-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Winne #183549 üzenetére
Nagy maffia ez az egész biztosító de az a vicc, hogy ezt szabadon csinálhatják. Kárt okozol az összes biztosításodat megtolják ami a neveden van, de ha kötsz új biztosítást arra nem érvényes a bónuszod, mert az A0-ból indul. Akkor ha kárt okozol az hogy érvényes az összes többire? Mikor fizetniük kellene akkor avultatásra meg mindenre hivatkozva kevesebbet kapsz, mint ami elég lenne, meg lehetne még sorolni napestig.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #183550 üzenetére
Ugy ertettem, hogy itt a forumon szerintem kicsit felulreprezentaltak. Persze, jo, megbizhato auto, de akkora felarral, ami szerintem maximum sok varosi kozlekedes alatt terul meg, cserebe azert pont a Priusnal a kenyelem vagy egyeb faktorok nem annyira utosek. A plug-in hibridet megertem, annak van letjogosultsaga, foleg a nehany km-es szaladgalasoknal (5-ot azert siman elmegy onerobol feltoltve). A masik meg pont az, amit irtal, hogy ott az Auris is, amiben azert mar nincs is annyi kompromisszum.
Nem azt mondom, hogy a Prius nem jo auto vagy hogy nem megbizhato, hanem azon lamentalok, hogy vajon megeri-e azt a nem kis felarat, amibe kerul, meg hasznaltan is.
-
Doki16
addikt
Fölösleges ebbe belegondolni. Mindenkinek más éri meg. Az Outlander sem ér 6 milliót, pedig egy 5 éves autó. A Golfom is annyiba került mint egy új S-Cross. Nem kell ebben rációt keresni. Valakinek kell a Prius megbízhatósága akármennyibe kerül. De ne csak ezt az országot nézd. Szinte az összes hibrid autó Holland. Náluk sokkal jobban megéri hibridet vagy PHEV-et venni, mert mindennél olcsóbban jönnek ki adózási szempontból.
A P3 Plugin jó, de az szerintem is nagyon túlárazott azért, hogy ne 2km-t menj elektromosan hanem 12-t. A simához képest mindössze 3,6(~4)-szor nagyobb az akkumulátora.Amúgy a kérdésedre válaszolva. Használtan igen megéri még a magyarnak is. A Hollandnak meg újonnan megéri, mert annyival kevesebb adót fizet rá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dj79
senior tag
A plug-in inkább 15-20 kilométert megy el feltöltve.
Amúgy a felár új korában is megvolt, csakúgy, mint a prémiumautóknál, össze kell hasonlítani az akkori árakat.
2009-ben egy alap Prius3 7,5m volt, egy fullos pedig 9m.
A golfunk 2009-ben közel 6m volt így felextrázva.
Ha most összehasonlítom a használt árakat, a felár mértéke körülbelül hasonló.Másrészt kevés olyan autó van, ami automata létére ennyire keveset tud fogyasztani városban (és vegyesben), ráadásul kifejezetten megbízható technika van alatta, drága alkatrészek nélkül mint pl dpf, dmf, dsg.
Doki16: a plugin akksija más technológián alapul, nem igazán hullanak, míg a sokat futott prius3-nál javasolják, hogy legyen tartalékba 600e, mert cellánként nem javítható, mint a kettesé.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
A technológia lényegtelen. Én kapacitást írtam. A plugin akkor is gyenge a 4,4 kWh-val. A Golfom 8,9kWh, de alig tudok elmenni vele 18km-t jelenleg. Most ebben a -5 fokban, fűtéssel meg minden világítással reggel, triplán fogynak a kilométerek
Amúgy a P3 is javítható cellánként. Van is rá ember aki simán megcsinálja és balanszírozza.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #183554 üzenetére
Jaja, nem is arrol beszelek, amikor valos es racionalis (kiszamolt) dontes alapjan vesznek az emberek hasonlot, hanem inkabb arra, hogy sokan szerintem nem is szamoljak ki, mibe akarnak beleugrani.
Anyagilag jo vetel egy akar uj, akar hasznalt Prius egy atlagos, evi 10e km-t kozlekedo embernek? Igazabol nem. Sot, semmilyen hibrid vagy elektromos nem jo vetel, kiveve ha nem 10e km-rol beszelunk, vagy fontos az ingyenes parkolas, stb. Ettol fuggetlenul sokan veszik, mert kornyezettudatosak, vagy mert tetszik nekik, vagy akarmi.
Szoval arra probaltam celozni, hogy vannak, akik siman "merazjo" okkal veszik ezeket, kozben ha korulneznenek, latnak, hogy azert az arert sokkal ujabb/jobban felszerelt/kenyelmesebb autot is vehetnenek. Erre gondoltam feljebb a "mania" alatt...A plug-in Priusnak amugy nem csak az akkuja nagyobb, jobban is megy, es a fogyasztasa is alacsonyabb.
-
Tin
veterán
Bocsi, igazabol 15-ot akartam irni (hasznalt kocsinal annyit meg tudhat idealis korulmenyek kozott), de lemaradt az 1-es.
A plugin akkuja Li-ion, pont az kotlik meg inkabb a sok toltestol, de mashogy is tolti. Erosebb a degradalodas ott, de ahogy irod, legalabb cserelheto reszletekben.
-
dj79
senior tag
válasz AMD Power #183547 üzenetére
Igen, érthető az aggodalmad, de mindenre van megoldás.
Pont ezért cascoztuk be mi is a kocsit, illetve a riasztón és a gyári immon kívül van benne egy kis trükk, amit csak az tud rajtunk kívül, aki segített megcsinálniA csillaggarázs miatt én sem vennék újat (pedig olyan parkoló van nálunk, hogy kicsi az esély parkolási malőrre, lehulló faágakra etc).
-
Doki16
addikt
Ez szerintem nem baj. Aki megteheti inkább hibridbe üljön mint egy dízelbe. Szerencsére szépen lassan szaporodnak. Az évi tízezret menőnek lehet nem éri meg. Én annyit megyek, ülhetnék egy vadi új, jól felszerelt Tipoban is. De nem akarok. És sokan vannak így ezzel. De ugyanez a SUV jelenség. Teljesen értelmetlen az a rengeteg Crossover a városokban. 2 hónapig volt az Outlander, elegem is lett belőle. Kényelmes meg minden, de nagy egy városba.
A P3 1,3kWh, a plugin 4,4 kWh. Minden más egyezik a kettőben. Egyáltalán nem erősebb és a fogyasztása sem más ha le van merülve.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #183560 üzenetére
Egyreszt nem eri meg, masreszt nem is biztos, hogy adott ember szamara pont ez a legjobb megoldas, akar anyagi, akar kenyelmi szempontokat nezve. Csak ha az ember sokszor dont erzelmileg
En ugy tudom, a plugin jobban gyorsul, es kevesebbet is fogyaszt, mint a sima. Hosszabb szakaszon (pl. palyazas) is, a nagyobb akku adta jobb visszatoltes miatt.
-
-
Doki16
addikt
Rosszul tudod Ugyanaz a motor van mindkettőben 136 lóerő összteljesítmény.
Pályán meg pont semmivel nem lesz kevesebb a fogyasztás, mert csak fékesénél van visszatöltés amitől kevesebbet enne. Menet közben a benzinmotor tudja feltölteni, de csak korlátozottan 60%-ig. Pályatempónál meg leginkább csak a belső égésű hajt.(#183562)Gaben92: Zsuffa Béla az ember aki ezzel foglalkozik. A Jenő úr csak bevizsgál és elad. De a kép nagyon adja
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tin
veterán
Jo de te gondolom Auris hibridet veszel, ami nagyobb auto, es siman jo opcio. En is a nagyobbik Corolla TS hibridet akartam, pont azert, mert varosban nem nyirod ki a sok rovidtavval, autopalyan meg annyit eszik, mint egy turbos benzines. Csak aztan megnezve a felarat (kb 2.5 millio forint), maris nem jott ki annyira a matek, foleg, hogy uj (garancialis) autorol beszelunk, es 5 ev tavlatban gondolkozom. Ezert mondom, hogy vannak olyan elethelyzetek, amiben a hibrid egyszeruen nem eri meg. (keves km, vagy nehany ev)
(#183564) Doki16: Lehet, bar a (tagabb) csaladban 2 db 3-as Prius van egymas mellett evek ota, amibol az egyik plugin, es felvaltva hasznaljak, sokezer km-t ota. Gyarorlati tapasztalatuk ez.
-
dj79
senior tag
Csak használt jöhet szóba, ráadásul a prius3 nagyobb belül, mint az Auris, főleg a hátsó üléssor lábtere.
Most már nem feltétlen kell kombi, a babakor átlépésével valahogy kevesebb cuccal el tudunk menni bárhovaÚj autónál nyilván más a helyzet, azt 10 évre venném, akkor én valószínűleg kifizetném a felárat.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Nekem a ktg-k elbírják, szervizeket nem látogatják tömegesen, megbízhatóak. Nekem tetszik a belseje is.
ha évi 20E-t megyek vele és átlagosan megtakarítók pl. 4 litert (sok a város), akkor 5 év alatt 100E km-nél (1000*4)*400Ft az már nem kevés különbség üzemanyag ktg-ben sem... kb úgy is úgy tervezem, hogy egy öt évet kihúzok vele.
-
Tin
veterán
Aurisbol a kombira gondoltam. A Priusnak azert nincs valami hatalmas csomagtere.
Ujautonal en most 10 evre nem mernek tervezni. Most kezd beindulni az elektromos autozas igazan, ez az evtized errol fog szolni, es erosen kerdeses, hogy 10 ev mulva a piacon mennyit fog erni egy hibrid (bar valoszinuleg azok ara fog a legkevesbe esni).
-
Tin
veterán
válasz Soulfly842 #183567 üzenetére
Atlagban 4 liter megtakaritas az rengeteg... Plug-in hibriddel talan elerheto, ha mindig toltod, de akkor azert erdemes az aram arat is beleszamolni.
Evi 20e km mar egy normalis futas, ott mar siman erdemes a sok varos mellett egy hibridbe beruhazni. Foleg az automata valto kenyelme miatt.
-
Soulfly842
addikt
Rengeteg igen, de a sok várossal lazán meg is lehet.
Ezeknél valós lehet ez a futás?
Kíváncsiságból megnézem szerintem ezt is dél körül, itt van tőlem pár percre. P2-ben még úgysem ültem. Kíváncsi vagyok rá, de szerintem tuti p3 lesz. Csak úgy az érdekessége miatt
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
Nagyvárosban simán hozható a minimum négy liter megtakarítás egy hasonló méretű automata benzineshez képest, a plug-innal pedig jóval több, ha tudod tölteni. Vegyes használat viszont már más tészta, ott két liter lehet kb a differencia.
Sajna az auris kombi sem túl nagy, elég nagyok a gyerekülések A prius tengelytávban-lábtérben nagyon erős.
-
Doki16
addikt
Pluginnél ha valaki olyan elvetemült mint én és mindenhol tölt ahol csak lehet akkor még kevesebbet is eltud érni. Nekem most jelenleg 2,7-en áll a valós számolt mért fogyasztásom. Szerencsére a TSI maga is keveset fogyaszt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tin
veterán
Hat nem tudom. Ha az a varos nagyon varos, es az ido 90%-aban dugoban ulsz konkretan, akkor talan. De azert a modernebb benzinesek mar nem fogyasztanak annyira rosszul. Ha tenyleg arra kell, hogy asszony reggel-este 4-5 km-t menjen, osszeszedje a gyerekeket es hazavigye, akkor vegyel plugint, mert azzal meg telen is megjarja a koret kizarolag arammal. De ahhoz, hogy kijojjon a 4 literes kulonbseg, eppen keveset kellene menned, mindig hideg autoval, ott meg nem igazan jon ki a matek, hogy megeri a hibrid. Meg azert evi 20e km-hez varoson kivul is kell haladni, ott meg nincs 4 literes fogyasztaskulonbseg. Ertesz, ugye? Szerintem ezert atlagban 4 literrel szamolni tulzas es onamitas.
Jobb fogodzkodot ad a Spritmonitor, mert bar nagyatlag, de jobban mutatja, mekkora az atlagos fogyasztaskulonbseg ket auto kozott. Ha az kiad neked 4 litert, akkor en tevedtem.
(#183572) Doki16: mennyivel jobb lenne egy 100 km hatotavu hibrid akku, nem? Akkor aztan ott a ket autod, varosban elektromos, es meg folyamatosan toltogetni sem kellene.
-
Doki16
addikt
Nagyon jó lenne az biztos. De sajnos pont az akkumulátor a legdrágább része ezeknek. Még a mai napig senki nem csinált olyan Plug-in hibridet ami ennyit eltudnak menni. Ahhoz kellene egy legalább 24 kWh-ás akkumulátor. Azt meg már elhelyezni is csak valami nagy SUV-ban lehetne talán. Amúgy még mindig az Amperát tartom nagyon jó megoldásnak. Csak senki nem fejlesztette tovább azt az ötletet. Idén elvileg jön pár darab nagyobb hatótávú PHEV is. Talán pont a Mercedes fog kiadni egyet. De azok meg valószínűleg 20 millió felett lesznek.
Amúgy én így is jól elvagyok ezzel 20 km-el. Nyáron meglesz talán a 40 is. Egyszer 38 már sikerült 10 fokban
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #183574 üzenetére
Varosba elektromos, azon kivul meg dizel/benzines turbos. Nagy kulonbseg mar most sincs koztuk fogyasztasban az "eppen eleg" kategorian belul. Ha meg csak egy autot vesz a csalad, ahhoz meg mindig a hibrid a jobb, de csak akkor lenne valodi ertelme, ha a varosi kozlekedest meg tudnak oldani teljesen elektromosan. Ahhoz meg azert kell a 100km hatotav (ami telen mondjuk 50).
-
Tin
veterán
Igazad van, a nagyon dugos, rovidtavos hasznalatot alappul veve lehet 4 literes kulonbseg egy regebbi, nagyobb koncentis, rossz fogyasztasu kocsi es a P3 kozott. De csak emiatt ne vegyel Priust. Tekintsd a 2 literes atlagkulonbseget egy hasonlo koru turbos benzineshez vagy dizelhez kepest, es szamolj azzal. Ugy is kijon a matek, 20e km-es eves futassal mar siman.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Soulfly842 #183570 üzenetére
Az első darab USA import, lásd narancs "csipa" a fényszóró sarkában (szélességjelző). Alvázszám alapján tökéletesen leinformálható, de messziről jött autó lévén alaposabb átnézést igényelne. Illetve az óraállás lehet mérföld. Egyébként Hollandiában is elég gyakran rögzítik az óraállást, szintén jól ellenőrizhető (tellerrapport).
Múltkor erre az Amperára gondoltam [link]
-
Tin
veterán
válasz molnarpeter #183577 üzenetére
Ezek mostani autok, en meg igazabol a jovobeli autokrol beszelek, hogy vajon melyik iranyba mennek el a dolgok. En siman elkepzelem, hogy 10 ev mulva a belso egesu motorokat kitiltjak a varosokbol (nyilvan nyugaton), es oda hibrid is csak EV uzemmodban mehet be, akar GPS alapu korlatozassal.
Ha sikerulne megoldani a mostaninal legalabb 2-3x nagyobb kapacitasu, sulyra hasonlo akku technologiat, amit esetleg gyorsan fel is lehet tolteni, akkor azt hiszem, talan teljesen kiszorulnak a belso egesu motorok. De ezzel a lassan fejlodo akkutechnologiaval a hosszabb tavu utazasoknal kellene fog a benzinmotor.(#183579) molnarpeter: "Ajandek Ampera Klubos matrica"
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Gaben92 #183583 üzenetére
Na igen. De az ujabb Toyota hibrid hajtaslanc mar akkurol klimazik, nem? Vagyis telen is lehet tisztan elektromosban nyomni, nem? Ami kotelezoen bekapcsol, vagy ha valakinek nem eleg az ulesfutes, ott tenyleg cumi, mert beindul a benzinmotor is.
Fogyasztani benzinessel is lehet jol, csak benzinesnel a hideg motor, az alapjaratok allas (dugo), es a fekezes mind energiapazarlas. Ahhoz kepest, ahogy szerintem egy Prius megy, egy parban hozzaillo, talan kicsit jobban forgatos 1.2-1.4-es szivo motor sem fogyaszt annyira veszesen, egy turbos meg plane nem. Persze melegen.
(#183584) dj79 : arra en is. szerintem 8-9 litert az is beverne.
(#183585) molnarpeter: ahogy mondod, es remelem ez lesz a tendencia.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
Az 1.4 16v megane majdnem tíz litert evett tisztán városban, amikor helyben használtam, ráadásul az hamarabb be is melegedett, mint a tsi, ez elég kevés hulladékhőt termel.
"Ahhoz kepest, ahogy szerintem egy Prius megy" - nem 1.2 vagy 1.4 szívó a párja, inkább 1.6 körül kell keresgélni.
Gaben fogyasztása számunkra itt nem mérvadó, ahol ő lakik, ott más a téli átlaghőmérséklet
-
Tin
veterán
Az 1.4 16V Megane nem mondhato modern autonak. Keresgelj csak autokat a 2010-es evekbol, hasonlo generaciot, mint a Prius3, es lehetoleg abbol is a modern motort. Hidd el, egy modern 1.2 vagy 1.4 szivo siman pariban van a Prius3-al, de itt ugysem a gyorsulas fog szamitani. Fogyasztasban meg ezek a modern motorok mar nincsenek 10 liter felett.
TSI 7,5 literes fogyasztasa szerintem teljesen jo. Teszek hozza egy 1.2-es Suzukit, full rovid tavon az is 7 korul eszik. Amugy bemelegedve, varosban 6 korul. Es nagyjabol egy szemelynek ugyanugy autozhato, mint egy Prius.
-
válasz Doki16 #183560 üzenetére
A Tipo nálam is kényszer pája volt és a 3f-es babona miatt volt bennem kis félsz, de jobban szeretem, mint a kia ceed, i30, i20 -at. Jobb vele menni, jobb a hangja, más a karaktere, külsőre is jobban is tetszik mint azok, de tudom, hogy egy kölcséghatékony autó, ha 6M veszed is majdnem ugyanazt a belsőt kapod, mint 4M és 6M már én is mást vennék.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gaben92
őstag
+molnarpeter +dj79:
A 9,2 ugy jön össze, hogy kereken 3km-t megyek napi ketszer 8 ora kulönbseggel es -2 - -5 között mozog a hömerseklet. Ugye ahogy indul a motor, kapcsol az ulesfutes, delutan meg benyomom a hatso ablak+tukörfutest is, aztan volt egyszer ketszer, hogy par percig meg alltam a parkoloban varva arra, hogy leolvadjon a jeg a szelvedöröl (mert csesztem bedugni az elektromos allofutest).
De a lenyeg az, hogy csak 3km es nem 15-20 a dugoban. Ott azert nagyon durvan baratibb lenne. Ha egyszer mennek egy normalisabb tavot siman normalizalodna, ez most tenyleg az extrem eset, hogy semerre se megyek csak meloba. Peneteken megyek Helsinkibe, meglatjuk mit mutat utana majd.
"Na igen. De az ujabb Toyota hibrid hajtaslanc mar akkurol klimazik, nem?"
Nem tudom. Lehet, hogy ugy muködik de nekem egy facelift elötti CT-m van ami lenyegeben hajtaslancban ugyanaz mint a P3. De szerintem az is bemelegiti a motort indulasnal ha akarod, ha nem. Ha akkurol klimazik akkor max ez a fazis kevesebb ideig tart.Összessegeben nekem is jobb lenne egy plug-in, de sajnos nem tudom hol tölteni. Es fogyasztas/fenntartas tekinteteben (2*3km-ek, havonta 1-3 alkalommal 2*150-200)- meg mindig merföldekkel elörebb vagyok egy HSD-vel mint barmi massal.
"Gaben fogyasztása számunkra itt nem mérvadó, ahol ő lakik, ott más a téli átlaghőmérséklet."
Röhögni fogsz, de az idei tel erdeklödes hianyaban elmaradt. Talan masfel het volt összesen mikor -5 alatt volt a hömerseklet, es kb 10 napnyi havas ut. Ez a mostani fogyasztas vegig -1 fok körul volt, ket delutan volt, hogy -5. Meg azt is bele lehet kalkulalni, hogy minden reggel 40-43 fokra elömelegitett motorral es 24 fokos utasterrel indulok el otthonrol (DEFA elektromos cuccos).[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-
-
Gaben92
őstag
válasz kisza25 #183592 üzenetére
Kifutottam a szerkesztési időből.
Amúgy nekem is csak amiatt ennyi mert 24 fokra van állítva a klíma folyamatosan. Hazafelé szegény autónak esélye nincs leállítani a motort.Ha csak szimplán hagynám, hogy fújja a levegőt az ablakra nem lenne ilyen szar, de most kíváncsi vagyok mi lesz a vége amiatt nem csesztetem.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
válasz Doki16 #183593 üzenetére
Én a beltérre írtam, hogy inkább B szegmenshez áll közelebb, mint C-hez, a belsejében a felhasznált anyagok minősége és hiába extrázod fel 6M-re alig változik. Kapsz egy puha bevonatot bizonyos dolgokra+ navi+ más a digit klíma panelje és kb ennyi a különbség.
Én a jelenlegit max megvenném 1,4t-vel, de akkor sem raknék bele több extrát, mert akkor már ott lenne az ára, amiből már szebb belteret kapsz.
Gaben92: nekem maxra van tekerve a fűtés az ablakra, mert csillag garázs van és beülök ráfagy a pára, nem tudom, hogy valami rásegít-e de kb 200-300 méter után meleget fúj. Igaz addig jár a motor, amíg körbe kaparom, ez kb 2perc.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
dj79
senior tag
"Keresgelj csak autokat a 2010-es evekbol, hasonlo generaciot, mint a Prius3, es lehetoleg abbol is a modern motort. Hidd el, egy modern 1.2 vagy 1.4 szivo siman pariban van a Prius3-al, de itt ugysem a gyorsulas fog szamitani."
Melyik modern 1.2 vagy 1.4 szívó lenne pariban vele, egyáltalán volt modern szívó benzinmotorra irányuló fejlesztés a Suzuki motorjain kívül? Komolyan kérdezem. Talán a Vitara kifutott 1.6 benzinese, az tudott hasonló méretű, de jóval könnyebb kasztniban alacsony fogyasztást adni.
Gaben92: akkor tényleg enyhe, amikor én jártam egyszer jó pár éve, akkor bizony ráfagyott az arcomra a mosoly
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Gaben92 #183591 üzenetére
Igen, erre irtam az extrem rovid tavot, amin be se tud melegedni az auto. Ez a letezo legrosszabb kombinacio, barmilyen motornak. Egy menetben 10 km felett mar kijonne a hibrid elonye, de ugye addigra meg bemelegszik a benzines is. Ilyen kis tavokra a plugin hibrid a legjobb, csak azt meg nem tudod tolteni sajnos.
(#183596) dj79: a Mazda fejleszt meg szivot, de szerintem a szivot mar senki nem igazan fejleszti, de a turbosok fejlodnek. Varosban hidegen az is annyit fog enni, mint egy hasonlo kobcentis szivo, erot se igazan veszel ki belole. De modern alatt barmelyik elmult 10 evben bemutatott motorjat ertem.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Nekem a ceges egy hyundai elantra 1.6gdi 135 loval, barmikor elcserelnem priusra. Menni csak 5000 felett hajlando erdemben, ugyhogy amennyire ezzel lehet sietni, annyira egy prius-szal is, csak ott legalabb valtogatni nem kell, amit a dugoban allva nagyra tudnek ertekelni. Ja es 7-9 kozott fogyaszt. Sztem helykinalatra is kb ugyanazt adja, mint egy prius 3.
-
gzbotii
veterán
válasz kisza25 #183595 üzenetére
Ezt imádom a barátnőmék Polojában - 1.4 benzin. Szó szerint 2km után beáll a mutató (a kamu) 90° és már tolja is a fűtést. Indulás előtt 1p ezt is melegítem mindig, ofc.
Az én dizelemnek kell vagy 10km ehhez, úgy, hogy kint -5/-6° van.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #183587 üzenetére
Egyatalan, egy par km-es utra, szoba kerult itt a 4-5-6km, minek autoval jarni egyaltalan, plane varosban? Nem hogy elektoromos/plug-in autoval, hanem barmilyennel.
Kicsit ambivalens errol a beszelgetes, hu de zold vagyok, de 5km-re autoval jarok dolgozni. Nalam epic fail kategoria.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Gaming notebook topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Foxpost
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
- ZIDOO médialejátszók
- További aktív témák...