Új hozzászólás Aktív témák

  • #19482368

    törölt tag

    válasz bambano #6299 üzenetére

    Teljesen megértem azokat az embereket, akik napi szinten próbálnak tájékozatlanabb embertásain segíteni, mindez sok esetben, már már, inkább lehet "kínlódásnak" mondani. De a service desk, help desk feladatok sajnos ilyenek. És a gyakorlatban, itt a fórumon is erről van szó. Service desk, Help-Desk feladatok. És most tekintsünk el attól, hogy mindez ingyen. Igen, ez tevékenység kör igencsak próbára tudja tenni az ember ingerküszöbét, türelmét. Ezt teljes mértékeben el fogadom, és megértem. De....
    Mivel különböző típusú emberek vannak jelen, egyszerűen kénytelen vagy szinte napi szinten szélmalom harcot folytatni, ha segíteni szeretnél rajta. Vagy, egyszerűen figyelmen kívül hagyod a problémáját. De a minősítés, degradálás sose volt jó irány. Mert az mindig csak feszültséget generál.

    Azt mondod nem csinálod meg helyette, ezt is megértem, és el fogadom. És egyet is értek ezzel a nézőponttal.
    De mint fentebb is írtam, ez nem mai probléma. Sajnos ez a tendencia elég régóta megvan. És csak akkor jössz ki jól, ha vagy lemész az ő szintjére, vagy egyszerűen figyelmen kívül hagyod. Másképp nem megy.

Új hozzászólás Aktív témák