Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz parandroid #111415 üzenetére

    Nem cégautó volt, igazolható km-es, szervizelt, magyar első tulajjal, szervizkönyvvel, sérülésmentesen, nem úgy, mint a többi. Napi 115 km sok? A tata verdája, amibe 10 év alatt 6 ezer km kerül, jobb? Ez nem Lada, meg 120-as Skoda, hogy 80 ezernél már a motorfelújítás jön, a 80 ezerrel még belül totál új, színre- szagra hibátlan, és nem lett tekergetve 200-ról ,ez ennyi volt. Ha 40 ezer lett volna benne, mennyit ért volna? A szalonnak 200-zal többet, a vevőnek 300-zal? a tényen, hogy rengeteg pénzt lehet bukni az új autón ez érdemben amúgysem változtat.

    Abba bele se gondolj, hogy az a 20K hogy kerülhet bele, 1.5 év alatt, ha viszont picit gondolkodunk, mindjárt kijön, hogy kevésbé helyesen látod. Mivel alig havi 1000 km-ről beszélünk, aminek a napi 33 km egy oda- egy visszautat tartalmazhat, vagy inkább munkanapon 20-20km, hétvégente meg egy nagyobb, az ugye a reggeli- eti indításkor az első 4-5km-en bemelegedés, és az ezzel járó nagymértékű kopás, szóval ha szerinted az a jó, hogy 20K km, és a negyede tuti hidegüzem, olyat vegyél, és örülj neki. :D Én másképp gondolkodnék.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák