-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Fr0z3n #115002 üzenetére
Jobb de abból is van pár fajta variáns.
2.0 HDi DW10 BTED4 (RHR) 1,997 cc I4 DOHC 16v Common rail direct injection 136 PS (100 kW; 134 hp) @ 4,000 rpm 320 N·m (236 lb·ft) @ 2,000 rpm 9.8 s (Man) 10.7 (Auto) SW: 11.2s (Auto)[1] 208 km/h (129 mph) 2004–2009
2.0 HDi DW10 BTED4 (RHF) 1,997 cc I4 DOHC 16v Common rail direct injection 140 PS (103 kW; 138 hp) @ 4,000 rpm 320 N·m (236 lb·ft) @ 2,000 rpm 9.8 s 208 km/h (129 mph) 2008–2010
2.0 HDi DW10 CTED4 (RHH) 1,997 cc I4 DOHC 16v Common rail direct injection 163 PS (120 kW; 161 hp) @ 3,750 rpm 340 N·m (251 lb·ft) @ 2,000–3,000 rpm 9.6 s 210 km/h (130 mph) 2009–2011Az 1.6 hdi vérszegény főleg ha automata.. azt felejtsd el hamar Félkövéren jelöltem ami jó motor szerintem. Sok ismerős hajt ilyet bő 300k km fölött és nem igazán van rá panasz igaz manual mind.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Mászós topik - falmászás, via ferrata, sziklamászás, hegymászás
- Politika
- Azonnali fotós kérdések órája
- Plazma TV topic
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Raspberry Pi
- További aktív témák...