Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ekkold

    Topikgazda

    válasz bambano #6299 üzenetére

    Ehhez csak annyi tennék hozzá, hogy ez egy fórum, nem kötelező semmi. Ha nem szimpatikus a kérdés, a kérdező stílusa, vagy nincs időd segíteni (ne vedd magadra, általánosságban akarok fogalmazni) akkor nyugodtan tovább lehet görgetni, és csak az érdekes dolgokat elolvasni. Szerintem maximum egyetlen mondatot ér meg, hogy felhívjam a kérdező figyelmét rá: Figyelj csak, az előző oldalon pont erről volt szó! Ha ennél több kell akkor vagy segítek (már ha tudok), vagy szó nélkül továbblépek.
    Én pl. azért segítek ha tudok, mert még emlékszem, hogy volt amikor nekem is jól jött a segítség. Aztán ha itt sikerül megoldani egy problémát, esetleg abból is tanulok valamit, aminek máskor esetleg hasznát veszem.
    Pl. szerintem irreális egy otthoni, vagy akár egy céges, de alkalmi szintű felhasználótól tanfolyam elvégzését elvárni, persze "leoltásnak" elmegy, de azt meg minek. Autodidakta módon tanultam bele a mikrotik lelkivilágába, és most már viszonylag jól hozzá tudok szólni, de nem tartom magam profinak. Nekem pl. az elektronika (erős és gyengeáram) is szakterületem, és egy elektro fórumban aztán tudnak néha olyan bődületes hülyeségeket kérdezni, amire néha lehetetlen jó választ adni. Olyankor max. szólok, hogy hívj szakembert, mert a munkadíj amit meg akarsz spórolni, az nem ér meg egy áramütést. De egy router esetében nincs ilyen, ha nem sikerül akkor lehet resetelni, és újra nekiállni :)

  • #19482368

    törölt tag

    válasz bambano #6299 üzenetére

    Teljesen megértem azokat az embereket, akik napi szinten próbálnak tájékozatlanabb embertásain segíteni, mindez sok esetben, már már, inkább lehet "kínlódásnak" mondani. De a service desk, help desk feladatok sajnos ilyenek. És a gyakorlatban, itt a fórumon is erről van szó. Service desk, Help-Desk feladatok. És most tekintsünk el attól, hogy mindez ingyen. Igen, ez tevékenység kör igencsak próbára tudja tenni az ember ingerküszöbét, türelmét. Ezt teljes mértékeben el fogadom, és megértem. De....
    Mivel különböző típusú emberek vannak jelen, egyszerűen kénytelen vagy szinte napi szinten szélmalom harcot folytatni, ha segíteni szeretnél rajta. Vagy, egyszerűen figyelmen kívül hagyod a problémáját. De a minősítés, degradálás sose volt jó irány. Mert az mindig csak feszültséget generál.

    Azt mondod nem csinálod meg helyette, ezt is megértem, és el fogadom. És egyet is értek ezzel a nézőponttal.
    De mint fentebb is írtam, ez nem mai probléma. Sajnos ez a tendencia elég régóta megvan. És csak akkor jössz ki jól, ha vagy lemész az ő szintjére, vagy egyszerűen figyelmen kívül hagyod. Másképp nem megy.

Új hozzászólás Aktív témák