-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Micsurin #316037 üzenetére
+ Stickermajomnak is
Nekem ez van (én még teljes áron vettem...), és ezzel a powerstationnal használom (ezt viszont kb annyival lett drágább azóta mint a hűtő olcsóbb, és hiánycikk is, szóval kb egálra kijött).
Rav4-ben használom, kocsi tölti powerstationt, powerstation meg üzemelteti a hűtőt. 45 W talán a max amit felvesz, szóval teli akkuval állok meg bárhova megyek. Ez akku gyilkos de ez valami vas alapú cucc huvatalosan 3 ezer ciklust tud (sima több töltést tárol, de csak 500 körül tud).
Amire figyelni kell hogy a hűtőtt térfogat kevesebb, ez éppen 18 liter (van magasabb ugyanilyen az 24, rav4be az is bement volna, de felül is akartam neki helyet). Illetve most már van hűtőláda formájú 12 illetve 15 literes már saját akkuval is (lidl cucc szerintem 29 liter). A nagyobbakhoz szerintem a rav4 is kicsi ha ésszerű csomagtér kellene még mellé. De nekem nyáron most végig bent volt, tök jó hogy nem kell hazarohanni ha húst/sajtot vagy ilyesmit veszek valahol (vagy Budai Auchanból is hazaér Zuglóba a fagylalt/jégkrém és nem szörpként...).
-
őstag
válasz Micsurin #316029 üzenetére
Én most egy nyarat végignyomtam rendes kompresszoros hűtővel, én már nem térnék vissza a külső hőmérséklethez képest mínusz 20 fokot tudó hűtődobozhoz (volt nekem is évekig a lidl alap darab). Mondjuk maga a hűtő és az akku még több helyet elvesz, 580 literes csomagtérrel élhető de jazzbe mondjuk nem tenném be nyaralásra. De 4 fokot tartja 8 óráig gyújtás nélkül, és tudja a -18-at is, bár nyáron azt csak jégkrém bevásárlásra használtam. És olasz pajtások is szeretnek mostanában szállást hűtő nélkül adni.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #316029 üzenetére
Egy dolog marha vér gagyi a táskában, hogy nem tudja tölteni az akkut... akkor lenne tényleg funkcionális, hogy ha a benne lévő akkut tudná szinten tartani mikor hálózatról megy. Ha 12V-ról nem is de legalább 230V-ról táplálva.
Plusz az akkufoglalat kialakítása több mint véleményes, felesleges hely pazarlás szerintem ahogy megvan csinálva. Fele ekkora hellyel körben is megoldható lett volna.
--
Lehet megbökdösöm lassan a mestert finoman merjek-é bízni a kék időben való visszatérésben.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #316025 üzenetére
Na ezért jó, hogy nem értek a szereléshez több hely marad a strandcuccnak.
Mondjuk a két láda az eleve kb nullázza a csomit...
Fólia nagy királyság, Bubiban nincs hátul légbeömlő de mióta fent a fólia ott is tökre élhető az utaskabin nyáron is.
Kereket, amíg pingvinezel és előbányászod a pótot a csomi aljából (amihez akkor férsz hozzá, ha mindent kipakoltál belőle) és vacakolsz a cserével addig simán kifosztanak.
Sőt van amikor odajönnek segítséget ajánlani figyelemelterelésként.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #316022 üzenetére
Ne csessz... 4-en elmentünk nyaralni a Jazz-el 1 hétre HR-be és simán elfértünk. Pedig még az ásványvizet is innen vittük.
Van fent fólia, azt aztán be nem töri nálunk. Meg amúgy sem hagyjuk őrizetlenül a gépet. Havernak szúrták ki már a kerekét a trükkös tolvajok...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
-
stickermajom
addikt
válasz Micsurin #315860 üzenetére
Nekünk egy Z17DTH-val szerelt kombi H volt. Járáskultúrája borzalmas, de amúgy világbajnok motor, remek fogyasztással. Kétszer hagyott az út szélén, egyszer már az utcában a ház előtt elrepedt egy filléres vízcső, a másikról talán mi is tehetünk, mert porszárazra ürítettük a tankot, hogy ne kelljen a drága olasz nyálat tankolni. Egy kilométeren múlt. A jó családi tapasztalatok miatt vettem a K-t később, nem bántam meg.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #315873 üzenetére
Hát a MiTo 2,4-ért került hozzám, és a váltót + kuplungot + lendkereket leszámítva* igazából nem volt olyan nagy hibája az elmúlt 1 év 7 hónapban, csak ilyen apróságok, mint most a bakok, vagy pl. az olajleeresztő megszakadt menete. Persze van még mit tenni vele, szeretném fejleszteni a féket és a futóművet, meg a turbó upgrade is vonz, de egyrészt nekem ez egy hobbi is, nem sajnálom rá a pénzt, másrészt a jelenlegi állapotában is használható, innen nézve igazából nem is szükséges belenyúlni még ezekbe.
*Ha a feleslegesen megvásárolt harangot és csapágyakat nem számolom, akkor ez a kör ~800k Ft volt. Legalább a kevlárkuplung összejött.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #315802 üzenetére
Más gyártók is voltak ezen a fejlettségi szinten, mégis sikerült problémamentesebb motorokat csinálni. Lásd pl. Suzuki M-széria VVT-vel. Oké, a gyújtása parazita az olcsóság jegyében, így elég feleannyi trafó.
És a Jazz i-DSI motorjai is őskövületnek tűnhetnek, de annak ellenére, hogy SOHC, elég modern dolgokat alkalmaztak. Full alublokk, hengerenkénti befecs, szekvenciális gyújtás, drive-by-wire fojtószelep (facelift után), műanyag szívócső (a hiedelemmel ellentétben jobb, mint a fém, sokkal simább a belső felület) a hengerbe perdülettel érkező keverék, a főtengely nincs függőleges síkban a dugattyúval, hogy a munkaütem és a FHP után könnyebben elforgassa a főtengelyt, sőt a dugattyúpalástokat ugyanazzal a súrlódáscsökkentő bevonattal látták el, mint az Integra Type R-ben.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Micsurin #315802 üzenetére
Sok helyen nem alap, a teknô le. Én levettem, és sárnak nyoma sem volt.
GM- GM INA vitában nem a GM logó a kérdés, hanem az, hogy az INA az China vagy Germany. Tavaly cseréltem a Cromàn vezérlést van a polcon most 3 féle bontott szívó oldali, GM gyári, GM INA és INA, utóbbi kettô teljesen egyforma, az elsô szerlet gyári más kicsit, de volt is cikkszámvàltàs.Persze, az jogos, hogy más modern motornál is vannak hasonló hibák, de valahogy nem ennyi. Ugyanúgy EGR-es, VVT motorok vannak a konkurenciánál is abból az idôbôl.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Micsurin #315797 üzenetére
Volt XER motorom. Az INA és a GM feliratos INA között semmi különbség, foglalkoztam mind a kettővel. Színre, szagra mindenre megegyeznek.
XER-nél ugyanúgy jelen van a membrán szakadás, Vectra és Croma csoportban a napokban is volt 1-1 ilyen hiba, fügyül alapjáraton.
Jó motor, a karakterét én szerettem, de amikor valamelyik csoportba beírnak, és olcsón üzemeltethető szívómotoros autót keresnek, akkor ez nem az!
Mert én megveszem a csergőtől az alkatrészt (most néztem, 79 a GM jelenleg, én még 46-ért vettem ), hazamegyek és megcsinálom magamnak, akkor az 2x79 (46) +2x 25 és szimeringek fillérei, szóval legyen 150 nagyon kerekítve (ez tavalyi ár nekem). De betolod egy szervizbe és megcsináltatod ezeket, akkor az egy Astra piaci értékének a harmada. És akkor ez egy korrekt vezérléscsere volt, nincs benne az olajszivattyű matatása, szelepfedél, amire egy szerviz azt mondja, hogy csak gyárit érdemes, az pedig 180e Ft, és kifizeti a szomszéd (igaz történet alapján). Nem nyúltál a kuplunghoz, ami 2008 utáni évjárathoz 2x annyiba kerül, mint a korábbihoz.
Plusz a diagnosztizálás hiánya, ami a csoportokban is visszatérő probléma. Indításnál traktorozás, kicseréli egy valag pénzért az okoskerekeket, majd 1000 km után újra szól, olajnyomást megméri a kialakított helyén, de az nem mutatja meg, hogy a VVT rendszernél elegendő-e a nyomás, a dugattyúkat spriccelő fúvókák 3 barnál kell, hogy nyomják az olajat, ha a kicsi rugó elfárad bennük, esetleg el is törik, akkor már alapjáraton is nyomja, emiatt nem kap elegendő olajat egyik okoskerék sem (7e ftx4 + teknő le), plusz ott van szűkítőnek a visszacsapószelep."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Micsurin #315756 üzenetére
Gyári GM okoskerekek darabja 40-70e Ft között van, plusz szolenoidok még 25ex2 (Csergőtől).
Hőcserélő tömítései előbb vagy utóbb megadják magukat, célszerű cserélni mind a 9-et (vagy 11 ) ha lehet gyárira vagy Reinzre, azoknak dundibb a profilja.
Ott van még az olajszivattyű házának tömítése, amit szintén javasolt cserélni, mert ott is keveredhet az olaj és a víz.
200e km felett lehet számítani a dugattyúkat hűtő olajozóspricnik cseréjére is, azok gyengülése miatt alapjáraton lecsökken az olajnyomás.Generátor mögötti visszacsapószelep ellenőrzése és cseréje, olajszűrű házának aljában a szelep ellenőrzése, szeret törni vagy aláragadni ez-az, akkor ott is elmegy az olajnyomás. Illetve nem mindegy az olajszűrő sem, gyári vagy Bosch ami jó, van olyan ami magasabb, ez kevésbé baj, és van olyan ami alacsonyabb, ilyenkor az előbb említett szelepet nem nyomja le teljesen a szűrő, és lecsökken az olajnyomás.
Szelepfedélben a membrán miatt alapjárat probléma, olajfogyasztás, erővesztés.
Egy hibátlan szívómotor![ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
félisten
-
veterán
válasz Micsurin #315742 üzenetére
A Ford az pont amerikai, de talán nem bénázzák el úgy, mint a GM.
Tisztán emlékszem, 2 alkalommal is nagy lelkesedéssel kitalálták és elhatározták, hogy akkor a Cadillac lesz a GM prémium márkája Európában (is). Azt valahogy nem vették figyelembe, hogy itt pár usa-autó rajongót leszámítva senkinek sem kell a szaruk, az európai autósok fejében egy Cadillac = magas fogyasztás. Közben a Saabot hagyták elvérezni a 10-15 éves modellekkel.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #315717 üzenetére
Delta kell, nem Bravo, és abból is manuális klímás.
[ Szerkesztve ]
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #315372 üzenetére
... ~2 hétig most csak melóba mentem gyak, well jah. DPF és a város esete. 17* 20,1km-ert nem szerette most.
Hmm azért lehet egy 1.6XER nekem is okosabb lett volna.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
félisten
válasz Micsurin #315329 üzenetére
A lényegen nem változtat, ha valaki úgy akar haladni az úton, hogy a bármilyen célból is kirakott sebesség határt tartani akarja akkor megteheti, megvan rá a lehetősége.
Ha azt a szabályt nem akarja követni bármilyen indokból is akkor megteheti, max megbüntetik.
A büntetési tétel pedig továbbra sem jelentős ahogy nézem az utakon levő helyzetet. Ha csórók lennének az emberek akkor tartanák a szabályt, bármennyire is hülye az a szabály.
#315330barnam_: amikor az emberek 5 forint emelésnél km-s sorban állnak a kúton mert úristen mennyit drágul és még kannába is tesz, akkor gondolom az a +1-2L a nagyobb sebesség miatt is számítania kellene nem?
-
félisten
-
silver10
aktív tag
válasz Micsurin #315001 üzenetére
Úgy látom nem sikerült végigolvani. De semmi baj, pótlom: „ ...Az autópálya-kezelő szerint teljesen feleslegesen kakaskodott az egyébként két külföldi sofőr, mert a párbajig egyáltalán nem volt dugó a szakaszon."
Nem kell minket magyarokat sem félteni, de lévén, hogy az M3-ról van szó, ukrajnaiakra tippelek. -
Szoszo94
őstag
válasz Micsurin #315224 üzenetére
Az a kérdés, hogy mi a terv vele. Én is most locsoltam a Mégane-ra több, mint 1 misit, komplett új futómű, plusz pár apróság illetve új gumik. Viszont hosszútávon tervezek vele és inkább most csináltattam meg rajta mindent (már kábé csak a turbó lehet költség, az még gyári és mindjárt 300k km, bár olaj egyelőre nem fogy viszont valamennyi kerül a csőbe), így pedig nem kell aggódnom sem műszakin, sem megbízhatóság miatt. Soknak tűnik a 450k az injektorokra, de utána többé azt nagy valószínűséggel nem kell cseréljed
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
veterán
válasz Micsurin #315224 üzenetére
Hááát, egy jó kis 1.9 CDTI, azt 200 ló / 430 Nm-re húzzák. És talán az Astrába is az F40-nel szerelték (Vectrában biztos).
Nekem Vectrában volt ilyen, egyik kedvenc autóm azóta is. 100-nál betetted 6-ba, majd végig húzott 240-ig.
#315227 Micsurin Nem próbáltam, a szavadban sem kételkedek. Csak sokan assziszik valami csodaszer.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #315149 üzenetére
Én nem akartam cseredarabozni, ragaszkodom a rövid végáttételhez, amit csak a MiTo és az Abarth Grande Punto kapott. A végsebesség nem érdekel, de a rugalmasság igen, és ezzel gyorsul a legjobban.
szerk.: Megkövetem magam, a 150 pónis Bravo M32-esének végáttétele is 4.18.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #315141 üzenetére
Aztán majd te is kapod a hívásokat, mint én, hogy "van egy kis gond, ezt találtuk még, cserélni kellene".
szerk.: Francokat! Itt szó szerint minden drágább. Még a nyári szezon elején mondogatták, hogy ez+az mennyit drágult a Balaton mentén, nekünk meg fel sem tűnik, mert az ÉNy-i csücsökben is pont annyiba kerül a fagyi/étterem/akármi.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest