-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz bitpork #160945 üzenetére
Igazad van, és még lehetne sorolni a további költségeket. A 20% árrés csak egy álom a vidéki kereskedőknek, ha pedig komolyabb központi akció van, akkor a kereskedő hasznából is elvesznek. Bp teljesen más, ahol az ország 1/5 öde van, és a cégek is erősen ott koncentrálódnak. Ráadásul az importőrnek a saját kereskedéseiben még nagyobb mozgástere van/lehet.
-
-
tucsok.
senior tag
Honda CRV 2010 utáni vásárlásán gondolkozok tudnátok segíteni, hogy melyek a kerülendő motorok és mire kell figyelni specifikusan ennél a típusnál?
"So say we all"
-
akela91
addikt
Navi kérdés eldöntve, marad a Navi 900, a cápauszony csak ehhez jár, plusz szebb is az egész belseje a kocsinak tőle.
Viszont lett egy új dilemma. Kértem árat, Full Led csomaggal, és csak egy 100-assal lenne drágább, cserébe az 1.4T 150hp 110kw helyett 1.4T 125hp 92kw -t kapnék.
Azt mondja, a két motor ugyanaz gyakorlatilag. Szerkezetileg, nyomatékilag, minden, csak a végsebesség más, direkt csináltak egy 100kw alatti verziót pénzügyi okokból (biztosítás, körny. védelem??).
Kiemelte, hogy ugyanúgy gyorsul szerinte a kettő, csak végsebességben van eltérés. (bár én a linkek alapján nem ezt látom).
Innovation felszereltség még mindig, téli csomaggal, nagynavival, tolatókamerával, radarokkal.
6milláért full leddel 125hp-val, vagy 5.9 ért xenon + 150hp.
[ Szerkesztve ]
-
-
akela91
addikt
válasz molnarpeter #160961 üzenetére
Uszony nem cserélhető utólag, direkt megkérdeztem, nyilván nekem is ez volt a gondolatom. Innovation csomagnál valamiért nem lehet lecserélni, aztán lehet nem jól tudta. De alapból a nagyobb Navi jobban bejött, kipróbáltam navigálva Waze-val mind a kettőt.
(#160957) [vilike]: Chippel kapcsolatban: Ezt az opelnél lehet intézni, vagy ez csak valami tuningműhelyes móka lenne? Ha az utóbbi, akkor a gari nem veszik el?
(#160959) Gergőke88 : Halogén, sorry
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #160962 üzenetére
Na jó de én nem megyek pálinka vidékre ... Meg már volt egy ilyen killing spare amikor Gazsi volt. Ott 4nél megállt de ahhoz kellett 1 év. Most meg több mint felénél megvan ugyanez a szám
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz akela91 #160963 üzenetére
Szintén a LED-re mennék inkább rá. Ha kevés a ló, mehet a csipsz. Opel nem fogja megcsinálni.
Javaslom az EDS-Motorsportot, DHL-lel kiküldöd az ECU-t, ők meg vissza, max 1 hét. [link] Ugyanaz a motor,a 125 és a 150 lovast egyformán 185-re lövik fel. Nem amatőrök.
Az Opelnél kiszerelik az ECU-t és vissza.
Amúgy mit vált? Már a125 ló is dinamikus az alacsony fordulati nyomaték miatt.
Gari jó kérdés; az opelesek kevésbé kekeckednek.
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
válasz focvis #160967 üzenetére
LED-re rábeszéltetek, a motor maradt kérdés.
1.8-as szívót vált (MK1 focus sedan). Vezettem a 150 lovasat opelnél, meg is tapostam rendesen, kell a testemnek ennyi legalább.
Nem merném bevállalni egy vadiúj autón hogy bármit kiszerelek/mókolnak vele az első évben, aztán bemutatnak kötelező szervizkor. Másrészt, ha ez összesen belekerül 1-200K -ba (amúgy mibe jönne ki a csipsz összesen kb. ), akkor megint csak ott vagyunk hogy inkább költök az alapból nagyobbra.
125->150 között, alig van 150k HUF különbség. 150->200hp között már 500k, de ehhez más futómű jár + dupla kipuf.
Így lesz az 5M-ról induló autóból 6.5M....
[ Szerkesztve ]
-
-
lacos001
senior tag
válasz akela91 #160968 üzenetére
LED az ne maradjon ki.....
Nálam ez volt az első, amit kértem az óóótttttóóóóba.
Navi-t pl. leszarom, az meg sem fordult a fejemben, hogy legyen...Tudom nem opel és nem is ugyanaz az ország, meg akcióóóóó,de 28.950€ amit összeirtam nekik és ebből elengedtek 5.650€-t....
Extrázzál és alkudjál... most okosat szóltam....
(#160972) akela91 Még nincsen a hátsónk alatt...május utolsó hetére igérték....hiába van a papiron aprilis......
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
válasz focvis #160969 üzenetére
Áprilisig meg se jön az autó. 6hét a gyártás.Tehát 125k HUF, akkor már inkább veszem az alapból 150lovasat 150k+-ért, és nincs kétely gari ügyben. Kérek ajánlatot azért a 200 lovasra. Ezt próbálta már valaki? Ajánlott motor? 7 másodperc kereken a 0-100
(#160971) lacos001: Nem kell félteni, körbekérdeztem 5 opel-t, és órákig alkudtam. Szép autód van!
Nagy navit ki se tudom kb kerülni, Innovation + Led packnál. Az innovation meg kell, mert az 5 duplaküllős felni csak ott van (na jó nem csak ezért)
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz hülyegyerek #160909 üzenetére
Csak az elentra az akkora, mint az optima nem?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hülyegyerek
addikt
válasz kisza25 #160978 üzenetére
Nem. Ez az i40/Optimánál kicsit kisebb. Az Elantra gyakorlatilag az előző gen i30-nak a szedán változata, viszont hátul nagyobb a hely benne, mint a sima i30-ban. A Fastbackben viszont rosszabbul fértem el hátul, mint a mostani sima i30-ban.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
nandow
aktív tag
Sziasztok!
Szüleim szeretnék idén lecserélni az autójukat, ami egy 1999-es Ford Focus kombi, 1,4-es motorral. Ezt az autót 2003-ban vették használtan, azóta hiba nélkül szolgálta őket, de most már itt az ideje a cserének.
Megpróbálom leírni a peremfeltételeket.
Mivel fiatalabbak már nem lesznek ők sem, jó lenne ha ennél a Focusnál nem lenne alacsonyabb az autó. (viszonyításképp pl az én 7.gen Accordomat alacsonynak találják)
Szeretik a kombi kialakítást, így az egyik irányvonal ez lenne. Ha nem kombi, akkor a másik irány valami magasabb autó, pl egy Vitara, hogy könnyebben tudjanak ki és beszállni. (de ebben az esetben is fontos lenne a nagyobb csomagtartó, akár az ülések előredöntésével)Felhasználást tekintve évi 10-12e km-t mennek. Egy faluban laknak Szeged mellett, Szegedre (~35 km) szoktak néha bejárni autóval. Emellett helyben is használják rövid távokra az autót, de nem napi szinten. Valamint évi 2-3 belföldi kirándulás, egy síelés, és hozzánk szoktak feljönni Budapestre évi pár alkalommal.
Cél lenne, hogy az autó ne legyen idősebb 4-5 évnél lehetőség szerint. Hosszú távra terveznek az autóval. Apum is elég magas, 190 cm, így ez is szempont, hogy kényelmesen beférjen.
Összeget tekintve ~3,5 millió lenne a keret.
Nekem ami elsőre beugrott kombi vonalon, az esetleg egy mk3 Focus 1,6-os motorral.
Vagy ha kicsit megtoldanák a keretet, és nem kombi vonalon gondolkozunk, egy új Vitara 1,6-os motorral. (ha jól emlékszem, gl+ felszereltséggel vettek már itt is 4M környékén újonnan)Mit gondoltok? Mi jöhetne még szóba? Bármilyen tanácsot, ötletet szívesen fogadok.
-
szőröscica
addikt
válasz hülyegyerek #160979 üzenetére
Pedig fejtérben már az Elantra sem volt erős. Volt szerencsém lehúzni benne hátul több száz km-t Jordániában.
-
válasz hülyegyerek #160979 üzenetére
Értem, thx az infót. Az i30-ban hátul amúgy tényleg nagyon nagy hely van
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hülyegyerek
addikt
válasz szőröscica #160981 üzenetére
Igen, a fejtér ott is kevesebb, viszont abban tudtam helyezkedni, mert a lábtér megvolt hozzá. A fastbackben esélyem sem volt úgy ülni magam mögött, hogy ne a plafon támassza a fejem.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
válasz akela91 #160984 üzenetére
astra k-ban sose ültem, de én elveszek hozzám beállított első ülés mögött, de én csak 178 cm vagyok,
az i20-ba is kényelmesen beférek "magam mögé"[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
hülyegyerek
addikt
-
válasz bitpork #160987 üzenetére
Beülök részegen hátra, elölre ültetem azzasszonyt, azt mondom lassíts, gyorsíts, itt jobbra,ott balra....
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nandow
aktív tag
válasz bitpork #160982 üzenetére
Szia!
Köszönöm a tippet!
Sajnos a linkelt típusból alig van pár darab, azok is elég magas km-rel (tudom állapotot veszünk, nem km állást, de nem lenne a legjobb a mostani 220e km-t futott autót lecserélni egy 250e km-esre).Többieket is kérdezem, esetleg más ötletek? :-)
Azt kihagytam hogy benzines kellene.
A leírt felhasználásra mennyire lenne jó egy turbós motor? Pl Skoda Octavia kombi 1,4 tsi-vel?[ Szerkesztve ]
-
-
-
Termi16
őstag
válasz nandow #160980 üzenetére
Szerintem ha idősek, és problémamentes autót akrnak, akkor tényleg megérné az új Vitarát venni.
Sokat nem kell hozzádobni az összeghez, cserébe új autójuk lesz, garanciával. De amúgy sem egy tönkremenős tipus.Ebben az esetben nem biztos, hogy nagyon erőltetném a használt autókat, főleg nem TSI-t.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Simtu
senior tag
Sziasztok!
Pár hónap múlva 6 fősre bővül a család - 2 felnőtt + 4 gyerkőc. Így fájó szívvel, de autót kell cserélnünk. A rászánt keret 2 millió Ft, de nem baj, ha olcsóbb .
Nem megyünk sokat vele (évi 10e Km) és az inkább sok kis távból jön össze (ovi 2 km, bevásárló központ 4 km, vonatállomás 3 km stb.). Így ezért én szívó benzinesre gondoltam, bár ebből van a legkevesebb a piacon. Nézegetem már egy ideje, hogy mik azok a típusok, amik szóba jöhetnek.
Többel az a probléma, hogy nincs a 2. sorban 3 teljes értékű ülés, és ha mind a 7 ülést (inkább 6,5) fel kell hajtani, akkor lófütty csomagtartó marad. Így zártam ki a Mazda 5-öt, Vw Tourant pl.
Lecsekkoltam kollégám Grand Picassoját is, és az sem győzött meg, hiába a 3 teljes ülés...
A régebbi Galaxy-Sharan-Alhambra trió nem igazán jön be.Amiket viszont néztem: Mitsubishi Grandis, vagy az Eurovan 2-esekből a C8 ill. Pug 807.
Mondjuk az utóbbi 2 nagyobb valamivel, de elég vagyesek róla a vélemények.
Ami nagyon tetszik az a Grand Espace, bár az nem igazán ez a kategória, mert abból a benzines is turbós. Tudom, hogy abból inkáb a 2.0-ás dízeles lenne a javallott. Sajnos nem igazán értek az autókhoz, de amit összeszedtem: a dízel pont a rövid távokat nem szereti - főleg télen, meg hát nem is megyünk annyit vele éves szinten, hogy kitermelje az üzemanyag különbözet, ha részecske szűrőt vagy kettős tömegűt kell cserélni benne.Szóval várom a véleményeteket, ki mit ajánl?
Előre is köszi!
-
Sziasztok,
Ma megyek megnézni egy Honda Civic 1.6 SE-t (Sedan). Esetleg van valakinek tapasztalata az autóval kapcsolatban? Ötletek? Tippek, hogy mire figyeljek jobban oda?
Előre is köszi.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
XP NINJA
őstag
sziasztok!
Az alábbiak kategóriájában keresünk autót:
Astra J sports tourer 1.7 CDTI, ez bejön a családnak, viszont én kicsit tartok a nagy tömegétől, ami magával hozza a széles gumit, picivel nagyobb fogyasztást, és szerintem a futómű erősebb kopását.
Octavia II Facelift Ezt én szemeltem ki, gondolván hogy talán alacsonyabb fenntartási költségei vannak.
Nektek mi a véleményetek? 6-os golfra is gondoltam, de azokból alig találni kevés kilóméteres magyarországi példányt. Rapid eléggé műanyag, az új Jetta meg már kiesik árból. 2 - 2.2M lenne magára az autóra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- DXRacer használt szék eladó
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel