Új hozzászólás Aktív témák
-
aleister
veterán
...és (#2147) DZs:
Köszi a válaszokat!
Igen, gyanúsan olcsó, ezért vetődött fel bennem a kérdés. 6.6 körül vannak a hasonló paraméterű Mazdák, ami 3.6 mFt-os árrést jelent. 2-2.5 milliós szervizköltségnél jó vétel lehet.Csak tartok a törött kocsiktől. Ránézésre nem kaphatott nagy pofont, de ki tudja milyen szerkezeti károk keletkeztek. Lehet, hogy szépen fog kinézni, de ha alattam is történik vele valami, és pont egy hajszálrepedésen fog múlni, hogy úgy viselkedik-e az autó, ahogy kellene, vagy belepaszíroz az ülésbe, akkor nem lesz őszinte a mosolyom.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
aleister
veterán
Köszi az infót!
Az ismerősöd esetleg Mazda szakszervizben dolgozik? A másik, hogy mi lesz ilyenkor a garanciával? Köteles vagyok a Mazdánál elvégeztetni a javítást, vagy mehetek bármilyen szerelőhöz?szerk: most hívtam az eladót, aki, azaz ami egy roncstelep...elvileg már viszik tőlük a kocsit, de azért pár dolgot elárult
A kormánylégzsákon kívül kinyílt a többi is elöl. Szóval kicsit többe lenne a javíttatás, de így, hogy mennek érte, végül is lényegtelen ez már.[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
h1mpi
nagyúr
válasz aleister #2153 üzenetére
Nem, de elég jó kontaktjai vannak. Sok mindent be lehet hozatni a Lengyelektől jó áron. Az új légszákokat visszateszik az ülésbe és műszerfalba és megjavítják nem kell cseréni. A gari természetesen azokra az alkatrészekre, amit cserélsz és nem gyári elveszik. Gondolom gtk lett az autó, ami azt jelenti, hogy audatex szerint 3-3.5 millió lett volna a hivatalos javítás Márkaszervizben. Pár hét és fent lesz a neten sérülésmentesen figyeld meg
[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
-
vacs
veterán
Sziasztok.
2003-as Mazda 3-ban a gyári audió rendszerben milyen néven tudom bekapcsolni a sebesség függő hangerő szabályozást (aksi csere után vagyok)?
A kérdésre jan 6 óta nem reagált senki a mazda topikban, és mivel a 6-os audió része hasonló, ezért bátorkodtam beírni ide is!
(^)(>.<)(^)
-
Bjorngolf
tag
sziasztok
Tanácsot szeretnénk kérni. Mostanában tevezünk használt autót venni, és a 2008-as Mazda 6-s néztük ki, abból is a benzines verziót (1,8 v 2,0 motorral). Szeretném megkérdezni hogy mik a tapasztalatok, vélemények róla? mert annyira vegyem amiket hallok h nem tudom megéri e vagy sem. Mire kell figyelni használt autó vásárlásnál (első vásárlásunk lessz ezért kérdem)? Valami tanácsot tudtok adni?
Köszönöm előre is a válaszokat -
aleister
veterán
válasz Bjorngolf #2160 üzenetére
Első körben olvasd el ezt és ezt..
Mindenképp vigyél el magaddal a kiválasztott kocsi kipróbálásához egy hozzáértő cimborát. Lehetőleg ne önjelöl autógurut, hanem, aki hivatásos szerelő.
Én anno a kereskedőtől való vásárlást választottam. Jobban köti a kötelező szavatosságvállalás, mint ha civiltől vásárolsz.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
TheProb
veterán
válasz Bjorngolf #2160 üzenetére
Típusbetegségekre, kerülendő motorokra,stb. én is kíváncsi lennék. A rozsdásodásról én is hallottam, ezen kívül van még valami, amire kifejezetten figyelni kell?
Mazda 3 és 6 van most a látómezőben, mindkettőből a 2004-2008 körüli évjáratok. Találtam már párat mindkét modellből, ami képek és a leírás alapján elég szimpatikus és szép. De elvileg az aljuk az, ami főként szokott rohadni, azt meg ugye még fotókon se lehet észrevenni.
Mazda 6-nál pl a motorokat (csak benzin) tekintve, csak a fogyasztási adatokat tudok támaszkodni, ami elvileg:
1.8-nál: ~8-8,4l
2-nél: ~8,1-8,4l[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
orrlyuk
aktív tag
válasz TheProb #2164 üzenetére
A 2005/6-os facelift utáni 2 literes benzines motor már Euro 4-es, és ahhoz van 6 sebességes váltó is. Mi ilyet kerestünk, a használtpiacon talán ár-érték arányban ez egy jó konstrukció. A 2. generációsok már más kategória.
A kasztnin kívül a féktárcsák is porrá tudnak rohadni, nem látszik kívülről azonnal, de esetleg ezt is bele lehet kalkulálni. Eléggé tömegautó, szóval lehet hozzá bármit szerezni.
No hay banda! Il n'est pas de orquestra!
-
Topikgazda
válasz Bjorngolf #2163 üzenetére
Hú basszus, ezen komolyan csodálkozom, mindenki a magáneladókat keresi, 10-ből 5 hirdetés kereskedő, 4 olyan magánszemély aki valójában kereskedő, kint dolgozik, mindig hoz egy autót, vagy tesó aki féláron veszi valahogy a szart, stb. Én személy szerint csak attól az egytől vennék szívesen autót, aki maga árulja a hosszú évek óta nála lévő autóját.
Ha kereskedőtől veszel, neki van lehetősége biztosítást kötni. Tehát ha te visszamész 2 hónap múlva, hogy csörög a kettőstömegűd, akkor a biztosító fizeti a cserét. Ilyet mindenképp köttess, és vigyázz, hogy a kereskedés nevén legyen az autó. Remélem tudod, hogy ha te másfélért veszel tőle autót azt max 3000-3500 euróért vette, bepapírozta, polír, kárpit és ennyi.https://tinyurl.com/rasoapro
-
SzaboZE
addikt
válasz orrlyuk #2165 üzenetére
A facelift előtti is euro4, szóval csak emiatt nem kell izgulni. De valóban a hatos váltó, a nagyobb fék és a dupla kipuff többet hoz, mint amennyivel többe kerül.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
Djuree
félisten
válasz Bjorngolf #2160 üzenetére
én tavaly vettem osztrákból behozott 2006-os 1,8-as kombit. faceliftes, valós 105k km volt benne, nagyon jó állapotú mindene. sajnos a küszöb meg a dobbetétek rozsdásak, az cserés lesz. az a baj ezt nem lehet észrevenni, mert be van boritva teljesen, ezt csak alvázvédőzésnél vették észre miután leszedték a boritásokat. azért számítottam rá, ott keményen sóznak télen.
ha van rá lehetőséged aknába nézd meg jól az alját.
benzinesnek sok baja nem lehet amúgy, ha jó a hangja, jól megy akkor okés. olajat nézd meg van-e benne kellő mennyiség.mindenkihez:
keresek ehhez a modellhez magyar (vagy legalább angol) kézikönyvet. sajnos németül nem tudok, ehhez meg az van. ha lenne valakinek le szeretném másolni. vagy ha tud valaki eladót akkor megvenném. sajnos neten se találok sehol. oda-vissza postázást fizetem ha valaki lenne kedves elküldeni.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
aleister
veterán
válasz rasotamas #2166 üzenetére
Az a baj, hogy a magánszemély ugyanúgy átverhet, mint egy kereskedő. A különbség, hogy a kereskedőt sokkal inkább köti a törvény. A kereskedő 12 hónap szavatosságvállalással tartozik, a magánszemély csak 6-tal. Továbbá egy adott hiba kiderülése esetén a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy esetlegesen a vevő tehet róla (ez kb lehetetlen), ellenben, ha magánembertől vetted, akkor Neked vevőként, kell bebizonyítani, hogy a hiba már a vásárlás előtt keletkezett. Ez ugyanúgy kb bizonyíthatatlan.
A lényeg, hogy tisztában kell lenni a rejtett hiba fogalmával, és kellően átvizsgálni az autót vásárlás előtt.
Én pl a központi zár és a cd lejátszó hibájának a szervizelési költségét hárítottam így át a kereskedőre.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Djuree
félisten
válasz aleister #2171 üzenetére
kereskedője válogatja. sajnos a legtöbb kereskedő leszarja a fejed miután kifizetted a kocsit, ha pereskedsz akkor talán elérhetsz valamit náluk.
ha te be tudtad rajta vasalni akkor ügyes voltál, de ehhez a kereskedőnek is úgy kell hozzáállnia.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
A Mazda6 GH generációjáról szeretnék többet megtudni. Hallottam rémeket, hogy a GG-nél is rosszabb a korrózióvédelme és valakinek a szalonból elhozva 1 év után kezdett rozsdásodni az ajtónál. Németországból vásárolnék, ott mennyire van jelen ez a probléma?
Szerk.: A rozsdán kívül mikre kell még nagyon figyelni?
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Djuree
félisten
válasz Johnny_vT #2173 üzenetére
németben nagyon jelen van. de meg kell nézni. mind rozsdásodik mint a állat sajnos. de alvázvédelem 4 évente és meg van oldva. persze ehhez épnek kell lennie alul. németben is vannak jó állapotúak.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
-
aleister
veterán
Az én ügyem sima liba volt. Másnap lefotóztam neki a dolgokat, elküldtem e-mailben, szóval nemigen tudott mit tenni. Lehetett volna pereskedni, de annyira egyértelmű volt az egész, hogy nagyságrendekkel többet fizetett volna. Nem is vészes összegről beszélünk egyébként. Biztos, hogy egy tetemesebb összeg esetén, nem lett volna ennyire sétagalopp.
Szóval szvsz ez nem a kereskedőn, hanem az adott hibán múlik, hogy mennyire könnyen érvényesíthető.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
orrlyuk
aktív tag
válasz rasotamas #2175 üzenetére
A kereskedő cégét kell és lehet csekkolni nyilvános adatbázisokban, sőt, akár a gyakorikerdesek.hu-n, stb.
Ha komoly a gyanú / bizalmatlanság, a DAS valamelyik jogászát is érdemes megkérdezni, mert ők a régi motorosokat ismerik, nekem pl. az index "tényfeltáró sorozata" előtt hónapokkal már meséltek az AAA horror szerződéseiről.Az a szomorú, hogy az egyébként a megbízható réteghez tartozó nepperek (10 éves cég, kevés reklamáció) is emberileg sudri bunkók tudnak lenni, egész egyszerűen így szocializálódtak. Aki nem ilyen közegben mozog, hamar sokkot kap a stílustól. És persze azért tele vannak trükkökkel ("feönök, kihozom a vastagságmérőt, ha nem hiszel nekem!!! nem hiszel NEKEM???", stb.)
No hay banda! Il n'est pas de orquestra!
-
Topikgazda
válasz orrlyuk #2178 üzenetére
Eddig nem adtam el autót és 3 autó vásárlásában asszisztáltam.
- A Mazda6-ost egy olyan szerelő ismerőstől vettem, aki kifejezetten ilyen autókkal és motorokkal foglalkozik, épp MPV-je volt, bont, szerel, stb, vesz hibásat, megjavítja, eladja, de jól megnézi mit vesz meg, csak ha tudja mi a baja. Az enyém is ilyen volt. Ezt kvázi nevezhetjük kereskedőnek, de 2 kollégám is vett már tőle Mazdát, és egyiküknek a szomszédja volt, okkal reméltem hogy nem ver át.
- A feleségem HR-V-jét rokontól vettük, ismertem az autót, tudtam hogy el volt hanyagolva és ehhez mérten nyomott áron vettem meg. Ismertem a hibáit. Most elment rá negyed milla, gátlók, fékek, stabpálcák, szilentek, szélvédőcsere, műszaki, de most rendben van. Olajfogyasztása 3000 kilomter alatt fél liter, nem az a mennyiség amivel ne lehetne együtt élni, 300ezret futott autótól rosszabbra számítottam.
- A fiam Corolláját jóautók.hu-n találtuk, informatikus srác magánszemély, mindent elmondott, hol lett megnyomva, hogy javították, mire kell figyelni, javítófestéket, minden szirszart adott hozzá.
Nem tudom, mit kezdenék a Mazdával ha gyorsan el kéne adnom. Mostanában úgy látom, a magánszemély hirdetésekre nem ugranak már annyira. Talán nem is tudnék értelmes felárat kicsikarni amiért vezetett előéletű az autó valós kilométerrel magánszemélytől. Kereskedésben, szerintem számolhatunk azzal, hogy adna érte fél milliót és másnap 1-ért árulná. Bennem élt régebben egy kép, hogy lehet kb 10% haszna egy autón a kereskedőnek, de megtudtam, hogy ezt jócskán alábecsültem, inkább 30-40%.https://tinyurl.com/rasoapro
-
h1mpi
nagyúr
Igen, a % az mindig az árral csökken. Egy 500e Ft-os autón nem 50e-t akar a kereskedő fogni, hanem 200-at.
Egy 1 milliós autón meg már 300-at így tovább. De egy 10 milliós autón meg nem tud keresni 2-3 milliót, legalábbis ha hivatalos minden.Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
Topikgazda
Magyarul ha látsz egy kereskedős autót 1 millióért azt 600-ért vette meg a magányszemély tulajtól, ráköltött a papirozásra, polírra, takarításra, esetleg rozsdás kerékív gányolásra, zajelrejtésre 100-at.
De ha te veszed meg 600-ért, nem összetaknyolod hanem megcsináltatod, nem nepperpolírt kap diszkontáron, hanem rendeset, és így többe kerül, de még mindig nem 1 millió.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Johnny_vT
senior tag
Miből ered maga a rozsdásodás ezeknél a modelleknél? Vékonyabb a lemez, mint egy Opel/VW/Ford esetén? Máshogy kezelték, ami nem bírja a sót?
Maga az alvázvédelem csak az alvázat védi, meg a kerékjárati íveket esetleg. Ezen kívül melyik részeken jellemző még a rozsda megjelenése? Olvastam olyat, hogy az ajtónyílásoknál, csomagtartónál is rohadhat, azzal mi a bánatot kezdjen az ember?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Djuree
félisten
válasz Johnny_vT #2183 üzenetére
hát én úgy tudom azért rozsdál mert nem kezelték semmivel az alvázat.
ajtónyílásoknál is szokott rendesen, azt ha észreveszed javítod, rozsdátlanítás, rozsdaátalakító, javítófesték, mást nem tudsz sztem kezdeni.
én is észrevettem egy kis foltot az enyémen, ha jobb idő lesz javítom majd, sajna nincs garázsom ahol javítgathatnám a melegbe.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topikgazda
Benzint vagy dízelt hoztál? Tipikusan miket kellett megcsinálni rajtuk? Hol csináltattad? Magad, svarc műhely, márkafüggetlen, vagy márkaszerviz? Azért manapság igen megugrott a szervizköltség, nincs ember, és ez meglátszik. Tipikusan a kínálat legaljáról (500-2000€) próbáltad az elfogadhatókat kihalászni, és elmentek mondjuk 1 millió körül, vagy nagyobb volt a befektetett összeg és az eladási ár?
És lenne még egy indiszkrét kérdésem, remélem nem sértődsz meg. Kilométer állással mi volt a helyzet? Volt-e igény a korrekcióra?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
h1mpi
nagyúr
válasz rasotamas #2186 üzenetére
Csak benzinest és 3-asból 1.6-ost és egy pár db 2.0 literest, 6-osból 90%-ban 2.0-est és pár 2.3-ast. 1.8-ast nem. Km órához nem nyúltunk, mert csak szervizkönyveset hoztunk, ha mód és lehetőség volt 100e km körülit. A Németeknél volt sok ilyen mert 2.-3. autónak használták. Karosszériázni szinte az összeset kellett a szokásos helyeken, azt egy ismerős cég csinálta. 2000-3000 EUR körül hoztuk és 300-600e közötti haszon volt.
1 db másik márkájú dízelt hoztam, azzal is csak a szop@s volt, dízelt sose többet.[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
Bjorngolf
tag
Köszi a válaszokat Azt azért elfelejtettem közölni, hogy nem Magyarországon élek és nem otthon tervezem a vásárlást. Angliában élek és itt akarunk venni (hosszabb távon gondolkozunk kinn ezért akarunk venni itt autot). Sajnos nem igazán tudom h itt milyen a helyzet kereskedő/magánszemélytől vásárlás terén.
Amúgy szerintetek:
- kb 80-100 e mérföld (szóval kb 120-150 e km-es) autókat nézegetünk. Ennél a km számnál van e értelme határt szabni (értem ez alatt azt h mi most max 150 e km-s autókat nézegetünk)
Köszi a válaszokat előre is -
TheProb
veterán
Én most megint kicsit beleszerelmesedtem a 3ba. Tényleg nem tudom, hogy szabad-e velük foglalkozni a rozsdásodás miatt. Autó ajánlós topikban egyből lebeszéltek róla. De ezek annyira szépek:
[link]
[link]
[link]
(nem ám rárabolni! )Ezeket érdemes lehet szerintetek megnézni azért? Ha az említett helyeken és az alvázon nincs rozsda, akkor is lehet belőle nagy lyukra futás valami eldugott, nem látható helyen lévő rozsda miatt?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Djuree
félisten
válasz TheProb #2190 üzenetére
nem kell tőle félni. át kell nézni jól. motortér, ajtók pereme alul, kerékívek stb., ha itt nincs rozsda valszeg jó vagy. az alját sajna nem fogod látni, csak miután megvetted és lebontották a borításokat. valszeg küszöböt cserélni kell, ez mindnél így lesz. de ez belefér sztem.
más: tudtok valami jó karosszériást ajánlani? küszöb meg kerékdob betét csere lenne a mazda6-on. tavasszal lenne esedékes. borsod megyében lakom, de ha jó a szaki elviszem messzebbre is.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
gerejoe
tag
Hali urak.Kérdésem lenne hogy jövő héten ha minden jól megy én is klub tag leszek egy 2003.2.0 TE kombival,ebbe a típusba fogok tudni be rakni dension AUX átalakítót.Válaszokat előre is köszönöm.
-
TheProb
veterán
Nem győztetek meg engem sem...
Olyat nem akarok, hogy megveszem és egyből kérhetek is időpontot vmelyik lakatoshoz... Alánézni mindenképp alánézetnék, de ha rejtett helyeken is lehet rozsda, akkor kb mindegy. :/6ossal egyformán rozsdásodnak vagy ott rosszabb/jobb a helyzet valamelyest? Igazából egy szép sedan-nak jobban örülnék, csak 3ból azok nem tolonganak, 6ból meg nem nagyon láttam még eddig igazán szépeket.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Pistu77
csendes tag
Az a baj gyerekek hogy alomvilagban eltek. 10+ eves autokat neztek es patikat kerestek. Fel kene ebredni. Egy 10 eves autonal tokmind1 milyet veszel gond lesz vele. Akar nemet "premium" akar japan. Tehat 2 lehetoseged van: veszel egy kicsit rozsdasodo japant es helyrehozod. Cserebe valoszinu 10 evig megint semmi gondod nem lesz ra. Vagy veszel valami nemetet es szepen rakoltod a gatyad is....
Mindenki dontse el maga mit akar....
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Pistu77 #2197 üzenetére
Mivel többesszámban írtad, úgy veszem, hogy nekem is szól.
Nincs karbantartásmentes autó. Sőt, vásárlás után rámegy a kocsi árának még legalább 10-30%-a, hogy igazán tip-top legyen (a hirdető bármilyen ígérete ellenére is). Ez tény és ahogy öregedik egy autó (kvázi a használt ára ahogy zuhan) úgy nő ez a százalékérték.
Én motorikusan jó autót keresek, a többi csak körítés. A Mazda, a Honda, a Toyota, a Lexus mind-mind motorikusan jó, így az említett szerviz után várhatóan nem fog fél év múlva elkérni még egy milliót alkatrészre (mint sok német prémium és nem prémium sajnos).
A sok kérdezősködés a rozsda miatt azért fontos, mert a Mazdánál ez kifejezetten buktató lehet. Ha olyan szerkezeti részen rohadt át, amire megint csak rámegy a gatyám, hogy javíttassam a műszaki előtt, akkor megveregethetem a vállam, amiért motorikusan jó kocsit vettem, de életveszélyes.
Eddig félinformációkat kaptunk csak a témáról, de ha neked van egy átfogó írásod és/vagy részletes élménybeszámolód, ami több típust, több modellt és több használati módot is érint, akkor szeretném hallani, mert egyelőre csak a rozsda ami visszatart a típustól.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Pistu77
csendes tag
válasz Johnny_vT #2198 üzenetére
En speciel nem ismerem az emlitett evjaratokat. 85os 323al kezdtem az a hatso kerekjarati ivnel rozsdasodott. Aztan egy 92es civicem volt majd egy uj sx4et vettem. Most pediog egy 2013as GJ kombim van.
Nem szemelyeskedtem, mindenkinek szolt. Ha visszalapoztok par oldalt es atbongeszitek a forumot ugy kb 1000x le volt mar irva hol rohadhat. Biztos mert enis talalkoztam vele holott nem erdekelt. A bajom az egeszzel az, hogy irogatjatok a dolgokat meg szorjatok a linkeket de 10bol 1 megy csak el megnezni a kocsit es irja le mit latott. Ez nem urteknologia. Ahova viz juthat ott rohadni fog. Ennyire 1xu. Es ha valaki komolyan gondolja a vasarlast szerintem ne sajnalja azt a 10-15ot egy rendes szakszervizes atvizsgalasra. Ott megmondjak mi szar mert abba remenykedik hogy majd nala csinaltatod meg. Aki meg erre nemhajlando attol szepen el kell setalni.
Es ahogy a mondas is mondja aki majot vesz vegyen banant is. Sajnos a hasznaltauto ilyen. Sose volt jo befektetes es soha nem is lesz. Amelyik tipusnal igen azt nem mi vesszuk meg. Az aki ugy vesz hasznaltautot, hogy sajnal ra 10-15et atnezetni velemenyem szerint megerdemli hogy rabasszon. Nem nem kivanom de megerdemli. Nekem is van tobb tucat olyan kolegam aki adhok autoszerelo es mindenhez ert. Kiveve ahoz amihez kell es amikor kene. 1-1,5misi elkoltesekor ne ezen bukjon mar a dolog.....
Tehat roviden: kerekjarati ivek, kuszob, ajtok alja, padlolemez, futomu alkatreszek, kipufogo. Mint minden hasznaltautonal
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000