiszen nagyon ritka, hogy hibázik a rendszer és nem jogos a büntetés.
-
válasz
tasiadam
#64456
üzenetére
Nem lehet, hogy megoldást jelentene a problémádra a chat teljes kikapcsolása?
A support nem tehet róla, hogy te megkaptad az egyébként jogosan kiszabott büntetésed. Ez van, nem esik jól - sőt, bökheti is az ember csőrét az igazságérzete, de attól még jogos a büntetésed. Nem fog változni semmi azzal, hogy a support munkatársat elhordod mindenféle rossznak.
S2-S3 óta játszom, a legnagyobb büntetésem egy (jogos) chat ban volt. Az, hogy ennyi incidensed van, nem biztos, hogy 100%-ig a csapattársaidra vezethető vissza.
Ha jól játszol, ki fogsz climbolni. Voltam már Challenger, sőt, most is akár 27 LP-ket kapok D1-ben a brutál jó MMR-em miatt, de nem, nem játszom meg a szintet, akár mennyire is be akarnám magyarázni magamnak. Ha megakadsz egy szinten, akkor nagyobb magabiztossággal merem állítani, hogy annyira sokkal jobban nem játszhatsz a jelenlegi rangodnál.
-
-
válasz
Enigma1945
#64398
üzenetére
Pont erre találták ki a napi winnél azt a kevéske BE-t.

-
-
-
válasz
Beni97
#64348
üzenetére
Szerintem a rúnaoldalak az csak egy nagyon jó kényelmi funkció. Nekem van sok hősre 1-1 oldal, illetve egy "Random" nevezetű, amit mindig módosítgatok ha valami újat játszok.
Szerintem onnantól kezdve, hogy játékkal is feloldhatod ezeket a rúnákat, nem igazán P2W, főleg, hogy igazából ha új játékos is voltál, akkor új accok ellen játszottál, akiknek szintén nem volt sok rúnájuk feltehetőleg.
-
-
Ez még egy ticketet is megérne, hiszen még a summonerek is fordítva vannak - ennél nagyobb bizonyíték tapasztalataim szerint nincs is.

Kínos, hogy arra se vette a fáradtságot a booster, hogy a billentyű bindingokat felcserélje. Inkább megfordította selectbe, hadd legyen feltűnő.
-
válasz
Enigma1945
#64277
üzenetére
Van még aki blind picket játszik?

-
válasz
Chuzzlee803
#64275
üzenetére
Igazából van rá még három hét, annyi idő alatt azért kényelmesen meg lehet csinálni szerintem.
De a kreativitás a béka segge alatt van ezekben a missionökben.
-
válasz
Enigma1945
#64267
üzenetére
Szerintem sehogy

Nekem sincs kész, egy haveromnak van csak meg. -
Mindkettöt nagyon szerettem én is, bár a 3v3 metája plat felett szörnyen unalmas volt, az a néhány ember akik komolyan vették, nagyon kemény metát alakítottak ki maguknak benne.
De a dominion az poén volt és van is neki egy rotating játékmódja - bár azt se látjuk többet az is biztos. Talán már a játékfájlok között sincs bent egyik map sem.
-
válasz
ChromeX
#64225
üzenetére
Régebben volt gyakori rotation (talán patchenként?), de aztán csak felhagytak ezzel is… Hivatkoznak amúgy mindenre IS: ráunnak a játékosok, amúgyis kevesen játsszák, nehéz fenntartani őket és frissíteni… Régen az volt a kifogás a Hexakillre pl. hogy az (új) Chromium alapú klienset idő felkészíteni rá - pedig már ez is kész, lásd TFT.
Egy szó mint száz, sajnos visszavetettek belőle - de mintha úgy rémlene, hogy PBE-n bent van a Nexus Blitz (vagy bent lesz), és nem sokára jön éles szerverekre is megint.
-
válasz
Kanczy
#64209
üzenetére
Jól összefoglaltad amit szerettem volna írni

Redditet azért ajánlottam, mert vevők az emberek az ilyen statisztikákra. Ha pedig téma lesz belőle, akkor lehozzák a gaming oldalak, és muszáj lesz a Riotnak válaszolnia. Persze, ha nem straight-up hülyeség az egész úgy ahogy van (bár szerintem az, a belefektetett energiád és időd értékelendő mindenképpen).
-
válasz
Callisto
#64193
üzenetére
Utánanéztem, mielőtt kommenteltem volna - rémlett is ez a patent, mintha már láttam volna valahol. Jól gondoltam, már kétszer is felmerült a múltban. Tesztelni én ugyan nem fogom, nekem az időm ennél többet ér.
De bíztatlak arra, hogyha ilyen közel állsz a bizonyításhoz, akkor egy kis belefektetett plusz munkával egy faszán összeírt Reddit posttal egy érdekes beszélgetést alkothatnál, ahol a Riot munkatársai az esetek nagy részében hozzá is szólnak ezekhez az észrevételekhez.
Nem vagyok naív, csak majdnem a megjelenése óta játszok ezzel a játékkal - pár éve elég magas szinten -, és tisztában vagyok minden systemic változtatással ami a megjelenés óta történt. Ha meg nem, akkor rákeresek. És most is ez történt - a patenten kívül semmi proof nincsen arra, hogy ez működik.
-
válasz
Callisto
#64190
üzenetére
Az, hogy valamit leírnak egy patent-ben, az nem jelenti azt, hogy meg is valósul és működik is. Elárulhatom, hogy placebo amit tapasztaltál, nem viselkedésalapú a matchmaking.
Már ott problémás a dolog, hogy ez az egész teljesen szembemegy a Riot "elveivel" ez a történet. A játék a reformálásra épít, és nem fog büntetni a tiltásokon kívül más módon.
-
-
-
-
-
-
Van valaki egyébként aki már rendelt az official Riot Merch Storeból és megosztaná a tapasztalatait?
Néztem mik vannak és az a Poro Plüss meg az LEC pulcsik iszonyat faszák, de nem tudom milyen az anyaghasználat meg a shipping…
Meg majd kell a Challenger pulcsi is… egyszer

-
-
-
-
-
Azért szerintem azt be kell látnunk, hogy a legtöbb esetben ezek a játékosok szimplán rosszul játszanak az adott meccsben - azaz nem direkt feedelnek -, ezért viszont nem büntethetőek. Ha rossz mentállal érkeznek a meccsedbe, akkor már alapból bukó lehet a meccsed. Ezért kell op.gg-t futtatni előtte, champ selectben - itt még dodgeolhatsz!
Sajnos sokan nem hisznek abban sem, hogy 3/0, vagy akár már 2/0 ellenfél után vissza lehet hozni a meccset. Ezzel nem igazán lehet mit csinálni, a játék része marad örökre.
Mindenesetre abban biztos vagyok, hogyha az ilyen “gg ez” megjegyzések és egyéb passzívaggresszív beszólások bannable dolgok lennének, akkor már jó úton haladnánk. Nem kéne sok mindent tenni, csak egy 10 meccses chatbant osztani erre, és máris visszafogottabb lenne mindenki, és az inzultált játékos sem fogja elrontani a következő meccsét.
(Hozzáteszem, én mindenesetben reportolom a “gg ez” játékosokat - hiába tudom, hogy nem bannable offense, és nem történik semmi, megjegyzésbe beírom és megyek tovább, hátha egyszer változás lesz.)
-
-
-
-
-
-
válasz
grimm2015
#64026
üzenetére
Igen, sajnos az Elo Hellből (ami nem feltétlen az Iron rang, jelenthet bármilyen rangot) elég nehéz kijutni.
Megoldás lehet esetleg a sorozatos dodge. Vissza tudsz jutni arra a rangoddal az MMR szintedre, mivel a dodge csak a rangodat rontja, az MMR-ed marad ugyanott! Ha a kettő egyenlő lesz, akkor normális LP-jeid lesznek.
Így volt pl. egyszer egy Challenger srác is Bronze
Addig dodgeolt, ameddig Bronzba nem vitte magát, aztán OP.GG-n viccesen nézett ki. Persze ilyenkor nem Bronzzal játszik ő sem. -
válasz
Beni97
#64024
üzenetére
Ha behívja a kisrangúakat Flexre, ő azzal csak kevesebbet fog kapni. Azért kap kevés LP-t - illetve sokat veszít ha kikap.
Nem tudom milyen rangban van, de Dia felett már hosszú a queue time, Master felett meg tényleg 1 órás. Főleg, hogy minden high elo játékos low eloval Flexezik, és így Platok ellen játszanak.
-
válasz
grimm2015
#64022
üzenetére
A statod abszolút nem számít, 0/10/0 winre is annyi LP-t fogsz kapni, mint 10/0/10-re.
LP osztásnál csak a következők számítanak:
- A csapatod és az ellenfél csapata közötti MMR különbség
- A te MMR-ed és a valós rangod közötti eltérésAz MMR (vagy Elo) a játék ranked rendszere szerinti játéktudásod számokban kifejezve. Nem tükrözi a Te általad látható rangod. A játék matchmaking rendszere azonban ez alapján keres Neked társakat és ellenfeleket. (Ezért van olyan néha, hogy Goldban játszol egy nagyon jó Silveressel, vagy egy nagyon rossz Platossal.)
Ha Gold IV-ként egy Silver III játékosnak megfelelő MMR-ed van, akkor fog az történni, amit te leírsz. A játék szerint túl magas a rangod a “tudásodhoz” képest, és megpróbál visszahúzni oda ahova való vagy.
Ez a fenti elég hülyeségnek hangozhat - a valóság az, hogy ez tényleg nem is így van a legtöbb esetben, hanem egy jól sikerült szezon eleji besoroló játéksorozat, vagy egy jól sikerült 5-10 meccses win streak bizony felhúzza a rangodat, de az MMR-ed “lemarad” a rangodhoz képest és nem fog olyan ütemben növekedni. Ezért utána szép nagy LP mennyiségeket fogsz veszteni, miután hirtelen megugrott a rangod.
Ha kiugróan kevés LP-t kapsz, vagy épp sokat vesztel, akkor egy könnyű meccset nyertél vagy épp vesztettél, ahol a Te csapatodnak nagy MMR (játéktudásbeli) előnye volt. Fordított esetben is lehet ez, ilyenkor keveset fogsz veszíteni, vagy sokat kapsz LP-ből, ha épp egy nehéz ellenfelet vertél el.De a nagy rangkülönbséges DuoQ is szépen bele tud kavarni a dolgokba. Alapvetően a DuoQ is szerintem csökkenti az LP-t, bár én alig Solozok, szóval ebben bárki megcáfolhat.
A sok “hardstuck” ember pedif azért van, mert feljutni feljutnak, utána viszont lose után is nehezen dobja le őket mondjuk Gold 4-ből Silver 1-be. Sajnos ez ilyen, egy ördögi kör. Master 0 LP-n ül a fél Diamond brigád, mert feljutni fel tudnak, utána viszont már nem tudnak haladni, a játék meg nem dobja vissza őket Dia 1-be.

Nekem annyi előnyöm van, hogy tavaly Challenger ill. tavaly előtt voltam és “megörököltem” a jó MMR-t. Ezért nekem pont az van, hogy a jelenlegi rangom feletti az MMR-em, azaz a játék próbál felhúzni a sok LP-vel. Egy idő után ennek persze vége lesz, valahol majd Master-Grandmaster környékén. -
-
Azt hiszem életem legkeményebb SoloQ meccsén vagyok túl.

Erről lehet készítek elemzést is, ha van rá igény. A semmiből visszajött ellenfelet 3 FF vote után, egy meccsfordító Elder Drake steallel sikerült megverni. A mi 4,300 goldos előnyünk után 6,000 goldos hátrányba tettek minket.
Ennek ellenére a 15/2/11-es Hecarim az (1v9 képes) előnyével elbízta magát, és olyan hibákat engedett meg magának (és csapatának is), amivel a hatalmas hátrányunk ellenére - csupán az ellenfél csapat mozdulatainak és terveinek teljes átlátásából - sikerült visszafordítanunk a meccset. Hihetetlenül tanulságos meccs volt, amit végül mindkét csapat hatalmas throwjai után mi nyertünk meg.

Az ilyen meccsek azok, amik igazán mentált és a koncentrálási képességet megpróbáltatóak.
-
-
válasz
Beni97
#63992
üzenetére
Nagyon hibás cikk, nem jár 2 hét ban három db AFK-ért. Súlyos félreértés, ezért sem szeretem az ilyen idióta magyar gamer híroldalakat. Ha már Redditet írnak meg hírként, legalább lenne helyes és nem clickbait.
AFK szintek vannak.
3. AFK szint != 3 game AFK
Ez egy viselkedést követő rendszer, hogyha nem AFK-olsz, akkor idővel javul. Ha romló a tendencia, akkor a szinted is romlik. -
Be is jelentették a Vlad nerfet, na meg további Hecarim nerf érkezik. Nem is értem minek kellett az a buff.
Érdekes módon Deadman’s Plate nerf is érkezik, azon meglepődtem mondjuk.
-
-
-
-
válasz
Beni97
#63972
üzenetére
Nem próbáltam, ilyen AA/On-Hit alapú hősökre (Jax, Yasuo) biztos jó lehet, de leginkább csak normálra poénból. Rankedre biztosan nem hoznám be, nem egy cheeselős champ, vannak jelenleg sokkal jobb pickek.
Nekem JG-be nagyon bevált mostanában, nemsokára Rankedre is tervezem vinni. De elég situational champ oda is. Van ahova OP, van ahova haszontalan.

-
-
Szerintem ez a Rammus nagyon kemény, az ultival hatalmasakat lehet ugrani és ezzel lopni. A Q-val könnyű knockupokat is lehet nyomni. Na meg a W hossza nagyon durva. Sariban rengeteget segít például, de teamfightban is abszolút hasznos lehet. Szerintem minimális nerf az E tauntja és a Q sebzés csökkentése ezekhez képest, és korszerűsíti a champet.

Rengetegen nem tudják Rammusról hogy rekurzív módon kerül rá a Mountain Drake buffja is. Láttam már 1500-2000 Armoros Rammust is W-ben, 4 Mountain Drake-kel. Azt nem ölöd meg sehogy sem. Összevissza applikálja a játék a sari buffot. Valami ilyesmit linkeltem korábban is.
-
-
-
-
-
-
Egyébként ma mentünk egy Yuumi ellen (high Dia-Master SoloQ), le is volt fillelve, első meccse volt. Semmit nem kellett tennie csak ülnie egy Talonon és Ezrealen, és GG volt a meccs, nem tudtunk mit kezdeni. Pedig vittünk mindent, jól kezdtünk, de egyszer csak fordultak. Thornmaillel osztottam a 60%-os heal reductiont, de mit sem számított, kihealelte és a move speeddal elfutottak.
Szóval érdekes egy hős. Biztos, hogy ráférne egy kis nerf, de nem vészes, valamennyi érzék kell hozzá, de akik maineli, azoknak biztosan nagyon OP a karakter. Szerencsére nincsenek égetően sokan ezek a játékosok

-
válasz
Beni97
#63896
üzenetére
Ezek az emberek nagyon sokat dodgeolnak, és valószínűleg Yi+Taric abuserek is.
Sajnos a játék jelen állapotában (főleg Flexen) bárkiből lehet Master játékos. Nézzétek meg, hogy EUNE-n a Flex 1. helyezett Challenger OP.GG szerint milyen Tierben játszik. És mondjátok, hogy fair.

-
-
válasz
Krisztianby
#63861
üzenetére
A régi rangodtól függhet leginkább. 6 év alatt sok változott az MMR-el és az Eloval kapcsolatban, ezért lehetnek ilyen tapasztalataid. Simán előfordulhat, de pár game után helyre kellene állnia. Persze ha régen high elo voltál, akkor ne lepődj meg.

-
-
Ezekről nem készül videó és mi sem készítünk róluk. Gondolkodtam már egyébként meccs elemzés készítésén, de ott inkább a Rankedek és a Clashek lennének a témák. Illetve ha valaki küld ide be meccset (ingame visszajátszható fájl formájában), akkor ha akad szabadidőm, akkor szívesen elemzem. Főleg persze JG role esetében, hiszen az a mainem.
Még régen streamelni is akartam, de igen hamar elvetettem az ötletet
Mondjuk ilyen random, többnyire néma stream persze megoldható lenne. De arra nincs igény. 
@Boti80: Többnyire fix csapat. Kb. 1 éve érdeklődtem meg a magyar Afterglow csapatában hogy keresnek-e játékost(MNEB-en és hasonló versenyeken értek el szép eredményt), de sajnos olyan időbefektetésre lenne szükség ami nekem nem megoldható és nem is szeretném, így ez az ötlet hamar elszállt. Ha nem fontos a jó helyezés, akkor nem fontos a fix csapat sem. Konzisztens jó eredmény eléréséhez viszont szinte kötelező, össze kell szokni a csapatnak és ismerni kell egymás játékstílusát, illetve a kommunikáció minősége ami döntő.
-
-
Challengermodeon játszunk napi/heti kupákat.
Minden egyéb verseny általában külön meghirdetett event, Facebookról vagy Battlefyról, ritkán ESL-ről.Most például poénból BME kupára jelentkeztünk, egy jelképes üveg bor a nyeremény.

De például Debreceni Egyetemnek is van hallgatói versenye, ott az első helyen végzett csapatnak 100e Ft a nyereménye, második-harmadik pedig egyetemi merch cuccokat kap. Sajnos ez kimarad, mivel nincs 3 ott hallgató komolyabban lolozó ismerős, BME-n elég volt egy ott hallgató is.
-
-
-
Eddig szüneteltettem, most kezdtem újra. Most általában kisebb, akár napikupákon játszunk haverokkal pár eurókért

Az igazi kihívás most egy Clash bracket megnyerése, mert olyan csapatok ellen játszunk a tavalyi miatt akik igen komoly taktikával, lépnek fel ellenünk, gyakorlatilag széjjel alázva minket. Sajnos még ez nem jött össze soha sem, csak a 2. hely.
Nem ártana ha a mostani Tier 1 lenne a Tier 2, és az új Tier 1 a Master+ játékosoknak lenne fenntartva.
Új hozzászólás Aktív témák
A játékról részletes leírás az összefoglalóban.
A RIOT Games szabályzatának megfelelően, és ahogy a Prohardver lapcsalád összes topikjában, itt is tiltott az account adás-vétel még említés szintjén is.
- Eladó egy S21 5g 256/8 dobozában
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 6GB Zalman S2 TG Chieftec 600W
- Bomba ár! HP Probook 440 G10 - i3-1315U I 16GB I 256SSD I 14" FHD I W11 I Cam I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 9 285K 64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





